Oznámenie 9585 - MST

Obsah

9585 - MST
Vestník č. 119/2013 - 20.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ako je uvedené vyššie
Kontaktná osoba: Elena Pišoftová
Mobil: +421 257295949
Telefón: +421 257295949
Fax: +421 257295492
Email: elena.pisoftova@vlada.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.vlada.gov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.vlada.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
INFORMAČNÉ A PROPAGAČNÉ PREDMETY, číslo zákazky v EVO 62.04
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Úrad vlády Slovenskej republiky, nám. Slobody 1, 813 70 Bratislava
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 3
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 239 341,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obstarávané výrobky sú voľne dostupné malé darčekové predmety v rámci programu Úradu vlády SR "Informovanosť a publicita na roky 2013-2017", ktoré sú určené na zvyšovanie povedomia a informovanosti verejnosti, propagáciu a publicitu s orientáciou na všeobecnú publicitu a informovanosť v oblasti príspevkov EÚ a činnosti Úradu vlády SR.
Dodanie výrobkov je požadované aj s tematickou potlačou loga, témy, prípadne základnej myšlienky, týkajúcich sa konkrétnych programov a projektov alebo odbornej činnosti.
Motív potlače bude dodaný spolu s konkrétnou objednávkou v rozsahu rámcovej dohody a bude zameraný najmä na:
-implementáciu Finančných mechanizmov EÚ,
-činnosti Centrálneho koordinačného orgánu NSRR,
-jednotlivé odborné činnosti organizačných zložiek Úradu vlády SR,
a ich konkrétnych programov a projektov.
Dodávateľ poskytne obstarávateľovi katalóg výrobkov s vyobrazením a popisom objednávaných výrobkov. Výrobky vyobrazené a popísané v katalógu musia plne rešpektovať popis výrobkov uvedených v súťažných podkladoch a v tzv. košíku výrobkov , ktorý bude predmetom e-aukcie a ktorý bude súčasťou rámcovej dohody .
Dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi aj kompletný katalóg nedražených informačných a propagačných výrobkov, ktoré budú môcť byť objednávané počas 48 mesiacov trvania rámcovej dodhody na základe opätovného otvárania súťaže v súlade s § 64 ods. 5 písm a) a ktorý bude súčasťou rámcovej dohody .
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39294100-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79800000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah predmetu zákazky je 239 341,00 bez DPH za 48 mesiacov trvania rámcovej dohody.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 239 341,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť zábezpekou vo výške: 10000,00 EUR
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa a z finančných zdrojov EÚ.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Dohodnutú zmluvnú cenu za dodanie predmetu zákazky uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom na základe predložených faktúr na základe objednávok. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia dokladu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepožaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorili určitú právnu formu do predloženia ponuky.
Verejný obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy ak bude prijatá ponuka skupiny
dodávateľov z dôvodu, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ uzatvorí s uchádzačmi, ktorí sa umiestnili po elektronickej aukcii na prvom až treťom mieste ramcovú dohodu podľa § 45 a 64 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak sa v priebehu verejného obstarávania zníži počet uchádzačov, verejený obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s nižším počtom uchádzačov.
Dodávateľ berie na vedomie, že predmet plnenia zákazky okrem rozpočtových prostriedkov bude hradený aj na základe získania finančných prostriedkov z fondov EÚ a je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku oprávnenými osobami, ktorými sú:
a) Úrad vlády Slovenskej republiky a ním poverené osoby,
b) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
d) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
e) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia musí uchádzač spĺňať podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, a to:
a)písm.a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm.c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm.d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm.e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm.f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky platným a aktuálnym dokladom),
f)písm.h) potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením.

Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa § 26 ods. 2 ZoVO potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie.

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov predloží:
platné potvrdenie UVO o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
potvrdenie UVO nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a
čestné vyhlásenie, že nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcii tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcii tejto
spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho
orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo,
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstraávania alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazku nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm.g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.

Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie

a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.

Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.

Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti podľa § 26 v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uchádzača podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní :
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 27 ods. 1 písm. a) ZoVO.
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie uvedené v § 27 ods. 1, písm a) a d) zákona o verejnom obstarávaní a to:
a) V prípade, keď bol poskytnutý úver, predloží uchádzač vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky/bánk o poskytnutí úveru, s potvrdením, že uchádzač je schopný plniť si finančné záväzky.
- Vyjadrenie banky musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
- Potvrdenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace k lehote na predkladanie ponúk a to v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii. Obsah textu vyjadrenia / vyjadrení banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/ pobočiek zahraničných bánk na preukázanie schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk záujemcu.
- Čestné prehlásenie záujemcu, že poskytol vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má poskytnuté úvery a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. Čestné prehlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenný register v krajine sídla záujemcu) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla záujemcu. V prípade, že čestné prehlásenie je podpísané splnomocnenou osobou, tak musí byť predložené splnomocnenie v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii.
d)prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukáže minimálny obrat vo výške 150 000,- Eur bez DPH kumulatívne najviac za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012) za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti alebo ekvivalent v inej mene, prepočítaný kurzom NBS. Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky z inej meny na eur, ktorý bol zverejnený ako posledný k 31.12. v príslušnom roku.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov.
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti adekvátne predpokladanej hodnote a povahe zákazky. Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda na 48 mesiacov preukázal, že dosahuje uspokojivé ekonomické výsledky a je stabilným a zodpovedným zmluvným partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača sú stanovené podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti na základe § 28 ods. 1 písm. a) a l) zákona o verejnom obstarávaní. Technickú alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavených prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, dokumenty a informácie, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť:
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní,
Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012), alebo začatia prevádzkovania činnosti predloží uchádzač ako zoznam zrealizovaných zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je požadovaný predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 150 000,- Eur bez DPH. Z toho minimálne dve zmluvy kde suma objemu zrealizovaných zákaziek u klienta bola min. 10 000,- Eur bez DPH. V zozname budú uvedené ceny a lehoty dodania nákupov. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené potvrdenia (doklady) obsahovali obchodné meno, adresu, IČO a meno kontaktnej osoby zmluvného odberateľa s uvedením jej telefónneho čísla a e-mailu (tzv. referencie), kde je možné overiť pravdivosť poskytnutých údajov.
Dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený verejným obstarávateľom, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak odberateľom bola fyzická, alebo právnická osoba (nie verejný obstarávateľ), dôkaz o plnení bude potvrdený odberateľom (ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení).
l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
Predávajúci poskytne obstarávateľovi katalóg výrobkov s vyobrazením a popisom objednávaných výrobkov. Výrobky vyobrazené a popísané v katalógu musia plne rešpektovať popis výrobkov v časti D1 týchto súťažných podkladov a v tzv. košíku výrobkov ( príloha č. 1 časti D1), ktorý bude predmetom e-aukcie a ktorý bude súčasťou rámcovej dohody .
Dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi aj kompletný katalóg nedražených informačných a propagačných výrobkov, ktoré budú môcť byť objednávané na základe opätovného otvárania súťaže v súlade s § 64 ods. 5 písm a) a ktorý bude súčasťou rámcovej dohody počas 48 mesiacov trvania rámcovej dohody.
Je potrebné, aby uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda na 48 mesiacov preukázal, že má dostatok praktických skúseností s plnením zmlúv podobného charakteru ako je predmet zákazky počas trvania Rámcovej dohody.
Podľa § 28, ods. 2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie vo verejnom obstarávaní, týkajúcej sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá a vytvorenie právnej formy bude potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje skupina dodávateľov preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Aukcia bude realizovaná v systéme EVO. Informácie o elektronickej aukcii
budú uvedené v súťažných podkladoch a v časti AUKČNÝ PORIADOK, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5380/2013/OVO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 109-185894
z: 07.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.07.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.07.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
Miesto: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie Slobody č. 1, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka sa bude týkať programov a projektov v rámci koordinácie fondov EÚ, Švajčiarsko-slovenskej spolupráce,
Nórskeho finančného mechanizmu, systému riadenia finančného mechanizmu Európskeho hospodárskeho priestoru, prípadne iných programov a iných finančných mechanizmov, podľa možností a potrieb verejného obstarávateľa.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemca, resp. uchádzač sa musí zaregistrovať na portáli EVO v súlade s metodickými pokynmi pre používanie EVO. S metodickými pokynmi sa môže oboznámiť na Internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, kde je v časti EVO prístupná Príručka používateľa systému EVO. Uchádzač musí na komunikáciu v systéme EVO mať splnené minimálne
nasledovné technické požiadavky:
a) Počítač s operačným systémom Windows (98,2000,ME, XP),
b) Pripojene na internet,
c) Internetový prehliadač MS Internet Explorer ver.6.x. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL
certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
d) Inštalovanú podporu jazyka JAVA min. verz.1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom,
e) V internetovom prehliadači nastavený jazyk Slovenčina,
f) Adobe Acrobat 6.x Standard a vyššie, verzia pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk.
V zmysle §19 bod a) Výnosu č.312/2010 Ministerstva financií SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy ( ďalej len výnos) k štandardom upraveným vo výnose pri zverejňovaní súborov na webovej stránke patria:
a) textových súboroch (výstupy z MS Word) formáty - .rtf, .html, .htm, .pdf, .odt, a .txt ,
b) pri súboroch obsahujúcich tabuľky (výstupy z MS Excel) formáty - .rtf, .html, .htm, .pdf, .odt a .txt,
c) formát pre kompresiu súborov formáty - .zip, .tar, .gz, .tgz, .tar, .gz, d) pri grafických súboroch formáty - .gif, .jpg,.tif, swf, .svg.
K štandardom pri zverejňovaní súborov na webovej stránke nepatria formáty MS Office s príponami .doc, docx pre
textové súbory a formáty s príponami .xls, .xlsx pre súbory obsahujúce tabuľky.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemcovia pri predkladaní ponuky dodržali komunikačné formáty v súlade s
citovaným Výnosom. Záujemca sa prihlási do systému EVO tak, že na portáli Úradu pre verejné obstarávanie v časti EVO sa zaregistruje na zákazke č. 62.04 , o ktorú sa uchádza.
Záujemcovi po schválení registrácie v systéme EVO budú e-mailom doručené identifikátory, potrebné pre prístup ku všetkým dokumentom zákazky.
Verejný obstarávateľ nezasiela súťažné podklady v listinnej podobe ani inou formou komunikácie. Každý zaregistrovaný a schválený záujemca bude mať zabezpečený on-line elektronický prístup ku všetkým dokumentom zákazky a tým aj k súťažným podkladom.
Presný dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako Kritériá bude v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Revízne postupy sa uplatňujú podľa zákona č. 25/2006 Z.z. o
verejnom obstarávaní, a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Termíny podania -
žiadosť o nápravu § 136, konanie o námietkách § 138.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité