Oznámenie 9674 - MSP

Obsah

9674 - MSP
Vestník č. 120/2013 - 21.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Severoslovenské vodárne a kanalizácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36672297
Bôrická cesta 1960, 01057 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Severoslovenské vodárne a kanalizácie, a.s.
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Lučivňák
Mobil: +421 905850660
Telefón: +421 417071711
Fax: +421 417233156
Email: jozef_lucivnak@sevak.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.sevak.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
SQM s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36634948
Partizánska cesta 71 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Klibáni
Mobil: +421 908911329
Telefón: +421 484144223
Email: klibani@sqm.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
SQM s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36634948
Partizánska cesta 71 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Klibáni
Mobil: +421 908911329
Telefón: +421 484144223
Email: klibani@sqm.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
SQM s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36634948
Partizánska cesta 71 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Klibáni
Mobil: +421 908911329
Telefón: +421 484144223
Email: klibani@sqm.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: podľa § 7 ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vodné hospodárstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zásobovanie vodou, odkanalizovanie a čistenie odpadových vôd v okrese Bytča
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Okres Bytča, mesto Bytča a obce Kotešová, Veľké Rovné, Kolárovice, Petrovice, Hvozdnica a Štiavnik.
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zásobovanie vodou: vybudovanie nových privádzačov pre obce Veľké Rovné, Kolárovice a Petrovice a realizácia výstavby rozvodových sietí v obciach Kotešová, Veľké Rovné, Kolárovice, Petrovice a Štiavnik. Celkom sa vybuduje 52,4 km vodovodov vrátane 5 vodojemov.
Odkanalizovanie a čistenie odpadových vôd: zhotovenie splaškovej kanalizácie v celkovej dĺžke 65,0 km v m.č. Malá Bytča a Hliník nad Váhom, v obciach Kotešová, Veľké Rovné, Kolárovice, Petrovice, Hvozdnica a Štiavnik s odvedením odpadových vôd na centrálnu ČOV Bytča vrátane rekonštrukcie a intenzifikácie tejto ČOV na 28 000 EO. Dielo bude realizované v zmysle Zmluvných podmienok pre výstavbu, pre stavebné a inžinierske diela projektované objednávateľom (červená kniha), prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad, SACE 2008.
Predmetom zákazky je aj vyhotovenie dokumentácie skutočného vyhotovenia v rozsahu definovanom v zmluve.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45231300-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45232423-3, 45252127-4, 45351000-2, 45310000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zásobovanie vodou: zhotovenie 52,4 km vodovodov vrátane 5 vodojemov. Odkanalizovanie a čistenie odpadových vôd: zhotovenie splaškovej kanalizácie v celkovej dĺžke 65,0 km s odvedením odpadových vôd na centrálnu ČOV Bytča vrátane rekonštrukcie a intenzifikácie tejto ČOV na 28 000 EO. Lehota výstavby je 730 dní, Lehota na oznámenie vád je 365 dní, celkové trvanie Zmluvy je 1095 dní.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 49 912 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1. Zábezpeka sa požaduje vo výške 300.000,- EUR na zabezpečenie viazanosti ponuky. Bližšie informácie podmienkach a zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Od Zhotoviteľa (úspešného uchádzača) sa bude k podpisu zmluvy požadovať predloženie Zábezpeky na vykonanie prác vo výške 10% Akceptovanej zmluvnej hodnoty bez DPH podľa požiadaviek uvedených v Osobitných zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
3. Od Zhotoviteľa (úspešného uchádzača) sa bude k podpisu zmluvy požadovať predloženie Zábezpeky na záručné opravy vo výške 3% Akceptovanej zmluvnej hodnoty bez DPH podľa požiadaviek uvedených v Osobitných zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Kohézneho fondu, z prostriedkov štátneho rozpočtu SR a z prostriedkov verejného obstarávateľa. Splatnosť faktúr je 90 dní. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov uzatvorila zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne voči objednávateľovi za záväzky vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Zmluva sa bude riadiť zmluvnými podmienkami FIDIC - červená kniha.
2. Poistenie Diela v zmysle zmluvných podmienok FIDIC, čl. 18 bude objednávateľ vyžadovať od úspešného uchádzača.
3. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Ministerstvo životného prostredia SR a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa §26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 resp. § 128 zákona o verejnom
obstarávaní. Pokiaľ uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, tak v tom prípade musí toto potvrdenie obsahovať aj preukázanie § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní. Ak predmetné potvrdenie o zápise v zozname podnikateľov neobsahuje čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. f)
zákona o verejnom obstarávaní, je potrebné ho predložiť na splnenie osobného postavenia spolu s predložením kópie platného potvrdenia podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledujúce doklady, ktoré musia byť platné a musia odrážať aktuálnu situáciu uchádzača (1) v zmysle §27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, (2) v zmysle §27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa §27 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienok účasti podľa §27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač predloží doklady v inej mene ako EUR, prepočet inej meny na EUR vykoná výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ a tento prepočet zdokladuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu (1) a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá so všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. b) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o výške úverového limitu v objeme min. 8 mil. EUR alebo ekvivalent v inej mene na zabezpečenie plynulého plnenia predmetu zákazky. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. K bodu (2) Prehľad o celkovom súhrnnom obrate min. 100 mil. EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky (2010 až 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požaduje sa aby uchádzač predložil aj kópie výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo iný dostupný doklad preukazujúci obrat za posledné tri hospodárske roky. Ročným obratom sa myslia celkové výnosy vykázané vo výkaze ziskov a strát. U uchádzača, ktorý vedie jednoduché účtovníctvo, sa pod ročným obratom myslí celkový príjem. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, ak bol uchádzačovi povolený odklad termínu na predloženie daňového priznania a z tohto dôvodu nevie predložiť výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za rok 2012, predloží uchádzač za rok 2012 doklady preukazujúce povolenie odkladu termínu na predloženie daňového priznania, a obrat za rok 2012 preukáže čestným vyhlásením o jeho výške. Zdôvodnenie podmienok účasti podľa §32 ods. 6 zákona:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 zákona o verejnom obstarávaní.
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o úverovom limite v požadovanej výške je v súlade s §27 ods. (1) písm. a) zákona. Vyžaduje sa za účelom zabezpečenia potrebných finančných tokov pre uskutočnenie stavebných prác. Výška požadovaného úverového limitu je stanovená tak aby zhotoviteľ mohol zabezpečiť finančné toky na uskutočnenie prác najmä vzhľadom na podmienky fakturácie a lehoty splatnosti faktúr.
Požiadavka predložiť prehľad o celkovom súhrnnom obrate v požadovanej výške je v súlade s §27 ods. (1) písm. d) zákona. Je založená na predpoklade schopnosti zhotoviteľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre realizáciu zákazky. Pri určení výšky požadovaného súhrnného obratu za posledné tri hospodárske roky sa vzala do úvahy cca. 1,5 násobok predpokladanej ročnej fakturácie na tejto zákazke.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady v zmysle §28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady
nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej
podmienky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §28 ods. 2 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Zoznam stavebných prác obdobného rozsahu a charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (05/2008 až 04/2013) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Pod obdobným rozsahom a charakterom stavebných prác sa myslí výstavba alebo rekonštrukcia verejnej vodovodnej siete, komunálnej splaškovej alebo jednotnej stokovej siete a výstavba alebo rekonštrukcia ČOV, ktorá pozostáva z mechanickej linky čistenia odpadových vôd, biologickej linky čistenia odpadových vôd, kalového a plynového hospodárstva. Uchádzač musí preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval:
- min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie verejných vodovodov so zmluvnou cenou stavebných prác týkajúcich sa týchto vodovodov min. 5 mil. EUR bez DPH, - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie komunálnych splaškových alebo jednotných stokových sietí so zmluvnou cenou stavebných prác týkajúcich sa týchto stokových sietí min. 10 mil. EUR bez DPH, - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie komunálnej čistiarne odpadových vôd so zmluvnou cenou stavebných prác na tejto ČOV min. 4 mil. EUR bez DPH. Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu SKK na EUR je platný konverzný kurz Národnej banky Slovenska 1 EUR = 30,1260 SKK. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač môže predložiť referencie obsahujúce vodovody, stokové siete aj čistiarne odpadových vôd alebo samostatné referencie pre vodovody, stokové siete aj čistiarne odpadových vôd s dodržaním požadovaných rozpočtových nákladov. V prípade že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme realizoval zákazku uchádzač. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa §32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona o verejnom obstarávaní.
Požiadavka predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za posledných päť rokov je v súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona. Predmetom zákazky je zhotovenie vodovodov, stokových sietí a ČOV a s predpokladanými investičnými nákladmi 49,9 mil. EUR bez DPH a verejný obstarávateľ hľadá zhotoviteľa schopného postaviť predmetné dielo v lehote výstavby a v súlade so všetkými zmluvnými povinnosťami, ktoré sú uvedené v Zmluve, na posúdenie čoho slúžia požadované referencie. Stanovená výška referencií je primeraná predpokladanej hodnoty zákazky a je nastavená tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 047-075791
z: 07.03.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 15.08.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.08.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2013 11:00
Miesto: SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "ostatné" bude neverejné. Na otváraní časti ponúk "kritériá" bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, korí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Kohézneho fondu, z prostriedkov štátneho rozpočtu SR a z prostriedkov verejného obstarávateľa. Operačný program: Životné prostredie, Prioritná os: 1. Integrovaná ochrana a racionálne využívanie vôd, Operačný cieľ: 1.2 Odvádzanie a čistenie komunálnych odpadových vôd v zmysle záväzkov SR voči EÚ.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: SQM s. r. o., Partizánska cesta 71, 97401 Banská Bystrica alebo elekotronicky na adresu klibani@sqm.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie.Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 08.00 do 16.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Tomáš Klibáni, tel.: +421 908911329 . 2. Prípadne vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedie verejný obstarávateľ aj na webovej stránke www.sqm.eltender.sk. 3. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia zmluvy, ktorá sa uskutoční dňa 10.07.2013 so stretnutím účastníkov o 9.00 hod. na ČOV Bytča.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.06.2013

Redakčné opravy

10672 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 126/2013
V oznámení 09674 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Severoslovenské vodárne a kanalizácie, a.s., Bôrická cesta 1960, 010 57 Žilina zverejnenom vo VVO č. 120/2013 zo dňa 21.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady v zmysle §28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §28 ods. 2 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Zoznam stavebných prác obdobného rozsahu a charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (05/2008 až 04/2013) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Pod obdobným rozsahom a charakterom stavebných prác sa myslí výstavba alebo rekonštrukcia verejnej vodovodnej siete, komunálnej splaškovej alebo jednotnej stokovej siete a výstavba alebo rekonštrukcia ČOV, ktorá pozostáva z mechanickej linky čistenia odpadových vôd, biologickej linky čistenia odpadových vôd, kalového a plynového hospodárstva. Uchádzač musí preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval: - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie verejných vodovodov so zmluvnou cenou stavebných prác týkajúcich sa týchto vodovodov min. 5 mil. EUR bez DPH, - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie komunálnych splaškových alebo jednotných stokových sietí so zmluvnou cenou stavebných prác týkajúcich sa týchto stokových sietí min. 10 mil. EUR bez DPH, - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie komunálnej čistiarne odpadových vôd so zmluvnou cenou stavebných prác na tejto ČOV min. 4 mil. EUR bez DPH. Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu SKK na EUR je platný konverzný kurz Národnej banky Slovenska 1 EUR = 30,1260 SKK. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač môže predložiť referencie obsahujúce vodovody, stokové siete aj čistiarne odpadových vôd alebo samostatné referencie pre vodovody, stokové siete aj čistiarne odpadových vôd s dodržaním požadovaných rozpočtových nákladov. V prípade že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme realizoval zákazku uchádzač. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Zdôvodnenie podmienok účasti podľa §32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za posledných päť rokov je v súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona. Predmetom zákazky je zhotovenie vodovodov, stokových sietí a ČOV a s predpokladanými investičnými nákladmi 49,9 mil. EUR bez DPH a verejný obstarávateľ hľadá zhotoviteľa schopného postaviť predmetné dielo v lehote výstavby a v súlade so všetkými zmluvnými povinnosťami, ktoré sú uvedené v Zmluve, na posúdenie čoho slúžia požadované referencie. Stanovená výška referencií je primeraná predpokladanej hodnoty zákazky a je nastavená tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov. Viď: Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady v zmysle §28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §28 ods. 2 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Zoznam stavebných prác obdobného rozsahu a charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (06/2008 až 05/2013) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Pod obdobným rozsahom a charakterom stavebných prác sa myslí výstavba alebo rekonštrukcia verejnej vodovodnej siete, komunálnej splaškovej alebo jednotnej stokovej siete a výstavba alebo rekonštrukcia ČOV, ktorá pozostáva z mechanickej linky čistenia odpadových vôd, biologickej linky čistenia odpadových vôd, kalového a plynového hospodárstva. Uchádzač musí preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval: - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie verejných vodovodov so zmluvnou cenou stavebných prác týkajúcich sa týchto vodovodov min. 5 mil. EUR bez DPH, - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie komunálnych splaškových alebo jednotných stokových sietí so zmluvnou cenou stavebných prác týkajúcich sa týchto stokových sietí min. 10 mil. EUR bez DPH, - min. 1 zákazku výstavby alebo rekonštrukcie komunálnej čistiarne odpadových vôd so zmluvnou cenou stavebných prác na tejto ČOV min. 4 mil. EUR bez DPH. Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu SKK na EUR je platný konverzný kurz Národnej banky Slovenska 1 EUR = 30,1260 SKK. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač môže predložiť referencie obsahujúce vodovody, stokové siete aj čistiarne odpadových vôd alebo samostatné referencie pre vodovody, stokové siete aj čistiarne odpadových vôd s dodržaním požadovaných rozpočtových nákladov. V prípade že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme realizoval zákazku uchádzač. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Zdôvodnenie podmienok účasti podľa §32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za posledných päť rokov je v súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona. Predmetom zákazky je zhotovenie vodovodov, stokových sietí a ČOV a s predpokladanými investičnými nákladmi 49,9 mil. EUR bez DPH a verejný obstarávateľ hľadá zhotoviteľa schopného postaviť predmetné dielo v lehote výstavby a v súlade so všetkými zmluvnými povinnosťami, ktoré sú uvedené v Zmluve, na posúdenie čoho slúžia požadované referencie. Stanovená výška referencií je primeraná predpokladanej hodnoty zákazky a je nastavená tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov.
14008 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 156/2013
V oznámení 09674 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Severoslovenské vodárne a kanalizácie, a.s., Bôrická cesta 1960, 010 57 Žilina zverejnenom vo VVO č. 120/2013 zo dňa 21.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 15.08.2013 Viď: 28.08.2013 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.08.2013 10:00 Viď: 28.08.2013 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité