Oznámenie 9974 - MST

Obsah

9974 - MST
Vestník č. 123/2013 - 26.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Centrum výskumu rastlinnej výroby Piešťany
IČO: 42157005
Bratislavská cesta 122, 92168 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CVRV Piešťany, Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Čuridlo
Mobil: +421 911502457
Telefón: +421 337722326
Fax: +421 337742497
Email: j.c@cvrv.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cvrv.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výskum a vývoj
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Chladiace ekologické zariadenie a odvlhčovač vzduchu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: CVRV Piešťany, Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Technologické ekologické zariadenie so zníženou energetickou náročnosťou na báze R404A (alebo ekvivalentné ekologické chladivo) na skladovanie vzorkov v dlhodobom skladovaní semien pri -17°C, strednodobom skladovaní semien pri 0°C a na výrobu glykolu 0°C s min. výkonom 30 kW s využitím na chladenie sušiarne vzorkov a skladovanie klasov a častí v suchom stave pri +10°C a odvlhčovač vzduchu pre sušenie vzoriek semien pre dlhodobé uchovanie v chladiacich komorách.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42513000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42113161-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Chladiace ekologické zariadenie - 1 set; Odvlhčovač vzduchu - 1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 125 337,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa zábezpeka ponuky, min. záruka 24 mesiacov.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financované z OPVaV, Projekt Implementácia výskumu genetických zdrojov rastlín a jeho podpora v udržateľnom rozvoji hospodárstva Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 26220220097, splatnosť faktúr 60 dní
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý je skupinou dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje, aby
členovia tejto skupiny dodávateľov medzi sebou vytvorili do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadovanú
právnu formu, podľa príslušných právnych predpisov, z ktorej bude vyplývať najmä skutočnosť, že členovia tejto
skupiny dodávateľov ručia za plnenie predmetu zákazky spoločne a nerozdielne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s vykonaním diela podľa tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku projektu: Implementácia výskumu genetických zdrojov rastlín a jeho podpora v udržateľnom rozvoji hospodárstva Slovenskej republiky (č. 105/2010/2.2/OPVaV) uzatvorenej medzi Ministerstvom školstva SR v zastúpení Agentúrou Ministerstva školstva SR pre štrukturálne fondy EÚ v Bratislave a Centrom výskumu rastlinnej výroby Piešťany a to oprávnenými osobami, ktorými sú:
-poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
-Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby,
-Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
-orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
-splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
-osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s príslušnými právnymi prepismi SR a ES a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v zmysle ust. § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyžaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo predložením potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zák. č. 25/2006 Z. z.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti- uchádzač musí preukázať minimálny priemerný ročný obrat 125.000,00 EUR bez DPH za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011 a 2012).
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov: ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení - zoznam min. 3 zákaziek na dodávku chladiaceho zariadenia podľa predmetu zákazky uskutočnených v posledných 3 rokoch (2010, 2011 a 2012) dostupne od závislosti vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje aby objem všetkých dodávok za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011 a 2012) bol dosiahnutý min. v celkovej výške 375.000,00 eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov obdobnej predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
§ 28 ods. 1 písm. l) bod 1. vzorky, opisy alebo fotografie uchádzač preukazuje opisom, schémami a pod. ponúkaných tovarov - zariadení, tak aby podľa uvedeného opisu a vypracovaných blokových schém bolo možné vyhodnotiť splnenie predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje podrobný popis ako nevyhnutnú podmienku pre posúdenie
splnenia predmetu zákazky a pre vyhodnotenie ponúk uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1. cena - 50
2. 2. pozáručný servis a technická pomoc - 25
3. 3. lehota dodania tovaru - 25
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2012_0005
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.07.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
23.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 02.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.07.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
CVRV Piešťany, Bratislavská cesta 122
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Informácie o otváraní ponúk sa týkajú otvárania častí ponúk označených ako Ostatné, ktoré sa uskutoční podľa § 41 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.. Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné.

Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené písomne oznámené s miestom a časom otvárania v zmysle § 41 ods. 2 a 3 zákona č. 25/2006 Z. z..
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OPVaV, Projekt Implementácia výskumu genetických zdrojov rastlín a jeho podpora v udržateľnom rozvoji hospodárstva Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 26220220097
VI.3. Ďalšie informácie
1) Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 8 preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Požiadavky na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. 2) Prípadnú žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch je potrebné písomne doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr ku koncu dna 12.07.2013, a to osobne, poštou, emailom alebo faxom (nie telefonicky). 3) Komunikácia sa bude uskutočňovať písomne doručením poštovou zásielkou, faxom, elektronickou poštou, osobne alebo ich kombináciou. V prípade komunikácie faxom, elektronickou poštou alebo ich kombináciou, záujemca túto potvrdí aj v písomnej forme doručenej poštovou zásielkou alebo osobne a to najneskôr do 3 dní odo dna odoslania týchto údajov faxom, elektronickou poštou alebo ich kombináciou. 4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. 5) Verejný obstarávateľ bude komunikovať v slovenskom jazyku. 6) Ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý
je skupinou dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje, aby členovia tejto skupiny dodávateľov medzi sebou vytvorili do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu formu, podla príslušných právnych predpisov, z ktorej bude vyplývať najmä skutočnosť, že členovia tejto skupiny dodávateľov ručia za plnenie predmetu zákazky spoločne a nerozdielne. 7) Nepožaduje sa zábezpeka ponuky, požadovaná záruka min. 24 mesiacov.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
21.06.2013

Redakčné opravy

10426 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2013
V oznámení 09974 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Centrum výskumu rastlinnej výroby Piešťany, Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 123/2013 zo dňa 26.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 11.07.2013 12:00 Viď: 23.07.2013 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité