Oznámenie 9961 - MST

Obsah

9961 - MST
Vestník č. 123/2013 - 26.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
TEKRO Nitra, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36555436
Párovské Háje , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. František Valášek
Mobil: +421 905603082
Telefón: +421 905603082
Fax: +421 356911522
Email: f.valasek@tekro.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
TEKRO Nitra, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36555436
Párovské Háje , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Vo veci predmetu verejného obstarávania : Ing. František Valášek
Mobil: +421 905603082
Telefón: +421 905603082
Fax: +421 356911522
Email: f.valasek@tekro.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
TEKRO Nitra, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36555436
Párovské Háje , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Vo veci procesu verejného obstarávania: Ing. Vladimír Pavlovič
Mobil: +421 915131122
Telefón: +421 915131122
Email: uvovp1@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
TEKRO Nitra, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36555436
Párovské Háje , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. František Valášek
Mobil: +421 905603082
Telefón: +421 905603082
Fax: +421 356911522
Email: f.valasek@tekro.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: s.r.o.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: živočišná výroba
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Modernizácia Farmy ošípaných vo Veľkom Ďure
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra , Farma Veľký Ďur
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Modernizácia Farmy ošípaných vo Veľkom Ďure - výkrmové haly č.1 až č. 5 .
Vnútorné rozmery hál č.1až č.5 sú zrejmé z ich pôdorysov,ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov. Podlaha hál je betónový rošt. Stredom hál je v pozdĺžnom smere vedená kanalizácia, ktorá bude odvádzať hnojovicu. Šírka hál je rozdelená stredovou priečkou o hrúbke 0,15 m.
Vstup do hál pre ošetrovateľov je na nákrese vyznačený šípkou.
A priestor pre umiestnenie technológie
B technické miestnosti

Technická špecifikácia je pre všetky haly rovnaká.

Sekcia I. BETÓNOVÝ ROŠT PRE VÝKRM
Rošty pre výkrm 250/50/8 na plochu 1000 m2 / na 1halu

Sekcia II. HRADENIE
Výkrmová hala : Rozmer-68m X 14,6m, šírka haly je rozdelená stredovou priečkou o šírke 0,15m, Kapacita 1 haly : 1000 Ks, Ustajňovacie boxy : 2 X 16 boxov (kotercov), Rozmer boxu : 3,2m X 8,5m, Plocha boxu : 27,2 m2, Výška hradenia : 1,2 m. Hradenie pozdĺžne vedľa stredovej uličky, tvorené ZN rúrkami 7 x 1 a ZN stĺpikmi. Dvierka do jedného boxu, zvarenec o šírke 1 m. Hradenie medzi kotercami tvorené PVC doskou a ZN rúrkou. Hradenie viazané 1 ZN rúrkou cez chodbičku vo výške 2,2 m a nad dvierkami. Pri stenách nie je počítané s hradením.

Sekcia III. KŔMIDLÁ
V každom boxe 1 skupinové kŕmidlo. Zásobník 120 l. Kŕmidlo s nastavovacím aktivátorom výdaja krmiva v nerezovom vyhotovení, kŕmna misa plastbetónová. Kotvenie do betónového roštu. Montáž je vrátane podružného materiálu. Dopravná trubka pre suché kŕmenie 60 pozink, 6m trubky a spojky trubiek. Dopravná reťaz 0,48 m.

Sekcia IV. VZDUCHOTECHNIKA
Na hale je 10 štvorcových komínov 0,9 m X 0,9 m, Servá na ovládanie klapiek sú so záložnými zdrojom, ktorý pri výpadku elektrickej siete klapky automaticky otvorí, Kapacita : 1000 Ks výkrm.ošípaných do 120 kg,čo je 120000 kg na 1halu, požadovaná výmena vzduchu pri uvedenej kapacite a požiadavke 130 m3 na 1 kus 120kg ošípanej za 1 hodinu je spolu 130000 m3 za 1 hodinu na celú halu. Komín , ventilátor do komína, servo na bočné klapky, nasávacie klapky bočné, podružný rozvádzač VZT, regulátor ventilátorov, snímač teploty.

Skladovanie a doprava krmiva:
- zásoba krmiva minimálne v dvoch zásobníkoch s objemom jedného najmenej 13 t krmiva a s jeho dopravou do haly reťazovým dopravníkom.

Aspirácia a odsun hnojovice:
- aspirácia na halách bude riešená novými nasávacími klapkami a ventilátormi, bude riadená cez PC.
- hnojovica bude zachytávaná v podroštových vaniach, ktoré budú pravidelne vypúšťané douzavretej kanalizácie, ktorou budú priamo odvádzané na ekologické spracovanie v Bioplynovej stanici Veľký Ďur.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42900000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 215 000,0000 Do: 270 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 60
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nie
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z Európskeho fondu (Program rozvoja vidieka SR 2007 2013 opatrenie 1.1 Modernizácia fariem) a z vlastných zdrojov uchádzača. Úhrada za predmet zákazky sa uskutoční v eurách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti do 60 dní po jej prevzatí verejným obstarávateľom. Platba bude vykonaná na základe potvrdeného preberacieho protokolu odsúhlaseným a podpísaným verejný obstarávateľom. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina fyzických osôb (alebo právnických osôb) vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto
skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným
obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzatvorenie zmluvy právnu formu podľa obchodného
zákonníka, tak aby všetci členovia ručili voči verejnému obstarávateľovi za túto zákazku a počas záručnej lehoty
spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) uchádzač alebo záujemca nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) uchádzač alebo záujemca nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) doklad o oprávnení dodávať tovar g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, podľa § 26 ods. 6 alebo ods.7 a túto podmienku spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu §38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

Uchádzač alebo záujemca zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorí preukázali spôsobilosť na uzavieranie zmlúv vo verejnom obstarávaní, môže podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požadované v bodoch a) až f) nahradiť predložením potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (potvrdenie nesmie byť staršie ako jeden rok ku dňu predloženia ponúk). Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte EÚ inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú určené v súlade s §26 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné podmienky účasti vyplývajú taxatívne z§ 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií nie starších ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk: k bodom a) a b) výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace , k bodu c) potvrdenie príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, k bodu d) potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, k bodu e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, k bodu f) doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky h) potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Bod a) podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, Bod b) podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
podľa § 27 ods. 2 - Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva,
obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v bodoch a) a b) sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu a) Vyjadrenie musí obsahovať : - že uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v nepovolenom debete; - že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, -že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie, - Čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách nemá účty ani iné záväzky. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Odôvodnenie: obstarávateľ považuje za potrebné preukázať ekonomické a finančné postavenie uchádzača, z dôvodu bezproblémového plnenia predmetu zákazky, K bodu b) Obrat musí byť minimálne 1 000 000,- € bez DPH, za 3 roky - kumulatívne.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukáže výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch.
Doklady budú potvrdené správcom dane, prípadne potvrdené inak, v súlade s platnou legislatívou. Posudzované obdobie- roky 2012, 2011, 2010. Odôvodnenie: považuje za potrebné preukázať realizáciu obdobného predmetu zákazky v obdobnej finančnej náročnosti predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Bod a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol obstarávateľ, verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Bod b) podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Bod c) podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2 zákona ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať, vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim. Podľa §28 ods. 2 - Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu a) Podmienka bude splnená, ak zoznam zrealizovaných služieb/dodávok tovaru, rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ktoré uchádzač realizoval v posledných troch rokoch (2010, 2011 a 2012), a ktorý bude obsahovať minimálne päť zákaziek obdobného charakteru ako je predmet obstarania, s celkovou hodnotou min. 1 000.000,-€ bez DPH kumulatívne za všetky tri roky 2010, 2011, 2012.. Uchádzač musí mať minimálne 3 ročnú preukázateľnú prax na obdobných projektoch v živočíšnej výrobe.
Uchádzač uvedie k jednotlivým zákazkám nasledovné údaje: - názov alebo obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, - stručný opis predmetu plnenia zmluvy, - zmluvnú cenu v eurách bez DPH,- údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa) potrebné na overenie si uvedených informácií. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje za účelom preukázania, že uchádzač realizoval obdobný predmet zákazky, v podobnom objeme a kvalite. K bodu b) Uchádzač doloží , že dodávané výrobky majú platný certifikát platného certifikátu kvality podľa § 29 ISO9001:2001 vydaného nezávislou inštitúciou, alebo ekvivalent, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Odôvodnenie: obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite.
K bodu c) , certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie ( § 11zákona č. 264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či uchádzač bude plniť predmet zmluvy tovarmi ktoré sú v súlade s platnými technickými normami.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2406/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.07.2013 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.08.2013 11:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.08.2013 12:00
Miesto: TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra.Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné. Na otváraní obálok sa zúčastní len komisia na otváranie a vyhodnocovanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007-2013 , opatrenie 1.1 Modernizácia fariem
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne poštou na adresu : TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 949 01 Nitra. V prípade zaslania žiadosti elektronicky, na adresu f.valasek@tekro.sk .Súťažné podklady budú poskytnuté osobne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. ,alebo zaslané poštovou zásielkou. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.06.2013

Redakčné opravy

10373 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2013
V oznámení 09961 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa TEKRO Nitra, s.r.o., Párovské Háje, 94901 Nitra zverejnenom vo VVO č. 123/2013 zo dňa 26.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Namiesto: Hodnota/Od: 215 000,0000 Do: 270 000,0000 EUR Viď: 450 000,000 EUR IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 25.07.2013 11:00 Viď: 02.08.2013 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.08.2013 11:00 Viď: 09.08.2013 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.08.2013 12:00 Viď: 09.08.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité