Oznámenie 10119 - MSS

Obsah

10119 - MSS
Vestník č. 124/2013 - 27.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97539 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Banská Bystrica – Mestský úrad, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Pikula
Telefón: +421 484330218
Fax: +421 484330299
Email: mpikula@misbb.sk; bartkova@misbb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.banskabystrica.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie audítorských služieb Mestu Banská Bystrica, týkajúcich sa účtovných období 2013 až 2016, vrátane overenia individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky za roky 2013 až 2016
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
9
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Banská Bystrica Mestský úrad, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica kontaktná osoba Ing. Miroslav Pikula.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača vykonať a dodať pre verejného obstarávateľa nasledujúce práce v súlade so zákonom č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov a zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov poskytovaní audítorských služieb Mestu Banská Bystrica, týkajúcich sa účtovných období 2013 až 2016, vrátane overenia individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky za roky 2013 až 2016 v zmysle zákona č. 369/1990 Z. z. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, zákona č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy v znení neskorších predpisov, zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Audit bude vykonaný v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami (ISA) publikovanými Medzinárodnou federáciou účtovníkov (IFAC), so špeciálnou referenciou na ISA 800 (Audítorská správa špeciálnych auditov) a relevantnými smernicami Svetovej banky.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79210000-9
Doplnkový slovník: GB04-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79212200-5, 79212300-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejným obstarávateľom predpokladaná hodnota zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 48 966,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, t.j. rozpočet Mesta Banská Bystrica. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť objem poskytovaných služieb v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa resp. od zmluvy odstúpiť. Splatnosť faktúr je 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať právnu formu v prípade, že jej ponuka bude prijatá.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 odst. 2, 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 odst. 2 nahradiť predložením originálu alebo overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý predloží overenú kópiu platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov musí predložiť písomné vyhlásenia podľa bodu 4., ako aj kópiu dokladu o oprávnení podnikať pre overenie štatutárnych zástupcov oprávnených vystupovať v mene uchádzača
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných
dokladov nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 odst. 3 a 4.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona overejnom obstarávaní.

Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva zobsahu § 26 zákona o verejnom obstarávaní, podľaktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky požiadavky naosobné postavenie podľa§ 26.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 odst. 1 písm. a.)/ - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky vystavené v roku 2013, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov; že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, vprípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, vposledných dvoch rokoch nebol a ani vsúčasnosti nie je vnepovolenom debete, vposledných dvoch rokoch jeho účet nebol a ani vsúčasnosti nie je predmetom exekúcie. K potvrdeniu musí uchádzač súčasne predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje finančnú stabilitu pre zabezpečenie predmetu zadávania verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 odst. 1 písm. a.) - potvrdený zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky t. j. 2010, 2011, 2012 suvedením cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov s tým, že realizoval minimálne 10 ukončených auditov účtovných závierok subjektov verejného záujmu za dané obdobie a predložený zoznam musí obsahovať aj stručný opis poskytnutej služby, potvrdenie auditovanej jednotky, meno a tel. číslo kontaktnej osoby auditovanej jednotky; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdíodberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. V tomto prípade musí uchádzač relevantne preukázať dôvod, prečo nemohol predložiť potvrdenú referenciu
Uchádzač je povinný uvádzať referencie v €.
Pre preukázanie zoznamu dôležitých dodávok tovaru môže uchádzač použiť priložené vzory, ktoré tvoria prílohu k tejto časti súťažných podkladov v prípade, že nemá iné potvrdené zoznamy referencie. Referencie musia byť predložené ako originály alebo overené kópie.
Uchádzač musí preukázať :
a.) že v danom období realizoval služby: audit individuálnej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 300 mil. Eur netto hodnoty aktív za každé overované obdobie.
Podmienka zodpovedá netto hodnote aktív mesta v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že v predchádzajúcom období bol schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná. Požadovaná podmienka je primeraná a postačujúca na preukázanie schopnosti splniť si predmet požadovanej zmluvy a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť primeraný okruh uchádzačov.

b.) že v danom období realizoval služby : audit konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 350 mil. Eur netto hodnoty aktív za každé overované obdobie.
Podmienka zodpovedá konsolidovanej netto hodnote aktív mesta a okruhu organizácií v konsolidácii a je určená v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že v predchádzajúcom období bol schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná. Požadovaná podmienka je primeraná a postačujúca na preukázanie schopnosti splniť si predmet požadovanej zmluvy a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť primeraný okruh uchádzačov.

Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ si takto overí schopnosť uchádzača poskytovať odborné služby na trhu s predmetom zákazky a zabezpečiť ich rýchle a kvalitné poskytovanie.


§ 28 odst. 1 písm. g.) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby požadujeme Osvedčenie o spôsobilosti na výkon auditu, podmienky jeho získania udáva zákon č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov a zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov - originál alebo overená kópia, Zoznam riadiacich zamestnancov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy s uvedením údajov ich vzdelaní, profesijných životopisov, zoznamom poskytnutých služieb ako je predmet zákazky s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty plnenia (od - do mesiac/e a rok/y), pozície ktorú zastávali. Údaje majú byť potvrdené podpisom zamestnanca. Uchádzač musí dokladmi preukázať, že má zabezpečený tím, z toho minimálne tri osoby, ktoré sú oprávnené vykonávať danú činnosť (sú audítormi), minimálne dvaja z nich majú prax v danej oblasti minimálne 10 rokov, minimálne traja členovia tímu majú znalosti voblasti medzinárodných účtovných štandardov (IFRS), tieto znalosti musia podložiť príslušným certifikátom azároveň sú držiteľmi Certifikátu oúspešnom absolvovaní vzdelávacieho projektu Rozpočtovníctvo, účtovníctvo aaudit účtovných jednotiek verejnej správy. realizovaného Slovenskou komorou audítorov.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienka je určená v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že v predchádzajúcom období bol schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná. Požadovaná podmienka je primeraná a postačujúca na preukázanie schopnosti splniť si predmet požadovanej zmluvy a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť primeraný okruh uchádzačov.

Vyhlásenia
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Osvedčenie o spôsobilosti na výkon auditu, podmienky jeho získania udáva zákon č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov a zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobne rozpísané v súťažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Pr. V 113319/13
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.07.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.07.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.07.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Mesto Banská Bystrica zasadačka Mestského úradu, Československej armády 26, Banská Bystrica, druhé poschodie č. dv. 290 v súlade s § 43.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky použije elektronickú aukciu a z tohoto dôvodu podľa § 43 ods. 3 zákona overejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3. Súťažné podklady sa vydávajú na základe písomnej žiadosti doručenej poštou, faxom, e-mailom alebo osobne v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hod v lehote uvedenej v bode IV. 3.3).
Uchádzač musí predložiť v jednej obálke ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzatvorenú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzatvorenú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné a každá časť ponuky musí byť predložená na elektronickom nosiči vo formáte .pdf. v jednom dokumente.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte, tzn. päť dní po odoslaní.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
24.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité