Oznámenie 10112 - MST

Obsah

10112 - MST
Vestník č. 124/2013 - 27.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ľupčianka, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31614531
Priemyselná 2053, 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): For - Euro consulting, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Fax: +421 263531232
Email: hodosiova@foreuro.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.ozo-as.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
For - Euro consulting, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35875828
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): For - Euro consulting, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@foreuro.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
For - Euro consulting, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35875828
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): For - Euro consulting, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@foreuro.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
For - Euro consulting, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35875828
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): For - Euro consulting, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@foreuro.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba §7 ods. 1 zákona
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: nakladanie s odpadom
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vybavenie na zber separovaného odpadu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Liptovský Mikuláš, Priemyselná 2053
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie tovaru. Zákazka je rozdelená na dve časti:
1. časť:
a) veľkoobjemový otvorený kontajner;
b) veľkoobjemový uzavretý kontajner ;
c) špeciálny účelový nákladný automobil s hákovým nakladačom a prívesom N3;
2. časť:
a)špeciálne nákladné vozidlo na zber a zvoz separovaného odpadu N3 s rotačným systémom lisovania.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144511-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34134100-6, 34223300-9, 44613400-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodanie tovaru. Zákazka je rozdelená na dve časti:
1. časť:
a) 1 ks veľkoobjemový otvorený kontajner;
b) 1 ks veľkoobjemový uzavretý kontajner ;
c) 1 ks špeciálny účelový nákladný automobil s hákovým nakladačom a prívesom N3;
2. časť:
a) 1 ks špeciálne nákladné vozidlo na zber a zvoz separovaného odpadu N3 s rotačným systémom lisovania
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 427 826,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 8
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodanie tovaru:
a) veľkoobjemový otvorený kontajner;
b) veľkoobjemový uzavretý kontajner ;
c) špeciálny účelový nákladný automobil s hákovým nakladačom a prívesom N3.
Bližšie údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144511-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44613400-4, 34134100-6, 34223300-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks veľkoobjemový otvorený kontajner
1 ks veľkoobjemový uzavretý kontajner
1 ks špeciálny účelový nákladný automobil s hákovým nakladačom a prívesom N3
Hodnota 228 506,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 8
Časť: 2
NÁZOV
Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodanie tovaru: špeciálne nákladné vozidlo na zber a zvoz separovaného odpadu N3 s rotačným systémom lisovania.
Bližšie údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144511-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks špeciálne nákladné vozidlo na zber a zvoz separovaného odpadu N3 s rotačným systémom lisovania
Hodnota 199 320,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 8
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v zmysle § 36 zákona, pre 1. časť zákazky "Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery" vo výške 11 000 EUR, pre 2. časť zákazky "Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania" vo výške
9 000,00 EUR. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky je financovaný kombinovane, zo štrukturálnych fondov (Operačný program Životné prostredie) a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa ich doručenia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepredpisuje právnu formu pre skupiny dodávateľov. Z hľadiska jasných právnych vzťahov sa však vyžaduje, aby všetci členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného člena skupiny dodávateľov na zastupovanie ostatných pri dosahovaní dojednaného účelu právneho zväzku a na právne úkony.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Zmluva s úspešným uchádzačom, ktorého ponuka bola prijatá, bude uzavretá v lehote viazanosti ponúk. Zmluva nadobudne právoplatnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobudne účinnosť po overení verejného obstarávania zo strany MŽP SR s kladným verdiktom a súčasne dňom nasledujúcim po jej zverejnení na internetovej stránke www.ozo-as.sk. Úspešný uchádzač je povinný strpieť prípadný výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s plnením predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač, resp. záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže
predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona alebo podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona alebo podľa § 128 ods. 1 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti
nasledovne: splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 zákona v celom jeho rozsahu je povinné pre všetkých uchádzačov, resp. záujemcov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač, resp. záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 27 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže čestným vyhlásením o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky. Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti
nasledovne: verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým dodávateľom, ktorý vie preukázať svoju
finančnú stabilitu a ktorý bude schopný zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky vo vlastnej réžii, nakoľko mu nebudú poskytnuté žiadne preddavky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (výroba, resp. predaj vozidiel a vybavenia na zber separovaných odpadov), minimálne vo výške 457 000 EUR pre 1. časť zákazky "Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery" a pre 2. časť zákazky "Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania" minimálne vo výške 398 000 EUR, a to za obdobie posledných 3 hospodárskych rokov spolu.
Uchádzač, ktorý predloží ponuku pre obe časti zákazky, musí preukázať výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (výroba, resp. predaj vozidiel a vybavenia na zber separovaných odpadov), minimálne vo výške 855 000 EUR, a to za obdobie posledných 3 hospodárskych rokov spolu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač, resp. záujemca musí spĺňať tieto podmienky účasti:
A) podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona a predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. V prípade, že uchádzač nahradí potvrdenie čestným vyhlásením, je potrebné uviesť presný dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie získať.
B) podľa §28 ods. 1 písm. l) zákona a predložiť opisy (napr. katalógové listy alebo prospekty) a fotografie pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť uvedených podmienok účasti nasledovne: verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú skúsenosť s dodávkou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a teda je schopný zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite a je schopný zabezpečiť dodávku predmetu zákazky v rozsahu a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
pre bod A): pre 1. časť zákazky "Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery": minimálne 2 ks nákladné automobily s hákovým nakladačom za obdobie rokov 2010, 2011 a 2012 spolu a pre 2. časť zákazky "Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania" minimálne 2 ks zberových vozidiel za obdobie rokov 2010, 2011 a 2012 spolu,
pre bod B): opisy (napr. katalógové listy alebo prospekty) a fotografie pre všetky zariadenia tej časti zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá ponuku.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013/LUP3/tov
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.08.2013 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.08.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2013 11:00
Miesto: For - Euro consulting, s.r.o., Vilová 2, 851 01 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu uvedenú v prílohe A I. a v lehote, uvedenej v bode IV.3.3. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, resp. záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady včas, napriek benevolentnému časovému rámcu na ich vyžiadanie, aj s ohľadom na ustanovenia § 34, ods. 14 zákona a § 38 zákona.
Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom
jazyku. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
Predmet zákazky je potrebné dodať do 8 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy (nie od podpisu zmluvy).
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité