Oznámenie 10112 - MST
10112 - MST
Vestník č. 124/2013 - 27.06.2013
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho
nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v zmysle § 36 zákona, pre 1. časť zákazky "Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery" vo výške 11 000 EUR, pre 2. časť zákazky "Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania" vo výške
9 000,00 EUR. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky je financovaný kombinovane, zo štrukturálnych fondov (Operačný program Životné prostredie) a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa ich doručenia.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepredpisuje právnu formu pre skupiny dodávateľov. Z hľadiska jasných právnych vzťahov sa však vyžaduje, aby všetci členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného člena skupiny dodávateľov na zastupovanie ostatných pri dosahovaní dojednaného účelu právneho zväzku a na právne úkony.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
Zmluva s úspešným uchádzačom, ktorého ponuka bola prijatá, bude uzavretá v lehote viazanosti ponúk. Zmluva nadobudne právoplatnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobudne účinnosť po overení verejného obstarávania zo strany MŽP SR s kladným verdiktom a súčasne dňom nasledujúcim po jej zverejnení na internetovej stránke www.ozo-as.sk. Úspešný uchádzač je povinný strpieť prípadný výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s plnením predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač, resp. záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže
predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona alebo podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona alebo podľa § 128 ods. 1 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 zákona v celom jeho rozsahu je povinné pre všetkých uchádzačov, resp. záujemcov.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač, resp. záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 27 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže čestným vyhlásením o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky. Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým dodávateľom, ktorý vie preukázať svoju finančnú stabilitu a ktorý bude schopný zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky vo vlastnej réžii, nakoľko mu nebudú poskytnuté žiadne preddavky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (výroba, resp. predaj vozidiel a vybavenia na zber separovaných odpadov), minimálne vo výške 457 000 EUR pre 1. časť zákazky "Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery" a pre 2. časť zákazky "Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania" minimálne vo výške 398 000 EUR, a to za obdobie posledných 3 hospodárskych rokov spolu.
Uchádzač, ktorý predloží ponuku pre obe časti zákazky, musí preukázať výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (výroba, resp. predaj vozidiel a vybavenia na zber separovaných odpadov), minimálne vo výške 855 000 EUR, a to za obdobie posledných 3 hospodárskych rokov spolu.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač, resp. záujemca musí spĺňať tieto podmienky účasti:
A) podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona a predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. V prípade, že uchádzač nahradí potvrdenie čestným vyhlásením, je potrebné uviesť presný dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie získať. B) podľa §28 ods. 1 písm. l) zákona a predložiť opisy (napr. katalógové listy alebo prospekty) a fotografie pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť uvedených podmienok účasti nasledovne: verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú skúsenosť s dodávkou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a teda je schopný zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite a je schopný zabezpečiť dodávku predmetu zákazky v rozsahu a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
pre bod A): pre 1. časť zákazky "Kontajnery a zberové vozidlo na kontajnery": minimálne 2 ks nákladné automobily s hákovým nakladačom za obdobie rokov 2010, 2011 a 2012 spolu a pre 2. časť zákazky "Zberové vozidlo s rotačným systémom lisovania" minimálne 2 ks zberových vozidiel za obdobie rokov 2010, 2011 a 2012 spolu,
pre bod B): opisy (napr. katalógové listy alebo prospekty) a fotografie pre všetky zariadenia tej časti zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá ponuku.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013/LUP3/tov
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.08.2013 09:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.08.2013 10:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2013 11:00
Miesto:
For - Euro consulting, s.r.o., Vilová 2, 851 01 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy):
Operačný program Životné prostredie
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu uvedenú v prílohe A I. a v lehote, uvedenej v bode IV.3.3. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, resp. záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady včas, napriek benevolentnému časovému rámcu na ich vyžiadanie, aj s ohľadom na ustanovenia § 34, ods. 14 zákona a § 38 zákona. Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom jazyku. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. Predmet zákazky je potrebné dodať do 8 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy (nie od podpisu zmluvy). Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.06.2013
|
Zákazka: | Vybavenie na zber separovaného odpadu |
---|---|
Obstarávateľ: | Ľupčianka, s.r.o. |