Oznámenie 10113 - MST

Obsah

10113 - MST
Vestník č. 124/2013 - 27.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Mobil: +421 918919521
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upjs.sk/univerzita/verejne-obstaravanie-a-obchodne-sutaze/profil-verejneho-obstaravatela
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Čerstvé ovocie a zelenina
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Študentské domovy a jedálne Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Medická 6, 040 11 Košice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je zabezpečovanie dodávok čerstvého ovocia a zeleniny na základe samostatných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15300000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03221000-6, 03212100-1, 03221110-0, 03222300-6, 03222110-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Čerstvé ovocie: ananás 100 ks, banány 900 kg, broskyne 500 kg, citróny 600 kg, čučoriedky 125 g kartón 20 kg, granátové jablká 40 ks, grep biely 800 kg, grep červený 300 kg, grep zelený 800 kg, hrozno biele 50 kg, hrozno ružové 50 kg, hurmikaky 140 ks, hruška žltá 800 kg, jablká červené 800 kg, jablká zelené 1000 kg, jahody 50 ks 500 gramových kartónov, kivi 200 kg, kokos 10 ks, limetky 100 kg, mandarínky 800 kg, melón červený 300 kg, melón žltý 300 kg, mango 120 ks, nashi hrušky 300 ks, nektárinky 700 kg, pomaranče 2000 kg, slivky 250 kg;
Čerstvá zelenina: baklažán 500 kg, brokolica 900 ks, čakanka červená 10 kg, čakanka biela 10 kg, cesnak 400 kg, cibuľa biela 1100 kg, cibuľa žltá 1500 kg, cibuľa červená 1100 kg, cvikla 200 kg, cuketa 600 kg, fazuľa čerstvá 300 kg, fazuľka čerstvá zelená 100 kg, feferóny 100 kg, gaštany 10 kg, hliva ustricová 100 kg, hrášok zelený 100 kg, chren praný 50 kg, kaleráb voľný (v zimnom období) 500 kg, kaleráb na kusy (v letnom období) 200 ks, kapusta čínska 200 kg, kapusta červená 500 kg, kapusta biela hlávková 800 kg, kapusta kyslá 1kg balenie 500kg, kapusta kyslá -13 kg vedro 1500 kg, karfiol 800 ks, kel hlávkový 300 kg, mrkva 2500 kg, paprika biela 500 kg, paprika červená 500 kg, paprika žltá 500 kg, paprika zelená 500 kg, paradajky 1200kg, paradajky sherry 200 kg, petržlenová vňať čerstvá 20 kg, petržlen koreň 700 kg, pór 400 kg, reďkovka červená 200 zv., reďkovka biela 150 kg, reďkovka čierna 150 kg, šalát lollo rosso 150 ks, šalát lollo biondo 200 ks, šalát ľadový 400 ks, šalát hlávkový 400 ks, šampiňóny 400 kg, tekvica 200 kg, uhorky šalátové 1500 kg, zeler koreň 1500 kg, zemiaky červené varný typ B 25 000kg, zemiaky žlté varný typ B 25 000 kg, zázvor koreň 10 kg, rukola balená 16 ks, kôpor 150g kartón 16 ks, rozmarín 30 g kartón 32 ks, bazalka 100 g kartón 8 ks, mäta 100 g kartón 8 ks, timián 30 g kartón 16 ks, pažítka 30 g kartón 16 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 303,0600 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje, je stanovená vo výške: 1 000,00 EUR. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom po splnení dodávky uvedenej v samostatnej objednávke, na základe vystavených faktúr, pričom lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Bližšie podmienky financovania sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba, právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje vytvoriť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených fotokópií. Doklady musia byť akutálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, môže tieto doklady nahradiť predložením úradne overenej fotokópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Ak nemá uchádzač sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pre súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Na splnenie podmienky, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky predloží podľa § 27 ods. 1 písm. a): vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží: vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, b)v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára, c)že uchádzač v posledných dvoch rokoch nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, d) že jeho bežný účet v posledných dvoch rokoch nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov, s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace, alebo ich úradne osvedčených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia spoločne v súlade s § 31 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Dokladom preukazujúci túto skutočnosť, môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného vzťahu.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač svoju technickú alebo odobornú spôsobilosť preukáže predložením dokladov a to: * §28 ods.1 písm a): Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:-bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní; * § 28 ods.1 písm. d): ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať, - ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. a) a d) zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm.f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy.
Doklady uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Technickú alebo odobornú spôsobilosť uchádzač preukáže k: § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, ktorý musí byť doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii (Referenčné listy ). Referenčné listy potvrdené odberateľom o realizácii, musia obsahovať nasledovné údaje:
-identifikačné údaje, názov/obchodné meno odberateľa, sídlo/miesto podnikania odberateľa, IČO s kontaktnými údajmi odberateľov vrátane telefónnych čísiel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií,
-identifikačné údaje, názov/obchodné meno dodávateľa, sídlo/miesto podnikania odberateľa, IČO s kontaktnými údajmi, -predmet zmluvy (názov predmetu zmluvy), -zmluvná cena a skutočne uhradená cena za predmet zmluvy s odôvodnením rozdielu cien,-zmluvný termín dodania a skutočný termín dodania tovarov s odôvodnením rozdielu termínu plnenia. Za rovnaký alebo podobný predmet zákazky verejný obstarávateľ bude považovať dodanie čerstvého ovocia a zeleniny, vrátane súvisiacich služieb - dodanie na miesto určenia, za posledné tri roky (2010, 2011, 2012). Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil referencie o dodávkach čerstvého ovocia a zeleniny vo finančnom objeme minimálne 60 000,00 EUR s DPH za požadované obdobie (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodávkou tovaru a súvisiacimi službami vzťahujúcich sa na predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia. K * § 28 ods.1 písm. d): Uchádzač predloží: - platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že prevádzka uchádzača vyhovuje podmienkam a legislatíve platnej v EÚ. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ chce získať informáciu či uchádzač je oprávnený a technicky spôsobilý dodávať tovar, ktorým je predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R-83/VO-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.07.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.07.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.07.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, veľká zasadačka, 1.poschodie. Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné v súlade s § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "OSTATNÉ" komisia vykoná všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk KRITÉRIA, v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk KRITÉRIA. Otváranie ponúk bude neverejné podľa § 43 ods. 3 zákona verejnom obstarávaní, pretože v ďalšom postupe bude použitá elektronická aukcia.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a poskytovaní vysvetlení a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronickou poštou, osobne alebo ich kombináciou. V prípade komunikácie faxom alebo elektronickými prostriedkami záujemca/ uchádzač túto informáciu potvrdí aj písomne s doručením poštovou zásielkou alebo osobne najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto informácií faxom alebo elektronickými prostriedkami. Až na základe takto získaných informácií verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi súťažné podklady resp. vysvetlenie. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne, na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov do 08.07.2013 do 11:00 hodiny. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 11:00 hodiny. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie sa budú považovať požiadavky o vysvetlenie doručené verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr do 12.07.2013 do 11:00 hodiny. Rozhodujúci je dátum doručenia na adresu verejného obstarávateľa. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 v lehote do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia výzvy na ich predloženie a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom vo výzve na ich predloženie. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača/uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača/uchádzačov v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
24.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité