Oznámenie 10457 - MSS

Obsah

10457 - MSS
Vestník č. 126/2013 - 29.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315219
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
IČO: 44186789
Tomášikova 22 , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., Tomášikova 22,821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Renáta Hlubocká
Telefón: +421 335315115
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. f)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Suchý medzisklad VJP - štúdia realizovateľnosti
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovaciaspoločnosť, a.s., pracovisko Jaslovské Bohunice a Mochovce.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK02
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je:
Zabezpečenie vstupných podkladov pre vypracovanie štúdie realizovateľnosti.
Vypracovanie štúdie realizovateľnosti pre investičný projekt (IPR) I00TMVD20001 Suchý medzisklad VJP pre nulový variant a tri varianty medziskladovania VJP s technickým návrhom, bezpečnostnou analýzou a multikriteriálnou analýzou variantných riešení.
Štúdia bude podkladom pre rozhodovanie Objednávateľa o investičnom zámere, súčasne bude podkladom pre vypracovanie Zámeru a Správy o hodnotení vplyvov na životné prostredie (EIA) podľa zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov.
Ďalší opis a náležitosti plnenia predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71241000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.5 tohto oznámenia. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 180 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 9
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 9 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia tejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie a preukázaním splnenia podmienky o tom, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a ani nie je relevantnou osobou pre tento zákaz, a to v zmysle §26 ods.2 písm. f) zákona a usmernenia uvedeného vo Všeobecných pokynoch dostupných v systéme EVO v priestore zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
UPOZORNENIE: Doklady, ktoré sa v tomto postupe zadávania zákazky vyžadujú na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia bude verejnému obstarávateľovi predkladať len uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená a predložil najlepší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, pričom bude povinný odoslať ich do desiatich pracovných dní od doručenia žiadosti verejného obstarávateľa zaslanej prostredníctvom systému EVO (v prípade technických problémov so systémom EVO listinnou poštou) a to ako listinné originály alebo overené kópie v súlade s predloženým čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti a žiadosťou verejného obstarávateľa. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci uchádzači oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti osobného postavenia čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov nachádzajúcich sa v priestore zákazky v systéme EVO a to ako súčasť listinných dokladov predkladaných v obálke s označením Ostatné. V prípade, ak sa vyskytnú pochybnosti o pravdivosti čestného vyhlásenia, má verejný obstarávateľ právo vyžiadať stanovené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti už po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie predmetu zákazky prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 1 400 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2010-2012, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Možnosť požiadavky na preukázanie obratu vyplýva priamo zo zákona a jeho stanovená minimálna výška je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle usmernení Úradu pre verejné obstarávanie.
UPOZORNENIE: Doklady, ktoré sa v tomto postupe zadávania zákazky vyžadujú na preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia bude verejnému obstarávateľovi predkladať len uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená a predložil najlepší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, pričom bude povinný odoslať ich do desiatich pracovných dní od doručenia žiadosti verejného obstarávateľa zaslanej prostredníctvom systému EVO (v prípade technických problémov so systémom EVO listinnou poštou) a to ako listinné originály alebo overené kópie v súlade s predloženým čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti a žiadosťou verejného obstarávateľa. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci uchádzači oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov nachádzajúcich sa v priestore zákazky v systéme EVO a to ako súčasť listinných dokladov predkladaných v obálke s označením Ostatné. V prípade, ak sa vyskytnú pochybnosti o pravdivosti čestného vyhlásenia, má verejný obstarávateľ právo vyžiadať stanovené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti už po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí predložiť nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť:
A) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak
odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb a ich potvrdeniami preukázať, že za predchádzajúce 3 roky (do termínu na predkladanie ponúk), teda od 29.07.2010 do 29.07.2013, pričom rozsah plnenia v tomto časovom období musí byť potvrdený odberateľom, tak ako je uvedené vyššie, realizoval aspoň jedno poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v nasledovnej oblasti: vypracovania štúdií realizovateľnosti pre činnosti nakladania s VJP alebo RAO, alebo výstavby jadrových zariadení, alebo vypracovania dokumentácie EIA (Zámer, Správa) v zmysle zákona č.24/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov pre činnosti nakladania s VJP alebo RAO, alebo výstavby jadrových zariadení, alebo vypracovania projektov riešiacich stavebné a technologické zabezpečenie činností nakladania s VJP alebo RAO, alebo výstavby jadrových zariadení, alebo vypracovania dokumentácie Pravdepodobnostnej bezpečnostnej analýzy (PSA) alebo Bezpečnostných rozborov (BR) pre stavby jadrových zariadení, určených na nakladanie s VJP alebo RAO vo výške minimálne 180 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
B) kontrolou technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti a to : Uchádzač musí preukázať odbornú zdatnosť v oblasti riešenia bezpečnostných analýz v jadrovej energetike. Kľúčový expert uchádzača musí predložiť diplom VŠ vzdelania tretieho stupňa v odbore jadrového inžinierstva, jadrovej fyziky alebo jadrovej chémie, s odbornou praxou min. 5 rokov a zoznam min. 2 výstupov ( štúdií/správ) z riešenia bezpečnostných analýz v jadrovej energetike.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu
zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.
UPOZORNENIE: Doklady, ktoré sa v tomto postupe zadávania zákazky vyžadujú na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti bude verejnému obstarávateľovi predkladať len uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená a predložil najlepší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, pričom bude povinný odoslať ich do desiatich pracovných dní od doručenia žiadosti verejného obstarávateľa zaslanej prostredníctvom systému EVO (v prípade technických problémov so systémom EVO listinnou poštou) a to ako listinné originály alebo overené kópie v súlade s predloženým čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti a žiadosťou verejného obstarávateľa. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci uchádzači oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov nachádzajúcich sa v priestore zákazky v systéme EVO a to ako súčasť listinných dokladov predkladaných v obálke s označením Ostatné. V prípade, ak sa vyskytnú pochybnosti o pravdivosti čestného vyhlásenia, má verejný obstarávateľ právo vyžiadať stanovené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti už po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.07.2013 14:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.11.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.07.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Termín otvárania ponúk uvedený v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Termín otvárania ponúk časť Kritériá je uvedený v systéme EVO a len ako predpokladaný a nie je určujúci. Verejný obstarávateľ oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené miesto a čas otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk bude lehota minimálne päť pracovných dní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe, poskytnutom verejnému obstarávateľovi pre účely zverejnenia alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť.
e) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia
písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
f)Informácia pre predkladanie požadovaných dokladov : Pracovná doba v Inštitúte poradenstva a obstarávania
KLIENT, s.r.o., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava : Po- Št. 9:00-14:00 hod a v Pia: 9:00-13:00 hod..
g) Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady uvedená v bode IV.3.3) je v zmysle usmernenia ÚVO totožná s lehotou na predkladanie ponúk. Skorší termín je uvedený z dôvodu technického obmedzenia systému a odporúčania nerealizovať registráciu do systému v deň lehoty na predkladanie ponúk za účelom eliminácie možných časových problémov s predkladaním ponuky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
26.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité