Oznámenie 10265 - MSS

Obsah

10265 - MSS
Vestník č. 125/2013 - 28.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rázusova 2/A
Kontaktná osoba: Mgr. František Burian, JUDr. Eva Gyurovszká
Telefón: +421 376925925
Fax: +421 376580262
Email: frantisek.burian@unsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
2.2Digitalizácia obsahu pamäťových a fondových inštitúcií - Najvýznamnejšie archeologické a historické pamiatky v zbierkach múzeí NSK
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 7
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto alebo miesta poskytnutia služby: Múzeum Jána Thaina, Pribinova 6, 940 62 Nové Zámky, , Podunajské múzeum, Palatínova č. 13, 945 05 Komárno, Tekovské múzeum, Sv. Michala 40, 934 69 Levice, Tríbečské múzeum, Krušovská ulica č.291, 955 01 Topoľčany , Ponitrianske múzeum, Štefánikova trieda 1, 949 01 Nitra.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb digitalizácie kultúrneho dedičstva, prípravy múzejných zbierkových predmetov na digitalizáciu, zabezpečenie procesov predchádzajúcich digitalizácií nasledovne :
a) metodické usmernenie a odborný dohľad nad technologickými prípravnými procesmi, ktoré zabezpečujú oprávnené osoby v múzeách a galériách, b) časová harmonizácia prípravných procesov, zabezpečenie synchronizácie a nadväznosti procesov prípravy a digitalizácie všetkých zúčastnených subjektov múzeí ako poskytovateľov predmetov na digitalizáciu a priestorov dodávateľov konzervátorských služieb konzervátorských pracovísk Digitalizačného centra vlastných digitalizačných jednotiek Digitalizačného centra, zabezpečenie efektívneho pomeru výkonov v mieste trvalého uloženia zbierok k výkonom v Digitalizačnom centre zohľadnenie časových možností múzeí a potrieb zabezpečenia plynulosti a nadväzností procesov (eliminovanie prestojov), c) technologicko-organizačná príprava digitalizácie, označenie všetkých digitalizovaných predmetov Radio-frequency identification (ďalej len RFID) v zmysle metodiky upletenia RFID v správe múzejných zbierok, zabezpečenie priestorov v múzeách a príprava technických podmienok pre digitalizáciu (pripojenie na zdroj el. energie, na internet, bezpečnosť priestorov ...), preprava a inštalácia digitalizačných zariadení, zriadenie dočasných digitalizačných pracovísk v objektoch v dotknutých krajoch, d) zabezpečenie komplexnej logistiky, manažment procesov, vyzdvihnutie predmetov z miesta ich trvalého uloženia a po ukončení digitalizácie uloženie (aranžovanie) na pôvodné miesto, rozoberanie a skladanie výstavných vitrín, presun predmetov na miesto ich prípravy (pre prepravu, alebo digitalizáciu), balenie zbierkových predmetov a príprava na prepravu (technická a administratívna), preprava-presun predmetov na miesto ošetrenia, konzervovania a digitalizácie, príprava na digitalizáciu, zostavenie digitalizačných setov (výber predmetov vhodných na vizualizáciu podľa metódy a technológie), preprava-presun predmetov na miesto trvalého uloženia. e) zabezpečenie komplexnej digitalizácie, aranžovanie (vrátane výroby aranžérskych pomôcok) a zabezpečenie labilných predmetov proti pohybu kalibrácie merania Dots Per Inch (ďalej len DPI), snímkovanie predmetu požadovanou technológiou s požadovanými parametrami, f) zabezpečenie postdigitalizačných procesov, lokálne uloženie digitálnych objektov, postprocesing digitálnych objektov (vyvolanie, úprava rozlíšenia, orezanie, natočenie, úprava farebnosti...) odovzdanie dátových balíčkov v požadovanom formáte na požadovanom type média.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72311100-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72310000-1, 79999100-4, 72222300-0, 72252000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom digitalizácie je celkom 8 424 predmetov v objektoch piatich múzeí na území nitrianskeho samosprávneho kraja uvedených v bode II.1.2) tohto oznámenia a uvedeného v časti B.2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 750 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 30 000 EUR spôsobom uvedeným v § 36 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Verejný obstarávateľ plánuje financovať daný predmet zákazky z prostriedkov štrukturálnych fondov z Operačného programu Informatizácia spoločnosti Rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií a obnova ich národnej infraštruktúry. Verejný obstarávateľ preto neposkytuje na plnenie predmetu zákazky preddavok.
Splatnosť faktúr je z dotácie zo štátneho rozpočtu 60 dní pri úhrade z nenávratného finančného príspevku (NFP) , z dôvodu ich odsúhlasenia poskytovateľom NFP.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ bude požadovať, aby úspešný uchádzač mal počas celej doby platnosti zmluvy platne uzavreté poistenie zodpovednosti za škodu, ktorú spôsobil pri výkone svojej činnosti on alebo jeho zamestnanec alebo jeho zástupca. Výška poistnej sumy nesmie byť po celú dobu platnosti zmluvy nižšia ako navrhovaná cena za predmet zákazky. Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač úradne overenou fotokópiou poistnej zmluvy alebo originálom alebo úradne overeným potvrdením o uzatvorení poistnej zmluvy (poistka), ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Úspešný uchádzač je povinný strpieť prípadný výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s poskytnutím služby kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže uvedené doklady nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
predloží doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) ) zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa môže preukázať čestným vyhlásením.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že záujemca nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2010, 2011 a 2012) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Záujemca zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť aktuálne k termínu predkladania ponúk.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má záujemca vedené účty z dôvodu uistenia sa, že úspešný záujemca , s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.

V prípade, ak bude ponuka predložená skupinou podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní predloží skupina doklady preukazujúcich splnenie podmienok účasti finančného alebo ekonomického postavenia spoločne za celú skupinu.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
predloží doklady podľa :
A) § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO,
B) § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO,
C) § 28 ods. 1 písm. j) zákona o VO,
Záujemca môže splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm.) a), g), j) a k) zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením.
Na preukázanie technickej spôsobilosti môže záujemca využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu A)
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemca a alebo záujemcu o ich dodaní,
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s predmetom služby rovnakým alebo podobným ako je predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť za obdobie predchádzajúcich troch rokov :
1. potvrdené poskytnuté služby kde predmetom plnenia bola konverzia textových objektov kultúrneho a historického dedičstva,
2. potvrdené poskytnuté služby, kde predmetom plnenia bola konverzia textových objektov kultúrneho a historického dedičstva, skonvertovaných kníh
3. potvrdené poskytnuté služby, kde predmetom plnenia bola konverzia 2D objektov
4. potvrdené poskytnuté služby, kde predmetom plnenia bola konverzia 3D malých objektov napr.: metódou objektovej panorámy.
5. potvrdenú poskytnutú službu, kde predmetom plnenia bola systémová integrácia, procesná analýza, analýza technického návrhu, vývoj prezentačnej vrstvy a publikačného internetového portálu, implementácia prezentačnej vrstvy založenej na fulltextových technológiách, pričom vyhľadávanie v neštruktúrovaných dátach plne podporuje skloňovanie podľa pravidiel slovenského jazyka alebo iného jazyka Európskej únie.
k bodu B)
Záujemca predloží profesijné životopisy, doklady o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, požadované certifikáty a referencie osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby (experti č. 1 až 4) v požadovanom počte a rozsahu. Tieto údaje sa budú preukazovať nasledovne:
a) Osobné a profesijné údaje, roky praxe, resp. odborné skúsenosti a znalosti budú dokladované predložením profesijného životopisu. Profesijný životopis požadujeme uviesť v minimálnom rozsahu:
titul, meno a priezvisko experta vzdelanie, t. j. inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky (napr. získané osvedčenia, certifikáty, absolvované školenia) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia)
odborné skúsenosti čestné vyhlásenie experta o pravdivosti uvedených dokladov dátum a podpis experta
Zo životopisu musí byť možné jednoznačne určiť splnenie podmienky o minimálnej praxi, pričom uvedená prax nemusela byť vykonávaná nepretržite. V tom prípade záujemca uvedie obdobia, počas ktorých túto činnosť vykonával, kde sa za prax bude považovať súčet týchto období.
b) Vzdelanie bude dokladované predložením originálu, alebo úradne overenej kópie dokladu preukazujúceho dosiahnuté vzdelanie
c) Všetky požadované osvedčenia budú dokladované predložením originálu, alebo úradne overenej kópie osvedčenia
d) Odborná prax a odborné skúsenosti sa preukazujú referenciou v požadovanom rozsahu:
titul, meno a priezvisko experta obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania termín plnenia zmluvy (od-do, mesiac-rok) stručný popis predmetu zmluvy, resp. rozsah činností, ktoré príslušný expert vykonával tel. číslo a meno oprávnenej osoby odberateľa, kde je možné overiť si uvedené údaje Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam členov realizačného tímu (expertov), ktorí sa budú osobne zúčastňovať na realizácii predmetu zákazky minimálne v rozsahu:
1. Expert na konverziu 2D objektov a výtvarných diel:
-minimálne 5-ročná preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť / odborná prax v oblasti konverzie 2D objektov a výtvarných diel.
2. Expert na fotografovanie objektov:
-minimálne 5 ročná odborná prax v oblasti v oblasti tvorby digitálnej fotografie, skúsenosťami s osvetľovacou technológiou, kompozíciou, počítačovým spracovaním digitálnej fotografie -
3. Expert na integráciu a inštaláciu digitalizačných pracovísk:
-minimálne 5-ročná preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť/odborná prax v oblasti:
a) integrácie grafických, dokumentových, knižných, 3D a 2D digitalizačných technológií a digitálnych archívov.
b) inštalácie grafických, dokumentových, knižných, 3D a 2D digitalizačných technológií a digitálnych archívov.
4. Expert na riešenie ochrany autorských práv v súvislosti s plnením predmetu zákazky:
- minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa; - najmenej 5 rokov odborných praktických skúseností/odborná prax v uvedenej oblasti riešenia autorských práv; publikačná činnosť v oblasti ochrany autorských práv; Funkcie expertov môžu byť kumulované.
k bodu C)
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na poskytnutie služby spracované formou zoznamu technického vybavenia záujemcu, ktoré predpokladá použiť a bude použité pri realizácii predmetu zákazky.

Odôvodnenie primeranosti požiadavky v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázaním technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača chce verejný obstarávateľ zabezpečiť, aby uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva preukázal, že má dostatok praktických skúseností s plnením zmlúv podobného charakteru ako je predmet zákazky, disponuje skúsenými a kvalifikovanými pracovníkmi a dokáže poskytnúť požadované súvisiace služby počas trvania zmluvy.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pri vyhodnocovaní bude použitá elektronická aukcia podľa § 43 zák. č. 25/2006 Z. z. Aukčný poriadok bude súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.07.2013 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.08.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 12.11.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2013 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Prioritná os 2 Operačného programu Informatizácia spoločnosti Rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií a obnova ich národnej infraštruktúry.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V prípade predloženie ponuky za skupinu sa uvedie aj názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania vedúceho člena skupiny s výrazným označením vedúci člen a názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania všetkých ostatných členov. Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. V prípade dokladov vyhotovených v inom jazyku predloží uchádzač doklady v pôvodnom jazyku a súčasne doložené prekladom do slovenského jazyka. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v písomnej forme v jednom origináli a to ako originály alebo úradne overené kópie, ak nie je uvedené inak, ktorá bude môcť byť verejným obstarávateľom naskenovaná, z dôvodu povinnosti verejného obstarávateľa podľa § 9 ods. 7 písm. b) zákona o VO a z dôvodu povinnosti predkladať dokumentáciu na kontrolu poskytovateľovi nenávratného finančného príspevku. Údaje, ktorých zverejnenie by bolo v rozpore s platnou legislatívou (napr. zákon o ochrane osobných údajov) žiadame v kópii vyčierniť. Ak by predloženie takejto kópie spôsobilo uchádzačovi technické problémy, nebude to dôvod na jeho vylúčenie. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní doručí záujemca na adresu kontaktného miesta uvedenú v bode I.1 . Pri osobnom doručení na adrese kontaktného miesta uvedeného v bode I.1.PODATELŇA ?. Verejný obstarávateľ odporúča dokumentáciu riadne skompletizovať a zviazať, bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, tak aby tvorila jeden celok. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 43 ods. 3 zákona o VO je otváranie ponúk neverejné. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup verejného obstarávania v prípade neschválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom bez finančných nárokov zo strany uchádzačov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.06.2013

Redakčné opravy

12362 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2013
V oznámení 10265-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2/A, 94901 Nitra zverejnenom vo VVO č. 125/2013 zo dňa 28.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 30.07.2013 09:00 Viď: 12.08.2013 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité