III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 30 000 EUR spôsobom uvedeným v § 36 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Verejný obstarávateľ plánuje financovať daný predmet zákazky z prostriedkov štrukturálnych fondov z Operačného programu Informatizácia spoločnosti Rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií a obnova ich národnej infraštruktúry. Verejný obstarávateľ preto neposkytuje na plnenie predmetu zákazky preddavok.
Splatnosť faktúr je z dotácie zo štátneho rozpočtu 60 dní pri úhrade z nenávratného finančného príspevku (NFP) , z dôvodu ich odsúhlasenia poskytovateľom NFP.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
Verejný obstarávateľ bude požadovať, aby úspešný uchádzač mal počas celej doby platnosti zmluvy platne uzavreté poistenie zodpovednosti za škodu, ktorú spôsobil pri výkone svojej činnosti on alebo jeho zamestnanec alebo jeho zástupca. Výška poistnej sumy nesmie byť po celú dobu platnosti zmluvy nižšia ako navrhovaná cena za predmet zákazky. Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač úradne overenou fotokópiou poistnej zmluvy alebo originálom alebo úradne overeným potvrdením o uzatvorení poistnej zmluvy (poistka), ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Úspešný uchádzač je povinný strpieť prípadný výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s poskytnutím služby kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže uvedené doklady nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
predloží doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) ) zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa môže preukázať čestným vyhlásením.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že záujemca nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2010, 2011 a 2012) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Záujemca zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť aktuálne k termínu predkladania ponúk.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má záujemca vedené účty z dôvodu uistenia sa, že úspešný záujemca , s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
V prípade, ak bude ponuka predložená skupinou podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní predloží skupina doklady preukazujúcich splnenie podmienok účasti finančného alebo ekonomického postavenia spoločne za celú skupinu.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
predloží doklady podľa :
A) § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO,
B) § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO,
C) § 28 ods. 1 písm. j) zákona o VO,
Záujemca môže splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm.) a), g), j) a k) zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením.
Na preukázanie technickej spôsobilosti môže záujemca využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu A)
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemca a alebo záujemcu o ich dodaní,
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s predmetom služby rovnakým alebo podobným ako je predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť za obdobie predchádzajúcich troch rokov :
1. potvrdené poskytnuté služby kde predmetom plnenia bola konverzia textových objektov kultúrneho a historického dedičstva,
2. potvrdené poskytnuté služby, kde predmetom plnenia bola konverzia textových objektov kultúrneho a historického dedičstva, skonvertovaných kníh
3. potvrdené poskytnuté služby, kde predmetom plnenia bola konverzia 2D objektov
4. potvrdené poskytnuté služby, kde predmetom plnenia bola konverzia 3D malých objektov napr.: metódou objektovej panorámy.
5. potvrdenú poskytnutú službu, kde predmetom plnenia bola systémová integrácia, procesná analýza, analýza technického návrhu, vývoj prezentačnej vrstvy a publikačného internetového portálu, implementácia prezentačnej vrstvy založenej na fulltextových technológiách, pričom vyhľadávanie v neštruktúrovaných dátach plne podporuje skloňovanie podľa pravidiel slovenského jazyka alebo iného jazyka Európskej únie.
k bodu B)
Záujemca predloží profesijné životopisy, doklady o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, požadované certifikáty a referencie osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby (experti č. 1 až 4) v požadovanom počte a rozsahu. Tieto údaje sa budú preukazovať nasledovne:
a) Osobné a profesijné údaje, roky praxe, resp. odborné skúsenosti a znalosti budú dokladované predložením profesijného životopisu. Profesijný životopis požadujeme uviesť v minimálnom rozsahu:
titul, meno a priezvisko experta vzdelanie, t. j. inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky (napr. získané osvedčenia, certifikáty, absolvované školenia) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia)
odborné skúsenosti čestné vyhlásenie experta o pravdivosti uvedených dokladov dátum a podpis experta
Zo životopisu musí byť možné jednoznačne určiť splnenie podmienky o minimálnej praxi, pričom uvedená prax nemusela byť vykonávaná nepretržite. V tom prípade záujemca uvedie obdobia, počas ktorých túto činnosť vykonával, kde sa za prax bude považovať súčet týchto období.
b) Vzdelanie bude dokladované predložením originálu, alebo úradne overenej kópie dokladu preukazujúceho dosiahnuté vzdelanie
c) Všetky požadované osvedčenia budú dokladované predložením originálu, alebo úradne overenej kópie osvedčenia
d) Odborná prax a odborné skúsenosti sa preukazujú referenciou v požadovanom rozsahu:
titul, meno a priezvisko experta obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania termín plnenia zmluvy (od-do, mesiac-rok) stručný popis predmetu zmluvy, resp. rozsah činností, ktoré príslušný expert vykonával tel. číslo a meno oprávnenej osoby odberateľa, kde je možné overiť si uvedené údaje Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam členov realizačného tímu (expertov), ktorí sa budú osobne zúčastňovať na realizácii predmetu zákazky minimálne v rozsahu:
1. Expert na konverziu 2D objektov a výtvarných diel:
-minimálne 5-ročná preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť / odborná prax v oblasti konverzie 2D objektov a výtvarných diel.
2. Expert na fotografovanie objektov:
-minimálne 5 ročná odborná prax v oblasti v oblasti tvorby digitálnej fotografie, skúsenosťami s osvetľovacou technológiou, kompozíciou, počítačovým spracovaním digitálnej fotografie -
3. Expert na integráciu a inštaláciu digitalizačných pracovísk:
-minimálne 5-ročná preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť/odborná prax v oblasti:
a) integrácie grafických, dokumentových, knižných, 3D a 2D digitalizačných technológií a digitálnych archívov.
b) inštalácie grafických, dokumentových, knižných, 3D a 2D digitalizačných technológií a digitálnych archívov.
4. Expert na riešenie ochrany autorských práv v súvislosti s plnením predmetu zákazky:
- minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa; - najmenej 5 rokov odborných praktických skúseností/odborná prax v uvedenej oblasti riešenia autorských práv; publikačná činnosť v oblasti ochrany autorských práv; Funkcie expertov môžu byť kumulované.
k bodu C)
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na poskytnutie služby spracované formou zoznamu technického vybavenia záujemcu, ktoré predpokladá použiť a bude použité pri realizácii predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázaním technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača chce verejný obstarávateľ zabezpečiť, aby uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva preukázal, že má dostatok praktických skúseností s plnením zmlúv podobného charakteru ako je predmet zákazky, disponuje skúsenými a kvalifikovanými pracovníkmi a dokáže poskytnúť požadované súvisiace služby počas trvania zmluvy.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
Právnické osoby by mali uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby
Áno