Oznámenie 10247 - MST

Obsah

10247 - MST
Vestník č. 125/2013 - 28.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SANTA-TRANS.SK, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36695696
Fučíkova 335/2 , 01501 Rajecké Teplice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): DGB consult, s.r.o., Kollárova 2641/15, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Topoľská
Mobil: +421 911775444
Telefón: +421 911775444
Fax: +421 417003515
Email: topolska@dgb.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.santatrans.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Spoločnosť s ručením obmedzeným
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Výroba nealkoholických nápojov
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vybavenie skladu do výrobného závodu v Rajeckej Lesnej
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Výrobný závod v Rajeckej Lesnej, okres Žilina, Slovensko
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka a montáž vybavenia skladu, obsahuje: dodávku regálového systému radioshuttle pre sklad Rajecká Lesná.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42965110-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39151100-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Základnou požiadavkou je dodávka a montáž regálového systému tvoreného z plnej časti radioshuttle systémom, ktorý bude umiestnený v sklade v Rajeckej Lesnej. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 478 755,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka viazanosti ponúk sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Spoločnosť SANTA-TRANS.SK, s.r.o. požiadala o poskytnutie nenávratného finančého príspevku a v prípade schválenia predmetnej žiadosti bude predmet zákazky financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ v rámci OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, štátneho rozpočtu SR a z vlastných zdrojov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Od skupiny uchádzačov sa nepožaduje, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Vytvorenie určitej právnej formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, bude nutná pred pospisom dodávateľsko-odberateľskej zmluvy z dôvodu riadneho plnenia predmetu zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: V prípade, že bude predmet zákazky financovaný na základe Zmluvy o poskytnutí NFP zo zdrojov EÚ v rámci OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, bude zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávanými tovarmi a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmuvy oprávnenými osobami a poskytnúť im potrebnú súčinnosť.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku (1):
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 môže uchádzač preukázať potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti možno preukázať aj vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní pre osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje doklady preukazujúce osobné postavenie uchádzača v súlade s § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, t.z. 2010, 2011 a 2012, príp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Za oblasť relevantnú pre preukázanie obratu sa pre túto zákazku považuje dodávka a montáž regálových systémov a vybavení skladov, priestorov, hál a pod. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna výška dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka je 1 300 000 EUR bez DPH.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A. podľa § 28 ods. 1 písm. a) Technickú spôsobilosť uchádzač preukáže zoznamom dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
B. podľa § 28 ods. 1 písm.l) Ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
C. podľa §28 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby,
D. podľa § 28 ods. 1 písm. d) ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona overejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požadovaním predmetných podmienok účasti podľa bodu A. skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky, a to na základe preukázania praktických skúsenosti s dodávkami rovnakého alebo podobného charakteru a v rozsahu ako je daný predmet zákazky. Podľa splnenia požiadavky v bode B. sa verejný obstarávateľ uistí, že technické a funkčné parametre tovaru sú v súlade s minimálnymi požiadavkami a že predemt zákazky je konkrétny a dostupný. Podľa bodov C. a D. verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač je schopný plniť predmet zákazky predosvšetkým v časti montáže predemtu zákazky v požadovanej kvalite.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) Zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu A. referenčné listy ako prílohy k zoznamu dodaných tovarov v oblasti rovnakého alebo podobného charaketru ako je predemt zákazky vo výške 450 000 EUR bez DPH. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa pre zákazku považuje dodávka a montáž regálových systémov a vybavení skladov, priestorov, hál a pod.
K bodu B. uchádzač predloží fotografie alebo katalógové listy s popisom predmetu zákazky, z ktorých bude zrejmé splnenie požadovaných parametov postačuje kópia, vyhlásenia zhody a podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami ES, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami postačuje kópia. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky ktorýmkoľvek z dokladov v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. Zákona o verejnom obstarávaní.
K bodu C. uchádzač predloží platný certifikát preukazujúci implemetnáciu environmentálneho manažérstva pri montáži predemtu zákazky, zodpovedajúci EN ISO 14001. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi v iných štátoch a bude akceptovať aj iné písomné dôkazy o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva u uchádzača.
K bodu D. uchdázač predloží platný certifikát preukazujúci splnenie noriem manažérstva kvality, zodpovedajúci EN ISO 9001. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude použitá v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1301-3
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.08.2013 08:59
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.08.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.08.2013 16:00
Miesto: Kancelária DGB consult, s.r.o., Kollárova 2641/15, 010 01 Žilina
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, názov opatrenia: 1.1 Inovácie a technologické transfery
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku alebo českom jazyku na adrese DGB consult, s.r.o., Kollárova 2641/15, 010 01 Žilina. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov v pracovnom čase je potrebné vopred dohodnúť na tel.č. 0911775444.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a § 28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
Všetky náklady spojené s vypracovaním dokumentácie cenovej ponuky alebo prípadnou obhliadkou miesta realizácie znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Ak je v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladoch a súvisiacej dokumentácie uvedené len zákon alebo zákon o verejnom obstarávaní, má sa za to, že sa jedná o zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.06.2013

Redakčné opravy

13704 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 150/2013
V oznámení 10247-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SANTA-TRANS.SK, s.r.o., Fučíkova 335/2, 015 01 Rajec zverejnenom vo VVO č. 125/2013 zo dňa 28.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA Úradný názov: SANTA-TRANS.SK, s.r.o. PSČ: 01501 Poštová adresa: Fučíkova 335/2 Mesto/obec: Rajec Štát: Slovensko Kontaktné miesto: DGB consult, s.r.o. Kontaktná osoba: Ing. Beáta Topoľská Mobil: +421 911775444 Telefón: +421 911775444 Fax: +421 417003515 E-mail: topolska@dgb.sk

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
SANTA-TRANS.SK, s.r.o.
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité