Oznámenie 10270 - MSS

Obsah

10270 - MSS
Vestník č. 125/2013 - 28.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Centrum vzdelávania Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30795362
Heydukova 12-14, 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum vzdelávania Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Klimant, projektový manažér
Telefón: +421 220456107
Email: klimant@cvmpsvr.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.cvmpsvr.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 6 ods. 1 písm. d). Príspevková organizácia Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
CSD - Odborné vzdelávanie a rozvoj sociálnych zručnosti
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 24
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava, Trnava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Vysoké Tatry, Košice. Uvedené lokality miest sú spresnené v súťažných podkladoch.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie vzdelávacích služieb pozostáva z odborného vzdelávania a vzdelávacích služieb, zameraných na rozvoj sociálnych zručnosti.
Zákazka je delená na 4 časti, pričom na každú časť bude uzavretá samostatná zmluva. Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe B Informácie o častiach.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 98300000-6, 55300000-3, 55250000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 4
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah činnosti je podrobne rozpísaný v súťažných podkladoch
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 415 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
CSD - Odborné vzdelávanie a rozvoj sociálnych zručností 1. časť
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom 1. časti zákazky je poskytnutie Odborného vzdelávania, ktoré pozostáva z piatich samostatných vzdelávacích aktivít:
Sociálny dialóg pilier komunikácie medzi sociálnymi partnermi.
Kolektívne vyjednávanie.
Sociálny a ekonomický rozvoj.
Sociálne zodpovedné podnikanie a medzi sektorová spolupráca.
Politika trhu práce - obnovenie dynamiky trhu práce.

Cieľová skupina sú členovia a funkcionári KOZ SR a členských OZ (ďalej aj KOZ).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rozsah vzdelávania Časti 1 je presnejšie vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je
vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky.
Hodnota 96 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 2
NÁZOV
CSD - Odborné vzdelávanie a rozvoj sociálnych zručností 2. Časť.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom 2. časti zákazky je poskytnutie Odborného vzdelávania, ktoré pozostávajúce zo šiestich samostatných vzdelávacích aktivít:
Sociálny dialóg pilier komunikácie medzi sociálnymi partnermi.
Kolektívne vyjednávanie.
Sociálny a ekonomický rozvoj.
Sociálne zodpovedné podnikanie a medzi sektorová spolupráca.
Verejné rozpočty a rozpočty samospráv.
Miestny rozvoj a medzi obecná spolupráca.

Cieľová skupina sú členovia a zástupcovia organizácií: Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení Slovenskej republiky (ďalej aj ako AZZZ), Republiková únia zamestnávateľov (ďalej aj ako RUZ), Združenie miest a obcí Slovenska (ďalej aj ako ZMOS).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rozsah vzdelávania Časti 2 je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky.
Hodnota 158 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 3
NÁZOV
CSD - Odborné vzdelávanie a rozvoj sociálnych zručností - 3.časť
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom 3. časti zákazky je poskytnutie vzdelávacích služieb v oblasti Rozvoja sociálnych zručnosti a osobnostného rozvoja pozostávajúce zo štyroch samostatných vzdelávacích aktivít:
Rozvoj sociálnych osobnostných a metodických kompetencií účastníkov sociálneho dialógu,
Rozvoj mediačných zručnosti,
Mentoring v sociálnej práci,
Vzťahy s verejnosťou a práca s médiami.

Cieľová skupina sú členovia a funkcionári KOZ.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rozsah vzdelávania Časti 3 je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v
súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky.
Hodnota 51 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 4
NÁZOV
CSD - Odborné vzdelávanie a rozvoj sociálnych zručností - 4.časť
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom 4. Časti zákazky je poskytnutie vzdelávacích služieb v oblasti Rozvoja sociálnych zručnosti a osobnostného rozvoja pozostávajúce z dvoch samostatných vzdelávacích aktivít:
Rozvoj sociálnych osobnostných a metodických kompetencií účastníkov sociálneho dialógu.
Mediácia, Mentoring, vzťahy s verejnosťou a práca s médiami.

Cieľová skupina sú členovia a zástupcovia organizácií: Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení Slovenskej republiky (ďalej aj ako AZZZ), Republiková únia zamestnávateľov (ďalej aj ako RUZ), Združenie miest a obcí Slovenska (ďalej aj ako ZMOS).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rozsah vzdelávania Časti 4 je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky.
Hodnota 110 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške:
Pre Časť 1: 4 000 EUR,
Pre Časť 2: 7 000 EUR,
Pre Časť 3: 2 500 EUR,
Pre Časť 4: 5 000 EUR .
Ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov Európskeho sociálneho fondu (Národný projekt - Centrum sociálneho dialógu pre Slovenskú republiku, Kód ITMS:27140130129, 27130330014) Platba sa uskutoční po dodaní príslušných služieb a vystavení faktúry.
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dna jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať podľa § 32 ods. 8 čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží :
Bod 1. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
Bod 2. prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K Bodu 1.
1.) Táto podmienka účasti sa bude posudzovať spoločne pre každú časť zákazky, t.z. že predložený doklad bude akceptovaný pre všetky časti zákazky súčasne.
2.) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce 3 roky až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: - nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nebol predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.
3.) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom
alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Ak uchádzač predloží len výpis z účtu, bude vylúčený z verejnej súťaže. Originál dokladu alebo jeho úradne overená kópia nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
K Bodu 2.
Uchádzač preukáže výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch, pričom požadovaný obrat spolu za tieto predchádzajúce tri hospodárske roky musí byť minimálne vo výške :
Pre Časť 1: 280 000 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene,
Pre Časť 2: 450 000 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene,
Pre Časť 3: 150 000 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene,
Pre Časť 4: 300 000 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene.
Výkazy ziskov a strát za predchádzajúce tri roky musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine sídla uchádzača, pričom uchádzač farebne zvýrazní obrat.
Uchádzač zároveň doloží prehľadnú tabuľku, v ktorej uvedie výšku obratu z činností relevantných k predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky.
Odôvodnenie: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka má zabezpečiť verejnému obstarávateľovi údaje na zistenie ekonomického a finančného postavenia uchádzača a zistenie situácie v súvislosti so schopnosťou uchádzača dodávať predmet zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží :

Bod 1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a
odberateľov; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Bod 2. údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov,
osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Bod 3. údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K Bodu 1. Uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky spolu v hodnote pre každú časť jednotlivo a to nasledovne:
pre Časť 1: 100 000 EUR bez DPH, pričom jedna z predložených zákaziek musí byť v hodnote minimálne 70 000 EUR bez DPH
pre Časť 2: 160 000 EUR bez DPH, pričom jedna z predložených zákaziek musí byť v hodnote minimálne 120 000 EUR bez DPH
pre Časť 3: 50 000 EUR bez DPH, pričom jedna z predložených zákaziek musí byť v hodnote minimálne 20 000 EUR bez DPH
pre Časť 4: 100 000 EUR bez DPH, pričom jedna z predložených zákaziek musí byť v hodnote minimálne 70 000 EUR bez DPH
za predchádzajúce tri roky , počítané ku dňu na predkladanie ponúk. Potvrdenia od odberateľov obsahujú minimálne tieto údaje: a) názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, b) predmet zmluvy (stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet tej časti zákazky, na ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku ), c) skutočne fakturovaná cena a skutočná lehota poskytnutia služby, d) kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom overenia predkladaných informácií), e) podpis oprávnenej osoby odberateľa s uvedením mena a jeho funkcie.
Odôvodnenie: zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie
predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s dodávaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Táto podmienka účasti sa bude posudzovať vo vzťahu ku každej časti zákazky samostatne.

K Bodu 2. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových expertov, ktorí zabezpečia, aby vecné plnenie zmluvy zo strany uchádzača bolo v súlade s predmetom zmluvy.
Uvedení experti musia spĺňať nižšie požadované kvalifikačné predpoklady:

Expert c. 1 odborný garant pre kurz Sociálny dialóg pilier komunikácie medzi sociálnymi
partnermi a kurz kolektívne vyjednávanie:
a) minimálne 8 rokov praxe v danej oblasti - preukazuje sa predložením profesijného životopisu podpísaného expertom, z ktorého budú uvedené skutočnosti vyplývať;
b) minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti s realizáciou kurzov podobného charakteru;

Expert c. 2 odborný garant pre kurz Sociálny a ekonomický rozvoj a kurz Sociálne zodpovedné podnikanie a medzi sektorová spolupráca:
a) minimálne 8 rokov praxe v danej oblasti - preukazuje sa predložením profesijného životopisu podpísaného expertom, z ktorého budú uvedené skutočnosti vyplývať;
b) minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti s realizáciou kurzov podobného charakteru;

Expert c. 3 odborný garant pre kurz Verejné rozpočty a rozpočty samospráv a Miestny rozvoj a medzi obecná spolupráca :
a) minimálne 8 rokov praxe v danej oblasti - preukazuje sa predložením profesijného životopisu podpísaného expertom, z ktorého budú uvedené skutočnosti vyplývať;
b) minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti s realizáciou kurzov podobného
charakteru;

Expert c. 4 odborný garant pre kurzy Rozvoj sociálnych osobnostných a metodických
kompetencií účastníkov sociálneho dialógu, Rozvoj mediačných zručnosti, Mentoring v sociálnej práci a Vzťahy s verejnosťou a práca s médiami:
a) minimálne 8 rokov praxe v danej oblasti - preukazuje sa predložením profesijného životopisu podpísaného expertom, z ktorého budú uvedené skutočnosti vyplývať; b) minimálne 3 preukázateľné odborné skúsenosti s realizáciou kurzov podobného charakteru;

Odborné skúsenosti experta c. 1, 2, 3 a 4, preukážu zoznamom realizovaných vzdelávacích
prednášok/kurzov ktorý musí obsahovať:
(a) meno a priezvisko experta;
(b) funkcia, názov zastávanej funkcie príslušného experta v projekte;
(c) stručný opis predmetu/rozsahu činnosti v rámci zmluvy/projektu, ktoré príslušný expert vykonával;
(d) obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok);
(e) kontaktná osoba za objednávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail);
(f) dátum, miesto, podpis experta.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý z expertov č. 1 až č.4 bol iná osoba z dôvodu súbehu realizácie požadovaných služieb vo vzťahu k lehote plnenia.
Odôvodnenie: Požiadavka na uvedených expertov vyplýva z potreby zabezpečenia dostatočných kvalifikačných predpokladov súvisiacich s potrebou riadneho vykonania vzdelávacích aktivít. Táto podmienka účasti sa bude posudzovať vo vzťahu ku každej časti zákazky samostatne.
K Bodu 3. Uchádzač musí preukázať, že bude mať k dispozícii adekvátne vzdelávacie priestory s potrebným technickým a iným vybavením v miestach poskytovania služieb (realizácie jednotlivých vzdelávaní). Požaduje sa vhodné priestorové vybavenie pre školenie, ubytovanie a stravovanie zodpovedajúce požiadavkám na predmet zákazky, uvedený v súťažných podkladov. Uvedené skutočnosti uchádzač preukáže listom vlastníctva, resp. nájomnou
zmluvou, alebo iným relevantným dokladom potvrdzujúcim, že bude mať uvedené priestory k dispozícii na realizáciu predmetu zákazky. Táto podmienka účasti sa bude posudzovať vo vzťahu ku každej časti zákazky samostatne.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca má dostatočné skúsenosti a technickú vybavenosť pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite. Požiadavka na preukázanie disponovania s
vhodnými vzdelávacími priestormi potrebnými pre poskytovanie vzdelávacích služieb vyplýva z potreby zabezpečenia realizácie vzdelávacích aktivít v plnom rozsahu a v potrebnej kvalite.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie sú uvedené súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
CV 296/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 12.08.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.08.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2013 16:00
Miesto: Centrum vzdelávania Ministerstva práce sociálnych vecí a
rodiny SR, Heydukova 12-14, 811 08 Bratislava, 6. poschodie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky sociálny fond (Národný projekt - Centrum sociálneho dialógu pre Slovenskú republiku, Kód ITMS:27140130129, 27130330014)
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Uchádzač ako požiadavky na predmet zákazky vo svojej ponuke predloží: Obsahovú časť ponuky, ktorou vymedzí rozsah svojej ponuky a jej súlad s požiadavkami verejného obstarávateľa, t.j.: 1. Podrobnú obsahovú osnovu učebných textov k jednotlivým kurzom, podľa ktorých sa bude vzdelávanie realizovať, s uvedením autorov spracovateľov učebných textov (podľa čoho sa bude vzdelávať) ;2. Zoznam právnych predpisov a literatúry, resp. iných zdrojov, ktoré budú pri vypracovaní učebných textov použité, a z ktorých budú lektori pri vzdelávaní vychádzať a čerpať (z akých zdrojov sa bude vychádzať) ; 3. Učebne plány všetkých kurzov/vzdelávacích aktivít obsiahnutých vo vzdelávacích programoch, s členením na časové dotácie, obsah a chronológiu jednotlivých tém v rámci kurzov, a s uvedením techník, učebných postupov, ktoré pri jednotlivých kurzoch uchádzač plánuje použiť (akým spôsobom, v akom poradí, v akom rozsahu a čo konkrétne sa bude v jednotlivých kurzoch vzdelávať) a pod. Podrobné požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Účinnosť Zmluvy (na každú časť zákazky samostatne) bude s víťazným uchádzačom uzatvorená po kladnom výsledku administratívnej kontroly dokumentácie z verejného obstarávania (zo strany Riadiaceho orgánu európskeho sociálneho fondu minimálne 30 kalendárnych dní). V prípade, že sa nepreukáže kladný výsledok administratívnej kontroly verejného obstarávania, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom.
3. Vysvetľovanie súťažných podkladov je prípustné do 31.7.2013.
4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač, v písomnej podobe a v lehote určenej v písomnej výzve na preukázanie splnenia podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
5. Termín otvárania ponúk časť ostatné je uvedený v časti IV.3.8 je neverejné.
6. Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené a splnili podmienky účasti a požiadavky v súťažných podkladoch, bude zaslané oznámenie miesta, dátumu a času otvárania ponúk časti "Kritériá".
7. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne po telefonickom dohovore. Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj faxom, alebo e-mailom, ale súčasne doporučujeme záujemcovi doručiť žiadosť poštou alebo osobne, za účelom preukázania predloženej žiadosti. V opačnom prípade verejný obstarávateľ nepreberá zodpovednosť za jej doručenie. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie.
8. Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača predloženie certifikátu o akreditácii kurzu od Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej Republiky tzv. malú akreditáciu
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.06.2013

Redakčné opravy

12375 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2013
V oznámení 10270 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Centrum vzdelávania Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Heydukova 12-14, 81108 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 125/2013 zo dňa 28.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje Príloha B - informácie o častiach časť: 1. 3) Množstvo alebo rozsah Namiesto: Rozsah vzdelávania Časti 1 je presnejšie vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky Viď: Rozsah vzdelávania Časti 1 je vymedzený v súťažných podkladoch v prílohe č.1 časť 1 Návrh na plnenie kritérií. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť C. Opis predmetu zákazky. Príloha B - informácie o častiach časť: 2. 3) Množstvo alebo rozsah Namiesto: Rozsah vzdelávania Časti 2 je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky. Viď: Rozsah vzdelávania Časti 2 je vymedzený v súťažných podkladoch v prílohe č. 1 časť 2 Návrh na plnenie kritérií. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť C. Opis predmetu zákazky. Príloha B - informácie o častiach časť: 3. 3) Množstvo alebo rozsah Namiesto: Rozsah vzdelávania Časti 3 je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky. Viď: Rozsah vzdelávania Časti 3 je vymedzený v súťažných podkladoch v prílohe č. 1 časť 3 Návrh na plnenie kritérií. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť C. Opis predmetu zákazky. Príloha B - informácie o častiach časť: 4. 3) Množstvo alebo rozsah Namiesto: Rozsah vzdelávania Časti 4 je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.3. Cenník. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť B.2. Opis predmetu zákazky Viď: Rozsah vzdelávania Časti 4 je vymedzený v súťažných podkladoch v prílohe č. 1 časť 4 Návrh na plnenie kritérií. Obsah vzdelávacej aktivity, ciel vzdelávacej aktivity ako aj profil absolventa je vymedzený v súťažných podkladoch časť C. Opis predmetu zákazky. VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 1. Uchádzač ako požiadavky na predmet zákazky vo svojej ponuke predloží: Obsahovú časť ponuky, ktorou vymedzí rozsah svojej ponuky a jej súlad s požiadavkami verejného obstarávateľa, t.j.: 1. Podrobnú obsahovú osnovu učebných textov k jednotlivým kurzom, podľa ktorých sa bude vzdelávanie realizovať, s uvedením autorov spracovateľov učebných textov (podľa čoho sa bude vzdelávať) ;2. Zoznam právnych predpisov a literatúry, resp. iných zdrojov, ktoré budú pri vypracovaní učebných textov použité, a z ktorých budú lektori pri vzdelávaní vychádzať a čerpať (z akýchzdrojov sa bude vychádzať) ; 3. Učebne plány všetkých kurzov/vzdelávacích aktivít obsiahnutých vo vzdelávacích programoch, s členením na časové dotácie, obsah a chronológiu jednotlivých tém v rámci kurzov, a s uvedením techník,učebných postupov, ktoré pri jednotlivých kurzoch uchádzač plánuje použiť (akým spôsobom, v akom poradí, v akom rozsahu a čo konkrétne sa bude v jednotlivých kurzoch vzdelávať) a pod. Podrobné požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Účinnosť Zmluvy (na každú časť zákazky samostatne) bude s víťazným uchádzačom uzatvorená po kladnom výsledku administratívnej kontroly dokumentácie z verejného obstarávania (zo strany Riadiaceho orgánu európskeho sociálnehofondu minimálne 30 kalendárnych dní). V prípade, že sa nepreukáže kladný výsledok administratívnej kontroly verejného obstarávania, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom. 3. Vysvetľovanie súťažných podkladov je prípustné do 31.7.2013.4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač, v písomnej podobe a v lehote určenej v písomnej výzve na preukázanie splnenia podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 5. Termín otvárania ponúk časť ostatné je uvedený v časti IV.3.8 je neverejné. 6. Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené a splnili podmienky účasti a požiadavky v súťažných podkladoch, budezaslané oznámenie miesta, dátumu a času otvárania ponúk časti "Kritériá". 7. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku voriginálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne po telefonickom dohovore. Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj faxom, alebo e-mailom, ale súčasne doporučujeme záujemcovi doručiť žiadosť poštou alebo osobne, za účelom preukázania predloženej žiadosti. V opačnom prípade verejný obstarávateľ nepreberá zodpovednosť za jej doručenie. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 8. Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača predloženie certifikátu o akreditácii kurzu od Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej Republiky tzv. malú akreditáciu Viď: 1. Uchádzač ako požiadavky na predmet zákazky vo svojej ponuke predloží: Obsahovú časť ponuky, ktorou vymedzí rozsah svojej ponuky a jej súlad s požiadavkami verejného obstarávateľa, t.j.: 1. Podrobnú obsahovú osnovu učebných textov k jednotlivým kurzom, podľa ktorých sa bude vzdelávanie realizovať, s uvedením autorov spracovateľov učebných textov (podľa čoho sa bude vzdelávať) ;2. Zoznam právnych predpisov a literatúry, resp. iných zdrojov, ktoré budú pri vypracovaní učebných textov použité, a z ktorých budú lektori pri vzdelávaní vychádzať a čerpať (z akých zdrojov sa bude vychádzať) ; 3. Učebne plány všetkých kurzov/vzdelávacích aktivít obsiahnutých vo vzdelávacích programoch, s členením na časové dotácie, obsah a chronológiu jednotlivých tém v rámci kurzov, a s uvedením techník,učebných postupov, ktoré pri jednotlivých kurzoch uchádzač plánuje použiť (akým spôsobom, v akom poradí, v akom rozsahu a čo konkrétne sa bude v jednotlivých kurzoch vzdelávať) a pod. Podrobné požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch.2. Účinnosť Zmluvy (na každú časť zákazky samostatne) bude s víťazným uchádzačom uzatvorená po kladnom výsledku administratívnej kontroly dokumentácie z verejného obstarávania (zo strany Riadiaceho orgánu európskeho sociálnehofondu minimálne 30 kalendárnych dní). V prípade, že sa nepreukáže kladný výsledok administratívnej kontroly verejného obstarávania, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom. 3. Vysvetľovanie súťažných podkladov je prípustné do 31.7.2013. 4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač, v písomnej podobe a v lehote určenej v písomnej výzvena preukázanie splnenia podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 5. Termín otvárania ponúk časť ostatné je uvedený v časti IV.3.8 je neverejné. 6. Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené a splnili podmienky účasti a požiadavky v súťažných podkladoch, bude zaslané oznámenie miesta, dátumu a času otvárania ponúk časti "Kritériá". 7. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne po telefonickom dohovore. Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj faxom, alebo e-mailom, ale súčasne doporučujeme záujemcovi doručiť žiadosť poštou alebo osobne, za účelom preukázania predloženej žiadosti. V opačnom prípade verejný obstarávateľ nepreberá zodpovednosť za jej doručenie. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie.
13670 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 149/2013
V oznámení 10270-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Centrum vzdelávania Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Heydukova 12-14, 811 08 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 125/2013 zo dňa 28.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb Namiesto: Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava, Trnava,Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Vysoké Tatry, Košice. Uvedené lokality miest sú spresnené v súťažnýchpodkladoch. Viď: Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava, Trnava, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Vysoké Tatry, Košice. Uvedené lokality miest sú spresnené v súťažnýchpodkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité