Oznámenie 10752 - MSS

Obsah

10752 - MSS
Vestník č. 127/2013 - 01.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
IČO: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Ján Lipták
Telefón: +421 259266203
Email: jan.liptak@land.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.land.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Spracovanie ex ante hodnotenia programov regionálneho rozvoja na roky 2014 - 2020
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, Sekcia riadenia programov regionálneho rozvoja, Prievozská 2/B, 825 25 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020
Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika 2014 - 2020
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79420000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Časť 1 : Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020
Časť 2 :Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika 2014 - 2020
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Časť 1 : Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020
1) STRUČNÝ OPIS
Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79420000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 50 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Časť 2 :Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika 2014 - 2020
1) STRUČNÝ OPIS
Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika 2014 - 2020
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79420000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika 2014 - 2020
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 20 000,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Podrobné pravidlá ako aj termíny úhrad spracovateľovi zo strany obstarávateľa budú stanovené v zmluve medzi obstarávateľom a spracovateľom.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky) - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nevyžaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Časť 1 : Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020:

3.1§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom :
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí.
V prípade predloženia vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb, uchádzač uvedie aj dôvod prečo nemohol získať potvrdenie od odberateľa, ktorý nie je verejným obstarávateľom.

Minimálna požadovaná úroveň :
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru:
1.Minimálne dve hodnotenia strategických dokumentov týkajúcich štrukturálnych fondov EÚ, a to za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ktorej hodnota bola minimálne 30 000 EUR bez DPH. Uchádzač musí byť v zozname uvedený ako hlavný zhotoviteľ. V prípade zmlúv s viacročným plnením sa do plnenia zmlúv zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v požadovanom období. Zoznam musí byť potvrdený odberateľom. Potvrdenie odberateľa musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto jeho podnikania,
predmet zmluvy a stručný popis, z ktorého musí vyplývať, že išlo o spracovanie hodnotenia strategických dokumentov týkajúcich štrukturálnych fondov EÚ,
stručný popis úlohy uchádzača pri plnení predmetu zákazky a podiel plnenia na predmete zmluvy (hlavný riešiteľ/spoluriešiteľ/člen tímu a pod.),
cenu poskytnutej služby bez DPH,
lehotu dodania služby,
meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa pre overenie si uvedených informácií.
Odôvodnenie :
Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky a jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi.

3.2§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby

Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam osôb svojho tímu s údajmi o ich vzdelaní a praxi formou profesijného životopisu každého člena tímu, pričom každý profesijný životopis musí obsahovať vyhlásenie o úplnosti a pravdivosti údajov a musí byť podpísaný členom tímu.

Minimálna kvalifikácia a zloženie tímu:
vedúci tímu musí preukázať:
oUkončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa uchádzač preukáže dokladom o dosiahnutom vzdelaní (kópiou dokladu),
oskúsenosti v oblasti poradenstva pre verejnú správu - minimálne 10 rokov - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
oskúsenosti ako vedúci viacčlenného tímu pri hodnotení operačného programu financovaného z fondov EÚ min. 3 hodnotenia, z toho min. 1 skúsenosť pri ex-ante hodnotení operačného programu financovaného z fondov EÚ - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
oskúsenosti v oblasti prípravy alebo realizácie programov financovaných z programov EÚ min. 5 programov - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
tím musí obsahovať min. 1 experta v oblasti hodnotenia strategických dokumentov týkajúcich štrukturálnych fondov EÚ, ktorá sa preukazuje praxou
expert musí preukázať:
oUkončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa uchádzač preukáže dokladom o dosiahnutom vzdelaní (kópiou dokladu),
oskúsenosti v oblasti prípravy alebo realizácie hodnotení operačného programu financovaného z fondov EÚ min. 3 hodnotení - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
oskúsenosti v oblasti prípravy alebo realizácie programov financovaných z programov EÚ min. 3 programy - uchádzač preukáže profesijným životopisom,

Zo záujemcom predloženého profesijného životopisu člena tímu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko člena tímu,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného člena tímu,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) člena tímu,
- dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu člena tímu,
- ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi člena tímu.

Z každého záujemcom predloženého zoznamu členov tímu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko,
- názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa,
- čas realizácie projektu/plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok),
- stručný popis predmetu projektu/zmluvy spolu s výškou kontraktu,
- stručný rozsah činností, ktoré člen tímu zabezpečoval,
- tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
Odôvodnenie :
Podmienky účasti, ktoré majú splniť jednotliví zamestnanci sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či títo zamestnanci disponujú verejným obstarávateľom požadovanou kvalifikáciou, ktorá v prípade zamestnancov zohľadňuje prax, skúsenosti v oblasti predmetu zákazky a zároveň sú títo zamestnanci schopní predmet zákazky plniť/dodať.

3.3§ 28 ods. 1. písm. k) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,

Uchádzač predloží a uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorú má v úmysle zadať tretím osobám poskytujúcim službu, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky po dobu platnosti zmluvy, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.

Odôvodnenie :
Predmetnú podmienku účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení.

Časť 2 : Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika Česká republika 2014 2020

3.1§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom :
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí.
V prípade predloženia vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb, uchádzač uvedie aj dôvod prečo nemohol získať potvrdenie od odberateľa, ktorý nie je verejným obstarávateľom.

Minimálna požadovaná úroveň :
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru:
1.Minimálne dve hodnotenia strategických dokumentov týkajúcich štrukturálnych fondov EÚ, predovšetkým programov cezhraničnej spolupráce, a to za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ktorej hodnota bola minimálne 20 000 EUR bez DPH. Uchádzač musí byť v zozname uvedený ako hlavný zhotoviteľ. V prípade zmlúv s viacročným plnením sa do plnenia zmlúv zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v požadovanom období. Zoznam musí byť potvrdený odberateľom. Potvrdenie odberateľa musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto jeho podnikania,
predmet zmluvy a stručný popis, z ktorého musí vyplývať, že išlo o spracovanie hodnotenia strategických dokumentov týkajúcich štrukturálnych fondov EÚ, predovšetkým programov cezhraničnej spolupráce,
stručný popis úlohy uchádzača pri plnení predmetu zákazky (hlavný riešiteľ/spoluriešiteľ/člen tímu a pod.),
cenu poskytnutej služby bez DPH,
lehotu dodania služby,
meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa pre overenie si uvedených informácií.
Odôvodnenie :
Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky a jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi.

3.2§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby

Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam osôb svojho tímu s údajmi o ich vzdelaní a praxi formou profesijného životopisu každého člena tímu, pričom každý profesijný životopis musí obsahovať vyhlásenie o úplnosti a pravdivosti údajov a musí byť podpísaný členom tímu.

Minimálna kvalifikácia a zloženie tímu:
vedúci tímu musí preukázať:
vedúci tímu musí preukázať:
oUkončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa uchádzač preukáže dokladom o dosiahnutom vzdelaní (kópiou dokladu),
oskúsenosti v oblasti poradenstva pre verejnú správu - minimálne 10 rokov - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
oskúsenosti ako vedúci viacčlenného tímu pri hodnotení operačného programu financovaného z fondov EÚ min. 3 hodnotenia, z toho min. 1 skúsenosť pri ex-ante hodnotení operačného programu financovaného z fondov EÚ - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
oskúsenosti v oblasti prípravy alebo realizácie programov financovaných z programov EÚ min. 5 programov - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
tím musí obsahovať min. 2 expertov v oblasti hodnotenia strategických dokumentov týkajúcich štrukturálnych fondov EÚ, predovšetkým programov cezhraničnej spolupráce, ktorá sa preukazuje praxou,
tím musí obsahovať minimálne po jednom expertovi z každej z dotknutých krajín, t. j. Slovenskej republiky a Českej republiky
expert musí preukázať:
oUkončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa uchádzač preukáže dokladom o dosiahnutom vzdelaní (kópiou dokladu),
oskúsenosti v oblasti prípravy alebo realizácie hodnotení operačného programu financovaného z fondov EÚ min. 3 hodnotení - uchádzač preukáže profesijným životopisom,
oskúsenosti v oblasti prípravy alebo realizácie programov financovaných z programov EÚ min. 3 programy - uchádzač preukáže profesijným životopisom,

Zo záujemcom predloženého profesijného životopisu člena tímu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko člena tímu,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného člena tímu,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) člena tímu,
- dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu člena tímu,
- ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi člena tímu.

Z každého záujemcom predloženého zoznamu členov tímu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko,
- názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa,
- čas realizácie projektu/plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok),
- stručný popis predmetu projektu/zmluvy spolu s výškou kontraktu,
- stručný rozsah činností, ktoré člen tímu zabezpečoval,
- tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.

Odôvodnenie :
Podmienky účasti, ktoré majú splniť jednotliví zamestnanci sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či títo zamestnanci disponujú verejným obstarávateľom požadovanou kvalifikáciou, ktorá v prípade zamestnancov zohľadňuje prax, skúsenosti v oblasti predmetu zákazky a zároveň sú títo zamestnanci schopní predmet zákazky plniť/dodať.


Požadované doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť originály alebo úradne osvedčené kópie originálov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Na zostavenie poradia predložených ponúk použije obstarávateľ elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní.
Elektronická aukcia bude realizovaná k obidvom častiam predmetu zákazky samostatne.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.07.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
26.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.11.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.07.2013 11:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): 1. časť: Spracovanie ex ante hodnotenia Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 2020
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (technická pomoc Regionálneho operačného programu 2007 2013 a Operačného programu Bratislavský kraj 2007 - 2013) a z národného spolufinancovania na základe faktúr formou bezhotovostného platobného styku.
2. časť: Spracovanie ex ante hodnotenia Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika Česká republika 2014 - 2020
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (technická pomoc Programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika Česká republika 2007 - 2013) a z národného spolufinancovania na základe faktúr formou bezhotovostného platobného styku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
26.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité