Oznámenie 10755 - MSS

Obsah

10755 - MSS
Vestník č. 127/2013 - 01.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národné športové centrum
IČO: 30853923
Trnavská 39, 83104 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Richard TOMÍK,Pri trati 15/A, 821 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Richard TOMÍK
Mobil: +421 902346774
Telefón: +421 902346774
Fax: +421 244372164
Email: tomikr@chello.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sportcenter.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
"Zvýšenie kvalifikácie učiteľov telesnej a športovej výchovy" - digitalizovaný výučbový obsah a jeho sprístupnenie cieľovým skupinám projektu."
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
26
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národné športové centrum, Trnavská 39, 831 04 Bratislava - Nové Mesto.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vytvorenie motivačného a inšpiratívneho audiovizuálneho digitalizovaného výučbového obsahu podľa špecifikovaných oblastí (50-tich hraných, audiovizuálnych výstupov s animáciami znázorňujúcimi účinky pohybových aktivít na ľudský organizmus v celkovom rozsahu 500 minút) ako flexibilne modifikovateľnej didaktickej pomôcky na sprístupnenie obsahu vzdelávania dištančnou formou pre pedagogických zamestnancov prostredníctvom elektronického výučbového prostredia a mobilných elektronických nosičov (USB kľúčov).
Cieľom projektu je motivácia učiteľov telesnej výchovy k netradičnému spôsobu vyučovania prostredníctvom využitia internetu a špecializovaných portálov s adekvátnym obsahom, čím sa vytvorí priestor pre nové spôsoby motivácie žiakov k aktívnemu kreatívnemu pohybu.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92110000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72212520-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
50 videí
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 155 833,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 7000 eur
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Z Operačného programu OP Vzdelávanie, prioritná os 2 Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ĽZ, kód OPV/K/NP/2012-5. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.]
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ucházačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľskou organizáciou, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadovanú právnu formu: napr. podľa Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a podobne. Pri využití tohto ustanovenia musí byť jeden zo subjektov vybavený plnou mocou na zastupovanie všetkých zúčastnených subjektov. Táto právna forma musí vzniknúť najneskôr do 14 dní pred uzatvorením zmluvy. Na vylúčenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ bude pre účely uzavretia zmluvy akceptovať aj právnu formu, ktorá bola založená alebo vznikla už pred prijatím ponuky, ak spĺňa požiadavky uvedené v súťažných podkladoch. V prípade vytvorenia skupiny dodávateľov bez právnej subjektivity sa vyžaduje, aby členovia zodpovedali spoločne a nerozdielne
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky) - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Zdôvodnenie:Dôvodom požadovania stanovenej podmienky účasti vyplýva zo zákona a zároveň bude zabezpečené, že zmluva bude uzatvorená len s takým uchádzačom, ktorý je spôsobilý na uspokojivé plnenie zmluvy
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže dokladmi:
a) v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, b) v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 27 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom
podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Na vyčíslenie dosiahnutého obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
2.1. v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená kópia tohto dokumentu nie staršia ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012), resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky : nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. Odôvodnenie: Vyjadrenie banky má byť pre verejného obstarávateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
2.2. v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (tvorba audiovizuálneho diela), za posledné tri hospodárske roky 2010, 2011 a 2012, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požadovaný obrat spolu za tieto predchádzajúce tri hospodárske roky musí byť minimálne vo výške 200.000,- EUR. Prehľad o dosiahnutom obrate musí byť podpísaný uchádzačom. Uchádzač zároveň predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky 2010, 2011 a 2012 potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine sídla uchádzač, pričom uchádzač farebne zvýrazní obrat. Uvedené doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie. Odôvodnenie: Prehľadom o dosiahnutom obrate má uchádzač preukázať finančnú a ekonomickú stabilitu a teda aj jeho schopnosť dlhodobo si plniť svoje záväzky a teda poskytovať predmet zákazky riadne a včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú spôsobilosť uchádzač preukáže dokladmi:
a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
b) podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa §28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač predloží doklady v inej mene ako EUR, prepočet inej meny na EUR vykoná výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Zoznamom poskytnutých služieb uchádzač preukáže:

- realizáciu min. 1 služby, ktorej predmetom bola tvorba audiovizuálneho diela v televíznej vysielacej kvalite v HD rozlíšení v hodnote min. 95.000,- Eur bez DPH,

- realizáciu min. 1 služby, ktorej predmetom bola tvorba a prevádzke elektronického prostredia pre prezentáciu audiovizuálnych diel v počte minimálne 50 publikovaných diel v hodnote min. 10.000 Eur bez DPH,

- realizáciu min. 1 služby, ktorej predmetom bola tvorba a prevádzka internetového portálu s prístupom minimálne 1000 registrovaných používateľov v hodnote min. 25.000 EUR bez DPH

Odporúčame zoznam poskytnutých služieb doplniť o:
- Potvrdenia od odberateľov(Možno použiť ( Formulár A Zoznam referencií v SP) na požadované zmluvy. Potvrdenia by mali obsahovať okrem hore uvedeného minimálne tieto údaje:
a) názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa;
b) predmet zmluvy (stručný opis predmetu plnenia);
c) skutočná lehota dodania (od do mesiac/rok) a skutočná cena;
d) kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, email za účelom overenia predkladaných informácií);
e) podpis oprávnenej osoby odberateľa s uvedením mena a jeho funkcie.
Odôvodnenie: Zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky.

3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich expertov s kvalifikačnými predpokladmi:

Expert č. 1 pre oblasť tvorby audiovizuálneho diela - režisér
- minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti tvorby audiovizuálnych diel - réžia,
- minimálne 3 praktické skúsenosti v tvorbe audiovizuálnych diel v pozícii režiséra

Odôvodnenie: Požiadavky na experta č. 1 - požiadavky na minimálne 3 ročnú odbornú prax v oblasti réžie audiovizuálnych diel a minimálne 3 praktické skúsenosti v réžii audiovizuálnych diel sú nevyhnutné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy a vychádza z analýzy pri stanovení požiadaviek na plnenie predmetu zákazky z časového hľadiska a z hľadiska náročnosti plnenia predmetu zákazky.


Expert č. 2 pre oblasť tvorby audiovizuálneho diela - produkcia
- minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti tvorby audiovizuálnych diel - produkcia,
- minimálne 3 praktické skúsenosti v tvorbe audiovizuálnych diel v pozícii produkčného pracovníka

Odôvodnenie: Požiadavky na experta č. 2 - požiadavky na minimálne 3 ročnú odbornú prax v oblasti produkcie audiovizuálnych diel a minimálne 3 praktické skúsenosti v produkcii audiovizuálnych diel sú nevyhnutné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy a vychádza z analýzy pri stanovení požiadaviek na plnenie predmetu zákazky z časového hľadiska a z hľadiska náročnosti plnenia predmetu zákazky.

Expert č. 3 pre oblasť športovej metodiky
- minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti tvorby metodiky športovej prípravy mládeže a detí,
- minimálne 3 praktické skúsenosti v oblasti tvorby metodiky športovej prípravy mládeže a detí.

Odôvodnenie: Požiadavky na experta č. 3 - požiadavky na minimálne 3 ročnú odbornú prax v oblasti tvorby metodiky športovej prípravy mládeže a detí a minimálne 3 praktické skúsenosti tvorby metodiky športovej prípravy mládeže a detí sú nevyhnutné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, ktorá zahŕňa aj oblasť tvorby športovej metodiky pre spracovanie audiovizuálneho diela a vychádza z analýzy pri stanovení požiadaviek na plnenie predmetu zákazky z časového hľadiska a z hľadiska náročnosti plnenia predmetu zákazky.


Expert č. 4 pre oblasť návrhu a implementácie portálových riešení
- minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti návrhu a implementácie portálových riešení, ktorých predmetom bolo aj publikovanie audiovizuálnych diel,
- minimálne 3 praktické skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie portálových riešení, ktorých predmetom bolo aj publikovanie audiovizuálnych diel.

Odôvodnenie: Požiadavky na experta č. 4 - požiadavky na minimálne 3 ročnú odbornú prax v oblasti návrhu a implementácie portálových riešení, ktorých predmetom bolo aj publikovanie audiovizuálnych diel a minimálne 3 praktické skúsenosti z oblasti návrhu a implementácie portálových riešení, ktorých predmetom bolo aj publikovanie audiovizuálnych diel sú nevyhnutné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, ktorá zahŕňa aj tvrorbu portálu elektronického výučbového prostredia a vychádza z analýzy pri stanovení požiadaviek na plnenie predmetu zákazky z časového hľadiska a z hľadiska náročnosti plnenia predmetu zákazky.

Expert č. 5 pre oblasť riadenia implementácie portálových riešení
- minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti riadenia implementácie portálových riešení,
- minimálne 3 praktické skúsenosti v oblasti riadenia implementácie portálových riešení.
- platný certifikát preukazujúci odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov vrátane portálových riešení (napr. PRINCE 2 Practitioner), prípadne ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, alebo iný rovnocenný dokument,

Odôvodnenie: Požiadavky na experta č. 5 - požiadavky na minimálne 3 ročnú odbornú prax v oblasti riadenia implementácie portálových riešení a minimálne 3 praktické skúsenosti z oblasti riadenia implementácie portálových riešení sú nevyhnutné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, ktorá zahŕňa riadenie implementácie elektronického výučbového prostredia - portálu a vychádza z analýzy pri stanovení požiadaviek na plnenie predmetu zákazky z časového hľadiska a z hľadiska náročnosti plnenia predmetu zákazky.

Experti sa preukážu profesijným životopisom, ktorý by mal obsahovať:
a) titul, meno a priezvisko;
b) názov SŠ/VŠ, zameranie, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania/diplomy, absolvované školenia;
c) história zamestnania (rok, zamestnávateľ, pozícia);
d) praktické/odborné skúsenosti (názov referencie/projektu, obdobie rok od - do, odberateľ, pozícia na projekte, popis referencie/projektu);
e) dátum a podpis experta.

Požadujeme predložiť aj kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.

Odbornú prax/Praktické skúsenosti expert preukáže čestným vyhlásením v požadovanom rozsahu:
- meno a priezvisko experta,
- termín plnenia zmluvy (od - do vo formáte mesiac/rok),
- stručný popis predmetu referencie, resp. rozsah činností, ktoré príslušný expert vykonával,
- meno a priezvisko oprávnenej osoby odberateľa vrátane tel. čísla, kde je možné si tieto údaje aktuálne overiť,
- dátum, miesto a podpis samotného experta.

Čestné prehlásenie experta, že počas realizácie projektu bude k dispozícii záujemcovi.

Uchádzač taktiež predloží súhlasy dotknutých osôb expertov so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Odôvodnenie: Požiadavka na uvedených expertov vyplýva z potreby zabezpečenia dostatočných kvalifikačných predpokladov súvisiacich s potrebou riadneho plnenia predmetu zákazky v požadovanej kvalite, v požadovanom čase a v požadovanej náročnosti.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie o EA su uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.08.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
02.08.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 10.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.08.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Národné športové centrum
Trnavská 39, 831 04 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné nakoľko je použitá elektronická aukciia podľa § 43 zákona
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný programu OP Vzdelávanie, prioritná os 2 Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ĽZ, kód OPV/K/NP/2012-5. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.]
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité