Oznámenie 10451 - MSS

Obsah

10451 - MSS
Vestník č. 126/2013 - 29.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: PhDr. Eva Bohmerová
Telefón: +421 259782897
Fax: +421 259782899
Email: eva.bohmerova@mzv.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.mzv.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.mzv.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Organizácia a zabezpečenie outdooroveho podujatia „10 rokov členstva SR v EÚ"
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Podujatia budú realizované v mestách Bratislava, Košice, Banská Bystrica a Žilina.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávania zákazky je organizácia a zabezpečenie podujatia, ktoré bude prebiehať samostatne v štyroch mestách Bratislava, Banská Bystrica, Košice a Žilina. Zjednocujúcim motívom je téma 10 rokov členstva SR v EÚ. Podujatie v jednotlivých mestách bude jednodňové (12 hodinový program). Verejný obstarávateľ požaduje zorganizovať 4 jednodňové podujatia (v každom meste 1 podujatie) v období od začiatku posledného aprílového týždňa 2014 až do konca týždňa, ktorý predchádza týždňu, v ktorom sa uskutočnia voľby do Európskeho parlamentu v máji v roku 2014. Podujatie okrem programu (súťaže a kultúrne hudobné vystúpenia) prebiehajúcom na pódiách musí obsahovať informačné aktivity o Európskej únii (diskusie, prezentácie, kvízy, priamy dialóg s občanmi, resp. návštevníkmi (cieľová skupina 10-40rokov) v EÚ-infocentre/infostane, ktorý poskytovateľ zabezpečí na mieste konania podujatia. Informačné aktivity v EÚ-infocentre/infostane budú zabezpečené v spolupráci s ZEK, IKEP a verejným obstarávateľom). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79952000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79341000-6, 79342200-5, 63522000-4, 92312250-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zorganizovanie outdooroveho podujatia v 4 krajských mestách. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 145 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5000,- Eur. Podmienky zloženie a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zdrojom financovania predmetu zákazky sú finančné prostriedky poskytnuté verejnému obstarávateľovi na základe delegačnej dohody GCI-PG-A-SK-COMM-N.1 uzatvorenej medzi Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky a Európskou komisiou z projektu Management Partnership.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi
samostatne, alebo skupina fyzických osôb / právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi
spoločne.
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje podľa § 31 ods. 2 zákona
č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len
"zákon o verejnom obstarávaní"), aby skupina pred podpisom zmluvy vytvorila právne vzťahy, podľa ktorých
budú všetci jej členovia voči verejnému obstarávateľovi ručiť za splnenie záväzkov spoločne a nerozdielne.
V prípade skupiny dodávateľov sa vyžaduje vystavenie splnomocnenia pre jedného z členov skupiny (lídra
skupiny), ktorý bude oprávnený komunikovať a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a oprávnený
konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese
verejného obstarávania a uzavretia zmluvy. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo
osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého
člena skupiny osobitne a splnomocnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady:
a) výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým preukáže, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
b) potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, ktorým preukáže, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
c) potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, ktorým preukáže, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
d) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, ktorým preukáže, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) doklad o oprávnení poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky,
f) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
f.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
f.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
f.2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
f.2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
f.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2) Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine
pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
3) Doklady musia byť nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, platné a predložené v origináli alebo v úradne overenej kópii.
Ak doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
4) Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
5) Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie: Požadovanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov je dané zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A) Splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčená kópia tohto dokumentu.
Vyjadrenie musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúce roky 2010, 2011, 2012 a 2013 v nepovolenom debete, že riadne a včas plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie.
Dátum vystavenia vyjadrenia banky ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk nesmie byť starší ako 3 mesiace. Uchádzač ďalej predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
B) Splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné 3 hospodárske roky (t.j. 2010, 2011 a 2012). Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. právnych predpisov platných v krajine jeho sídla. Týmto spôsobom musí uchdázač preukázať minimálny súhrnný obrat 300 000 Eur bez DPH v rokoch 2010, 2011 a 2012 v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o výške dosiahnutého obratu v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Ad A) Vyjadrenie banky v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej kópii nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk za predchádzajúce roky 2010, 2011, 2012 a 2013 v súlade s podmienkami uvedenými vyššie v bode III.2.2).
Ad A) Čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v súlade s podmienkami uvedenými vyššie v bode III.2.2), že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
Ad B) Minimálny súhrnný obrat za posledné 3 roky (2010, 2011, 2012) vo výške 300 000,- Eur bez DPH preukáže výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o prijímoch a výdavkoch v súlade s podmienkami uvedenými vyššie v bode III.2.2)
Ad B) Čestné prehlásenie o výške dosiahnutého obratu v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky v súlade s podmienkami uvedenými vyššie v bode III.2.2) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti finančnej a ekonomickej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie:
Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že má/mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s riadnym plnením svojich zmluvných záväzkov. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A) Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač predložením zoznamu o poskytnutých službách rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Predmetný zoznam doloží záujemca potvrdeniami (referenciami) o uspokojivom poskytnutí daných služieb s uvedením min. názov alebo obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla alebo miesta plnenia, stručný opis služieb, zmluvnú cenu za služby, termín poskytnutia služieb, objem poskytnutých služieb, kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
B) Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Ad A) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, doložený potvrdeniami (referenciami) o uspokojivom poskytnutí daných služieb v súlade s podmienkami uvedenými vyššie v bode III.2.3), ktorých finančný objem bol spolu za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) v minimálnej výške 300.000,- EUR bez DPH. V rámci min. úhrnnej hodnoty 300 000,- Eur bez DPH aspoň jedna zákazka musí byť v min. zmluvnej cene 40 000,- EUR bez DPH.
Ad B) Uchádzač predloží formou životopisu alebo odborného profilu min. 3 členov realizačného tímu, ktorí budú zodpovední za poskytnutie služby, vrátane súhlasu o ich dispozícii pri realizácii plnenia zmluvy. Zo životopisu alebo odborného profilu musí byť zrejmá min. 3 ročná prax s realizáciou rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje informácie o schopnosti a praktických skúsenostiach uchádzača s poskytovaním služieb, ktoré tvoria predmet zákazky a že má dostatočné personálne kapacity na bezproblémové plnenie predmetu zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Prvky elektronickej aukcie ako aj všetky ďalšie potrebné informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.08.2013 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.08.2013 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zdrojom financovania predmetu zákazky sú finančné prostriedky poskytnuté verejnému obstarávateľovi na základe delegačnej dohody GCI-PG-A-SK-COMM-N.1 uzatvorenej medzi Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky a Európskou komisiou z projektu Management Partnership.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Náklady spojené s účasťou v procese verejného obstarávania znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ponuky budú verejnému obstarávateľovi doručené osobne (v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:30, posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 10:00 hod.), alebo poštou (doporučene) v zapečatenom obale s heslom "Organizácia a zabezpečenie outdooroveho podujatia 10 rokov členstva SR v EÚ"" a označením NEOTVÁRAŤ.
Na vonkajšej strane obálky uchádzač taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu uchádzača. Uchádzač
verejnému obstarávateľovi predloží doklad, ktorým preukáže kto a v akom rozsahu koná v mene uchádzača (napr.
overený výpis z Obchodného registra a pod.); v prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
b) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo úzenia Slovenskej republiky
musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov
predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
c) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky písomne v jednom originálnom vyhotovení a raz v elektronickej forme (na CD, resp. DVD nosiči).
d) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazkyku. Ponuku je možné predložiť okrem štátneho jazyka aj v českom jazyku.
e) V prípade ak preukáže uchádzač splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti,ktoré predkladá úspešný uchádzač podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu ich predloženia.
f) V bode II.3)TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE predpokladaná dĺžka trvania zmluvy je 12 mesiacov, zmluva bude ukončená jej splnením podľa obchodným podmienok, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité