Oznámenie 10761 - MSS

Obsah

10761 - MSS
Vestník č. 127/2013 - 01.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Hora
Telefón: +421 960317664
Fax: +421 960317679
Email: horam@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 6
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ministerstvo obrany, Úrad všeobecnej podpory, Bratislava
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 6 000 000,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: Výsledkom súťaže bude uzatvorenie rámcovej dohody, z ktorej budú uzatvárané vykonávacie zmluvy v hodnote podľa možností, potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu MO SR počas účinnosti rámcovej dohody t.j. pre obdobie 48 mesiacov od jej účinnosti ako i podľa výhodnosti jednotkových cien, v nadlimitnej hodnote cca 6 mil. €. V rámcovej dohode budú uvedené len jednotkové ceny.
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66516100-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Výsledkom súťaže bude uzatvorenie rámcovej dohody, z ktorej budú uzatvárané vykonávacie zmluvy v hodnote podľa možností, potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu MO SR počas účinnosti rámcovej dohody t.j. pre obdobie 48 mesiacov od jej účinnosti ako i podľa výhodnosti jednotkových cien, v nadlimitnej hodnote cca 6 mil. €. V rámcovej dohode budú uvedené len jednotkové ceny.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 6 000 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
6.1. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtovaných prostriedkov verejného obstarávateľa.
6.2. Preddavok na cenu verejný obstarávateľ nebude poskytovať.
6.3. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa, na základe uzavretej rámcovej dohody a vykonávacích zmlúv, na predávajúcim vystavenú faktúru, ktorej splatnosť je najmenej 30 dní.
6.4. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši pridelené finančné prostriedky, verejný obstarávateľ má právo danú ponuku neprijať.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Povoleniami na vykonávanie poisťovacej činnosti i pre poistenie podľa zákona 381/2001 Z.z. o povinnom zmluvnom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla v platnom znení v zmysle zákona SR č. 95 / 2002 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1.1. až 1.5. alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1.Výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.2.výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.3.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.4.potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.1.dokladom o oprávnení poskytovať službu poistenia, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytnutie služby, alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla, že uchádzač je oprávnený poskytovať službu poistenia alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla,
1.5.1.1.živnostenským oprávnením alebo výpisom zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
1.5.1.2.výpisom z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri,
1.5.1.3.iným než živnostenským oprávnením, vydaným podľa osobitných predpisov,
1.5.1.4čestným vyhlásením že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.6.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 až 1.5. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.7.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.8.1.8.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.9.V prípade, že platné potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov nezahŕňa doklady podľa §26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač je povinný tieto doklady predložiť formou čestného vyhlásenia.
1.10.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.11.Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1. a 1.2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
1.12.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia 2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
2.1. Vyjadrením banky, v ktorej má uchádzač otvorený / vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch rokov (2010, 2011, 2012) s pozitívnym vyjadrením banky - doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách), od ktorej (ktorých) predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.2. minimálnym obratom, vzťahujúcim sa k predmetu podnikania najmenej spolu 4.000.000,00 € za posledné 3 kalendárne roky (2010 - 2012), alebo ekvivalentnú výšku v cudzej mene. Uchádzač ako dôkaz predloží výkaz ziskov a strát za uvedené roky.
2.3. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.4. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky za posledné tri roky s pozitívnym vyjadrením banky. Obrat, vzťahujúcim sa k predmetu podnikania musí byť najmenej 4.000.000,00 € za posledné tri roky spolu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
3.1.§28 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam zmlúv na rovnaký a podobný predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) vo výške min. 1 000 000,00 € za všetky 3 roky spolu. V zozname odberateľom potvrdených dôležitých dodávok/úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie:
-názov/stručný opis predmetu plnenia,
-dohodnutú zmluvnú cenu a cenu skutočne fakturovanú a uhradenú za dodávku predmetu plnenia, v prípade rozdielu údajov medzi cenou dohodnutou a skutočne fakturovanou a uhradenou uviesť odôvodnenie týchto cien,
-dohodnutý zmluvný termín uskutočnenia/ukončenia dodávky predmetu plnenia a skutočný termín uskutočnenia/ukončenia dodávky predmetu plnenia; v prípade rozdielu údajov uviesť odôvodnenie týchto termínov dodávky,
-údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera/odberateľa, potrebné pre overenie si požadovaných informácií,
-potvrdenie/autorizovanie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby odberateľa s uvedením mena, priezviska, funkcie a podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný poskytovať služby poistenia v požadovanom finančnom objeme a včas.
3.2.§ 28 ods. 1 písm. d) ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
a.Opisom služby poistenia, požadovanej v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
b. Povoleniami na vykonávanie poisťovacej činnosti i pre poistenie podľa zákona 381/2001 Z.z. o povinnom zmluvnom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla v platnom znení v zmysle zákona SR č. 95 / 2002 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
c.Opisom spôsobilosti s jeho opatreniami na zabezpečenie kvality služby - napríklad počet pobočiek alebo zastúpení poisťovateľa schopných riešiť škodové, poistné udalosti, počet interných zamestnancov likvidácie poistných udalostí a certifikát radu ISO 9000, a podobne.
d.Dokladom (potvrdeniami, čestným vyhlásením) o technických rezervách a doklad o zaisťovacej činnosti - doklad o zaistení predmetu obstarávania originál potvrdenia / potvrdení zo strany zaisťovateľov o zaistení predmetného rizika do výšky 100% (vrátane čistého podielu poisťovne na riziku).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný poskytovať služby poistenia v požadovanom rozsahu, kvalite, včas a počas platnosti rámcovej dohody (48 mesiacov).
3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3.4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa §43 zákona o verejnom obstarávanní na určenie poradia tých ponúk, ktoré boli vyhodnotené a určené pre účasť v elektonickej aukcii. E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom verejnej dátovej siete Internet. Ďalšie informácie o elektronickej aukcii, podmienky pre vykonanie elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013 / 521
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 120-205568
z: 22.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.08.2013 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.08.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Podľa súťažných podkladov
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.08.2013 10:15
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.06.2013

Redakčné opravy

12182 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2013
V oznámení 10761 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 127/2013 zo dňa 01.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje Doplnený text: III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky Zábezpeka ponuky: 1.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. 2. Zábezpeka je stanovená na 150.000,- EUR Viac podľa súťažných podkladov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité