Oznámenie 10705 - MST

Obsah

10705 - MST
Vestník č. 127/2013 - 01.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Šagátova 1, 813 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Bc. Zdenka Rumanová
Telefón: +421 220831137
Fax: +421 220831696
Email: zdenka.rumanova@zvjs.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Služobné zbrane kalibru 9 mm Luger
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov, Centrálny sklad bojovej a operatívnej techniky ZVJS v Leopoldove, Gucmanova 19/670, 920 41 Leopoldov
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 388 020,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup služobných zbraní kalibru 9 mm Luger v rozdelení na 2 samostatné časti:
1. časť: Pištole
2. časť: Samopaly
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35321100-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 35321300-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný objem 1. časti "Pištole" je vo finančnom vyjadrení 1.107.690 EUR bez DPH.
Predpokladaný objem 2. časti "Samopaly" je vo finančnom vyjadrení 280.330 EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 388 020,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Pištole
1) STRUČNÝ OPIS
Pištole kalibru 9 mm Luger veľkosti štandard a veľkosti kompakt
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35321100-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný objem 1. časti zákazky "Pištole" je vo finančnom vyjadrení 1.107.690,- EUR bez DPH.
Hodnota 1 107 690,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 2
NÁZOV
Samopaly
1) STRUČNÝ OPIS
Samopaly kalibru 9 mm Luger
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35321300-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný objem 2. časti zákazky "Samopaly" je vo finančnom vyjadrení 280.330,- EUR bez DPH.
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky bude hradený bezhotovostnou platbou.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. § 26 ods.1 písm. a) - uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme. Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. § 26 ods. písm. b) - uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. § 26 ods. písm. c) na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace. § 26 ods. 1 písm. d) - uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace. § 26 ods. písm. e) - uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace. § 26 ods. písm. f) - uchádzač je oprávnený dodávať tovar. § 26 ods. písm. g) - uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepredkladá verejnému obstarávateľovi žiadne potvrdenie. § 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o všetkých uvedených skutočnostiach.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže nasledovne: 1.) v súlade
s § 27 ods. 1 písm. a) predložením dokladov: 1. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, 2. čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet v iných bankách, ako v tých, ktorých vyjadrenie predkladá vo svojej ponuke.

Minimálna požadovaná úroveň:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že uchádzač nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2010, 2011 a 2012) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 3 mesiace odo dňa stanoveného ako termín na predkladanie ponúk Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Doklady budú predložené ako originály, alebo úradne overené kópie.

2.) v súlade s § 27 ods. 1 písm. d) predložením prehľadom o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Minimálna požadovaná úroveň:
Požaduje sa prehľad o dosiahnutom obrate za roky 2010, 2011 a 2012 spolu za všetky tri roky vo výške minimálne pre: 1.časť Pištole: 800.000,- eur, pre 2.časť Samopaly 200.000,- eur.
Uchádzač predloží 1.) výkazy ziskov a strát za roky 2010, 2011 a 2012 - originály potvrdené správcom dane (príslušným daňovým úradom) alebo fotokópie originálov potvrdené správcom dane úradne overené na každej strane (resp. ekvivalentný originálny alebo úradne overený doklad, platný v krajine sídla uchádzača, z ktorého bude zrejmý dosiahnutý obrat).
2.) prehľad o celkovom obrate za roky 2010, 2011 a 2012 vypracovaný uchádzačom - originál podpísaný jeho štatutárnym orgánom, v ktorom uvedie údaje z riadkov 01. a 05. z výkazu ziskov a strát (resp. z ekvivalentného dokladu, platného v krajine sídla uchádzača) a celkový súčet za roky 2010, 2011 a 2012.

Uchádzač môže v súlade s § 27 ods. 2 na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné alebo ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: podmienka vychádza z predpokladu, že uchádzač má dostatočné finančné zabezpečenie a disciplínu a zároveň sa tým preukazuje jeho schopnosť uhrádzať prípadné pohľadávky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: 1.) v súlade s § 28 ods. 1 písm. a)
predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam dodávok rovnakého tovaru ako je predmet zákazky, ktoré boli dodané do štátnych ozbrojených zložiek za posledné 3 roky (2010, 2011 a 2012) v celkovom objeme za všetky tri roky minimálne pre: 1. časť Pištole: 500.000,- eur vrátane DPH, pričom min. jedna deklarovaná zmluva/objednávka musí byť v min. objeme 100.000,- eur vrátane DPH. 2. časť Samopaly: 200.000,- eur vrátane DPH, pričom min. jedna deklarovaná zmluva/objednávka musí byť v min. objeme 20.000,- eur vrátane DPH.
V zozname dodávok uchádzač uvedie:
-názov alebo obchodné meno odberateľa a adresu jeho sídla vrátane štátu,
-názov dodaného tovaru,
-zmluvnú cenu a skutočne uhradenú cenu za dodávku predmetu zákazky s odôvodnením rozdielu cien,
-zmluvný termín a skutočný termín dodávky predmetu zákazky s odôvodnením rozdielu termínu dodávky,
-kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií (meno, funkcia a telefonický kontakt).
2.) v súlade s § 28 ods. 1 písm. l) predloží 1. opis a fotografie predmetu zákazky; 2. vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň: 1. Opis: Uchádzač predloží technickú dokumentáciu s uvedením rozmerov a parametrov a podrobnou technickou špecifikáciou predmetu zákazky vrátane stručného výrobného postupu a rozpisu jednotlivých súčiastok s ich očíslovaním a uvedením názvu. 2. Fotografie: Uchádzač predloží farebné fotografie oboch strán položky/položiek predmetu zákazky, na ktorú/ktoré predkladá svoju ponuku, vo formáte A4. 3. Certifikát výrobku: Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu o typovej skúške, homologizácií, vyhlásenie o zhode vydané akreditovanou skúšobňou a adekvátne doklady preukazujúce zhodu parametrov ponúkaných zbraní v súlade s technickou špecifikáciou požadovanou verejným obstarávateľom, napr. záverečný protokol s výsledkami vykonaných skúšok s uvedením požadovaných parametrov podľa technickej špecifikácie alebo protokoly o skúškach. Pre 2. časť Samopaly sa predkladajú výsledky vojenských skúšok v rámci krajín NATO. Min. požadované parametre v záverečnom protokole, resp. v protokole o skúškach: 1. časť Pištole podľa technickej špecifikácie, uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky, bod 41., - Spoločné požiadavky, písm. c), d), e); a samostatná časť opisu 1. časť Pištole - písm. l). 2. časť Samopaly podľa technickej špecifikácie, uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky, bod 41., Spoločné požiadavky, písm. c), d), e).
Dodávateľ, ktorý nie je výrobcom ani dovozcom predmetu zákazky do EU, predloží kópie dokladov.
Podľa § 29 uchádzač predloží certifikát potvrdzujúci zavedenie a používanie systému manažérstva kvality uchádzačom podľa normy EN ISO 9001/EN ISO 9001:2008 alebo opis prijatých opatrení na zabezpečenie kvality.

V prípade, že uchádzač v súlade s § 28 ods. 2 využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač v takom prípade v súlade s § 28 ods. 2 predloží overenú kópiu zmluvy medzi ním a osobou, ktorej technické a odborné kapacity bude využívať, uzatvorenú na obdobie jej platnosti v dĺžke trvania platnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom tejto verejnej súťaže a z ktorej bude exaktne vyplývať, že táto osoba bude k dispozícii pre účely predmetu tejto zákazky.
Táto osoba/osoby musí/musia spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f)
vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač zároveň predloží overenú kópiu dokladu o oprávnení poskytovať službu tejto osoby/osôb.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa §§ 28 a 29 zákona: Verejný obstarávateľ určenými podmienkami účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu otvoreného typu a bude prebiehať ako jednoetapová s pohyblivým koncom. V priebehu 45 minút s časovým navýšením ukončenia o 5 minút bude súčasne všetkým uchádzačom umožnené svoju ponuku upravovať smerom nadol a reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Ak sa do určeného času skončenia elektronickej aukcie nepredloží žiadna nová cena, elektronická aukcia skončí v pôvodne stanovenom čase. Ak sa do určeného času skončenia elektronickej aukcie predloží nová cena, lehota na predkladanie nových cien sa predĺži o 5 minút od prijatia poslednej novej ceny. Minimálne zníženie ceny (vzťahuje sa na celkovú vyhodnocovaciu cenu) je stanovené na 850,- eur pre obidve časti predmetu zákazky.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
11/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 122-208824
z: 26.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.07.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.08.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 28.02.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.08.2013 10:00
Miesto: Otváranie ponúk je v súlade s § 43 ods. 3 zákona neverejné - použije sa elektronická aukcia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zábezpeku v celkovej výške 69.000 eur nasledovne: 1. časť Pištole 55.000 eur, 2. časť Samopaly: 14.000 eur. Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Zákazka bude realizovaná prostredníctvom elektronického systému EVO. Pri realizácii ponuky k tejto zákazke je potrebné, aby záujemca/uchádzač postupoval v zmysle pokynov uvedených na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.evo.gov.sk cez portál EVO s publikovanými zákazkami. Súťažné podklady budú prístupné len zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO.

Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 zákona oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.06.2013

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
ozkn-
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
ozkn-
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
ozkn-
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité