Oznámenie 10747 - MSS

Obsah

10747 - MSS
Vestník č. 127/2013 - 01.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nový domov
IČO: 42085926
Kalinčiakova 1051/22 , 09101 Stropkov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nový domov, Kalinčiakova 1051/22, 091 01 Stropkov
Kontaktná osoba: PaedDr. Jaroslav Maruščák
Mobil: +421 907903560
Telefón: +421 544706460
Email: jaro.maruscak@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 2 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Sociálna starostlivosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Ľudové remeslá
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Medzilaborce
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexného vzdelávania detí z detských domovov v Medzilaborciach vo vybraných remeslách a zabezpečenie vzdelávacieho pobytu. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie súvisiacich činnosti a dodanie nevyhnutného materiálneho technického vybavenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Komplexná realizácia vzdelávacích a podporných aktivít pre 20 účastníkov z radov detí a mladých dospelých a 2 pracovníkov domovov v oblastiach:
Kurz košikárstva
Kurz tkania
Kurz šperkárstva
Kurz hrnčiarstva

Zároveň úspešný uchádzač zabezpečí 15 dňový vzdelávací pobyt pre 20 účastníkov z radov detí a mladých dospelých a 2 pracovníkov domovov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 56 283,3333 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 250
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Osoba podľa § 7 požaduje zábezpeku vo výške 2 800,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu, rozpočtu SR a vlastných zdrojov osoby podľa § 7. Osoba podľa § 7 neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúr bude 60 dní. Dodávateľ fakturuje čiastkové plnenia, akceptované verejným obstarávateľom počas plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní):

(1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže osoba podľa § 7 a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením.

(3) Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektorý z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

(4) Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže v súlade s § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením právoplatného potvrdenia úradu o zápise v zozname podnikateľov.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je vymedzené taxatívne a osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov požaduje preukázať na preukázanie osobného postavenia uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní):

2.1.Prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázať čestným vyhlásením podpísaným štatutárnym orgánom celkový obrat za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, v kumulatívnej hodnote minimálne 400000,00 EUR. V prípade, že obrat je v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12. roku, v ktorom obrat dosiahol.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie skutočnosti, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť zmluvu ktorá bude výsledkom procesu verejného obstarávania a to vzhľadom na predpokladanú hodnotu časti predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) :
a)§ 28 ods. 1 písm. a) zákona
- zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača, alebo záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač preukázal zoznamom, ktorý musí obsahovať poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, ktorých cena kumulatívne (spolu) za všetky tri predchádzajúce roky je minimálne 56 000,00 EUR bez DPH.
Poskytnutou službou rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky je vzdelávanie a rekvalifikacia príslušníkov marginalizovaných rómskych komunít.

Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča, aby dôkaz o poskytnutí služby uchádzač spracoval a predložil podľa Vzoru 1 tejto časti súťažných podkladov, pričom každú poskytnuté službu uviedol samostatne podľa Vzoru 1. V prípade, že cena za poskytnutie služby je i v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12. roku, v ktorom bola poskytnutá služba.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní stanovil striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž a uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie predmetu zákazky.

4.Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v procese verejného obstarávania predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne overené kópie.

5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.07.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
30.07.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 6
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.07.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Nový domov, Kalinčiakova 1051/22, 091 01 Stropkov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Pri otváraní ponúk podľa ustanovenia § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Operačný program Zamestnanosť a sociálna inklúzia
Prioritná os: Prioritná os 2 - Podpora sociálnej inklúzie
Opatrenie: 2.1 Podpora SI osôb ohrozených soc. vylúčením alebo sociálne vylúčených prostredníctvom rozvoja služieb starostlivosti s osobitným zreteľom na MRK
VI.3. Ďalšie informácie
Nadobudnutie účinnosti zmluvy s víťazným uchádzačom je podmienené chválením žiadosti o NFP predloženej osobou podľa § 7 zo strany riadiaceho orgánu.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.06.2013

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Ľudové remeslá
Obstarávateľ: Nový domov

Dôležité