Oznámenie 11104 - MST

Obsah

11104 - MST
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
IČO: 00603147
Vajanského nábr. 3, 81421 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Niestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
Kontaktná osoba: Ing. Erik Zagyi
Telefón: +421 259246332
Fax: +421 252920003
Email: erik.zagyi@staremesto.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.staremesto.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vybudovanie trhoviska Poľná
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Mestská časť Bratislava- Staré Mesto.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Novo navrhované trhovisko budú tvoriť predajné stánky 13 ks otvorených stánkov, 1 ks uzatvoreného predajného stánku. Lokalita bude doplnená stabilnými lavicami so zabetónovaním nôh, smetnými košmi a dvomi podsvietenými pútačmi
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39172100-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1kus uzatvorený predajný stánok, 13 kusov otvorených stánkov a mobiliár.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 47 220,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 2
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Áno
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:

1.1Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. a) až h) uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. a) až f) , resp. ods. 4 a 5 zákona č. 25/2006 Z. z.,


1.2
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa
§ 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.

1.3.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.02.2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží: aj čestné vyhlásenie , že nie osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona.

1.4.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého uchádzača osobitne.

1.5.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 8 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona :
- prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.


V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, predloží skupina dodávateľov doklady požadované podľa tohto bodu spoločne za celú skupinu

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:
Verejný obstarávateľ požaduje prehľad o celkovom obrate z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, je schopný realizovať rozsah zákazky z vlastných zdrojov alebo zo zdrojov banky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 zákona :

3.1.
- zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K zoznamu podľa bodu 3.1. musí byť priložená minimálne jedna potvrdená referencia o dodávke rovnakého tovaru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich troch rokov.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Verejný obstarávateľ chce dosiahnuť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technického a odborného postavenia spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite, preverí si, či uchádzač má skúsenosti s uskutočňovaním predmetu zákazky. Podmienky sú primerané a ich potreba sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne si plniť svoje zmluvné záväzky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie k elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Podlim.-2/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 29.07.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.07.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité