Oznámenie 11251 - MSP

Obsah

11251 - MSP
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Poľnohospodárske družstvo "Čingov" Smižany
IČO: 00204251
Tatranská 126 , 05311 Smižany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poľnohospodárske družstvo "Čingov" Smižany
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Zekucia
Mobil: +421 903446430
Telefón: +421 534431051
Fax: +421 534431040
Email: pdcingov@nextra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pdcingov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podľa § 7 ods.1 Zákona 25/2006 Z.z.
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Poľnohospodárstvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia silážnych žľabov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: PD Čingov Smižany, Tatranská 126 Smižany, okres Spišská Nová Ves
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Odstrániť zeminu medzi žľabom č.2 a 3, vyhotoviť základy pre steny žľabu č.1 ( predĺženie ) a 5. Vyhotoviť zhutnený zásyp dna žľabov č.1 a 5, taktiež vonkajší obsyp základov žľabu č.1, zeminou. Demontovať vonkajšiu stenu žľabu č.2 a zadnú stena medzi žľabom č.2 a 3. Vyhotoviť opornú stena medzi žľabom č.5 a 3, steny predĺženia žľabu č.1. Vybetónovať novú odizolovanú, vystuženú podlahu hr. 30 cm žľabu č.5 a 1, jestvujúce dná žľabov sa dobetónujú mazaninou hr. 10 až 20 cm. V dne žľabu č. 5 a 1 bude monitorovací systém. Steny žľabov sa dobetónujú ochrannou a stužujúcou vrstvou hr. 15 až 25 cm. Západný vjazd do žľabov bude opatrený zaroštovaným kanálom dažďovej vody. Prevedú sa terénne úpravy okolia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213240-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa plánu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 430 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
01.01.2014
Ukončenie
31.05.2015
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka 8000 €.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Stavba bude financovaná z prostriedkov fondov EU - Nenávratný finančný príspevok z Programu rozvoja vidieka SR 2007 - 2013 Opatrenie 1.1. Modernizácia fariem a z časti z vlastných prostriedkov. Pokiaľ nebude podpísaná Zmluva medzi PD Čingov Smižany a Poľnohospodárskou platobnou agentúrou, bude toto verejné obstarávanie zrušené a zmluva medzi objednávateľom a dodávateľom bude neplatná.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií požadovaných v bodoch 1.1 až 1.6, ktoré musia byť súčasťou ponuky:
1.1. § 26 ods. 1 písm. a) výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny.
1.1.1. fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2. právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov,
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
1.2. § 26 ods. 1 písm. b) výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktoré skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.2.1. fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2. právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov,
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
1.3. § 26 ods. 1 písm. c) potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku. Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky,
1.4. § 26 ods. 1 písm. d)
1.4.1. potvrdenie (potvrdenia) zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4.2. potvrdenie Sociálne poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5. § 26 ods. 1 písm. e ) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6. § 26 ods. 1 písm. f) doklad o oprávnení podnikať na predmet zákazky (realizácie stavieb),
1.6.1. aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ) a živnostenské oprávnenie,
1.6.2. aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaná v obchodnom registri),
1.6.3. iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov,
1.7. § 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcim troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky, Tieto podmienky musí dokázať v prípade potreby obstarávateľ.
2. Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1. až 1.6. potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zápise uchádzača do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní preukáže záujemca predložením týchto dokladov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
2.2 § 27 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky. K prehľadu záujemca pripojí výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posedné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Výkazy musia byť predložené ako kópie, ktorých zhodnosť s výkazmi podanými záujemcom miestne príslušnému správcovi dane potvrdil miestne príslušný správca dane alebo audítor. Potvrdenie správcu dane alebo audítora o zhodnosti musí byť predložené ako originálny doklad alebo ako overená kópia tohto dokladu. Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladov, verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. V prípade, že záujemcov je skupina dodávateľov podľa § 31 zákona, preukazuje splnenia podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike obstarávateľský subjekt uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazy, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktoré tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. V prípade, že finančné podklady obsahujú údaje v inej mene ako euro, tieto údaje je potrebné prepočítať kurzom ECB (Európska centrálna banka) ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
podľa § 27 ods. 1 písm. d) požaduje sa, aby priemerný dosiahnutý ročný obrat za predchádzajúce tri hospodárske roky bol min. 350 tis. EUR s DPH.
Odôvodnenie určenej podmienky účasti: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie záujemcu. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného záujemcu, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1. Uchádzač v ponuke preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na dodanie diela nasledovnými dokladmi, ktoré musia byť v origináloch alebo v overených fotokópiách:
3.1.1 podľa § 28 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení.
3.1.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii s originálom odtlačku pečiatky a s originálom podpisu odborne spôsobilej osoby (stavbyvedúci), alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť pre minimálne jedného stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác. Uchádzač ďalej predloží vyhlásenie odbornej spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúce sa predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zabezpečenie zodpovednosti a odbornej spôsobilosti pri realizácii stavebných prác predmetu zákazky.
3.1.3 podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazy, na ktorú bili kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Zoznam musí obsahovať minimálne päť zákaziek na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazy (budovy pre poľnohospodárstvo a potravinárstvo so samostatnou montážou a servisom technologických zariadení) za predchádzajúcich päť rokov (2008,2009,2010,2011 a 2012) s rozpočtovým nákladom vo výške minimálne 140 000,00 Eur s DPH. V zozname úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie: - názov realizovaných prác, - zmluvného partnera (objednávateľa), - kontakt na objednávateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 31.07.2013
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 15,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Prevodom na účet obstarávateľa: VÚB SNV č.ú. 313592/0200, alebo priamo v pokladni družstva
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
12.08.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.01.2014
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.08.2013 08:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
miesnosť predsedu PD Čingov Smižany
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením uchádzača a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Nenávratný finančný príspevok z Programu rozvoja vidieka SR 2007 - 2013 Opatrenie 1.1. Modernizácia fariem
VI.3. Ďalšie informácie
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I Prílohy A. Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod.
2. Ponuku môže predložiť záujemca, ktorému verejný obstarávateľ poskytol súťažné podklady spolu s výzvou na predloženie ponuky podľa ustanovenia § 51 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Žiadosť o vysvetlenie môže záujemca predložiť najneskôr do 31.07.2013 do 14:00 hodiny. Za včas doručenú požiadavku záujemcu/uchádzača o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená obstarávateľskému subjektu v písomnej forme najneskôr do uvedeného termínu. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, predloženú zo strany ktoréhokoľvek záujemcu/uchádzača, sa preukázateľne oznámi bezodkladne, najneskôr však do troch pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom.
4. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou vo výške 8 000 EUR (slovom osemtisíc EUR) spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
5. V prípade, že bude ponuka inak neprijateľná, to znamená, že ponuka uchádzača spĺňa podmienky a požiadavky súťaže, ale uchádzač v ponuke uviedol pre verejného obstarávateľa inak neprijateľné podmienky a požiadavky, bude táto ponuka zo súťaže vylúčená. Inak neprijateľná ponuka je ponuka uchádzača, ktorá obsahuje také podmienky a požiadavky, ktoré majú za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa, ktoré v príprave procesu verejnej súťaže nepredpokladal, ale ich verejný obstarávateľ nemôže z objektívnych dôvodov splniť a akceptovať, alebo sa tieto podmienky a požiadavky uvedené v ponuke uchádzača vymykajú bežným obchodným zvyklostiam a ich uplatnenie je možné definovať ako nekalú hospodársku súťaž.
6. V prípade, že všetky ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné a za predpokladu, že sa pôvodné zmluvné podmienky podstatne nezmenia, bude verejný obstarávateľ postupovať tak, že prejde do rokovacieho konania bez zverejnenia v zmysle § 58 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky:
a/ ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d)
b/ ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§46 ods. 2)
c/ ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania.
8. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP.
9. Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky. Splatnosť faktúr je do 120 dní.
10. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie servisu technologických celkov do 2 hodín od nahlásenia poruchy.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité