Oznámenie 11130 - MST

Obsah

11130 - MST
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
CHATEAU MODRA, a. s.
IČO: 35754079
Dolná 120, 90001 Modra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CHATEAU MODRA, a.s., Dolná 120, 900 01 Modra
Kontaktná osoba: Ing. Róbert Pilát, výkonný riaditeľ a člen predstavenstva
Telefón: +421 336472375
Fax: +421 336472430
Email: robert.pilat@chateaumodra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.chateaumodra.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7 ods. 1 zákona
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): podnikateľský subjekt
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup, dodanie a výstavba oplotenia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: CHATEAU MODRA, a.s.
Stredisko Nebojsa Galanta
Stredisko Hubice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
CHATEAU MODRA, a.s.
Stredisko Nebojsa Galanta
Stredisko Hubice
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928220-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44221300-8, 45342000-6, 45421148-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 110 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
01.09.2013
Ukončenie
31.10.2014
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 5 500,00 EUR. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorými preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona.
Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti - osobné postavenie za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
a)podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - predloženie prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie stavu ekonomickej a finančnej situácie uchádzača.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie za všetkých členov skupiny dodávateľov spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje aby požadovaný prehľad o celkovom obrate za uvedené obdobie bol doplnený o čestné vyhlásenie uchádzača ohľadne pravdivosti uvádzaných údajov a bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti technická spôsobilosť za všetkých členov skupiny dodávateľov spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne technickej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru za posledných 36 mesiacov (t.j. 1 096 dní) predchádzajúcich k dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tejto verejnej súťaže, uvedeného v bode IV.3.4) oznámenia, ktorým preukáže uskutočnenie min. 3 dodávok tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za uvedené obdobie, podložené referenciami s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno a tel. číslo/, potvrdenými príslušnými odberateľmi.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 28 súťažných podkladov.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.07.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.07.2013 10:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky poľnohospodársky fond rozvoja vidieka a Európsky poľnohospodársky a záručný fond.
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne v pracovných dňoch, t. j. pondelok až piatok od 9.00 do 15.00 h. na adresu kontaktného miesta uvedenú v bode I.1. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (osobne, resp. poštou) v lehote uvedenej v bode IV. 3.3.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Celkový rozpočet určený na nákup tohto predmetu zákazky je max. 110 000,00 EUR bez DPH. V prípade, že ponuky presiahnu túto výšku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuky za neprijateľné a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť súťaž na základe § 46 ods.1 písm. c) zákona.

Komunikačný jazyk v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.

Informácia k bodu II.3 tohto oznámenia: Uvedený začiatok lehoty trvania zmluvy je predpokladaný a uvedený od dňa účinnosti zmluvy, nie uzatvorenia.

Lehota uvedená v bode IV.3.7 tohto oznámenia sa vzťahuje na otváranie častí ponúk označených ako Ostatné.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok:
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 17.7.2013.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité