Oznámenie 11138 - MST

Obsah

11138 - MST
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, odštepný závod Piešťany
IČO: 36022047
Nábrežie Ivana Krasku 3/834, 92180 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Piešťany
Kontaktná osoba: Ing. Natália Urbanová
Mobil: +421 911880468
Telefón: +421 337725741
Fax: +421 337725746
Email: natalia.urbanova@svp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svp.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Náhradné diely na Schaeff - HS 40
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania tovaru je pre SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany (sídlo kupujúceho na Nábreží Ivana Krasku 3/834 v Piešťanoch) s dodaním na miesto určenia podľa objednávky kupujúceho: Správa povodia horného Váhu (sídlo: Jána Jančeka 36, 034 01 Ružomberok), Správa povodia stredného Váhu I. (sídlo: 020 71 Púchov Nimnica, č.budovy 1/97), Správa povodia stredného Váhu II. Piešťany, Nábrežie Ivana Krasku 3/834), Správa povodia dolného Váhu (sídlo: Dolná ul. č. 16, 927 01 Šaľa) , Správa povodia hornej Nitry (sídlo: kultétyho 9, 955 01 Topoľčany) , Správa povodia dolnej Nitry (sídlo: Za hydrocentrálou 8, 949 01 Nitra)
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK02
SK03
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 2
Hodnota 185 471,9000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka ND na Schaeff HS 40 na požadované miesto bude podľa objednávky z jednotlivých Správ povodí a OZ Piešťany, na základe čiastkových objednávok kupujúceho.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43200000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43250000-0, 42121100-4, 42131147-8, 42122000-0, 42141700-6, 42418900-8, 42913400-3, 42913500-4, 42913300-2, 31610000-5, 19510000-4, 19512000-8, 19514000-2, 44531510-9, 39541100-7, 31682200-2, 44440000-6, 32540000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky na 2 roky 185 471,90 Eur bez DPH, max. odber do 199 999,99 Eur bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 185 471,9000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nepožadujeme.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa Plánu a rozpočtu na jednotlivé roky.
Odbery alebo dodávky budú realizované na základe objednávok z jednotlivých Správ povodí a dohodnutú kúpnu cenu dodaného (odobratého) tovaru vrátane DPH kupujúci uhradí predávajúcemu na základe predložených faktúr s 30-dňovou lehotou splatnosti odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, ak ponuku do súťaže predloží skupina dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ najneskôr pred podpísaním zmluvy vyžaduje uzatvorenie zmluvného vzťahu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky, ktorý bude členov skupiny dodávateľov zaväzovať, aby voči objednávateľovi ručili spoločne a nerozdielne za záväzky vyplývajúce z realizácie predmetu zákazky tejto skupiny.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Predložené množstvá náhradných dielov na Schaeff HS 40 nie sú záväzné, sú to predpokladané množstvá, platí predložená objednávka. Nákupy budú v zmysle aktuálne zaradených akcií do plánu na základe čiastkových objednávok a podľa finančného krytia.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich štatutárom overených kópií, požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6. resp. 1.9:
1.1 Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme: 1.1.1 fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, 1.1.2 právnická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.2 Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu
predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním: fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, právnická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.3 Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že voči uchádzačovi nie je vyhlásený konkurz, že nie je v likvidácii, a nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby). Potvrdenie súdu musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
1.4 Potvrdením Sociálnej poisťovne, a zdravotnej poisťovne (poisťovní), v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5 Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6 Dokladom, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu a to:
1.6.1. živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), 1.6.2. výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), 1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov. Doklad o oprávnení dodávať tovar musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Uchádzač predloží doklad o oprávnení podnikať na celý rozsah predmetu zákazky. V prípade, že v predmete činnosti oprávnenia podnikať nie sú uvedené niektoré činnosti v rozsahu činnosti predmetu zákazky, uchádzač splní túto požiadavku ak v ponuke predloží doklad o oprávnení podnikať na chýbajúce činnosti z predmetu zákazky, ktoré zabezpečí tretími osobami. Uvedenie tejto požiadavky nezbavuje zodpovednosti uchádzača za celkové plnenie zmluvy. V prípade predloženia dokladu o oprávnení podnikať niektorého subdodávateľa, uchádzač predloží aj zmluvu o budúcej zmluve uzatvorenú na predmetné činnosti so subdodávateľom.
1.7 Nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Tieto podmienky musí dokázať v prípade potreby verejný obstarávateľ.
1.8 nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou: 1.8.1 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 1.8.2 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.8.2.1 spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 1.8.2.2 právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.3 ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.9 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.10 Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.11 Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1 až 1.6. overenou kópiou platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie. Doklad požadovaný v bode 1.8 uchádzač preukáže čestným vyhlásením. Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1. až 1.6 overenou kópiou iného dokladu platného certifikovaného zápisu vydaného certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla. V prípade, že doklad platný certifikovaný zápis vydaný certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 26 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6), uchádzač tieto skúsenosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla. Ak sa takýto samostatný doklad alebo rovnocenný doklad nevydáva v krajine sídla uchádzača, môže ho uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla podľa § 26 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zákona o verejnom obstarávaní a bodu 1.7. V prípade, ak právo členského štátu, v ktorom má uchádzač sídlo neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača podľa § 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní a bodu 1.7.
1.12 Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1 až 1.6 resp. podľa bodu 1.10 a doklady podľa bodu 2. a bodu 3. bude z verejnej súťaže vylúčený.
1.13 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člen skupiny osobitne.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich štatutárom overených kópií, požadovaných v bodoch 2.1. až 2.3.:
2.1 Predložením vyjadrenia banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, za roky 2010, 2011 a 2012 nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že: 2.1.1 uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2 jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
2.2 Predložením čestného vyhlásenia uchádzača, že bol v predchádzajúcom období z hľadiska ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu a že v iných bankách nemá záväzky Príloha č. 6
2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní ekonomické a finančné postavenie definoval verejný obstarávateľ s cieľom získať pre plnenie predmetu zákazky takého dodávateľa, ktorý má adekvátne ekonomické a finančné postavenie vo vzťahu k finančnému rozsahu zákazky a spôsobu jej financovania.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 3.1. až 3.5 alebo ich štatutárom osvedčených kópií:
3.1 Predložením zoznamu dodávanych tovarov za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, Predložený zoznam poskytovaných služieb musí obsahovať: obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť,
sídlo objednávateľa, názov predmetu plnenia zmluvy, zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakých alebo podobných ako predmet zákazky s uvedením cien, v celkovej zmluvnej cene za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2010, 2011 a 2012 cca 90 000 Eur bez DPH / 1 rok pre ND na kráčajúce rýpadlá
3.2 Podľa §28, ods.(1), písm. l ) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. uchádzač predloží k ponuke Prílohu č. 7 - Čestné vyhlásenie uchádzača na tovary, pre ktoré sa takéto preukazovanie vyžaduje podľa zákona pri konkrétnej dodávke tovaru
3.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa bodu 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4 Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo
uchádzačovi poskytnuté.
3.5 Požadujeme predloženie Potvrdenia, že uchádzač je autorizovaným zmluvným partnerom dodávateľa pre Firmu Terex-Schaeff pre Slovensko , náhradné diely sú originály priamo prebraté zo skladov firmy.
3.6 Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 28 až 30 zákona o verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača (zoznam dodaných tovarov a dôkazy o plnení podľa bodu 3.1) preukáže uchádzač tiež vyplnením formuláru uvedeného v prílohe č. 4 súťažných podkladov, zvlášť pre každú dokladovanú referenciu. Uchádzač je povinný uviesť všetky požadované údaje.
Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), l) a § 29 zákona o verejnom obstarávaní - technickú alebo odbornú spôsobilosť definoval verejný obstarávateľ s cieľom získať pre plnenie predmetu zákazky takého poskytovateľa, ktorý bude predkladať tovar podľa nami zadefinovaných požiadaviek , aby sa tak zabezpečila bezproblémová dodávka predmetu zákazky v potrebnej kvalite a v potrebnom rozsahu pre nami požadované tovary. Ponuky, ktoré nesplnia určené podmienky účasti, budú z predmetnej súťaže vylúčené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálny ročný objem dodávok vo výške cca 90 000 Eur bez DPH pre ND na kráčajúce rýpadlá,
Potvrdenie, že uchádzač je autorizovaným zmluvným partnerom dodávateľa pre Firmu Terex-Schaeff pre Slovensko , náhradné diely sú originály priamo prebraté zo skladov firmy
Čestné vyhlásenie uchádzača na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami, pre ktoré sa takéto preukazovanie vyžaduje podľa zákona pri konkrétnej dodávke tovaru, príloha uvedená v súťažných podkladoch.
Vyplnený formulár uvedeného v prílohe č. 4 súťažných podkladov, zvlášť pre každú dokladovanú referenciu. Uchádzač je povinný uviesť všetky požadované údaje.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predkladaním nových cien predmetu zákazky upravených smerom nadol Podrobnejšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
CZ 10274/2013-122/320
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.07.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.07.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 20.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.07.2013 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady je možné si vyžiadať na základe písomnej žiadosti. Záujemcovi budú zaslané poštou. Pri vyžiadaní elektronickými prostriedkami (e-mail), záujemca musí doručiť žiadosť v písomnej listovej podobe v originálnom vyhotovení. V prípade požiadavky, že záujemca si bude chcieť prevziať osobne, je potrebné si dohodnúť vopred telefonicky termín prevzatia súťažných podkladov. Dodávka tovaru s dovozom bude možná max. do výšky 199 999,99 Eur bez DPH na základe čiastkových objednávok. V prípade nevyčerpania predpokladaného finančného limitu, je možné zmluvu časovo predĺžiť (za nezmenených zmluvných podmienok).
V prípade vyčerpania finančného limitu bude zmluva ukončená skôr. ND, ktoré nie je možné dodať, je potrebné označiť a upozorniť na to, resp. v ponuke uviesť ako je možné dodať ND, ak sa už nevyrábajú.
Predávajúci bude kupujúcemu zasielať po ukončení každého štvrťroka do 10. dňa v nasledujúcom mesiaci e-mailom sumár uskutočnených objemov nákupov tovarov dodaných pre SVP, š.p., Odštepný závod Piešťany, na základe čoho bude plnenie zverejňované vo vestníku ako čiastkové plnenie rámcovej dohody. Do 14 dní po ukončení štvrťroka potrebné zaslať na ÚVO na zverejnenie do Vestníka Čiastočné plnenie zmluvy.
Obstarávaný tovar je možné použiť aj na projekty financované z fondov (pre potreby práce strojom), aj keď v danom čase nie sú zadefinované.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité