Oznámenie 11230 - MSS

Obsah

11230 - MSS
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
REFLOW, spol. s r.o.
IČO: 35683911
Bojnická 3 , 83104 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): REFLOW, spol. s r.o., Bojnická 3, 831 04 Bratislava - Nové mesto
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Dragúň
Telefón: +421 244633772
Email: reflow@reflow.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Apollo Business Center II, Blok E, Prievozská 4D, 821 09 Bratislava , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s. Apollo Business Center II, Blok E Prievozská 4D, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Vadovič
Telefón: +421 244645384
Email: vadovic@octigon.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Apollo Business Center II, Blok E, Prievozská 4D, 821 09 Bratislava , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s. Apollo Business Center II, Blok E Prievozská 4D, 821 09 Bratisla
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Vadovič
Telefón: +421 244645384
Email: vadovic@octigon.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Apollo Business Center II, Blok E, Prievozská 4D, 821 09 Bratislava , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s. Apollo Business Center II, Blok E Prievozská 4D, 821 09 Bratisla
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Vadovič
Telefón: +421 244645384
Email: vadovic@octigon.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7 zákona o verejnom obstarávaní
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): podnikateľský subjekt
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Implementácia systému manažérstva kvality a environmentálneho manažérstva.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
9
Hlavné miesto poskytovania služieb: REFLOW, spol. s r.o.
Bojnická 3
831 04 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je implementácia komplexného systému manažérstva kvality a komplexného systému environmentálneho manažérstva.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov opis predmetu zákazky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212110-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je implementácia komplexného systému manažérstva kvality a komplexného systému environmentálneho manažérstva.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 45 980,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 9
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 2200,- EUR.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná:
a) z vlastných zdrojov osoby podľa § 7 ods.1 ZVO (5%),
b) z prostriedkov EÚ - Operačný program Bratislavský kraj (95 %).
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí pred predložením ponuky vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 ZVO, resp. 4 až 5 ZVO, resp. potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 ZVO, a čestným vyhlásením, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) ZVO. Uvedené doklady sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v súlade s § 31 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov nemusí pred predložením ponuky vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov.

Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina musí pred podpisom zmluvy v prípade víťaznej ponuky vytvoriť právne vzťahy podľa obchodného zákonníka alebo občianskeho zákonníka.

1.1.Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (§ 26 ods. 1 ZVO) sú: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto
spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 nasledovne:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
f)písm. h) čestným vyhlásením.

1.3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.5.Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, potom splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže predložením úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 a § 133 ZVO a predložením čestného vyhlásenia, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) ZVO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 2.1. až 2.2. alebo ich overených kópií:

2.1.Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO


2.2.Doklady podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO
Predložením prehľadu o celkovom obrate za predchádzajúce tri roky - (roky 2010, 2011 a 2012), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Prehľad o celkovom obrate uchádzač preukáže predložením výkazu ziskov a strát spolu za posledné tri roky - kópia osvedčená príslušným správcom dane v zmysle zákona č. 563/2009 Z.z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov, alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch za posledné tri roky (podnikateľ účtujúci v sústave jednoduchého účtovníctva) - kópia osvedčená príslušným správcom dane alebo účtovná závierka overená a potvrdená audítorom (v prípade zahraničného uchádzača možno takéto potvrdenie nahradiť iným potvrdením, ktoré je v krajine, kde bola spoločnosť uchádzača založená ekvivalentným alebo čestným vyhlásením zahraničného uchádzača o úplnosti a pravdivosti predloženého prehľadu). Z predložených dokladov musí byť zrejmý a jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa účtujúceho v sústave jednoduchého účtovníctva).

2.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

2.4.Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu III.2.2), 2.1:

predložením vyjadrenia banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
- uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie,
- uchádzač nie je a ani nebol v nepovolenom debete,
- predložením čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá záväzky.

Odôvodnenie:
Preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu jednotlivých zákaziek vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať.

K bodu III.2.2), 2.2:

Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratov za posledné tri hospodárske roky (roky 2010, 2011 a 2012) nebola v súhrne nižšia ako 135.000,00 € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase dodávky).

Odôvodnenie:
Uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, aby preukázal svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný realizovať dodávky služieb a na takúto realizáciu mal kapacitné možnosti minimálne v stanovenom objeme, nakoľko je predpoklad, že súčasťou obratu uchádzača sú aj služby, priamo nesúvisiace s predmetom zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti

3.1.Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) ZVO
Predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné (uchádzač musí nemožnosť preukázať), vyhlásením uchádzača o ich dodaní.

3.2.Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. d) ZVO
Opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.


3.3.Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO
Predloženie dokladov s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.

3.4.Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. h) ZVO
Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.



3.5.Podľa § 29 ZVO
Predloženie dokladu o certifikácii systému manažérstva kvality STN EN ISO 9001:2009 alebo ekvivalentný certifikát. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v oblasti predmetu zákazky.




3.6.Podľa § 30 ZVO
Predloženie dokladu o certifikácii ISO 14000 - Environmental management alebo ekvivalentný certifikát. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v oblasti predmetu zákazky.


4.Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí predložiť požadované doklady v origináloch alebo v ich overených fotokópiách v pôvodnom jazyku. Súčasne predloží úradný preklad týchto dokladov do slovenského jazyka (neplatí pre doklady, ktorých originály sú v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Ak sa v krajine jeho sídla niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, nahradí ich čestným vyhlásením (miesto prísažným vyhlásením), podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.

5.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať formou prehlásenia, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou podľa ustanovenia § 28 ods. 2 ZVO.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona, ktoré predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa.

S uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu III. 2.3, 3.1:

Zoznam minimálne piatich (5) poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, kde minimálne tri (3) takéto služby poskytol uchádzač v súhrne v objeme minimálne 40.000,00 € bez DPH.

Odôvodnenie:
Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky s požadovaným objemom je nutné preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné kapacitné možnosti dodávať služby požadovaného rozsahu a že osoba podľa § 7 ZVO nie je a nemôže byť jeho jediným odberateľom. Preukázaním referencií má osoba podľa § 7 ZVO možnosť overiť si kvalitu jeho dodávaných služieb.

K bodu III. 2.3, 3.2:

Odôvodnenie:
Preukázaním tejto podmienky si osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO overuje zabezpečenie kvalitatívnej úrovne samotného uchádzača, celkovej práce jeho organizácie a jeho schopnosti kvalitne a efektívne zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky.

K bodu III. 2.3, 3.3:

Uchádzač predloží profesijné životopisy, zoznam skúseností, osvedčenia a doklady o absolvovaní školení 2 pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služieb (experti) v oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenia systémov riadenia kvality a environmentálneho riadenia.


Experti musia kumulatívne splniť nasledovné požiadavky:
účasť na minimálne piatich (5) plneniach zmluvy v oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenie systémov riadenia kvality a/alebo environmentálneho riadenia, pričom tieto musia zahŕňať obe oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenia riadenia systémov (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky),
minimálne päť (5) ročnú odbornú prax v oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenie systémov riadenia kvality a/alebo environmentálneho riadenia (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom).

Min. jeden (1) expert musí splniť nasledovné požiadavky:
účasť na školení interného audítora týkajúceho sa požiadaviek na systém manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2009 a EN ISO 19011:2011 (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením osvedčenia interného audítora alebo ekvivalentným dokladom),
účasť na školení interného audítora týkajúceho sa požiadaviek na systém manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 14001:2005 a EN ISO 19011:2011 (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením osvedčenia interného audítora alebo ekvivalentným dokladom),
účasť na školení týkajúceho sa nariadení pre oblasť chemických látok REACH (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením dokladu o absolvovaní školenia u akreditovaného subjektu alebo ekvivalentným dokladom),
účasť na školení týkajúceho sa nariadení legislatívy pre oblasť odpadov, ochrany ovzdušia a obalov (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením dokladu o absolvovaní školenia u akreditovaného subjektu alebo ekvivalentným dokladom),
účasť na školení týkajúceho sa spracovania dokumentácie procesne orientovaného systému (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením dokladu o absolvovaní školenia u akreditovaného subjektu alebo ekvivalentným dokladom).

Z predloženého profesijného životopisu experta musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
meno a priezvisko príslušného experta,
najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného experta,
opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia / zamestnania, zamestnávateľ / objednávateľ) príslušného a dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu experta,
ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného experta,
podpis experta.

Z predloženého zoznamu poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako predmet zákazky na ktorých sa expert podieľal musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
meno a priezvisko príslušného experta,
názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa príslušného experta,
čas realizácie projektu/plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok),
stručný popis predmetu projektu/zmluvy,
stručný rozsah činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval,
tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.

Odôvodnenie:
Za účelom preukázania odbornosti uchádzača realizovať predmet zákazky je nutné preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné odborné možnosti a kapacity dodať služby požadovaného rozsahu.

K bodu III. 2.3, 3.4:

Odôvodnenie:
Predmetná podmienka je opodstatnená a verejný obstarávateľ ňou vytvára predpoklad aplikácie relevantných opatrení environmentálneho riadenia a zabezpečenia.

K bodu III. 2.3, 3.5:

Odôvodnenie:
Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO podmienku účasti podľa § 29 ZVO zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, vo väzbe na podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) ZVO s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti potvrdzujúce splnenie noriem zabezpečenia kvality záujemcami.

K bodu III. 2.3, 3.6:

Odôvodnenie:
Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO podmienku účasti podľa § 30 zákona zadefinovala striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, vo väzbe na podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti potvrdzujúcej splnenie noriem environmentálneho riadenia záujemcami
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VO02
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.08.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
02.08.2013 10:30
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.08.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Octigon, a.s.
Apollo Business Center II, Blok E
Prievozská 4D, 821 09 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk, označené ako "Ostatné", je neverejné. Otváranie častí ponúk, označené ako "Kritériá", vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oznámenie o mieste a čase otvárania častí ponúk, označené ako Kritériá, budú uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, oznámené písomne. Takéto oznámenie zašle verejný obstarávateľ všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, najneskôr 5 pracovných dní pred samotným otváraním častí ponúk, označené ako Kritériá.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj, Prioritná os: Vedomostná ekonomika, Názov opatrenia: Informatizácia spoločnosti.
VI.3. Ďalšie informácie

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 ods. 1 ZVO.

Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne v pracovných dňoch, t. j. pondelok až piatok od 9.00 do 15.00 h. na adrese: Octigon, a.s., Apollo Business Center II, Blok E, Prievozská 4D, 821 09 Bratislava.
Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (osobne, resp. poštou) v lehote uvedenej v bode IV. 3.3.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Ponuky záujemcov je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk poštou alebo osobne na adrese: Octigon, a.s., Apollo Business Center II, blok E, 6. Poschodie, Prievozská 4/D, 821 09 Bratislava.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Redakčné opravy

12545 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2013
V oznámení 11230-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa REFLOW, spol. s r.o., Bojnická 3, 93104 Bratislava-Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 128/2013 zo dňa 02.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnychdokumentovLehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 01.08.2013 15:00 Viď: 02.08.2013 15:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité