Oznámenie 11213 - MSS

Obsah

11213 - MSS
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
IUVENTA
IČO: 00157660
Karloveská 64, 84258 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 907899349
Fax: +421 265422342
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.iuventa.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytnutie stravovania, ubytovania a prenájom priestorov na zabezpečenie vzdelávacích aktivít RABAKA a zážitkových táborov ZAŽI-TO Trenčiansky kraj
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Trenčiansky kraj
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK02
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby pozostávajúcej z poskytnutia ubytovacích služieb, stravovacích služieb a poskytnutie konferenčných a oudoorových priestorov pre realizáciu vzdelávacích aktivít a zážitkových táborov projektu PRAKTIK Praktické zručnosti cez neformálne vzdelávanie pre spádovú oblasť Trenčianskeho kraja.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55100000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55200000-2, 55243000-5, 55300000-3, 55321000-6, 98341000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 65 854,6300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 26
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov Európskeho sociálneho fondu a z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú finančnú ponuku, ktorej výška na dodanie predmetu zmluvy je vyššia ako pridelené finančné prostriedky. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpit do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Skupina dodávateľov predloží v ponuke aj vyhlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s poskytovanými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť osobám:
a) poskytovateľa nenávratného finančného príspevku a ním poverenými osobami,
b) Najvyšším kontrolným úradom SR, príslušnou Správou finančnej kontroly, Certifikačným orgánom a nimi poverenými osobami,
c) Orgánom auditu, jeho spolupracujúcimi orgánmi a nimi poverenými osobami,
d) splnomocneným zástupcom EK a EDA,
e) osobami prizvanými orgánmi uvedenými vyššie v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskejúnie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7.§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz a že nie je osobou:
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť ;
a)predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
b)a predmetným čestným vyhlásením
Pričom uchádzač, ktorý má vydané potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie v súlade s predpismi účinnými od 18.02.2013 preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 platným potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, že uchádzač alebo záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie

Odôvodnenie požiadavky :
Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita.
Potreba: vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený až po splnení predmetu obstarávania bez finančných preddavkov
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za predošlé tri roky doplnený potvrdeniami o uspokojivom poskytnutí služieb totožných alebo obdobných s predmetom obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok;
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
-ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. V zmysle Metodického usmernenia č 133-5000/2011 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 01.03.2011 je možné nahradiť potvrdenia o dodávkach vyhlásením uchádzača o ich dodaní iba vo výnimočných prípadoch, keď z objektívnych dôvodov nie je možné predložiť potvrdenie odberateľa, napr. v prípade jeho zániku bez právneho nástupcu a pod.

1.1.Verejný obstarávateľ požaduje za minimálnu požadovanú úroveň zoznam zmlúv uskutočnených za predchádzajúce tri roky , t.j. roky 2010, 2011 a 2012 rovnakého alebo podobného predmetu zákazky.
V tomto zozname záujemca uvedie :
-názov (obchodné meno) a sídlo objednávateľa
-názov zákazky /stručný opis/,
-objem finančných prostriedkov zákazky v eurách bez DPH
-termín začatia a ukončenia zákazky (napr. 07/2010 - 09/2010)
-meno, tel. č., prípadne e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie.

1.2.Uchádzač k zoznamu priloží potvrdenia (referenčné listy) s minimálnym rozpočtovým nákladom v celkovej hodnote 190.000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty.

Potvrdenia (referenčné listy) musia byť originál alebo úradne overené kópie, ktoré budú obsahovať všetky náležitosti, ktoré sú vyššie uvedené. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že záujemca svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti záujemcu uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie záujemcu zo súťaže.
Odôvodnenie: preukázanie skúseností záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku
Primeranosť: Cieľom je získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného finančného objemu je primeraná predpokladanej hodnote zákazky. V zmysle ustálenej rozhodovacej praxe Úradu pre verejné obstarávanie a odporúčaní EK je za primeranú požiadavku na výšku požadovaného finančného plnenia považovaná požiadavka stanovená v závislosti až do výšky 3- násobku predpokladaného ročného plnenia, čo je v predmetnom verejnom obstarávaní dodržané.
Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované služby. Záujemca predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť záujemcu na poskytnutie služby v požadovanej kvalite.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal záujemca v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním totožného alebo obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť uchádzača.
Potreba: Získať prehľad o solídnosti uchádzač na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača

§ 28 ods. 1 písm. l) bod 1. vzorky, opisy alebo fotografie min 3 ks fotografie a opis predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad, v ktorom opíše miesto poskytnutia zákazky, lokalitu, presný opis tak, aby bolo možné posúdiť splnenie technických a kvalitatívnych podmienok na predmet zákazky.

Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, t.j. zoznam zákaziek a referencie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestnými vyhláseniami uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súlade s § 41 ods. 1 ZVO.
Verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o priebehu elektronickej aukcie a aukčnom portáli sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
6-01/13
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.07.2013 11:59
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
30.07.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.08.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
IUVENTA Slovenský inštitút mládeže, Karloveská 64, 842 58 Bratislava 4, zasadacia miestnosť č.101
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Pri otváraní časti ponúk označených ako Ostatné a Kritériá podľa ustanovenia § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, otváranie je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z o zdrojov Európskeho sociálneho fondu a z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci národného projektu PRAKTIK - Praktické zručnosti cez neformálne vzdelávanie pre spádovú oblasť Trenčianskeho kraja.
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom, ktorí sa prihlásia na portál www.evob.sk do systému EVOB . Súťažné podklady spolu s prílohami budú zverejnené na webovej stránke odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie ponúk t.j. do 30.07.2013 do 11:59 hod.

Záujemcovia neposielajú žiadosti o súťažné podklady, postačujúce je zaregistrovať sa do systému a stiahnuť si súťažné podklady v elektronickej forme. Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory - support@evob.sk na tel.: +421 376551111.

2. V prípade podaní vysvetlení, verejný obstarávateľ podá vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň vysvetlenie umiestni na stránke www.evob.sk a www.iuventa.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Redakčné opravy

11890 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2013
V oznámení 11213 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa IUVENTA, Karloveská 64, 842 58 Bratislava-Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 128/2013 zo dňa 02.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby pozostávajúcej z poskytnutia ubytovacích služieb, stravovacích služieb a poskytnutie konferenčných a oudoorových priestorov pre realizáciu vzdelávacích aktivít a zážitkových táborov projektu PRAKTIK Praktické zručnosti cez neformálne vzdelávanie pre spádovú oblasť Trenčianskeho kraja. Viď: Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby pozostávajúcej z poskytnutia ubytovacích služieb, stravovacích služieb a poskytnutie konferenčných a oudoorových priestorov pre realizáciu vzdelávacích aktivít a zážitkových táborov projektu PRAKTIK Praktické zručnosti cez neformálne vzdelávanie pre územie Trenčianskeho kraja
18728 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 226/2013
V oznámení 11213 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa IUVENTA, Karloveská 64, 842 58 Bratislava-Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 128/2013 zo dňa 02.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Oznámenie zahŕňa: Namiesto: verejnú zákazku Viď: vypracovanie rámcovej dohody

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité