Oznámenie 11215 - MSS

Obsah

11215 - MSS
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Košice-Šaca
IČO: 00691054
Železiarenská 9, 04015 Košice-Šaca

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá Komunálna Finančná, a. s., Samova 11, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Jozef Balkó
Mobil: +421 376529555
Telefón: +421 377769606 / 903218403
Fax: +421 376529555
Email: jozef.balko@pkfsk.sk; jozef.balko@pkfsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.saca.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.saca.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Spoločné obstarávanie poistných služieb pre mestské časti Košíc
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6
Hlavné miesto poskytovania služieb: Sídlo Mestskej časti Košice - Šaca a sídla ďalších organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 48
Hodnota/Od: 181 351,4200 Hodnota/Do: 199 999,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu žiakov pre Mestskú časť Košice - Šaca a pre ďalšie organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu, a to:
Mestskú časť Košice - Poľov
Mestskú časť Košice - Lorinčík
Mestskú časť Košice - Myslava
Mestskú časť Košice - Sídlisko KVP
Mestskú časť Košice - Sever
Mestskú časť Košice - Kavečany
Mestskú časť Košice - Ťahanovce obec
Mestskú časť Košice - Sídlisko Ťahanovce
Mestskú časť Košice - Dzungľa
Mestskú časť Košice - KNV
Mestskú časť Košice - Vyšné Opatské
a pre organizácie v zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti vyššie uvedených mestských častí.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4, 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazku tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Mestskú časť Košice - Šaca a pre ďalšie organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu na nasledovné poistné riziká:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
5. Poistenie skla
6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
7. Poistenie elektroniky a strojov
8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
10. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
11. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
12. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
13. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom motorovom vozidle
14. Poistenie osôb prepravovaných v nákladnom motorovom vozidle
15. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
16. Poistenie úrazu žiakov
Predpokladané poistné sumy pre jednotlivé poistné riziká budú uvedené v súťažných podkladoch - v tabuľkových prílohách k časti B1 - Opis predmetu obstarávania.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 181 351,4200 Hodnota/Do: 199 999,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžadujú sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov verejných obstarávateľov, t.j. z rozpočtu Mestskej časti Košice - Šaca a z rozpočtu ďalších organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny ktorej ponuku príjme uzavretie spolupoistnej zmluvy s určením hlavného poistiteľa a vedľajších spolupoistiteľov.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 Zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2 Zákona, požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6., a to:
1.1 § 26 ods. 1 písm. a) a b) výpisom (výpismi) z registra trestov nie starších ako tri mesiace, že
1.1.1. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a
1.1.2. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.2 §26 ods. 1 písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
1.3 §26 ods. 1 písm. d) potvrdením príslušnej Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
1.4 §26 ods. 1 písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
1.5 §26 ods. 1 písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (so zreteľom k predmetu zákazky)
1.6. § 26 ods. 1 písm. h) čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.6.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.7. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 Zákona (uvedené v bodoch 1.1. až 1.6.) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 Zákona.
1.8. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a súčasne predloží aj čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. h) Zákona.
1.9. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 Zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.10. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1. § 27 odst. 1 písm. d.) - Výkaz ziskov a strát (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajiny EÚ) za hospodárske roky - zdaňovacie obdobia 2010, 2011 a 2012 (ak je dostupný), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. Dokumenty musia byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Uchádzač predloží aj prehľad o objeme celkového hrubého predpísaného poistného v neživotnom poistení formou samostatného listu na ktorom uvedie celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za uzatvorené hospodárske roky (2010, 2011 a 2012), za ktoré predložil Výkaz ziskov a strát (v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej poskytovania) podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za každý uzatvorený hospodársky rok musí byť v minimálnej výške 100.000, 00 Eur.
Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :

3.1. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky, prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 30.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného.
Ak odberateľom bol(a):
a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom,
b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to
nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača.

3.2. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky, prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 5.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného.
Ak odberateľom bol(a):
a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným
obstarávateľom,
b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to
nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača.
Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Poskytovanie jednotlivých druhov poisťovacích služieb služieb je vyhradené pre subjekty uvedené v § 2 Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v časti B4 súťažných podkladov - Spôsob realizácie elktronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PKF/VO/05-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.07.2013 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.07.2013 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.08.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Prvá Komunálna Finančná, a.s., Samova č.11, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa zúčastnia členovia komisie na vyhodnotenie ponúk. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie sa §41 Zákona neuplatní, z čoho vyplýva, že verejný obstarávateľ neumožní uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní ponúk a nebude im zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky. Faxom, elektronicky alebo telefonicky doručenú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame v lehote do 3 pracovných dní doručiť aj poštou na adresu kontaktného miesta uvedeného v bode I.1. tohto oznámenia. Žiadosť musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom záujemcu alebo ním splnomocnenou osobou. V prípade podpisu žiadosti splnomocnenou osobou musí byť k žiadosti priložené aj splnomocnenie. Osobne alebo poštou doručená žiadosť i splnomocnenie musia byť vyhotovené v origináli alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
3. Záujemcom, ktorí požiadajú o poskytnutie súťažných podkladov v zmysle predchádzajúceho bodu budú súťažné podklady zaslané do šiestich dní od prijatia žiadosti elektronickou poštou a doporučenou poštou na CD nosiči.
4. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie na vyhodnotenie ponúk je otváranie časti ponúk označených ako Kritériá neverejné. To znamená, že že verejný obstarávateľ neumožní uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní ponúk a nebude im zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité