Oznámenie 11203 - MSS

Obsah

11203 - MSS
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
OMS, spol. s r.o.
IČO: 34132333
Dojč 419, 90602 Dojč

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OMS, spol. s r.o., Dojč 419, 906 02 Dojč
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Bízková Clunková
Mobil: +421 907799620
Telefón: +421 346940877
Email: veronika.bizkova@oms.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.omslighting.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba elektrických zdrojov svetla a svietidiel
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Právne poradenstvo týkajúce sa duševného vlastníctva
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
21
Hlavné miesto poskytovania služieb: OMS, spol. s r.o., 906 02 Dojč 419, Slovenská republika
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.A.4.6. Výdavky na ochranu duševného vlastníctva - výdavky súvisiace s ochranou duševného vlastníctva - patentové poradenstvo, právne poradenstvo, poradenstvo pri špecifikácii formy ochrany duševného vlastníctva a príprava potrebných dokumentov. Výdavky zahŕňajú aj služby súvisiace s realizáciou prvej fázy ochrany duševného vlastníctva - napr. Národná patentová prihláška, prihláška pre európsky patent, PCT prihláška pre medzinárodný patent, národná prihláška na úžitkový vzor, PCT prihláška na úžitkový vzor, resp. iné v závislosti od výsledkov patentového a právneho poradenstva.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
2.A.4.6. Výdavky na ochranu duševného vlastníctva - výdavky súvisiace s ochranou duševného vlastníctva - patentové poradenstvo, právne poradenstvo, poradenstvo pri špecifikácii formy ochrany duševného vlastníctva a príprava potrebných dokumentov. Výdavky zahŕňajú aj služby súvisiace s realizáciou prvej fázy ochrany duševného vlastníctva - napr. Národná patentová prihláška, prihláška pre európsky patent, PCT prihláška pre medzinárodný patent, národná prihláška na úžitkový vzor, PCT prihláška na úžitkový vzor, resp. iné v závislosti od výsledkov patentového a právneho poradenstva.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nie
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štrukturálnych fondov ERDF (Kód výzvy: OPVaV-2009/2.2/05-SORO). Operačný program: Výskum a vývoj, Prioritná os: 2 Podpora výskumu a vývoja, Opatrenie: 2.2 Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe, projekt: Výskumné centrum svetla a svetelnej techniky, ITMS: 26220220150 a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Splatnosť faktúr je 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Nie
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZoVO týkajúce sa osobného postavenia

1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZoVO a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6. resp. 1.9:

1.1Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie , za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme:

1.1.1fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).

1.2Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:

fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,

právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).

1.3Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že voči uchádzačovi nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku(doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby). Potvrdenie súdu musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže
1.4Potvrdením Sociálnej poisťovne, a zdravotnej poisťovne (poisťovní), v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
1.5Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6Dokladom, že uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
1.7Nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Tieto podmienky musí dokázať v prípade potreby verejný obstarávateľ.
1.8Potvrdením / čestným vyhlásením nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.8.1ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.3ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.9Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.8. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.10Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.11Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1 až 1.6. overenou kópiou platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie. Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1. až 1.6 overenou kópiou iného dokladu platného certifikovaného zápisu vydaného certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla. V prípade, že doklad platný certifikovaný zápis vydaný certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 26 ods. 1 písm. a) až f) ZoVO (body 1.1 až 1.6), uchádzač tieto skúsenosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla. Ak sa takýto samostatný doklad alebo rovnocenný doklad nevydáva v krajine sídla uchádzača, môže ho uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla podľa § 26 ods. 3 ZoVO a bodu 1.7. V prípade, ak právo členského štátu, v ktorom má uchádzač sídlo neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača podľa § 26 ods. 4 ZoVO a bodu 1.7.
1.12Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1 až 1.8 resp. podľa bodu 1.11 a doklady podľa bodu 2. a bodu 3. bude z verejnej súťaže vylúčený.
1.13Skupina poskytovateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člen skupiny osobitne.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu
zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné
postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.

V súlade s § 32 ods. 11 ZoVo, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač ako aj uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 ZoVo.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať uvedené podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, požadovaných v bodoch 2.1
2.1 súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich alebo prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Celkový obrat za posledné tri hospodárske roky spolu musí byť preukázaný v min. výške 300 000,00 Eur alebo ekvivalentná výška v cudzej mene. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dnu 31.12. príslušného roka potvrdené miestne príslušným úradom spravujúcim dane. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 18 mesiacov , potom požadovaná výška obratu je 300 000,00/36 mesiacov * 18 mesiacov = 150 000,00 EUR).
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia stability spoločnosti, schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu a schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a lehotu splatnosti faktúr.
2.2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.3 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

V súlade s § 32 ods. 11 ZoVo, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač ako aj uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 ZoVo.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 3.1. až 3.2 alebo ich úradne osvedčených kópií:
3.1 zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb s podobným alebo obdobným predmetom zákazky tejto verejnej súťaže za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom (§ 28 ods. 1, písm. a)
3.1.1 bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
3.1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
Hodnota zoznamu dodávok musí byť spolu za predchádzajúce tri roky minimálne v sume 100 000,- eur bez DPH.
Predložený zoznam dodávok tovaru musí obsahovať:
- obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť,
-sídlo objednávateľa,
-názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis,
-zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Zoznamom poskytnutých tovarov za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu
zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
3.2 údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby (§ 28 ods. 1, písm. c)
Expert č. 1 Senior konzultant v oblasti právneho poradenstva týkajúceho sa duěvného vlatníctva, min. požiadavky:
Vysokoškolské vzdelanie II stupňa v oblasti práva,
Minimálne 5 ročná odborná prax v oblasti právneho poradenstva týkajúceho sa duševného vlastníctva, transferu technológií,
Minimálne 3 praktické skúsenosti s posktyovaním právneho poradenstva týkajúceho sa duševného vlastníctva, transferu technológií.
Expert č. 2 Junior konzultatnt v oblasti právneho poradenstva týkajúceho sa deusevného vlastníctva, min. požiadavky:
Vysokoškolské vzdelanie II stupňa v oblasti práva,
Minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti právneho poradenstva týkajúceho sa duševného vlastníctva, transferu technológií,
Minimálne 1 praktická skúsenosti s posktyovaním právneho poradenstva týkajúceho sa duševného vlastníctva, transferu technológií.
Zo záujemcom predloženého zoznamu príslušných osôb zodpovedných za poskytnutie služieb alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov zodpovedných za poskytnutie služieb vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo záujemca u riadiacich zamestnancov preukáže predložením profesijných životopisov alebo ekvivalentným dokladom,
Údaje o vzdelaní osôb zodpovedných za poskytnutie služieb (experti) záujemca preukáže diplomom VŠ vzdelania
Údaje o odbornej praxi u osôb zodpovedných za poskytnutie služieb (experti), čo záujemca u týchto osôb preukáže predložením profesijných životopisov osôb zodpovedných za poskytnutie služieb alebo ekvivalentnými dokladmi.
Z každého zo záujemcom predloženého profesijného životopisu príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za poskytnutie služieb alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
a.Meno a priezvisko osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
b.najvyššie dosiahnuté vzdelanie osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
c.opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) osoby zodpovednej za poskytnutie služieb dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu príslušnej osoby.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Údaje o technikoch alebo technických orgánov, tých, ktorí sú zodpovední za poskytnutie služby bez ohľadu na to,v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi. Podmienky sú stanovené primerane a majú garantovať zodpovednosť kvalifikovaných pracovníkov na plnenie predmetu zákazky.
3.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa bodu 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4 Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

V súlade s § 32 ods. 11 ZoVo, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač ako aj uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 ZoVo.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii nájdete v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01/2013/NN
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.08.2013 09:59
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
02.08.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2014
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.08.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
OMS, spol. s r.o., Dojč 419, 906 02 Dojč, 4. poschodie, Zasadacia miestnosť v administratívnej budove v sídle spoločnosti
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Štrukturálne fondy ERDF (Kód výzvy: OPVaV-2009/2.2/05-SORO). Operačný program: Výskum a vývoj, Prioritná os: 2 Podpora výskumu a vývoja, Opatrenie: 2.2 Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe, projekt: Výskumné centrum svetla a svetelnej techniky, ITMS: 26220220150
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité