Oznámenie 11168 - MST

Obsah

11168 - MST
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Breza
IČO: 00314412
Grúnik 56, 02953 Breza

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Grúnik 56
Kontaktná osoba: Ing. Ladislav Matejčík
Telefón: +421 435576223 / 435576229
Fax: +421 435521160
Email: breza@breza.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.breza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zefektívnenie a rozšírenie systému separovaného zberu v obci Breza.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Breza
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt s názvom Zefektívnenie a rozšírenie systému separovaného zberu v obci Breza. Technológia pozostáva: kolesový traktor, šmykom riadený nakladač, príves ramenový pre dopravu kontajnerov, jednonápravový príves s trojstranným sklápačom, kontajnery pre zberný dvor, skladový kontajner a zberové vrecia.
Technika musí byť nepoužívaná.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16700000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34144710-8, 34223300-9, 34223370-0, 34928480-6, 44619000-2, 19640000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 3
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Nákup technologických zariadení a strojov pre zberný dvor v nasledovnej špecifikácii:
- kolesový traktor 1ks
- šmykom riadený nakladač 1ks
- príves ramenový pre dopravu kontajnerov 1 ks
- jednonápravový príves s trojstranným sklápačom 1ks
- kontajnery na zberný dvor 7 m 6ks
- skladový kontejner 1ks
- zberové vrecka 25 000 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 173 433,3300 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Šmykom riadený nakladač .
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie šmykom riadeného nakladača pre projekt Zefektívnenie a rozšírenie systému separovaného zberu v obci Breza.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144710-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- šmykom riadený nakladač 1ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 36 533,3300 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Kolesový traktor, príves ramenový pre dopravu kontajnerov a jednonápravový príves s trojstranným sklápačom.
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie kolesového traktora, príves ramenový pre dopravu kontajnerov a jednonápravový príves s trojstranným sklápačom pre projekt Zefektívnenie a rozšírenie systému separovaného zberu v obci Breza.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16700000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34223300-9, 34223370-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- kolesový traktor 1ks
- príves ramenový pre dopravu kontajnerov 1 ks
- jednonápravový príves s trojstranným sklápačom 1ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 119 182,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Kontajnery na zberný dvor 7 m, skladový kontajner a zberové vrecká.
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie kontajnerov na zberný dvor 7 m, skladového kontajnera a zberových vreciek pre projekt Zefektívnenie a rozšírenie systému separovaného zberu v obci Breza.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44619000-2, 19640000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
- kontajnery na zberný dvor 7 m 6ks
- skladový kontejner 1ks
- zberové vrecka 25 000 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 17 718,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje na predmet obstarávania zábezpeku. Zábezpeka pre časť 1 je stanovená vo výške 1 500,00 Eur, zábezpeka pre časť 2 je stanovená vo výške 5 000,00 Eur a zábezpeka pre časť 3 je stanovená vo výške 500,00 Eur. Uchádzač, ktorý bude predkladať ponuku na všetky tri časti, zloží zábezpeku vo výške 7 000,00 Eur. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Ak uchádzač zloží zábezpeku prevodom na účet verejného obstarávateľa, zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa najneskôr k lehote na predkladanie ponúk. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky budú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky musí byť uvedený doklad v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii súčasťou ponuky uchádzača a jeho platnosť preukázateľná počas lehoty viazanosti ponúk.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Ministerstva životného prostredia SR (ďalej len MŽP SR) Operačný program Životné prostredie, prioritná os Odpadové hospodárstvo a z vlastných prostriedkov. Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. Lehota splatnosti faktúr sa požaduje minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o VO a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: III.1.4.1 Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po odsúhlasení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom;

III.1.4.2 Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutie nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom / konečným prijímateľom pomoci a oprávneným osobám (poskytovateľ a ním poverené osoby, NKÚ, SFK, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, orgán auditu a spolupracujúce a poverené osoby, zástupcovia EK a Európskeho dvora audítorov, ostatné prizvané osoby v zmysle platných právnych predpisov SR a EÚ) poskytne všetku potrebnú súčinnosť;

III.1.4.3 Kúpna zmluva s úspešným uchádzačom alebo úspešnými uchádzačmi bude uzatvorená na prvú časť zákazky alebo na druhú časť zákazky alebo na tretiu časť zákazky alebo na všetky tri časti zákazky. Súčasťou kúpnej zmluvy budú aj sankcie voči dodávateľovi, uplatniteľné v prípade omeškania dodania predmetu plnenia voči požadovanému termínu plnenia.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené podmienky uchádzač preukazuje predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods.4, 5 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a týchto súťažných podkladov.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie podľa predpisov účinných do 17.02.2013 môže doklady podľa § 26 ods.2 písmeno a) až e) zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods.1 citovaného zákona a podmienku podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní je potrebné preukázať čestným vyhlásením, že uchádzač nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1, 2 a 3.
Ak je podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných po 18.02.2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 odst.2 predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie:
podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sa vyžadujú podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní obligatórne.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 d). Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.

- prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti,

Uchádzač predloží ako dôkazové prostriedky Výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (výsledovka Uč POD 2-01, výkaz o príjmoch a výdavkoch Uč FO 1-01 1 alebo ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ). za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné obdobie 2010, 2011, 2012. Predložené doklady musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo audítorom alebo ekvivalentným úradom v krajine sídla uchádzača, pričom za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača o doručení správcovi dane a pod.
Uchádzač, ktorý má povolený odklad termínu na predloženie daňového priznania a z tohto dôvodu záujemca nevie predložiť výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za rok 2012, predloží uchádzač za rok 2012 doklady preukazujúce povolenie odkladu termínu na predloženie daňového priznania, a obrat za rok 2012 preukáže čestným vyhlásením o jeho výške.

V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, predloží skupina dodávateľov doklady požadované podľa tohto bodu spoločne za celú skupinu. Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a v krajine jeho sídla sa požadované doklady nevydávajú, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ uzná aj iný (ekvivalentný) doklad, ktorým sa preukáže finančné a ekonomické postavenie.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania zákazky.

Doklady vystavené v inom ako slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, s výnimkou dokladov vystavených v českom jazyku. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za príslušné obdobie aj formou samostatného listu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 1 je 90 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 2 je 300 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časť 3 je 45 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Minimálny požadovaný obrat uchádzača predkladajúceho ponuku na časti 1,2 a 3 je 435 000,00 EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

V prípade, ak záujemca predkladá výkazy v inej mene ako je EUR, bude suma uvádzaná vo výkazoch prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak záujemca predkladá výkazy v mene Slovenská koruna, bude suma uvádzaná vo výkazoch prerátaná konverzným kurzom (1EUR = 30,1260 Sk). Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované doklady dôkazové prostriedky podľa § 28 ods. 1.

Podľa § 28 ods. 1 písm. a):
- zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak objednávateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak objednávateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ dôkaz o plnení potvrdí objednávateľ, ak to nie je možné vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení,

Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1:
- vzorky, opisy alebo fotografie

V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, predloží skupina dodávateľov doklady požadované podľa tohto bodu spoločne za celú skupinu,

Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Podľa § 28 ods. 1 písm. a):
- Uchádzač predkladajúci ponuku na časť 1 musí preukázať aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (kolesové nakladače) za predchádzajúce 3 roky (obdobie od 05.08.2010 do 04.08.2013), ktorých celková hodnota v kumulatíve bola minimálne 105 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. Všetky ceny Uchádzač uvádza v mene EUR. V prípade ak cena bude uvádzaná v inej mene ako je EUR, bude uvádzaná suma prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak cena zákazky bude uvádzaná v mene Slovenská koruna, bude uvádzaná suma prerátaná konverzným kurzom (1 EUR= 30,1260 Sk).

- Uchádzač predkladajúci ponuku na časť 2 musí preukázať aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (kolesové traktory, prívesy) za predchádzajúce 3 roky (obdobie od 05.08.2010 do 04.08.2013), ktorých celková hodnota v kumulatíve bola minimálne 345 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. Všetky ceny Uchádzač uvádza v mene EUR. V prípade ak cena bude uvádzaná v inej mene ako je EUR, bude uvádzaná suma prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak cena zákazky bude uvádzaná v mene Slovenská koruna, bude uvádzaná suma prerátaná konverzným kurzom (1 EUR= 30,1260 Sk).

- Uchádzač predkladajúci ponuku na časť 3 musí preukázať aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (kontajnery, nádoby na odpad ) za predchádzajúce 3 roky (obdobie od 05.08.2010 do 04.08.2013), ktorých celková hodnota v kumulatíve bola minimálne 45 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. Všetky ceny Uchádzač uvádza v mene EUR. V prípade ak cena bude uvádzaná v inej mene ako je EUR, bude uvádzaná suma prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak cena zákazky bude uvádzaná v mene Slovenská koruna, bude uvádzaná suma prerátaná konverzným kurzom (1 EUR= 30,1260 Sk).

- Uchádzač predkladajúci ponuku na časti 1, 2 a 3 musí preukázať aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (kolesové nakladače) za predchádzajúce 3 roky (obdobie od 05.08.2010 do 04.08.2013), ktorých celková hodnota v kumulatíve bola minimálne 105 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, súčasne aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (kolesové traktory, prívesy) za predchádzajúce 3 roky (obdobie od 05.08.2010 do 04.08.2013), ktorých celková hodnota v kumulatíve bola minimálne 345 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene a súčasne aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (kontajnery, nádoby na odpad ) za predchádzajúce 3 roky (obdobie od 05.08.2010 do 04.08.2013), ktorých celková hodnota v kumulatíve bola minimálne 45 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. Všetky ceny Uchádzač uvádza v mene EUR. V prípade ak cena bude uvádzaná v inej mene ako je EUR, bude uvádzaná suma prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak cena zákazky bude uvádzaná v mene Slovenská koruna, bude uvádzaná suma prerátaná konverzným kurzom (1 EUR= 30,1260 Sk).

Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1:
Uchádzač predloží vo svojej ponuke prospektové materiály alebo iné technické obrazové materiály alebo opisy navrhovaných strojných zariadení s uvedenými technickými parametrami, ktoré verejný obstarávateľ požaduje v technických špecifikáciách v opise zákazky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 32 ods. 6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ stanovenou podmienkou účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Ďalšie informácie o priebehu a technickom zabezpečení elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PLZ-SSZ-02-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.08.2013 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
05.08.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.03.2014
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.08.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Termín otvárania ponúk platí pre otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné". Otváranie časti "Ostatné" je podľa § 41 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie časti ponuky, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené, verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá". Lehota od odoslania tohto oznámenia a otváraním časti ponúk označených ako "Kritériá" je minimálne päť pracovných dní. Vzhľadom na následné použitie elektronickej aukcie sa otváranie časti ponúk "Kritéria" uskutoční v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní ako neverejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo, Opatrenie 4.1 - Odpadové hospodárstvo, Kód výzvy - OPZP-PO4-10-1.
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3.1. Súťažné podklady budú záujemcom zasielané poštou alebo si záujemcovia môžu prevziať súťažné podklady osobne v sídle verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude poskytovať súťažné podklady počas celej lehoty na predkladanie ponúk.

VI.3.2. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie k súťažným podkladom, odpovede (vysvetlenie) na každú požiadavku o vysvetlenie, predloženú zo strany ktoréhokoľvek záujemcu, preukázateľne a bezodkladne všetkým záujemcom v súlade s čl. 39 ods. 2 Smernice č. 2004/18/ES a v súlade s § 38 zákona o VO, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie uchádzač požiada dostatočne vopred,

VI.3.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1, resp. 2. Verejný obstarávateľ bude podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania Riadiacim orgánom. V prípade ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom, verejný obstarávateľ zmluvu neuzatvorí.

VI.3.4. Náklady spojené s účasťou v súťaži v plnej miere hradia uchádzači.

VI.3.5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade, ak mu nebudú poskytnuté nenávratné finančné prostriedky z fondov EÚ, zmluva uzatvorená s úspešným uchádzačom nenadobudne účinnosť.

VI.3.6. V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.

VI.3.7 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v plnom rozsahu súhlasí v uverejnenými podmienkami a požiadavkami verejného obstarávateľa v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.

VI.3.8 Verejný obstarávateľ odporúča predložiť ponuku v jednom originálnom vyhotovení a jednej plne farebne naskenovanej kópii v digitálnej forme (napr. PDF, TIFF, JPEG) na nosiči CD/DVD. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje knižná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou záujemcu, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou záujemcu. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene záujemcu a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.

VI.3.9 Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je jazyk slovenský

VI.3.10 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu.

VI.3.11 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité