Oznámenie 11186 - MSS

Obsah

11186 - MSS
Vestník č. 128/2013 - 02.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
RESCUE MAN, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36324868
Zlatovská 2211, 91105 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Eva Súlovcová
Telefón: +421 903929685
Email: eva.sulovcova@inowis.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.inowis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
INOWIS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45977178
Dolné Rudiny 3 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Eva Súlovcová
Telefón: +421 903929685
Email: eva.sulovcova@inowis.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inowis.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
INOWIS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45977178
Dolné Rudiny 3 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Eva Súlovcová
Telefón: +421 903929685
Email: eva.sulovcova@inowis.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inowis.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
INOWIS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45977178
Dolné Rudiny 3 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Eva Súlovcová
Telefón: +421 903929685
Email: eva.sulovcova@inowis.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inowis.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: podnikateľská činnosť v zmysle oprávnení
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie služieb elektronického dištančného vzdelávania
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 7
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - zabezpečenie služieb online dištančného vzdelávania pre anestéziológov. Súčasťou predmetu zákazky je: technické zabezpečenie vzniku portálu, spracovávanie vzdelávacích materiálov do elektronickej podoby, zabezpečenie testovania účastníkov, administrácia portálu, prenájom hardvéru a softvéru pre prevádzku portálu a zabezpečenie prevádzky dištančného vzdelávania počas doby udržateľnosti projektu.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72212190-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80420000-4, 80320000-3, 48800000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah zákazky v zmysle informácií v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 407 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 72
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku vo výške 20 000,00 eur (slovom dvadsaťtisíc eur). Podmienky a spôsob zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku pre projekt "Riešenie život ohrozujúcich anestéziologických a intenzivistických komplikácií" s ITMS: 26120230026 a tiež z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Cena predmetu zákazky bude stanovená ako pevná cena a bude uhrádzaná formou bezhotovostného platobného styku v eurách nasledovným spôsobom: čiastkovými mesačnými faktúrami (daňovými dokladmi) na základe skutočne zrealizovaných výkonov a poskytnutých služieb a záverečnou zúčtovacou faktúrou (daňovým dokladom).

Objednávateľ neposkytuje na predmet zákazky zálohu ani nijaké preddavky zo zmluvnej ceny.

Lehota splatnosti riadne vystavenej faktúry bude 60 dní od jej doručenia objednávateľovi. Peňažný záväzok objednávateľa vyplývajúci zo zmluvy bude splnený dňom odpísania príslušnej sumy z jeho účtu v prospech účtu poskytovateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje od tejto skupiny dodávateľov vytvorenie právnej formy skupiny dodávateľov, nakoľko vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva, resp. môže vytvoriť aj inú zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a kto a akou časťou ručí za záväzky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: (1) Z dôvodu, že predmet plnenia bude z prevažnej väčšiny financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP, poskytovateľ sa zaväzuje, že umožní a strpí výkon kontroly/auditu/overenia súvisiaci s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP pre uvedený projekt oprávneným osobám v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP, ktorými sú najmä poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES a poskytne im všetku potrebnú súčinnosť.

(2) Zmluvné strany berú na vedomie, že zmluva podlieha zverejneniu podľa zákona č. 211/2000 Z.z.
o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov a s jej zverejnením týmto vyjadrujú súhlas.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4 ZVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO.

1.2 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 ZVO nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 ZVO. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.02.2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a čestné vyhlásenie v zmysle § 26 ods. 2 písm. f) ZVO.

1.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť, a to dokladom podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.

1.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.

1.5 Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 ZVO a verejný obstarávateľ ich požaduje preukazovať uchádzačom v zmysle ZVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú v exekúcii, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie), v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ vyžaduje vzhľadom na obsah a rozsah predmetu obstarávanej zákazky ekonomicky spoľahlivého obchodného partnera. Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ zadefinoval za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže jeho základnú spoľahlivosť v obchodných vzťahoch, schopnosť plniť svoje finančné záväzky riadne a včas. Čestné vyhlásenie uchádzača - tento bod má zabezpečiť, že vyjadrenie/vyjadrenia banky, ktoré uchádzač predloží je/sú kompletné, úplné a pravdivé.

2.2 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa tohto bodu, za všetkých členov skupiny spoločne.

2.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže v ponuke predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.

2.5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

2.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tomto bode. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.

2.7 Z predkladaných dokladov a/alebo dokumentov uchádzačov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) ZVO: Kladné vyjadrenie, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú v exekúcii, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) alebo za roky, za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzača, ak je táto doba kratšia ako obdobie predchádzajúcich troch rokov, doplnený potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 ZVO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam dodávok poskytnutých služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Podmienku účasti v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi, ktorí poskytnú odborné a kvalitné plnenie zákazky, je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom. Zoznam poskytnutých služieb doplnený o potvrdenia uspokojivého poskytnutia služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázať skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
3.2 § 28 ods. 1 písm. g) ZVO: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby (expertov) spolu s ich životopismi, s požadovanými prílohami a samostatnými vyhláseniami expertov o svojom záväzku, že v prípade prijatia ponuky uchádzača budú k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky a budú plniť funkciu experta počas celej doby platnosti zmluvy na realizáciu predmetu zákazky bez ohľadu na to, v akom právnom pomere budú s uchádzačom. Uchádzač predloženými dokladmi v zmysle bodu 3.2 preukáže, že ním navrhnuté osoby, ktoré sa v prípade prijatia jeho ponuky budú podieľať na predmete zákazky, spĺňajú stanovenú minimálnu požadovanú úroveň štandardu stanovenú verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Podmienku účasti v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi, ktorí poskytnú odborné a kvalitné plnenie zákazky, uchádzač preukazuje odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služieb súvisiacich s plnením zmluvy.
Z dôvodu komplexnosti, kľúčovej úlohy predmetu obstarávania v projekte a neopakovateľnosti, požadujeme skúsených a odborne spôsobilých expertov v predmete zákazky. Požadujeme expertov, ktorý svojimi spôsobilosťami a skúsenosťami zaručia, že náročná a špecifická cieľová skupina bude obslúžená využiteľným riešením s potenciálom mať vzdelávaciu hodnotu pre anesteziológov aj po skončení projektu, minimálne však po dobu konca obdobia udržateľnosti tohto projektu. Vzhľadom k potrebe dôslednej presnosti, širokej škále vzájomných väzieb, vecných skutočností a porozumeniu štruktúrovaného myslenia zdravotníkov - anestéziológov, považujeme za neúnosné riziko zveriť projekt do rúk špecialistov, ktorí nemajú osobné skúsenosti s obdobným projektom.
Pre služby spojené s priamou podporou odborných garantov vzdelávania a samotných frekventantov považujeme za nevyhnutné vyžiadať si špecialistov, ktorí majú skúsenosti s komunikáciou, percepčnou výbavou a mentálnym štandardom cieľovej skupiny, ktorá zabezpečí účinnú komunikáciu a podporu prevádzky dištančného vzdelávania.
Pre časti výkonu spojené s tvorbou textových, video a interaktívnych objektov digitálneho vzdelávacieho obsahu je nevyhnutné použiť špecialistov so znalosťou domény zdravotníctva. Len takto spôsobilí špecialisti garantujú správne a efektívne transponovanie znalostí garantov do digitálnej formy vzdelávania.
Pre zabezpečenie úspešného zvládnutia predmetu zákazky v časti prenájom techniky, považujeme za nevyhnutné preukázať odbornú a praktickú skúsenosť s projektmi obdobného charakteru vrátane zavedených, medzinárodne uznávaných štandardov.
3.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov uvedených podľa tohto bodu, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
3.5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
3.6 Z predkladaných dokladov a/alebo dokumentov uchádzačov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
3.7 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže v ponuke predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, doplneným potvrdeniami (referenčnými listami) o plnení preukáže, že za obdobie predchádzajúcich troch rokov úspešne realizoval min.:
a) 1 projekt, kde uchádzač pôsobil ako hlavný architekt systému dištančného vzdelávania,
b) 1 projekt, kde uchádzač realizoval digitalizáciu vzdelávacieho obsahu v oblasti zdravotníctva v podobnom rozsahu z pohľadu počtu užívateľov, t.j. min. 500 užívateľov a pri rovnakej vedomostnej úrovni vzdelávania, t.j. min. ISCED 5 ,
c) 1 projekt, kde uchádzač realizoval vzdelávanie užívateľov dištančného vzdelávania v podobnom rozsahu z pohľadu počtu užívateľov, t.j. min. 500 užívateľov,
d) 1 projekt, v ktorom uchádzač zabezpečoval komunitný manažment frekventantov dištančného vzdelávania v podobnom rozsahu z pohľadu počtu užívateľov, t.j. min. 500 užívateľov a zároveň v podobnom rozsahu z pohľadu poskytovaných služieb, t.j. úroveň služieb v zmysle medzinárodných štandardov pre komunitný manažment, napr. CMCA (certified manager of community associations),
e) 1 projekt, v ktorom uchádzač zabezpečoval prevádzku riešenia dištančného vzdelávania po obdobnú dobu trvania projektu, t.j. min. 70 mesiacov zabezpečovania prevádzky dištančného vzdelávania,
f) 1 projekt, v ktorom uchádzač realizoval vzdialenú podporu frekventantov dištančného vzdelávania po obdobnú dobu trvania projektu, t.j. min. 70 mesačná podpora frekventantov dištančného vzdelávania a zároveň v podobnom rozsahu z pohľadu počtu užívateľov, t.j. min. 500 užívateľov.
3.2 § 28 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje aby experti, ktorí sa budú osobne podieľať na poskytovaní obstarávaných služieb, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné podmienky. Splnenie požadovaných podmienok preukáže uchádzač predložením určených dokumentov.
a)Expert 1 - Architekt SW riešení pre dištančné vzdelávanie: Verejný obstarávateľ vyžaduje prax min. po dobu 36 mesiacov na pozícii SW architekta v rámci projektu/projektov, predmetom ktorých bolo koncipovanie softvérových riešení pre dištančné vzdelávanie, kde odborník pôsobil ako hlavný architekt riešenia dištančného vzdelávania s počtom užívateľov obdobným, alebo väčším ako v tomto projekte, t.j. min. 500 užívateľov (v životopise uviesť rozsah projektu z pohľadu počtu frekventantov).
b)Experti 2 - traja špecialisti pre digitalizáciu objektov digitálneho vzdelávacieho obsahu (požadovaný sú traja špecialisti vzhľadom na harmonogram projektu a požadovaný objem vzdelávacieho obsahu určeného na digitalizáciu): Verejný obstarávateľ vyžaduje min. 3 odborníkov s metodicko-didaktickou spôsobilosťou efektívne a plnohodnotne konvertovať materiály od odborných autorít do elektronickej formy. Od expertov sa vyžaduje prax v min. 1 projekte digitalizácie vzdelávacieho obsahu v oblasti zdravotníctva, v ktorom vznikli digitálne vzdelávacie objekty s obsahom na podobnej požadovanej vedomostnej úrovni vzdelávania, min. ISCED 5 (v životopise uviesť popis a povahu digitalizovaného obsahu).
c)Experti 3 - dvaja špecialisti pre školenie užívateľov dištančného vzdelávania (požadovaný dvaja špecialisti vzhľadom na harmonogram projektu, zastupiteľnosť a plánovaný počet frekventantov): Odborníci s praxou a spôsobilosťou realizovať výučbu dištančnou formou. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o dosiahnutom vzdelaní pedagogického smeru expertov minimálne na úrovni ISCED 4 a zároveň preukázať skúsenosť s výučbou dištančnou formou s počtom užívateľov obdobným, alebo väčším ako v tomto projekte, t.j. min. 500 užívateľov, čo experti preukážu svojím životopisom, (v životopise uviesť rozsah projektu z pohľadu počtu frekventantov).
d)Expert 4- Špecialista pre komunitný manažment frekventantov dištančného vzdelávania, ktorý má spôsobilosť efektívne pracovať s komunitou a riadiť jej činnosť cez sociálne nástroje internetu. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať skúsenosť s komunitným manažmentom frekventantov dištančného vzdelávania v rámci projektu s počtom užívateľov obdobným, alebo väčším ako v tomto projekte, t.j. min. 500 užívateľov, čo expert preukáže svojím životopisom (v životopise uviesť rozsah projektu z pohľadu počtu frekventantov).
e)Expert 5 - Architekt infraštruktúrnych riešení pre prevádzku riešení dištančného vzdelávania: Špecialista spôsobilý skoncipovať a pripraviť vhodné infraštruktúrne riešenie pre hladký a bezporuchový beh infraštruktúry riešenia dištančného vzdelávania. Verejný obstarávateľ požaduje aspoň jedného experta, ktorý sa preukáže svojou certifikáciou na úrovni administrátora systémových platforiem a ktorý preukáže prax v min. 1 projekte, v ktorom pôsobil na pozícii architekt infraštruktúrnych riešení.
f)Expert 6 - Špecialista na riadenie prevádzky infraštruktúry pre riešenie dištančného vzdelávania: odborník so spôsobilosťou riadiť prevádzku infraštruktúry. Požadujeme najmenej jedného špecialistu, ktorý doloží svoju odbornosť certifikátom z niektorého zo svetovo uznávaných štandardov na riadenie IT infraštruktúry (napr. ITIL) a ktorý preukáže prax v min. 1 projekte, v ktorom pôsobil na pozícii špecialistu na riadenie prevádzky infraštruktúry.
g)Experti 7 - Traja špecialisti na riadenie a výkon vzdialenej podpory frekventantov riešení dištančného vzdelávania (požadovaný traja špecialisti vzhľadom na harmonogram projektu, zastupiteľnosť, plánovaný počet frekventantov a požiadavku 24 hodinovej dostupnosti služby): Odborníci spôsobilí zabezpečovať nepretržitú vzdialenú podporu frekventantom dištančného vzdelávania. Požadujeme prax v min. 1 projekte, v ktorom expert pôsobili na pozícii špecialistu na riadenie a výkon vzdialenej podpory užívateľov.
//
Predložený profesijný životopis každého experta musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov zamestnávateľa, pracovnej pozície a obdobia pôsobenia (od - do, mesiac/rok), dátum a podpis experta a zároveň zoznam realizovaných projektov, preukazujúci požadované praktické skúsenosti, ktorý bude obsahovať: názov a sídlo objednávateľa; názov, stručný opis a povaha projektu; názov pracovnej pozície v rámci projektu; stručný opis vykonávaných činností a ich rozsah v rámci projektu; obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 ZVO. Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NLZ_2013-016
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.08.2013 09:59
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.08.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.08.2013 12:00
Miesto: RESCUE MAN, spol. s.r.o., Zlatovská 2211, 911 01 Trenčín, Slovenská republika

Otváranie obálok cenových ponúk je neverejné. Na otváraní obálok s ponukami sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Projekt: Riešenie život ohrozujúcich anestéziologických a intenzivistických komplikácií, ITMS: 26120230026, Operačný program Vzdelávanie
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou poštovou zásielkou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina. Osobne je možné požiadať o poskytnutie súťažných podkladov v pracovných dňoch od 7:30 hod. do 15:30 hod. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú adresu doručené súťažné podklady. Tie budú poskytnuté výlučne v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje, resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
(2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok
verejného obstarávania.
(3) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a zrušiť túto súťaž, ak ponuky nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa.
(4) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia AJ V LISTINNEJ PODOBE, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej podobe je rozhodujúca listinná podoba.
(5) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
(6) V zmysle § 32 ods. 8 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom detailne špecifikovaným v súťažných podkladoch.
(7) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke s označením PONUKA - Rescue Man - dištančné vzdelávanie - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".
(8) Verejný obstarávateľ umožňuje v zmysle § 19 ods. 2 ZVO predložiť cenovú ponuku okrem štátneho jazyka (jazyk slovenský) i v českom jazyku.
(9) Lehota pre požiadanie o vysvetlenie podmienok účasti a súťažných podkladov: žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v písomnej forme do 02.08.2013 do 12:00 hod. kontaktnému miestu verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina. Na žiadosti doručené inou formou alebo v písomnej forme po uvedenej lehote alebo doručené na inú adresu verejný obstarávateľ nebude reagovať. Uvedená lehota je stanová v súvislosti s povinnosťou verejného obstarávateľa v zmysle § 38 ZVO podať vysvetlenie najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
(10) Osobné doručenie a preberanie písomností v kontaktnom mieste verejného obstarávateľa je možné v pracovných dňoch od 7:30 do 15:30 hod. Odporúča sa dohodnúť si vopred čas doručenia/preberania u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
(11) Žiadosti o nápravu prípadne Námietky doručí záujemca/uchádzač poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa na adresu: INOWIS, s.r.o., Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina s označením Žiadosť o nápravu, resp. Námietka.
(12) V časti II.3) tohto oznámenia TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE je uvedený údaj 72 mesiacov - UPOZORNENIE: trvanie zmluvy bude od nadobudnutia účinnosti zmluvy o poskytnutí služieb DO UKONČENIA PROJEKTU (predpokladané ukončenie projektu je 10/2014) a následne počas doby 5-tich rokov, k čomu sa verejný obstarávateľ zaviazal zmluvou o poskytnutí NFP.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Lehoty na podávanie revíznych postupov: žiadosť o nápravu sa podáva v súlade s § 136 ZVO a námietka v zmysle §138 a nasl. ZVO.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité