Oznámenie 11657 - MSS

Obsah

11657 - MSS
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
IČO: 00397563
Univerzitná 8215/1, 01026 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Fax: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s.
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Fax: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s.
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Fax: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s.
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Fax: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Jazykové kurzy a pobyty
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a ekonomiky dopravy a spojov, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je:
a) poskytovanie služieb spojených so zabezpečením kurzu anglického jazyka
b) zabezpečenie intenzívneho jazykového pobytu v zahraničí
Bližšie informácie ohľadne predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80580000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22110000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 30 342,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 20
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov Operačného programu Vzdelávanie, opatrenie 1.2
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky nemusí vytvoriť právnu formu do predloženia ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny od verejného obstarávateľa za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: 1)Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy/zmlúv o nenávratnom finančnom príspevku pre projekt ITMS 26110230083 a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ (Agentúra Ministerstva školstva, vedy výskumu a športu SR pre ŠF EÚ) a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2)Zmluvné strany berú na vedomie, že táto zmluva podlieha zverejneniu v Centrálnom registri zmlúv v zmysle §5a) zák. č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení noviel.
3)Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na poskytovanie služieb. Verejný obstarávateľ požaduje splatnosť v dĺžke 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponúk. Splnenie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač čestným vyhlásením
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 Zákona č. 25/2006.
UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nie je a nebol v roku 2012 v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.
UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorým preukáže poskytnutie minimálne jednej služby v oblasti tuzemských anglických jazykových kurzov v minimálnom objeme 10 000 EUR bez DPH/zákazka a minimálne jednej služby v oblasti zahraničných anglických jazykových pobytov. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií:
3.2.1 Odborný garant - lektor. Verejný obstarávateľ požaduje:
a) minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti vzdelávania - anglický jazyk,
b) minimálne 3 skúsenosti v pozícii lektora anglického jazykového kurzu.
Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením:
I) profesijného životopisu, z ktorého vyplývajú požiadavky na skúsenosť odborného garanta
Predložený profesijný životopis každého odborného garanta musí minimálne obsahovať: meno a priezvisko odborného garanta, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, pracovnú skúsenosť, vrátane názvu objednávateľa/zamestnávateľa, pracovnej pozície a obdobia pôsobenia v danej funkcii (od - do, mesiac/rok). Súčasťou životopisu každého odborného garanta bude zoznam realizovaných projektov/akcií, preukazujúci požadované praktické skúsenosti, ktorý musí obsahovať: a) meno a priezvisko odborného garanta; b) funkcia, názov zastávanej funkcie odborného garanta pri plnení zmluvy/projektu, c) stručný opis predmetu/rozsahu činností v rámci zmluvy/projektu, ktoré zodpovedný odborný garant vykonával; d) obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok); e) kontaktná osoba za objednávateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail); f) dátum, miesto, podpis odborného garanta.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že má v organizácii dostatočné personálne kapacity potrebné na zabezpečenie predmetu zákazky.
UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickou a odbornou spôsobilosťou mieni preukázať svoju technickú a odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická a odborná spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technická a odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý kurz určený ECB ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo vestníku verejného obstarávania.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013-050-PED
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.07.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
23.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.07.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné. Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia vymenovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o VO.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie, opatrenie 1.2
VI.3. Ďalšie informácie
(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú adresu doručené súťažné podklady. Tie budú poskytnuté výlučne v tlačenej forme. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
(2) V prípade, že bude záujemca chcieť preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Osobné prevzatie súťažných podkladov v pracovných dňoch od 9,00-11,00 hod. a od 14,00-15,00 hod.
(3) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
(4) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.
(5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
(6) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie
doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma.
(7) Uchádzači predložia originály alebo úradne overené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
(8) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke s označením PONUKA - PEDAS - Jazykové kurzy a pobyty - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.
(9) Žiadosti o nápravu prípadne Námietky doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa a zároveň kópiu na kontaktného miesto verejného obstarávateľa na adresu: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina s označením Žiadosť o nápravu resp. Námietka.
(10) V prípade, že úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 preukázal splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 8 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, predloží verenému obstarávateľovi pri popise zmluvy doklady, ktorými dokladu splnenie podmienok účasti podľa časti III.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a to v lehote do 3 pracovných dní odo dňa obdržania oznámenia o prijatí ponuky. V prípade že úspešný uchádzač nepredloží doklady, verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade so zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.06.2013

Redakčné opravy

12637 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 136/2013
V oznámení 11657 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.07.2013 10:00 Viď: 31.07.2013 10:00 IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 23.07.2013 11:00 Viď: 31.07.2013 15:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité