Oznámenie 11660 - MSS

Obsah

11660 - MSS
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
IČO: 30794536
Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, odbor verejného obstarávania, Župné námestie 5-6, 81267 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Breza
Mobil: +421 908195619
Telefón: +421 220441678
Email: breza2.juraj@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upsvr.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upsvr.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Sociálna starostlivosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Akreditovaný kurz prvej pomoci
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: celé územie Slovenskej republiky
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V rámci národného projektu Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti (ďalej len NP DEI),sa
realizuje podaktivita 5B Akreditovaný kurz prvej pomoci. Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre 2477 účastníkov v 166 pracovných skupinách v zariadeniach detských domovov v jednotlivých krajoch SR (Bratislavský samosprávny kraj, Nitriansky samosprávny kraj, Trnavský samosprávny kraj, Trenčiansky samosprávny kraj, Banskobystrický samosprávny kraj, Žilinský samosprávny kraj, Prešovský samosprávny kraj, Košický samosprávny kraj), v rámci Aktivity 5 Transformácia a skvalitnenie poskytovania starostlivosti o deti a mladých dospelých, v rámci Národného projektu Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti (ďalej iba NP DEI).Vzdelávanie bude zamerané na získavanie vedomostí a zručností pri poskytovaní prvej pomoci, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou pri zabezpečení poskytovania starostlivosti o deti a mladých dospelých v detských domovoch. Uvedenou aktivitou sa zvyšuje štandard poskytovania starostlivosti o deti v ústavnej starostlivosti, ktorá je nevyhnutná z dôvodu integrácie detí napr. s mentálnym postihnutím, poruchami správania a z dôvodu rôznorodosti vekového zloženia detí v DeD od narodenia do 25 roku veku dieťaťa.
Uchádzač o zabezpečenie vzdelávacej aktivity Akreditovaný kurz prvej pomoci musí byť držiteľom akreditácie
na uskutočňovanie kurzu prvej pomoci vydanej Ministerstvom zdravotníctva SR, v súlade s Vyhláškou MZ SR č.
398/2010 Z.z. z 30. septembra 2010 o minimálnych požiadavkách na kurz prvej pomoci a kurz inštruktora prvej
pomoci alebo ekvivalentného dokladu podľa predpisov platných v rámci krajín EÚ.
Predmet zákazky sa delí na 8 častí, ktoré pokrývajú jednotlivé samosprávne kraje Slovenskej republiky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 8
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zabezpečenie vzdelávania - akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a vydania potvrdení o absolvovaní kurzu pre 2477 účastníkov v 166 pracovných skupinách v zariadeniach detských domovov v jednotlivých krajoch SR
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 46 402,4600 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Bratislavský samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Bratislavskom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
13 skupín 194 účastníkov 2 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 363 427,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Nitriansky samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Nitrianskom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 2 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Trnavský samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Trnavskom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 2 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Trnenčiansky samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Trenčianskom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 3 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Banskobystrický samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Banskobystrickom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 3 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
Časť: 6
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Žilinský samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Žilinskom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 3 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
Časť: 7
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Prešovský samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Prešovskom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 3 domovy
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
Časť: 8
NÁZOV
Akreditovaný kurz prvej pomoci- Košický samosprávny kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania akreditovaného kurzu prvej pomoci vrátane skúšok a
vydania potvrdení o absolvovaní akreditovaného kurzu pre účastníkov v pracovných skupinách v zariadeniach
detských domovov v Košickom samosprávnom kraji
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80562000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
22 skupín 330 účastníkov 5 domovov
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 149,6800 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka na ponuku sa vyžaduje. Ak uchádzač predloží ponuku na všetky časti zákazky, zábezpeka je vo
výške 2 750 EUR. Ak uchádzač predloží ponuku na jednu časť zákazky, zábezpeka je vo výške
340 EUR. V prípade predloženia ponuky na viac častí ponuky sa výška zábezpeky určí ako súčin výšky
zábezpeky na jednu časť ponuky a čísla, určujúceho počet častí zákazky na ktoré ponuky predkladá.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému
obstarávateľovi z Európskeho sociálneho fondu prostredníctvom Operačného programu Zamestnanosť
a sociálna inklúzia (ďalej OP ZaSI). Riadiacim orgánom je Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny
SR. Verejný obstarávateľ má uzatvorenú zmluvu o poskytnutí NFP pod ITMS kódmi projektu NP DEI SR
27120130537 a NP DEI BSK 27130230014. Zdroj finančných prostriedkov verejného obstarávateľa je
limitovaný Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Verejný obstarávateľ je povinný riadiť
sa právnymi normami vzťahujúcimi sa na čerpanie štrukturálnych fondov pre čerpanie oprávnených výdavkov
projektu, schválenou finančnou výškou zdrojov a účelu ich použitia v súlade s oprávnenosťou výdavkov v
podmienkach Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia pre programové obdobie 2007 2013.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 31 ods. 2 zákona o
verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy o poskytnutí služieb vytvorila právnu formu, potrebnú
z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy o poskytnutí služieb, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity
podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka,
alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy o poskytnutí služieb. Úspešný uchádzač preukazuje
vyššie uvedené skutočnosti napr. v prípade obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka výpisom z
Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829
Občianskeho zákonníka.Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač musí byť držiteľom akreditácie na uskutočňovanie kurzu prvej pomoci vydanej Ministerstvom
zdravotníctva SR, v súlade s Vyhláškou MZ SR č. 398/2010 Z.z. z 30. septembra 2010 o minimálnych
požiadavkách na kurz prvej pomoci a kurz inštruktora prvej pomoci alebo ekvivalentného dokladu podľa
predpisov platných v rámci krajín EÚ
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia
podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov
podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné
obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou
kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov a čestným vyhlásením podľa §26 ods. 1
písm.h).
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z
dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady,
možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského
štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine
pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého
člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienku podľ § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) nie staršie ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať potvrdenie o tom, že : - jeho bežný účet nie je nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. - jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. V prípade, že záujemca má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. Záujemca ďalej predloží čestné vyhlásenie o tom, že v
iných bankách nemá záväzky. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni
preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti
týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Odôvodnenie primeranosti: Všetky podmienky
ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje
záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky
sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v
porovnaní s predpokladaným rozsahom plnenia zmluvy a predmetu zákazky, lehotou splatnosti faktúr a dĺžkou
trvania tejto zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky podľa:
1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o vererjnom obstarávaní
2. § 28 ods. 1 písm. f) zákona o vererjnom obstarávaní
3. §28 ods. 1 písm. g) zákona o vererjnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1. Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty
určenej na predkladanie ponúk) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam poskytnutých služieb
má obsahovať: 1)identifikáciu odberateľa, 2)názov a stručný opis poskytnutej služby, 3)zmluvnú cenu zákazky bez DPH v eur, 4)obdobie poskytovania služby, 5)potvrdenie plnenia zákazky odberateľom: ak bol/a odberateľom
- verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní. Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky, ktorých predmetom bol akreditovaný kurz prvej pomoci súhrnne pre minimálne 500 účastníkov kurzu . 2.Kópia dokladu, preukazujúceho, že je držiteľom akreditácie na uskutočňovanie kurzu prvej pomoci vydanej inisterstvom zdravotníctva SR, v súlade s Vyhláškou MZ SR č. 398/2010 Z.z. z 30. septembra 2010 o minimálnych požiadavkách na kurz prvej pomoci a kurz inštruktora prvej pomoci alebo ekvivalentného dokladu podľa predpisov platných v rámci krajín EÚ. 3. Zoznam minimálne 10 inštruktorov prvej pomoci držiteľov platného potvrdenia o absolvovaní akreditovaného kurzu inštruktora v súlade s Vyhláškou MZ SR č. 398/2010 Z.z. z 30. septembra 2010 o minimálnych požiadavkách na kurz prvej pomoci a kurz inštruktora prvej pomoci alebo ekvivalentného dokladu podľa predpisov platných v rámci krajín EÚ, kópie uvedených potvrdení vrátane čestného prehlásenia inštruktorov, že budú uchádzačovi k dispozícii počas predpokladanej doby realizácie predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a
odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čaše podania ponuky, je uchádzač povinný
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby,
ktorej kapacity mieni uchádzač využiť, že táto osoba poskytne kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byt použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity
uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať predmet zákazky.Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.Uchádzač
musí preukázať, že na plnenie zmluvy disponuje dostatočným počtom inštruktorov s požadovanou kvalifikáciou
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Uchádzač o zabezpečenie vzdelávacej aktivity musí zabezpečiť aby lektori-inštruktori kurzu Akreditovaný
kurz prvej pomoci boli držiteľmi platného potvrdenia vydaného Ministerstvom zdravotníctva SR o absolvovaní
akreditovaného kurzu inštruktora podľa Vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 398/2010
Z. z. o minimálnych požiadavkách na kurz prvej pomoci a kurz inštruktora prvej pomoci alebo ekvivalentného
dokladu podľa predpisov platných v rámci krajín EÚ.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1.1 Predmetom e-aukcie je úprava cien smerom nadol, definovaných v časti A.3 KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE
PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA týchto súťažných podkladov.
1.2 Predmetom elektronickej aukcie určenie poradia ponúk osobitne každej časti predmetu zákazky podľa
kritéria najnižšia cena celkom v EUR s DPH.
1.3 Elekronická aukcia zo zákona o verejnom obstarávaní umožňuje upravovať nové ceny iba smerom nadol.
2. Výzva a priebeh EA
Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti vo
verejnom obstarávaní a požiadavky na predmet zákazky určené verejným obstarávateľom na účasť v EA.
1 Pre účely komunikácie v EA uchádzač uvedie v ponuke e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude
komunikovať s verejným obstarávateľom.
.2 Vo výzve na účasť v EA zašle verejný obstarávateľ uchádzačom:
- všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu,
- informácie týkajúce sa dátumu a času začatia a ukončenia úvodného kola EA a dátum a čas začatia a
ukončenia ostrého kola EA (súťažného kola) a spôsob ukončenia EA,
- vzorec na určenie automatizovaného prehodnotenia poradia na základe predložených nových cien alebo
nových hodnôt. Vzorec na určenie automatizovaného prehodnotenia poradia na základe predložených nových
cien je uvedený už v časti A.3 Kritériá na hodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia, týchto súťažných
podkladov.
3. Podmienky a špecifikácia technického pripojenia: Počítač musí byť pripojený k internetu. Pre bezproblémovú
účasť v elektronickej aukcii je nutné mať nainštalovaný jeden z nasledovných podporných webových
prehliadačov:
Microsoft Internet Explorer odporúčame verziu 7.0 a vyššie
Mozilla Firefox 2.0 a vyšší, b) Google Chrome
V prehliadači je nutné mať zapnutý cookies. Návod, ako cookies vo webovom prehliadači povoliť, je uvedený
v časti Nastavenia. Identifikácia uchádzača v identifikačných údajoch uchádzača musí byť uvedená emailová
adresa a telefonický kontakt (mobil aj pevná linka) na kontaktnú osobu vzhľadom na komunikáciu
medzi uchádzačom a verejným obstarávateľom.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NP DEI- D5
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.08.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
14.08.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2014
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.08.2013 13:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): NP DEI SR 27120130537 a NP DEI BSK 27130230014.
VI.3. Ďalšie informácie
1. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
2. V prípade skupiny podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej skupina) predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ
odporúča, aby záujemca všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
4. Komunikácia pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, bude sa uskutočňovať prostredníctvom emailovej adresy, ktorú oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke. Súťažné podklady budú uchádzačom zaslané prostredníctvom e-mailu uvedeného v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca - uchádzač bez vyzvania elektronickou formou potvrdí doručenie súťažných podkladov a rovnako aj v prípadne ďalšie vysvetľovania.
5. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
6. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní, v intenciách podmienok uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Posúdenie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.2.1), III.2.2), III.2.3), tohto oznámenia a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 33 ods. 6 zákona požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, vždy keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti.
7. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku uchádzača, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak.
Súčasťou ponuky musí byť CD/DVD nosič označený názvom "Akreditovaný kurz prvej pomoci označenie časti zákazky s obsahom kompletnej ponuky uchádzača s výnimkou dokumentov preukazujúcich plnenie podmienok účasti, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač nesprístupní tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Dokumenty na zverejnenie musia byť dodané v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní verejnú súťaž zrušiť, ak ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v súťažných podkladoch a v zmysle § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak sa podstatne zmenili okolnosti, za ktorých sa verejná súťaž vyhlásila a nebolo možné ich predvídať, alebo v prípade, ak Riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny, uvádzané v ponukách, presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov pridelených na jednu alebo viac častí predmetu zákazky (predpokladanú hodnotu zákazky).
9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom
jazyku a/alebo v českom jazyku.
10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o
vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
11. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku:
11.1 doručenej poštou na kontaktnú adresu : Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, odbor verejného obstarávania, Ing. Juraj Breza, Župné námestie 5-6, 812 67 Bratislava -Staré Mesto, alebo
11.2 zaslanej e-mailom kontaktnej osobe: Ing. Juraj Breza, e-mail: breza2.juraj@gmail.com)
11.3 Osobne si záujemcovia môžu súťažné podklady prevziať na základe žiadosti uplatnenej podľa bodov 11.1. alebo 11.2 na adrese:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, odbor verejného obstarávania, Župné námestie 5-6, 812 67 Bratislava -Staré Mesto v pracovných dňoch, v pracovnom čase od: 09.00 hod. do: 14.00 hod. do lehoty podľa IV.3.4) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
11.4 V žiadosti záujemca uvedie:
11.4.1 identifikačné údaje záujemcu, (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača),
11.4.2 určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní alebo hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky;
11.4.3 uvedenie telefonického a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis.
11.5 Súťažné podklady sa budú zasielať v listinnej forme na adresu, uvedenú v žiadosti o ich poskytnutie. Ak o to záujemca požiada, budú mu zaslané aj v elektronickej forme.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.06.2013

Redakčné opravy

11895 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2013
V oznámení 11660 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 912 67 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 46402,4600 EUR Viď: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 40535,2633 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 13) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 363427,0000 EUR Viď: Časť: 13) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 3174,4480 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 23) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 23) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5372.1433 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 33) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 33) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5372,1433 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 43) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 43) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5372,1433 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 53) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 53) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5372,1433 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 63) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 63) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5372,1433 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 73) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 73) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5372,1433 EUR PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 83) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 6149,6800 EUR Viď: Časť: 83) Množstvo alebo rozsah Hodnota: 5127,9550 EUR III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky Namiesto: Zábezpeka na ponuku sa vyžaduje. Ak uchádzač predloží ponuku na všetky časti zákazky, zábezpeka je vo výške 2 750 EUR. Ak uchádzač predloží ponuku na jednu časť zákazky, zábezpeka je vo výške 340 EUR. V prípade predloženia ponuky na viac častí ponuky sa výška zábezpeky určí ako súčin výšky zábezpeky na jednu časť ponuky a čísla, určujúceho počet častí zákazky na ktoré ponuku predkladá. Viď: Zábezpeka na ponuku sa vyžaduje. Ak uchádzač predloží ponuku na všetky časti zákazky, zábezpeka je vo výške 2 350 EUR. Ak uchádzač predloží ponuku na časť č. 1 zákazky, zábezpeka je vo výške 250 EUR a pre každú z častí č. 2 až 8 zákazky je zábezpeka vo výške 300 EUR.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité