Oznámenie 11601 - MSS

Obsah

11601 - MSS
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nám. SNP 23, Banská Bystrica 974 01
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Brieda, Ing. Zuzana Andrássy Phd.
Mobil: +421 911984753
Telefón: +421 484306290
Email: vo@3connect.sk; estera.janicinova@vucbb.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Štúdia využitia štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu EÚ v BBSK a ich vplyv na rozvoj územia za obdobie 2007 – 2011“.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Banskobystrický samosprávny kraj
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Cieľom Štúdia je kvantifikovať pomoc zo štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a ŠP z finančného hľadiska a z hľadiska globálneho prínosu preinvestovaných prostriedkov.Na území BBSK sa v programovom období 2007 - 2012 realizuje 9 operačných programov v rámci NSRR. Dosiaľ nebolo vykonané hodnotenie, ktoré by zohľadňovalo regionálny a súčasne aj tematický priemet všetkým OP. Taktiež dosial nebol sledovaný vplyv investícii zo ŠF a KF na rozvoj kraja. Nebolo vyhodnotené, ktoré investície z hľadiska efektivity je treba aj naďalej podporovať a naopak definovať investície s minimálnym multiplikačným efektom.
V rámci štúdie bude vytvorený projektový zásobník do roku 2020 obsahujúci projekty s očakávaným najväčším vplyvom na rozvoj regónu. Informácie dosiahnuté prostredníctvom projektu budú dobrým nástrojom pre budúce programové obdobie do roku 2020 s cieľom regulovaného a cieleného rozvoja regiónu.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98000000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 33 100,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
02.09.2013
Ukončenie
28.02.2014
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z ERDF a z vlastných prostriedkov obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne
preddavkové, zálohové platby. Platba za plnenie predmetu obstarávania sa bude realizovať mesačne na základe
predložených a odsúhlasených faktúr za vykonané služby . Faktúry budú uhradené prevodom na účet dodávateľa.Lehota
splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Umožňuje sa účasť skupiny dodávateľov v súťaži. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov, vyžaduje sa
predloženie čestného vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami
oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným
obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadované právne vzťahy podľa špecifikácií stanovených
v súťažných podkladov.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže
podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených
kópií:
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za
trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin
legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za
trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny - výpis z registra trestov nie starší ako tri
mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za
trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu
zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri
mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na
starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej
poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením
miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o
oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou
7.§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností,
ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať- čestným vyhlásením
8.§ 26 ods. 1 písm. h)nemá právoplatne uložený zákaz vo verejnom obstarávaní
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované
podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej
kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Bod. č.8 uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady v zmysle § 27 ods. 1,
písm.a) Vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky voči
banke. V prípade ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách predloží vyjadrenie o schopnosti plniť svoje
finančné záväzky voči banke od každej banky, v ktorej má vedený účet. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako jeden
mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá
vedené účty v iných bankách okrem tej (tých) od ktorej (ktorých) vyjadrenie predložil v ponuke.
2/5
písm. d) prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky /2010,2011, 2012/ za ktoré sú dostupné údaje v
závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Pre splnenie tejto podmienky uchádzač predloží Vyhlásenie o
celkových obratoch za posledné tri hospodárske roky /2010,2011,2012/ v prehľadnej tabuľke, podpísané osobou
oprávnenou konať za uchádzača. Za celkový obrat sa berú do úvahy údaje z riadku Tržby za predaj vlastných výrobkov
a služieb z výkazu ziskov a strát právnických osôb, prípadne ekvivalenty predmetných údajov pre zahraničných
uchádzačov. Žiadame, aby uchádzač predložil aj kópiu výkazu ziskov a strát za predmetné roky ( 2010, 2011,2012) za
účelom možnosti kontroly poskytnutých údajov.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným
verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný,
ktorým sa preukazuje toto finančné a ekonomické postavenie.
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich
preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane
zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si
záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia
uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým
zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia
zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná výška celkového obratu v zmysle písm d) je 55 000 EUR s DPH v rokoch /2010,2011,2012/ alebo
ekvivalent v inej mene, ak sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich
preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane
zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si
záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia
uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým
zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia
zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
1. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb
podobného charakteru, ako predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) s uvedením cien, lehôt
dodania a odberateľov; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o
plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
2. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov a zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Podmienka podľa bodu 1. bude splnená, ak uchádzač predloží:
*-referencie z oblasti tvroby rozvojových dokumentov pre územnú samosprávu za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) v suhrnnej minimálnej hodnote 40.000,- €
*- z toho aspoň 1 referencia v hodnote minimálne 15.000,- € zameraná na priebežné hodnotenie operačných programov financovaných zo štruktorálnych fondov a kohézneho fondu
Podmienka bodu č. 2 bude splnená ak, uchádzač disponuje s nasledovným tímom expertov:
Kľúčový expert č.1-projektový manažér:
*- VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické)
*-aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja
*-aspoň 10 preukázateľných účastí na projektoch tvorby stratégií pre samosprávy
*-účasť na aspoň 5 projektoch hodnotenia stratégií
*-účasť na aspoň 5 projektoch príprav operačných programov
Kľúčový expert č.2-expert pre špecifickú oblasť
*- VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické)
*-aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja
*-aspoň 10 preukázateľných účastí na projektoch tvorby stratégií pre samosprávy
*-účasť na aspoň 5 projektoch hodnotenia stratégií
*-účasť na aspoň 5 projektoch príprav operačných programov
1 asistent
*- VŠ vzdelania II. Stupňa
*- účasť aspoň na 3 projektoch tvorby stratégií pre samosprávu
*- účasť na aspoň 3 projektoch hodnotenia stratégií
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.07.2013 10:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.07.2013 14:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné", sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa ( Nám. SNP 23, 974 01
Banská Bystrica zasadačka na II. poschodí,). Táto časť hodnotenia je neverejná. Otváranie časti ponuky označenej ako
"Kritériá", vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré nebudú vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú
vylúčené , verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania časti ponúk
označených, ako Kritériá. Na otváraní obálok s ponukami ( časť: " Kritériá") sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý
predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami ( časť: " Kritériá") sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na
predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená). Uchádzač môže byť zastúpený
osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na
otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a
splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, Prioritná os 4- Regenerácia sídiel
VI.3. Ďalšie informácie
a) všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzac bez financného nároku voci
verejnému obstarávatelovi, a to bez ohladu na výsledok verejného obstarávania.
b) Komunikácia medzi verejným obstarávatelom a uchádzacmi bude prebiehat elektronickými prostriedkami, preto každý
uchádzac na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady urcí platnú emailovú adresu. Adresa verejného
obstarávania, kde treba do stanoveného termínu vyžiadať súťažné podklady, resp.kde treba zaslať otázky a žiadosti
ovysvetlenie je : vo@3connect.sk
C)- verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neuzavriet zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekrocí predpokladané
financné možnosti verejného obstarávatela na realizáciu predmetu zákazky
D) V prípade, že vítaz sútaže odmieta uzavriet zmluvu v lehote viazanosti ponúk, resp. niektorá zmluvná strana odstupi
uz od uzavretej zmluvy ,verejný obstarávatel si vyhradzuje právo rokovat o uzavretí zmluvy s dalším uchádzacom v
poradí.
E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do 8.7.2013 do 10.00. V žiadosti o SP uvedie každý
záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky.
Súťažné podklady budú zaslané dňa 9.7.2013 všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do
stanoveného termínu.
F)Otázky resp. vysvetlenia k súťažným podkladom môžete zaslať najneskôr do 22.7.2013 do 10.00 na emailovú adresu
vo@3connect.sk. Odpovede na všetky otázky budú zaslané jednotne každému záujemcovi dňa 23.7.2013
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.06.2013

Redakčné opravy

12949 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 138/2013
V oznámení 11601 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Banskobystrický samosprávny kraj, Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia Namiesto: ukončenie: 28.02.2014 Viď: Ukončenie: 10 mesiacov od účinnosti zmluvy VI.3. Ďaľšie informácie Namiesto: E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do 8.7.2013 do 10.00. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané dňa 9.7.2013 všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu. Viď: E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do termínu predkladania ponúk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. II.1.1. Názov zákazky Namiesto: Štúdia využitia štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu EÚ v BBSK a ich vplyv na rozvoj územia za obdobie 2007-2011 Viď: Štúdia využitia štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu EÚ v BBSK a ich vplyv na rozvoj územia za obdobie 2007-2012 IV.3.6. Minimálna lehota počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.10.2013 Viď: 31.12.2013 II.1.1. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia Úradný názov: Banskobystrický samosprávny kraj PSČ: 97401 Poštová adresa: Nám.SNP 23 Mesto/obec: Banská Bystrica Štát: Slovensko Kontaktné miesto: Nám,. SNP 23, Banská Bystrica 97401 Mobil: +421 911984753 Telefón: +421 915751170 E-mail: vo@3connect.sk
12942 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 138/2013
V oznámení 11601 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Banskobystrický samosprávny kraj, Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Technická alebo odborná spôsobilosť Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť : 1. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb podobného charakteru, ako predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. 2. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka podľa bodu 1. bude splnená, ak uchádzač predloží: * - referencie z oblasti tvorby rozvojových dokumentov za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) v súhrnnej minimálnej hodnote 40.000,- € * - z toho aspoň 1 referencia v hodnote minimálne 15.000,- € zameraná na priebežné hodnotenie operačných programov financovaných zo štrukturálnych fondov a kohézneho fondu Podmienka bodu č. 2 bude splnená ak, uchádzač disponuje s nasledovným tímom expertov: Kľúčový expert č.1 - projektový manažér: * - VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické) * - aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja * - aspoň 10 preukázateľných účastí na projektoch tvorby stratégií * - účasť na aspoň 5 projektoch hodnotenia stratégií * - účasť na aspoň 5 projektoch príprav operačných programov Kľúčový expert č.2 - expert pre špecifickú oblasť * - VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické) * - aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja * - aspoň 10 preukázateľných účastí na projektoch tvorby stratégií * - účasť na aspoň 5 projektoch hodnotenia stratégií * - účasť na aspoň 5 projektoch príprav operačných programov1 asistent * - VŠ vzdelania II. Stupňa * - účasť aspoň na 3 projektoch tvorby stratégií pre samosprávu * - účasť na aspoň 3 projektoch hodnotenia stratégií Odôvodnenie primeranosti: Stanovenie rozsahu podmienok súvisiacich s hodnotením technickej a odbornej spôsobilosti v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, s minimalizovaním rizika nesplnenia záväzkov z titulu technickej nespôsobilosti. Viď: Technická alebo odborná spôsobilosť Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť : 1. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb podobného charakteru, ako predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. 2. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka podľa bodu 1. bude splnená, ak uchádzač predloží: * - referencie z oblasti tvorby rozvojových dokumentov pre verejnú správu za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) v súhrnnej minimálnej hodnote 40.000,- € * - z toho aspoň 1 referencia v hodnote minimálne 15.000,- € zameraná na priebežné hodnotenie operačných programov financovaných zo štrukturálnych fondov a kohézneho fondu Podmienka bodu č. 2 bude splnená ak, uchádzač disponuje s nasledovným tímom expertov: Kľúčový expert č.1-projektový manažér: * - VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické) * - aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja * - aspoň 10 preukázateľných účastí na projektoch tvorby stratégií pre verejnú správu * - účasť na aspoň 5 projektoch hodnotenia stratégií * - účasť na aspoň 5 projektoch príprav operačných programov Kľúčový expert č.2-expert pre špecifickú oblasť * - VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické) * - aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja * - aspoň 10 preukázateľných účastí na projektoch tvorby stratégií pre verejnú správu * - účasť na aspoň 5 projektoch hodnotenia stratégií * - účasť na aspoň 5 projektoch príprav operačných programov1 asistent * - VŠ vzdelania II. Stupňa * - účasť aspoň na 3 projektoch tvorby stratégií pre samosprávu * - účasť na aspoň 3 projektoch hodnotenia stratégií Odôvodnenie primeranosti: Stanovenie rozsahu podmienok súvisiacich s hodnotením technickej a odbornej spôsobilosti v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, s minimalizovaním rizika nesplnenia záväzkov z titulu technickej nespôsobilosti. IV.3.3. Podmienky získania súťažných podkladov Namiesto: 08.07.2013 10:00 Viď: 31.07.2013 10:00
13464 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 145/2013
V oznámení 11601 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Banskobystrický samosprávny kraj, Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3. Ďalšie informácie Namiesto: VI.3. Ďalšie informácie a) všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez financného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. b) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude prebiehať elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzač na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady určí platnú emailovú adresu. Adresa verejného obstarávania, kde treba do stanoveného termínu vyžiadať súťažné podklady, resp. kde treba zaslať otázky a žiadosti o vysvetlenie je : vo@3connect.sk C) - verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančné možnosti verejného obstarávateľa na realizáciu predmetu zákazky D) V prípade, že vítaz sútaže odmieta uzavrieť zmluvu v lehote viazanosti ponúk, resp. niektorá zmluvná strana odstupi už od uzavretej zmluvy ,verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rokovať o uzavretí zmluvy s ďalším uchádzačom vporadí. E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do terminu predkladania ponuk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu. F) Otázky resp. vysvetlenia k súťažným podkladom môžete zaslať najneskôr do 22.7.2013 do 10.00 na emailovú adresu vo@3connect.sk. Odpovede na všetky otázky budú zaslané jednotne každému záujemcovi dňa 23.7.2013 Viď: a) všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohladu na výsledok verejného obstarávania. b) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude prebiehať elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzač na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady určí platnú emailovú adresu. Adresa verejného obstarávania, kde treba do stanoveného termínu vyžiadať súťažné podklady, resp.kde treba zaslať otázky a žiadosti o vysvetlenie je : vo@3connect.sk C) - verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančné možnosti verejného obstarávateľa na realizáciu predmetu zákazky D) V prípade, že vítaz sútaže odmieta uzavrieť zmluvu v lehote viazanosti ponúk, resp. niektorá zmluvná strana odstúpi už od uzavretej zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rokovať o uzavretí zmluvy s dalším uchádzacom v poradí. E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do terminu predkladania ponuk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu. F) Otázky resp. vysvetlenia k súťažným podkladom môžete zaslať najneskôr do 22.7.2013 do 10.00 na emailovú adresuvo@3connect.sk. Odpovede na všetky otázky budú zaslané jednotne každému záujemcovi dňa 23.7.2013 G) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje neuzavrieť zmluvu, v prípade že Riadiaci orgán nechváli NFP resp. spochybní zákonný priebeh procesu verejného obstarávania.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité