Oznámenie 11622 - MSS

Obsah

11622 - MSS
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30794536
Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 8, 812 67 Bratislava -Staré Mesto
Kontaktná osoba: Mgr. Helena Kasanová, JUDr. Elena Sivová
Telefón: +421 220455972
Email: elena.sivova@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.upsvar.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upsvar.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poskytnutie nájmu školiacich priestorov, stravovania a ubytovania
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom alebo miestami poskytnutia služieb sú jednotlivé okresy Slovenskej republiky, t.j. okres Žilina, okres Trnava, okres Nitra, okres Trenčín, okres Banská Bystrica, okres Poprad, okres Prešov, okres Košice a Bratislavský samosprávny kraji, t.j. spádové oblasti, podľa plnenia jednotlivých častí predmetu zákazky.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V rámci Národného projektu Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti sa realizujú aktivity a podaktivity, ktoré sú obsahom je poskytnutie stravovania, ubytovania a nájmu školiacich a konferenčných miestností pre potreby zabezpečenia vzdelávacích aktivít verejného obstarávateľa pre účely realizácie národného projektu.

Predmet zákazky je rozdelený na 12 časti. Pod pojmom časť sa rozumie poskytnutie požadovaného rozsahu služieb v jednej aktivite alebo podaktivite Národného projektu Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti v uvedených okresoch a kraji, t. j. spádových oblastí, v súlade s dolu uvedeným členením predmetu zákazky. Počty osôb uvedených v jednotlivých častiach predmetu zákazky sú určené pre účely verejného obstarávania a pre určenie kritérií na vyhodnotenie ponúk. Zmluvné plnenie bude uhrádzané na základe reálne prítomných osôb účastníkov vzdelávacích aktivít.

Uchádzač predloží ponuku na jednu, viac alebo všetky časti predmetu zákazky, v požadovanom rozsahu služieb podľa časti súťažných podkladov B1 Opis predmetu zákazky na zabezpečenie služieb pre zmluvné plnenie podľa časti B2 Obchodné a zmluvné podmienky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98340000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 55120000-7, 55130000-0, 55250000-7, 55520000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 12
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
zákazka sa delí na 12 častí, ktorá pokrýva jednotlivé okresy Slovenskej republiky, t.j. okres Žilina, okres Trnava, okres Nitra, okres Trenčín, okres Banská Bystrica, okres Poprad, okres Prešov, okres Košice a Bratislavský samosprávny kraj, ktoré sú podrobne uvedené v časti B1 Opis predmetu zákazky a v časti B2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky .súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 68 266,5400 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Časť predmetu zákazky č.1: Podaktivita 1B, časť Manažérske zručnosti.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie školiacich priestorov, ubytovania, stravovania (vrátane občerstvenia) pre vedúcich oddelení SPODaSK v celkovom počte 46 osôb ( z toho v rámci SR 43 osôb a v rámci Bratislavského samosprávneho kraja 3 osoby.
Cieľová skupina bude rozdelená do 3 pracovných skupín (2 x 15 účastníkov a 1 x 16 účastníkov). Pracovné stretnutia sa budú realizovať v nasledujúcich mestách Slovenskej republiky - jedno pracovné stretnutie bude v Prešove, jedno v Žiline a jedno v Trnave.
Požadované služby (ubytovanie, strava, občerstvenie a vybavená seminárna miestnosť) budú zabezpečené pre pracovné stretnutia v rozmedzí 2 - 4 týždňov. ( t.j. medzi prvým a tretím stretnutím bude maximálny časový interval 4 týždne). Dátum každého pracovného stretnutia bude v zmluvnom plnený odsúhlasený objednávateľom (verejným obstarávateľom).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 46x celodenná strava + občerstvenie x 2 dni, 46x jedna noc, 2 dni priestory x3 skupiny, Počet účastníkov : 46 účastníkov , trvanie dva dni. Upozorňujeme na max. ceny uvedené ako oprávnené výdavky.
Hodnota 2 404,0100 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Časť predmetu zákazky č. 2: Podaktivita 3B Vypracovanie metodiky na zabezpečenie efektívnej tvorby plánov DEI, DeD.
1) STRUČNÝ OPIS
V rámci podaktivity 3B sa uskutočnia stretnutia odborného tímu k deinštitucionaizácii (DEI) na vypracovanie metodiky na zabezpečenie efektívnej tvorby plánov DEI, DeD, počas ktorých požadujeme zabezpečiť (stravovanie celodenná strava a občerstvenie, ubytovanie, prenájom školiacich priestorov) pre 8 zástupcov Ústredia PSVaR, 1 zástupcu MPSVaR SR, 6 zástupcov detských domovov, 2 zástupcov akreditovaných subjektov pôsobiacich v oblasti náhradnej starostlivosti, NP DEI (pre BSK, SR), z toho v rámci SR 8 osôb a v rámci BSK 9 osôb, t.j. pre 1 pracovnú skupinu v počte spolu pre 17 účastníkov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 17 x celodenná strava + občerstvenie x 12 dní , 17x 8 nocí, 12 x priestory x 1 skupina, Počet účastníkov : 17 účastníkov( jedna skupina) , trvanie 4x 3dni. Upozorňujeme na max. ceny uvedené ako oprávnené výdavky.
Hodnota 6 753,6300 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Časť predmetu zákazky č.3: Podaktivita 5A Vzdelávanie profesionálnych rodičov a zamestnancov Centier podpory profesionálnych rodičov, časť 5.A.1 Vzdelávanie zamerané na prácu s deťmi so špeciálnymi potrebami.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej tejto časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (obed a občerstvenie) a prenájom školiacich priestorov,
V rámci vzdelávacej aktivity 5.A.1 sa uskutoční vzdelávanie zamerané na prácu s deťmi so špeciálnymi potrebami, pre profesionálnych rodičov, zamestnancov CPPR, NP DEI (BSK, SR), z toho v rámci SR 66 osôb a v rámci BSK 6 osôb, t.j. 5 pracovných skupín (4 skupiny x 15 účastníkov, 1 skupina x 12 účastníkov), spolu pre 72 účastníkov, pre ktorých požadujeme zabezpečiť stravovanie (obed a občerstvenie) a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 72 x obed +občerstvenie x 9 dní, priestory 5 skup. x 9 dní, Počet účastníkov : 72 účastníkov ( 5 skupín) , trvanie 9 x deň
Hodnota 7 254,6800 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Časť predmetu zákazky č.4: Podaktivita 5A profesionálnych rodičov a zamestnancov Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.A.2 Metódy práce s pôvodnou a náhradnou rodinou
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava + občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov.
V rámci vzdelávacej aktivity 5.A.2 - Metódy práce s pôvodnou a náhradnou rodinou sa uskutoční vzdelávanie pre zamestnancov CPPR, NP DEI (BSK, SR), z toho v rámci SR 63 osôb a v rámci BSK 6 osôb, t.j. 5 pracovných skupín (4 skupiny x 14 účastníkov, 1 skupina x 13 účastníkov), spolu 69 účastníkov, pre ktorých požadujeme zabezpečiť stravovanie (obed a občerstvenie), ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 69 x celodenná strava + občerstvenie x 2 dni , ubytovanie 69x1 noc, priestory 5 skup.x 2 dni
Hodnota 3 411,4200 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Predmet zákazky č.5: Podaktivita 5A, Vzdelávanie profesionálnych rodičov a zamestnancov Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.A.3 Teambuilding
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava + občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov.
V rámci vzdelávacej aktivity Teambuilding pre potreby zabezpečenia vzdelávacích aktivít zamestnancov CPPR, NP DEI (BSK, SR), v rámci SR 63 osôb a v rámci BSK 6 osôb, t.j. 5 pracovných skupín (4 skupiny x 14 účastníkov, 1 skupina x 13 účastníkov), spolu 69 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 69 x celodenná strava + občerstvenie x 3 dni , ubytovanie 69x2 noc, priestory 5 skup.x 3 dni
Hodnota 6 223,9000 EUR
Časť: 6
NÁZOV
Predmet zákazky č.6: Podaktivita 5A, Vzdelávanie profesionálnych rodičov a zamestnancov Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.A.4 Manažérske zručnosti
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava + občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov.
V rámci vzdelávacej aktivity Manažérske zručnosti pre koordinátorov CPPR, NP DEI (BSK, SR) budú poskytnuté požadované služby v rámci SR pre 21 osôb a v rámci BSK pre 2 osoby, t.j. 2 pracovné skupiny (1 skupina x 12 účastníkov, 1 skupina x 11 účastníkov), spolu pre 23 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie) , ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 23 x celodenná strava + občerstvenie x 2 dni , ubytovanie 23 x 1 noc, priestory 2 skup.x 2 dni
Hodnota 1 302,0300 EUR
Časť: 7
NÁZOV
Predmet zákazky č.7: Podaktivita 5A, Vzdelávanie profesionálnych rodičov a zamestnancov Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.A.5 Poradenské a terapeutické zručnosti pri práci s rodinou
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava + občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov
V rámci vzdelávacej aktivity - Poradenské a terapeutické zručnosti pri práci s rodinou budú poskytnuté požadované služby pre zamestnancov CPPR, NP DEI (BSK, SR), v rámci SR pre 24 osôb a v rámci BSK pre 6 osôb, t.j. 2 pracovné skupiny (á 15 účastníkov), spolu pre 30 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie) , ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 30 x celodenná strava + občerstvenie x 5 dní , ubytovanie 30 x 3 noci, priestory - 2 skup.x 5 dni, Počet účastníkov : 30 účastníkov ( 2 skupiny) , trvanie 1 x 3 dni + 1x 2dni
Hodnota 4 597,0100 EUR
Časť: 8
NÁZOV
Predmet zákazky č.8: Podaktivita 5A, Vzdelávanie profesionálnych rodičov a zamestnancov Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.A.6 Terénna práca s profesionálnou rodinou
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava + občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov.
V rámci vzdelávacej aktivity - Terénna práca s profesionálnou rodinou budú poskytnuté požadované služby pre sociálnych pracovníkov CPPR, NP DEI (BSK, SR), v rámci SR pre 21 osôb a v rámci BSK pre 4 osoby, t.j. 2 pracovné skupiny (1 skupina x 12 účastníkov, 1 skupina x 13 účastníkov), spolu pre 25 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 25 x celodenná strava + občerstvenie x 3 dní , ubytovanie 25 x 2 noci, priestory 2 skup.x 3 dni, Počet účastníkov : 25 účastníkov ( 2 skupiny) , trvanie 1 x 3 dni
Hodnota 2 461,8400 EUR
Časť: 9
NÁZOV
Predmet zákazky č.9: Podaktivita 5C, Vzdelávanie odborného tímu v detských domovoch a Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.C.1 Diagnostika prostredníctvom projektívnych techník
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov. V rámci vzdelávacej aktivity 5.C.1 - Diagnostika prostredníctvom projektívnych techník, pre psychológov DeD, NP DEI (BSK, SR) budú poskytnuté požadované služby v rámci SR pre 63 osôb a v rámci BSK pre 12 osôb, t.j. 5 pracovných skupín (1 pracovná skupina je 15 účastníkov), spolu pre 75 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 76 x celodenná strava + občerstvenie x 9 dní , ubytovanie 76 x 6 noci, priestory 6 skup.x 9 dni, Počet účastníkov : 76 účastníkov ( 6 skupiny) , trvanie 3 x 3 dni
Hodnota 20 360,6800 EUR
Časť: 10
NÁZOV
Predmet zákazky č.10: Podaktivita 5C, Vzdelávanie odborného tímu v detských domovoch a Centier podpory profesionálnych rodičov, 5.C.2 Využitie projektívnej hry pri emočných poruchách
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov.
V rámci vzdelávacej aktivity 5.C.2 - Využitie projektívnej hry pri emočných poruchách, pre psychológov DeD a CPPR, NP DEI (BSK, SR) budú poskytnuté požadované služby v rámci SR pre 84 osôb a v rámci BSK pre 14 osôb, t.j. 7 pracovných skupín (1 pracovná skupina á 14 účastníkov), spolu pre 98 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie a prenájom školiacich priestorov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 98 x celodenná strava + občerstvenie x 2 dní , ubytovanie 98 x 1 noc, priestory 7 skup.x 2 dni , Počet účastníkov : 98 účastníkov ( 7 skupiny) , trvanie 1 x 2 dni
Hodnota 4 792,8500 EUR
Časť: 11
NÁZOV
Predmet zákazky č.11: Podaktivita 5C, Vzdelávanie odborného tímu v detských domovoch a Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.C.3 Arteterapia s mentálne postihnutými
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (obed a občerstvenie), prenájom školiacich priestorov a techniky.
V rámci vzdelávacej aktivity 5.C.3 - Arteterapia s mentálne postihnutými, pre odborných pracovníkov v DeD, NP DEI (BSK, SR) budú poskytnuté požadované služby v rámci SR pre 144 osôb a v rámci BSK pre 20 osôb, t.j. 12 pracovných skupín (v rámci BSK 1 pracovná skupina á 13 účastníkov, 1 pracovná skupina á 11 účastníkov, z toho 7 účastníkov v rámci BSK, 4 účastníci v rámci SR, v rámci SR 10 prac. skupín x 14 účastníkov), spolu 164 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (obed a občerstvenie), prenájom školiacich priestorov a techniky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 164 x obed + občerstvenie , priestory 12 skup.x 1 deň, Počet účastníkov: 164 účastníkov ( 12 skupiny) , trvanie jeden deň
Hodnota 1 799,4800 EUR
Časť: 12
NÁZOV
Predmet zákazky č.12: Podaktivita 5C, Vzdelávanie odborného tímu v detských domovoch a Centier podpory profesionálnych rodičov, Časť 5.C.4 Procesuálna diagnostika a zvládanie konfliktov u detí s poruchami správania
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zadávanej časti nadlimitnej zákazky na poskytovanie služieb je zabezpečenie stravovania (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie, prenájom školiacich priestorov a techniky. V rámci vzdelávacej aktivity 5.C.4 - Procesuálna diagnostika a zvládanie konfliktov u detí s poruchami správania, budú poskytnuté požadované služby pre liečebných a špeciálnych pedagógov, psychológov a vychovávateľov v DeD a CPPR, NP DEI, v rámci SR pre 16 osôb a v rámci BSK pre 3 osoby, t.j. 2 pracovné skupiny (1 prac.skupina 10 účastníkov, 1 prac.skupina 9 účastníkov), spolu pre 19 účastníkov, požadujeme zabezpečiť stravovanie (celodenná strava a občerstvenie), ubytovanie a prenájom školiacich priestorov a techniky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 98340000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kalkulácia: 19 x celodenná strava + občerstvenie x 10 dní , ubytovanie 19 x 8 nocí, priestory 2 skup.x 10 dni, Počet účastníkov : 19 účastníkov ( 2 skupiny) , trvanie 2 x 5 dni
Hodnota 6 905,0100 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nepožadujú sa
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi z Európskeho sociálneho fondu prostredníctvom Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia (ďalej OP ZaSI). Riadiacim orgánom je Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Verejný obstarávateľ má uzatvorenú zmluvu o poskytnutí NFP pre projekt NP DEI pod ITMS kódmi projektu: NP DEI SR 27120130537 a NP DEI BSK 27130230014.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ vyžaduje pre skupinu podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Rámcová dohoda nadobudne platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami všetkých zmluvných strán v nadväznosti na kladný výsledok kontroly priebehu verejného obstarávania Riadiacim orgánom pre Operačný program Zamestnanosť a sociálna inklúzia. Zmluva nadobudne účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia dohody v zmysle ustanovenia § 47 a Občianskeho zákonníka (tzv. povinné zverejnenie zmluvy v centrálnom registri zmlúv).
2. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 zákona možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov a čestným vyhlásením podľa §26 ods. 1 písm.h).

Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) nie starším ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať potvrdenie o tom, že :
- jeho bežný účet nie je nepovolenom debete
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár
- jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
V prípade, že záujemca má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. Záujemca ďalej predloží čestné vyhlásenie o tom, že v iných bankách nemá záväzky.
2.2 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3) zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.4 Odôvodnenie: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s predpokladaným rozsahom plnenia zmluvy a predmetu zákazky, lehotou splatnosti faktúr a dĺžkou trvania tejto zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Podľa § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Zoznam spoločnosti / fyzických osôb, s ktorými má/mal uchádzač uzavreté zmluvy na poskytovanie služieb aké sú predmetom zákazky za posledné 3 roky ku dňu predkladania ponúk. Požadujeme predložiť minimálne 2 referencie o poskytnutých službách.
Každá referencia predložená uchádzačom, ktorou sa preukazuje jeho odborná spôsobilosť musí obsahovať
a)názov zmluvy
b)názov a sídlo odberateľa
c)čas plnenia zmluvy/projektu, (mesiac, rok),
d)stručný opis predmetu zmluvy/projektu, činností, ktoré uchádzač zabezpečoval
e)zmluvnú cenu zmluvy/projektu v EUR bez DPH,
f)kontaktné údaje na zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
g)Predložená referencia bude podpísaná osobou zodpovednou za zmluvu/ projekt ( u odberateľa).
Potvrdenia o uspokojivom poskytnutí služieb verejného obstarávateľa alebo odberateľa musia byť predložené v originálnom vyhotovení. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet na EUR sa uskutoční kurzom ECB platným k 31.12. 2012.

3.2 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

3.3 Odôvodnenie: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač musí preukázať požadovanú referenciu, ktorá bude akceptovaná pre všetky časti predmetu zákazky uvedené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v casti PRÍLOHA B informácie o častiach bod 3) množstvo alebo rozsah, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
DEI 3-6 - 2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.08.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.08.2013 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK, CZ
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2013 10:30
Miesto: Časť ostatné - Neverejné otváranie, Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 8 Bratislava, Číslo: 315, Poschodie 3
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného
finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi z Európskeho sociálneho fondu prostredníctvom
Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia (ďalej OP ZaSI). Riadiacim orgánom je Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny SR. Verejný obstarávateľ má uzatvorenú zmluvu o poskytnutí NFP pod ITMS kódmi projektu 27120130537 a 27130230014.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
2. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ
odporúča, aby záujemca všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
4.Verejný obstarávateľ bude zasielať súťažné podklady elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii potvrdiť prijatie e-mailové správy.
5. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
6. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti tykajúcich sa
osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní, v intenciách podmienok uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Posúdenie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.2.1), III.2.2), III.2.3), tohto oznámenia a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 33 ods. 6 zákona požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, vždy keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti.
7. Súčasťou ponuky musí byť CD/DVD nosič označený názvom "Poskytnutie nájmu, školiacich priestorov, stravovania a ubytovania s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač nesprístupní tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Dokumenty na zverejnenie musia byť dodané v súlade so zákonom na ochranu
osobných údajov.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní verejnú súťaž zrušiť, ak ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania alebo v súťažných podkladoch a v zmysle § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak sa podstatne zmenili okolnosti, za ktorých sa verejná súťaž vyhlásila a nebolo možné ich predvídať, alebo v prípade, ak Riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny, uvádzané v ponukách, presiahnu stanovený limit oprávnených finančných prostriedkov pridelených na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.
9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom
jazyku a/alebo českom jazyku.
10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o
vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
11. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku, podpísanú uchádzačom.
11.1 Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov okrem osobného doručenia sa bude akceptovať nasledujúcimi formami:
11.1.1 Doručenie poštou
11.1.2 Zaslanie e-mailom
11.1.3 Osobne si záujemcovia môžu súťažné podklady prevziať na adrese:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 8, 812 67 Bratislava -Staré Mesto, kontaktná osoba Mgr. Helena Kasanová e-mail: Helena.Kasanova@upsvr.gov.sk, v pracovných dňoch, v pracovnom čase od: 09.00 hod. do: 14.00 hod. do lehoty podľa IV.3.4) Oznámenia.
11.2 V žiadosti záujemca uvedie:
11.2.1 identifikačné údaje záujemcu, (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania
uchádzača),
1.2.2 určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní alebo hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky;
11.2.3 uvedenie telefonického a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou emailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis.
12. Nadlimitný postup zadávania zákazky je zvolený z dôvodu, že verejný obstarávateľ očakáva plniť aj ďalšie plnenie do konca roku 2013 s rovnakým predmetom zákazky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa §§ 135 a násl. zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.06.2013

Redakčné opravy

12160 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2013
V oznámení 11622 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok Podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov a čestným vyhlásením podľa §26 ods. 1 písm.h). Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladovuvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov. V prípade, že platné potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov nezahŕňa doklady podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač je povinný tieto doklady predložiť formou čestného vyhlásenia. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnymorgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 11.3 Osobne si záujemcovia môžu súťažné podklady prevziať na základe žiadosti uplatnenej podľa bodov 11.1. alebo 11.2 na adrese: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, odbor verejného obstarávania, Župné námestie 5-6, 812 67 Bratislava -Staré Mesto v pracovných dňoch, v pracovnom čase od: 09.00 hod. do: 14.00 hod. do lehoty podľa IV.3.4) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Viď: 11.3 Osobne si záujemcovia môžu súťažné podklady prevziať na základe žiadosti uplatnenej podľa bodov 11.1. alebo 11.2 na adrese: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, odbor verejného obstarávania, Župné námestie 5-6, 812 67 Bratislava -Staré Mesto v pracovných dňoch, v pracovnom čase od: 09.00 hod. do: 14.00 hod. do lehoty podľa IV.3.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Ostatné znenie doplňujúcich informácií v bode VI.3) zostáva bez zmien.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité