Oznámenie 11583 - MST

Obsah

11583 - MST
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Obec Spišské Bystré
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326542
Michalská 394, 05918 Spišské Bystré

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Spišské Bystré, Michalská 394, 059 18 Spišské Bystré
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Radoslav Bohuš
Mobil: +421 948537033
Telefón: +421 527792197
Fax: +421 527792197
Email: radoslav.bohus@eureding.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.spisskebystre.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Eproject s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46548262
Štúrova 870/26 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Eproject s.r.o., Štúrova 870/26, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Radoslav Bohuš
Telefón: +421 948537033
Email: radoslav.bohus@eureding.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Eproject s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46548262
Štúrova 870/26 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Eproject s.r.o., Štúrova 870/26, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Radoslav Bohuš
Telefón: +421 948537033
Email: radoslav.bohus@eureding.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Obec Spišské Bystré
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326542
Michalská 394 , 05918 Spišské Bystré

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Spišské Bystré, Michalská 394, 059 18 Spišské Bystré
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Radoslav Bohuš
Mobil: +421 948537033
Telefón: +421 527792197
Fax: +421 527792197
Email: radoslav.bohus@eureding.sk
Internetová adresa (URL): http://www.spisskebystre.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Územná samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
ZBEROVÉ NÁDOBY A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENIE
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: mikroregión Spišské Bystré, Liptovská Teplička, Vikartovce, Kravany
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup zberných nádob a technologického vybavenia zberového dvora odpadov pre potreby implementácie projektu s názvom: Intenzifikácia separovaného zberu pre mikroregión Spiššské Bystré, Liptovská Teplička, Vikartovce, Kravany.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: FC02-1, FC03-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 19640000-4, 42923000-2, 34221000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Aktivita 3 PS 01 Technologické zariadenie zberového dvora
Elektro plošinová váha 1 ks
Cestná mostná váha 1 ks
Kontajner so sklopným čelom 10 ks
Mobilný EKO sklad 1 ks
Žiarovo zinkovný LAB-box 2 ks
S-box na nebezpečné odpady 5 ks
Ohradová paleta Y 4 ks
Kovový kontajner (batérie) 1 ks
Kontajner na žiarivky 1 ks
Nádoba na tuhý nebezpečný odpad 1 ks
Nádoba na tekutý nebezpečný odpad 1 ks
Kontajner na horľaviny 1 ks
Kontajner na tekutý nebezpečný odpad 1 ks
Aktivita 5 Zberové nádoby
Zberné vrecia na pa, pl, sk, ko, vvkm 36 320 ks
7 l ZN na kuchynský odpad 1 876 ks
720 l kompostéry na BRO 1 816 ks
4 stojan na vrecia na separovaný odpad 1 816 ks
Bio sáčky (10 l) 18 760 ks
120 l ZN na zmesový odpad 90 ks
120 l ZN na kuchynský odpad 21 ks
1100 l ZN na separovaný zber pa, pl, sk, ko, vvkm 84 ks
1100 l ZN na zmesový odpad 21 ks
7 m3 kontajnery na objemný stavebný odpad a biologicky rozložiteľný odpad 17 ks
ZN (600 l) na batérie 4 ks
ZN (7 m3) na batérie 2 ks
600 l ZN na monočlánky 1 ks
120 l ZN na monočlánky 9 ks
60 l ZN na monočlánky 9 ks
20 l ZN na monočlánky 16 ks
ZN (7 m3) na elektrický odpad 2 ks
60 l sud na chemický odpad z domácností 8 ks
120 l sud na chemický odpad z domu (hobby program) 4 ks
120 l sud na kyseliny 4 ks
60 l kanistre na odpadový motorový olej 4 ks
10 l kanistre na prostriedky na ochranu a ošetrovanie rastlín 4 ks
ZN (1000 l) na odpadový motorový olej 1 ks
ZN (1000 l) na rozpúšťadla a hobby program 1 ks
500 l nádoba na obaly z farieb 2 ks
640 l kontajner na žiarivky a výbojky 2 ks
7 m3 veľkoobjemový kontajner na pneumatiky 3 ks
Realizácia predmetu zákazky ZBEROVÉ NÁDOBY A TECHNOLOGICKÉ VYBAVENIE bude uskutočnená v rozsahu podľa platných a schválených technických špecifikácií vrátane:
- dodania príslušných atestov a certifikátov od zariadení,
- vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 530 044,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku na viazanosť ponúk vo výške 25 000,00 EUR. Dalšie informácie o zábezpeke sú uvedené v sútažných podkladoch. Pred podpisom protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky po ukončení dodania predmetu zákazky, predloží zhotoviteľ objednávateľovi zábezpeku na záručné opravy predmetu zákazky vo výške 10% z ceny za dodanie predmetu zákazky celkom splatnú na účet objednávateľa na splnenie záväzkov zo zodpovednosti za vady predmetu zákazky v záručnej dobe. Podmienky zloženia zábezpeky a jej uvolnenia sú uvedené v zmluve.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EU, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov vytvorenej na realizáciu predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. V prípade, že ponuku predkladá skupina dodávateľov a verejný obstarávateľ prijme ich ponuku, skupina dodávateľov je povinná predložiť pred podpisom zmluvy, zmluvu preukazujúcu zmluvný vzťah skupiny dodávateľov v takom zložení ako predkladali ponuku a, aby zazáväzky zodpovedali spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použitý postup verejného obstarávania zrušiť, ak by došlo k zmene
financovania predmetnej akcie, resp. ak by poskytovateľ finančných prostriedkov neposkytol tieto finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu v prípade, ak po podpise zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov mu nebude akceptovaný proces verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásenú súťaž z dôvodov uvedených v § 46 zákona č. 25/2006 Z. z. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použiť rokovacie konanie bez zverejnenia podľa § 58 písm. e) ide o dodávku doplňujúceho tovaru od pôvodného dodávateľa určeného na čiastočné nahradenie obvyklého tovaru alebo zariadenia alebo na rozšírenie už dodaného tovaru alebo zariadenia, ak by zmena dodávateľa nútila verejného obstarávateľa získavať materiál rozdielnych technických charakteristík, ktorý by spôsoboval nezlučiteľnosť alebo neprimerané technické ťažkosti v prevádzke alebo v údržbe; platnosť takýchto zmlúv, ako aj opakujúcich sa zmlúv nesmie presiahnuť tri roky.
V prípade ak rokovacie konanie bez zverejnenia podľa § 58 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z nebude akceptované zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ktorá bude výsledkom predmetného rokovacieho konania bez zverejnenia.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Záujemca/Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, požadovaných v § 26 ods. 2 resp. 4 alebo 5 zákona č. 25/2006 Z. z.. Záujemca/Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie podľa predpisov účinných do 17.02.2013 môže doklady podľa § 26 ods. 2 písmeno a) až e) zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods.1 citovaného zákona a podmienku podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní je potrebné preukázať čestným vyhlásením, že uchádzač nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1, 2 a 3. Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných po 18.02.2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predloží overenú kópiu platného potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným obstarávateľskou organizáciou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má záujemca/uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že záujemca/uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie záujemcu/uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Zdôvodnenie použitia podmienky účasti: Podmienka účasti stanovená verejným obstarávateľom je zahrnutá do podmienok účasti z toho dôvodu, že vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu dodania a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby záujemca/uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky, zároveň záujemca/uchádzač preukazuje, že nemá podlžnosti voči banke/bankám v ktorých má vedený účet, v prípade, že by mal záujemca/uchádzač podlžnosti a by sa preukázalo, že záujemca/uchádzač nie je schopný splácať svoje dlhy, je vysoký predpoklad, že by nemal dostatočné finančné zdroje pre úplné a riadne zrealizovanie predmetu zákazky. Podmienka je primeraná, nakoľko iné doklady ako potvrdenie z banky nie je relevantný doklad preukazujúci skutočný stav preukazujúci ekonomické a finančné postavenie uchádzača. 2.2 § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky 2010, 2011 a 2012, za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností záujemca/uchádzač preukáže predložením výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch potvrdeného miestne príslušným správcom dane, postačuje vo fotokópii. Požadovaný obrat spolu za posledné 3 hospodárske roky 2010, 2011 a 2012 musí byť minimálne 1 590 132,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). Ekvivalent v inej mene bude prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky z inej meny na EUR ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania. V prípade, ak záujemca/uchádzač predkladá výkazy v mene SKK, bude suma uvádzaná vo výkazoch prerátaná konverzným kurzom (1EUR= 30,1260 Sk). UPOZORNENIE: V prípade, že záujemca/uchádzač nemá požadovaný doklad za príslušný hospodársky rok z dôvodu, že má správcom dane odklad na predloženie daňového priznania podľa osobitného predpisu/zákona, preukáže to potvrdením miestne príslušného správcu dane nie starším ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky, zároveň doklad vydaný správcom dane musí byť doložený aj čestným prehlásením záujemcu/uchádzača o dosiahnutom obrate za príslušný hospodársky rok, ktorého sa odklad na predloženie daňového priznania týka. Ak prevádzkovanie činností záujemcu/uchádzača je kratšie ako 3 hospodárske roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania činností musí byť v alikvótnej hodnote z požadovaného obratu za posledné 3 hospodárske roky 2010, 2011 a 2012. Zdôvodnenie použitia podmienky účasti a jej primeranosti: Podmienka účasti stanovená verejným obstarávateľom je zahrnutá do podmienok účasti z toho dôvodu, že záujemca/uchádzač má preukázať, že v minulosti úspešne realizoval činnosti v takom obrate ako stanovuje horeuvedená podmienka účasti, ktorou sa preukazuje schopnosť záujemcu/uchádzača bezproblémovo plniť predmet zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu dodania a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby záujemca/uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Podmienka, ako aj výška minimálneho požadovaného obratu je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a lehotu dodania, kde vyžadovaný obrat predstavuje 1,0 násobok z predpokladanej hodnoty zákazky, ktorá je stanovená na dodávku predmetu zákazky za jeden hospodársky rok z predpokladanej lehoty 12 mesiacov, pričom obrat záujemca/uchádzač preukazuje spolu za posledné 3 hospodárske roky, čím verejný obstarávateľ stanovenou minimálnou výškou obratu nediskriminuje záujemcov/uchádzačov, ktorý by boli schopný zrealizovať predmet zákazky, vzhľadom na podmienky súťaže (hodnota zákazky, lehota dodania, splatnosť faktúr). 2.3 V prípade, že záujemca/uchádzač nemá sídlo v SR a v krajine jeho sídla sa požadované doklady nevydávajú, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca/uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. 2.4 Ak záujemca/uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady (ekvivalenty), ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. 2.5 Zo záujemcom/uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby záujemcu/uchádzača. 2.6 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca/uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky. V takomto prípade musí záujemca/uchádzať preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca/uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi/uchádzačovi poskytnuté. 2.7 V prípade záujemcu/uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu III.2.2) 2.1 - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne. 2.8 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodov III.2.2) 2.1 - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, pokiaľ nie je uvedené inak.
V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným obstarávateľskou organizáciou.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona c. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroven požadovaná verejným obstarávatelom podla § 32 ods. 6 zákona c. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Záujemca/uchádzac predloží zoznam dodávok tovarov rovnakých alebo podobných predmetu zákazky (za dodávky tovarov rovnakých alebo podobných predmetu zákazky sa považujú iba tovary v kategórii kontajnerov a zberových nádob na odpad alebo separovaný zber) za predchádzajúce 3 roky odo dňa lehoty na predkladanie ponúk, pričom minimálne 3 referencie musia byť s rozpočtovým nákladom minimálne 530 044,00 EUR bez DPH, pre všetky referencie spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje, aby vyššie uvedená minimálna hodnota dodávok tovarov pre všetky referencie spoločne predstavovala len cenu za dodávku tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (za dodávky tovarov rovnakých alebo podobných predmetu zákazky sa považujú iba tovary v kategórii zberových nádob a technologického vybavenia na separovaný zber). V prípade, ak časť tovarov bola dodaná aj mimo rozhodujúceho obdobia predchádzajúcich 3 rokov odo dňa lehoty na predkladanie ponúk, záujemca finančne vyčlení z celkového objemu tovarov tovary dodané v príslušnom období predchádzajúcich 3 rokov odo dňa lehoty na predkladanie ponúk, pre každú referenciu samostatne. Záujemca/uchádzač je povinný referencie nachádzajúce sa v predloženom zozname očíslovať vzostupne od čísla 1. Zoznam aj preferencie musia obsahovať tieto meritórne údaje: 1) obchodné meno a sídlo dodávateľa, 2) obchodné meno a sídlo odberateľa, 3) zmluvný termín dodávky tovarov, skutočný termín dodávky tovarov, 4) celkovú zmluvnú cenu za dodávku zmluvne dohodnutých tovarov v SKK alebo v EUR (v prípade dodávateľa, ktorý bol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu bez DPH, DPH, cenu s DPH; v prípade dodávateľa, ktorý nebol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu bez DPH), 5) meno a priezvisko, funkcia, kontakt, tel. č. kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v potvrdení, 6) meno a priezvisko, funkcia, kontakt, tel. č. kontaktnej osoby dodávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v potvrdení. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu/uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou záujemcu/uchádzača splnomocnenou na zastupovanie musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie. Referencie musia byť podpísané osobou oprávnenou konať v mene odberateľa s uvedením mena, funkcie, kontaktu, tel. č. a odtlačkom pečiatky, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona , dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení a zdôvodnením objektívnej nemožnosti získania potvrdenia od konkrétneho odberateľa. Záujemca/uchádzač je povinný referencie o dodávkach tovarov označiť rovnakým poradovým číslom, ktorým sú označené tovary v predloženom zozname. Zoznam a referencie, u ktorých záujemca/uchádzač neuvedie požadované údaje vo vyššie uvedenej štruktúre, nebudú verejným obstarávateľom hodnotené. Zdôvodnenie použitia podmienky úcasti a jej primeranosti: Podmienka úcasti stanovená verejným obstarávatelom je zahrnutá do podmienok úcasti z toho dôvodu, že uchádzac preukazuje skúsenosti s realizáciou obdobných zákaziek, ako je stanovené v predmete zákazky a tým dokladuje, že je schopný zákazku zrealizovat nie len bezproblémovo, ale aj v požadovanej kvalite. Podmienka je primeraná a súvisí s predmetom zákazky na základe stanovenej minimálnej úrovne verejným obstarávatelom a to hlavne, že verejný obstarávatel vyžaduje predložiť minimálne 3 referencie záujemcu/uchádzača na akýkoľvek tovar, ktorý záujemca/uchádzač dodal počas predchádzajúcich 3 rokov odo dňa lehoty na predkladanie ponúk, ktorý je zaradený v kategórii zberových nádob a technologického vybavenia na separovaný zber, kedže predmetom zákazky je dodávka zberových nádob a technologického vybavenia na separovaný zber pre zberový dvor a zberové stojiská a zároveň s minimálnym rozpočtovým nákladom 530 044,00 EUR bez DPH pre všetky referencie spoločne, čím záujemca/uchádzač preukáže, že je schopný bezproblémovo dodať zákazku obdobného rozsahu vzhľadom na lehotu dodania a tým, že záujemca/uchádzač predloží potvrdené referencie v minimálnom požadovanom rozpočtovom náklade, tak aj preukáže, že je schopný zrealizovať predmet zákazky v požadovanej kvalite. Na základe verejným obstarávateľom stanovených minimálnych úrovní, ktoré zohľadňujú predmet zákazky, lehotu dodania ako aj predpokladanú hodnotu zákazky verejný obstarávateľ umožňuje prístup k zákazke väčšiemu počtu záujemcov/uchádzačov a tým prispieva k vyššej hospodárnosti a efektívnosti súťaže, ako aj nediskriminácii potenciálnych záujemcov/uchádzačov, ktorý by dokázali zrealizovať predmetnú zákazku. 3.2 § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. zákona c. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroven požadovaná verejným obstarávatelom podla § 32 ods. 6 zákona c. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzac predloží opis a fotografie ponúkaného tovaru - prospektový materiál ponúkaných tovarov s prekladom prospektov do slovenského jazyka. Uchádzac nemusí predložit úradne overený preklad, v takomto prípade je však potrebné doložit cestné vyhlásenie uchádzaca, že predložený preklad zodpovedá predloženému originálnemu prospektovému materiálu ponúkaných tovarov. Zdôvodnenie použitia podmienky úcasti a jej primeranosti: Podmienka úcasti bola použitá, aby uchádzac predložil prospektový materiál k verejným obstarávatelom požadovaných tovarov, aby verejný obstarávatel vedel vyhodnotit a odkontrolovat, ci uchádzac dodáva tovary v súlade so špecifikáciami stanovenými v sútažných podkladov. Podmienka úcasti je primeraná nakolko verejný obstarávatel, by bez prospektového materiálu nedokázal vyhodnotit a posúdit pravdivost ponuky predloženej uchádzacom, zároven jej použitie je primerané nakolko je uvedená v takom rozsahu, ako stanovuje zákon c. 25/2006 Z. z. 3.3 § 28 ods. 1 písm. d) zákona c. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroven požadovaná verejným obstarávatelom podla § 32 ods. 6 zákona c. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzac preukáže a doloží, že je držitelom platného certifikátu riadenia kvality podla normy ISO 9001 pre oblast podla predmetu zákazky alebo porovnatelného certifikátu, spôsobom podla § 29 zákona o verejnom obstarávaní, pricom tento certifikát musí vychádzat zo slovenských technických noriem, alebo z noriem clenských štátov Európskeho spolocenstva. Ak uchádzac nie je držitelom platného certifikátu riadenia kvality podla normy ISO 9001 pre oblast podla predmetu zákazky, predloží podrobný a úplný opis opatrení na zabezpecenie kvality predmetu zákazky, podla požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Zdôvodnenie použitia podmienky úcasti a jej primeranosti: Vzhladom na skutocnost, že predmetom zákazky je dodávka technológie a zberových nádob, z ktorých niektoré sú špecifickejšie a zároven sa jedná o projekt spolufinancovaný zo štrukturálnych fondov, kde sú vyššie nároky na prevedenie diela, tak verejný obstarávatel pristúpil k uvedenej podmienke úcasti. Verejný obstarávatel pri formulovaní podmienky úcasti podla § 29 zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatnované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie urcitých noriem zabezpecenia kvality má verejný obstarávatel zároven na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v úcasti uchádzacov a teda neznemožnil uskutocnenie riadnej a cestnej hospodárskej sútaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. 3.4 Z uchádzacom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilost podla § 28 zákona c. 25/2006 Z. z. musí byt zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávatelom a rovnako musí byt zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzaca. V prípade, že uchádzac využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohladu na ich právny vztah v case predloženia ponuky, je uchádzac povinný verejnému obstarávatelovi preukázat, že pri plnení zmluvy bude môct reálne disponovat s kapacitami osoby, ktorej spôsobilost využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona c. 25/2006 Z. z.. Zdôvodnenie použitia podmienky úcasti a jej primeranosti: Verejny obstarávatel stanovením tejto podmienky úcasti dáva možnost zúcastnit sa sútaže aj záujemcom, ktorý na trhu zacínajú, alebo nemajú dostatok odborných kapacít na realizáciu zákazky, stanovením tejto podmienky úcasti dáva možnost uchádzacovi dodávat tovar prostredníctvom subdodávatelov. Podmienka úcasti je primeraná, nakolko je stanovená len na rozsah stanovený zákonom c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 3.6 V prípade uchádzaca, ktorého tvorí skupina dodávatelov zúcastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok úcasti podla bodu III.2.3) 3.1 - 3.3Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých clenov skupiny spolocne. 3.7 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedcených kópií všetkých dokladov uvedených podla bodu III.2.3) 3.1 - 3.3Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, pokiaľ nie je uvedené inak.
V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným obstarávateľskou organizáciou.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Ďalšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v sútažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
10-04-2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 055-090226
z: 19.03.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.08.2013 13:00
Cena: 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Poplatok za sútažné podklady musí byť zložený na účet kontaktnej osoby verejného obstarávateľa pred poskytnutím sútažných podkladov. Súťažné podklady budú záujemcovi/uchádzačovi vydané až po zaplatení poplatku za súťažné podklady, k žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca priloží doklad o zaplatení poplatku za súťažné podklady. Číslo účtu: 0589945030/5600. Ako variabilný symbol uvedte IČO záujemcu/uchádzača, v prípade skupiny IČO lídra skupiny. Ako špecifický symbol uvedte značku oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, pod ktorou bolo predmetné oznámenie zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.08.2013 14:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.08.2013 15:00
Miesto: Zasadačka obecného úradu
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné bude neverejné. Vzhľadom na to, že pri zadávaní zákazky bude použitá elektronická aukcia, verejný obstarávateľ v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude otvárať častí ponúk uchádzačov označených ako Kritériá predložené do verejného obstarávania podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po otvorení častí ponúk označených ako Ostatné komisia vykoná všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnenia tejto časti ponuky, vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení ponúk uchádzačov.
Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá bude neverejné. Vzhľadom na to, že pri zadávaní zákazky bude použitá elektronická aukcia, verejný obstarávateľ v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude otvárať častí ponúk uchádzačov označených ako Kritériá predložené do verejného obstarávania podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Kohézny fond, Prioritná os 4. Odpadové hospodárstvo, Operačný cieľ 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.1 Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku okrem dokladov a dokumentov predložených v českom jazyku. 1.2 Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí ju predložiť v slovenskom jazyku. Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní predložia v jazyku krajiny svojho sídla a súčasne ich predložia aj úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov a dokumentov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov a dokumentov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. 1.3 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky a dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v jednom originálnom vyhotovení, v jednej písomnej fotokópii a jednej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči. Ponuku a doklady preukazujúce splnenie podmienok verejný obstarávateľ odporúča predložiť zviazanú v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí a vzostupne očíslované. 1.4 Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 1.5 Ponuka a doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti budú doručené v zapečatenom obale s heslom SÚŤAŽ - názov súťaže - NEOTVÁRAŤ v lehote na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť a kontaktné miesto uvedené v bode I.1. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Pracovná doba kontaktného miesta je pondelok až piatok, od 09,00 - 14,00 hod. Na vonkajšej strane obálky uchádzač taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu uchádzača (všetkých členov skupiny). 1.6 Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z procesu verejného obstarávania, ak uchádzač nesplnil podmienky účasti, predložil neplatné doklady, nepredložil požadované doklady alebo informácie alebo poskytol nepravdivé alebo skreslené informácie. Neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, sú neúplné, alebo sú poškodené, nečitateľné alebo pozmenené. Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predloženie ponuky až do dňa uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité