Oznámenie 11610 - MSS

Obsah

11610 - MSS
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nám. SNP 23, Banská Bystrica 974 01
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Brieda, Ing. Zuzana Andrássy Phd.
Mobil: +421 911984753
Telefón: +421 484306290 / 484306291
Email: vo@3connect.sk; estera.janicinova@vucbb.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Stratégia podpory rastu zamestnanosti v BBSK
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Banskobystrický samosprávny kraj
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Spracovanie sektorového rozvojového dokumentu: "Stratégia podpory rastu zamestnanosti v BBSK", ktorý jasne definuje aktuálny stav zamestnanosti na území BBSK s ohľadom na cieľovú skupinu ( znevýhodnené osoby- mladí nezamestnaní a príslušníci MRK) v nadväznosti na PHSR na roky 2014-2020.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98200000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 51 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
02.09.2013
Ukončenie
28.02.2014
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z ERDF a z vlastných prostriedkov obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové, zálohové platby. Platba za plnenie predmetu obstarávania sa bude realizovať mesačne na základe predložených a odsúhlasených faktúr za vykonané služby . Faktúry budú uhradené prevodom na účet dodávateľa.Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Umožňuje sa účasť skupiny dodávateľov v súťaži. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov, vyžaduje sa predloženie čestného vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadované právne vzťahy podľa špecifikácií stanovených v súťažných podkladov.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny - výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou
7.§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať- čestným vyhlásením
8.§ 26 ods. 1 písm. h)nemá právoplatne uložený zákaz vo verejnom obstarávaní


Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Bod. č.8 uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady v zmysle § 27 ods. 1,
písm.a) Vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky voči banke. V prípade ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách predloží vyjadrenie o schopnosti plniť svoje finančné záväzky voči banke od každej banky, v ktorej má vedený účet. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené účty v iných bankách okrem tej (tých) od ktorej (ktorých) vyjadrenie predložil v ponuke.
písm. d) prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky /2010,2011, 2012/ za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Pre splnenie tejto podmienky uchádzač predloží Vyhlásenie o celkových obratoch za posledné tri hospodárske roky /2010,2011,2012/ v prehľadnej tabuľke, podpísané osobou oprávnenou konať za uchádzača. Za celkový obrat sa berú do úvahy údaje z riadku Tržby za predaj vlastných výrobkov a služieb z výkazu ziskov a strát právnických osôb, prípadne ekvivalenty predmetných údajov pre zahraničných uchádzačov. Žiadame, aby uchádzač predložil aj kópiu výkazu ziskov a strát za predmetné roky ( 2010, 2011,2012) za účelom možnosti kontroly poskytnutých údajov.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný, ktorým sa preukazuje toto finančné a ekonomické postavenie.
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K písm.d)
Minimálna požadovaná výška celkového obratu v zmysle písm d) je 90 000 EUR s DPH v rokoch /2010,2011,2012/ alebo ekvivalent v inej mene, ak sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
1. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb podobného charakteru, ako predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
2. Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Podmienka podľa bodu 1. bude splnená, ak uchádzač predloží z
.*-referencie z oblasti tvorby rozvojových dokumentov pre územnú samosprávu za predchádzajúce 3 roky (2010,2011,2012), v suhrnnej hodnote minimálnej hodnote 60.000,- €
*- z toho aspoň 1 socio-ekonomická analýza a súčasne aspoň 1 analýza zameraná na cezhraničnú migráciu pracovnej sily a súčasne aspoň 3 referencie na spracovanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok v rámci opatrení na rieešnie problematiky nezamestnanosti mladých a súčasne aspoň 3 referencie z oblasti príprav lokálnych stratégií komplexného prístupu alebo iného obdobného dokumentu na riešenie zamestnanosti marginalizovaných rómskych komunit
Podmienka bodu č. 2 bude splnená ak, uchádzač disponuje s nasledovným tímom expertov:
Kľúčový expert č.1-projektový manažér
*- VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické)
*-aspoň 8 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja
*-aspoň 3 preukázateľné referencie z tvorby PHSR
*- certifikát IPMA alebo PRINCE2 alebo ekvivalentný doklad preukázajúci skúsenosti z oblasti projektového manažmentu
*-ovládanie anglického jazyka
Kľúčový expert č.2- expert na facilitáciu
*- VŠ vzdelanie II. Stupňa psychológia alebo humanitné vedy
*-aspoň 8 ročná odborná prax v oblasti realizácie rozvojových projektov
*-aspoň 3 preukázateľné skúsenosti s facilitáciou pracovných skupín v rámci rozvojových projektov
*-ovládanie anglického jazyka
Experti 3,4,5:
*- VŠ vzdelanie II. Stupňa (prírodovedecké alebo ekonomické alebo humanitné)
*-aspoň 3 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja
*-aspoň 3 preukázateľné referencie z realizácie rozvojových projektov pre miestnu alebo regionálnu samosprávu
*-ovládanie anglického jazyka
Odôvodnenie primeranosti:
Stanovenie ostatných podmienok účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri poskytovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VO/zamestnanosť
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.07.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.07.2013 11:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné", sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa ( Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica zasadačka na II. poschodí,). Táto časť hodnotenia je neverejná. Otváranie časti ponuky označenej ako "Kritériá", vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré nebudú vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené , verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania časti ponúk označených, ako Kritériá. Na otváraní obálok s ponukami ( časť: " Kritériá") sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami ( časť: " Kritériá") sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená). Uchádzač môže byť zastúpený
osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program 4.1- Regenerácia sídiel
VI.3. Ďalšie informácie
a) všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzac bez financného nároku voci verejnému obstarávatelovi, a to bez ohladu na výsledok verejného obstarávania.
b) Komunikácia medzi verejným obstarávatelom a uchádzacmi bude prebiehat elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzac na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady urcí platnú emailovú adresu. Adresa verejného obstarávania, kde treba do stanoveného termínu vyžiadať súťažné podklady, resp.kde treba zaslať otázky a žiadosti ovysvetlenie je : vo@3connect.sk
C)- verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neuzavriet zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekrocí predpokladané financné možnosti verejného obstarávatela na realizáciu predmetu zákazky
D) V prípade, že vítaz sútaže odmieta uzavriet zmluvu v lehote viazanosti ponúk, resp. niektorá zmluvná strana odstupi uz od uzavretej zmluvy ,verejný obstarávatel si vyhradzuje právo rokovat o uzavretí zmluvy s dalším uchádzacom v poradí.
E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do 8.7.2013 do 10.00. V žiadosti o SP uvedie každý
záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané dňa 9.7.2013 všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu.
F)Otázky resp. vysvetlenia k súťažným podkladom môžete zaslať najneskôr do 22.7.2013 do 10.00 na emailovú adresu vo@3connect.sk. Odpovede na všetky otázky budú zaslané jednotne každému záujemcovi dňa 23.7.2013.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.06.2013

Redakčné opravy

12945 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 138/2013
V oznámení 11610 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Banskobystrický samosprávny kraj, Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.3 Trvanie zmluvy, alebo lehoty uskutočnenia Namiesto: Obdobie: v intervale Začatie 02.09.2013 Ukončenie 28.02.2014 Viď: Obdobie: v intervale Začatie 02.09.2013 Ukončenie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy IV.3 Ďaľšie informácie Namiesto: E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do 8.7.2013 do 10.00. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané dňa 9.7.2013 všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu. Viď: E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do termínu predkladania ponúk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 08.07.2013 10:00 Viď: 31.07.2013 10:00 IV.3.4. Minimlna lehota počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.10.2013 Viď: 31.12.2013 I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta) Úradný názov: Banskobystrický samosprávny kraj PSČ: 97401 Poštová adresa: Nám.SNP 23 Mesto/obec: Banská Bystrica Štát: Slovensko Kontaktné miesto: Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica Mobil: +421 911984753 Telefón: +421 915751170 E-mail: vo@3connect.sk; vladimir.brieda@vuc.bbsk
13460 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 145/2013
V oznámení 11610 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Banskobystrický samosprávny kraj, Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3Ďaľšie informácie Namiesto: a) všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. b) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude prebiehať elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzač na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady určí platnú emailovú adresu. Adresa verejného obstarávania, kde treba do stanoveného termínu vyžiadať súťažné podklady, resp. kde treba zaslať otázky a žiadosti o vysvetlenie je : vo@3connect.sk C) - verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančné možnosti verejného obstarávateľa na realizáciu predmetu zákazky D) V prípade, že vítaz sútaže odmieta uzavrieť zmluvu v lehote viazanosti ponúk, resp. niektorá zmluvná strana odstupi už od uzavretej zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rokovať o uzavretí zmluvy s dalším uchádzačom v poradí. E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do terminu predkladania ponúk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu. F) Otázky resp. vysvetlenia k súťažným podkladom môžete zaslať najneskôr do 22.7.2013 do 10.00 na emailovú adresuvo@3connect.sk. Odpovede na všetky otázky budú zaslané jednotne každému záujemcovi dňa 23.7.2013 Viď: a) všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. b) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude prebiehať elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzač na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady určí platnú emailovú adresu. Adresa verejného obstarávania, kde treba do stanoveného termínu vyžiadať súťažné podklady, resp. kde treba zaslať otázky a žiadosti o vysvetlenie je : vo@3connect.sk C) - verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančné možnosti verejného obstarávateľa na realizáciu predmetu zákazky D) V prípade, že vítaz sútaže odmieta uzavrieť zmluvu v lehote viazanosti ponúk, resp. niektorá zmluvná strana odstúpi už od uzavretej zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rokovať o uzavretí zmluvy s ďalším uchádzačom v poradí. E) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na na emailovu adresu vo@3connect.sk najneskôr do terminu predkladania ponuk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, nakoľko SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady do stanoveného termínu. F) Otázky resp. vysvetlenia k súťažným podkladom môžete zaslať najneskôr do 22.7.2013 do 10.00 na emailovú adresu vo@3connect.sk. Odpovede na všetky otázky budú zaslané jednotne každému záujemcovi dňa 23.7.2013 G) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje neuzavrieť zmluvu, v prípade že Riadiaci orgán nechváli NFP resp. spochybní zákonný priebeh procesu verejného obstarávania.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité