Oznámenie 11505 - MST

Obsah

11505 - MST
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Štátny inštitút odborného vzdelávania
IČO: 17314852
Bellova 54/a, 83763 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Fax: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.siov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Environmental Innovation Center, a.s.
IČO: 46059326
Medený Hámor 14 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Environmental Innovation Center, a.s.
IČO: 46059326
Medený Hámor 14 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Environmental Innovation Center, a.s.
IČO: 46059326
Medený Hámor 14 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Propagačné predmety
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Štátny inštitút odborného vzdelávania, Bellova 54/a, 837 63 Bratislava-Nové Mesto.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 24
Hodnota 106 364,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zadávaných zákaziek (ak je známa): Priebežne, podľa potrieb verejného obstarávateľa
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka propagačných predmetov pre účely publicity a informovanosti vrátane súvisiacich služieb, ktorými sú potlač, balenie a doprava na miesto určenia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39294100-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22462000-6, 30192130-1, 30192120-8, 22852000-7, 22817000-0, 35261000-1, 22830000-7, 18424000-7, 30192170-3, 30233180-6, 39221120-4, 37441700-8, 30237220-7, 18900000-8, 22000000-0, 79810000-5, 60000000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky sú najmä tieto tovary v nasledujúcich množstvách:
Informačné panely (tabule s výklopnými lištami) - 60 ks, Eloxovaná hliníková konštrukcia s dvoma opornými nožičkami - 12 ks, Komatexová tabuľa - 12 ks, Guľôčkové pero s kovovými doplnkami - 7000 ks, Drevená ceruzka v prírodnej farbe s gumou - 1000 ks, Plátenná taška s krátkymi uškami - 7000 ks, Prírodná papierová taška s krútenými uškami - 1500 ks, Plastová kľúčenka pre mincu do vozíka - 7000 ks, Reklamné cmúľacie vitamíny pre deti s príchuťou - 5000 ks, Plánovací diár - 4000 ks, USB kľúč otočný - 4750 ks, Dotykové rukavice na špeciálnu povrchovú úpravu na palci a ukazovákoch - 750 ks, Farebné antistresové lopty - 750 ks, Lesklý keramický hrnček s rovným tvarom s okrúhlou rukoväťou a kapacitou 300 ml - 1250 ks, Ultra tenká podložka pod myš k PC - 750 ks, Drevené farebné ceruzky v papierovom balení z ekologického materiálu - 500 ks.
Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 106 364,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 5 000,00
EUR alebo ekvivalent v inej mene. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, spolufinancovaný Európskym sociálnym fondom a môže byť spolufinancovaný i z ďalších projektov a/alebo programov financovaných z fondov
Európskej únie a/alebo spolufinancovaný mnohostrannými inštitúciami a inými darcami.
Finančné plnenie zmluvnej ceny sa bude realizovať v EUR pričom lehota splatnosti faktúr bude 30 dní. Podmienky
financovania a platobné dojednania budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Záujemcom, resp. uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho
plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi
predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému
obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: 1. Úspešný uchádzač ako poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 528/2008 o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon č. 528/2008) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 528/2008 a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006 na výkon kontroly.
2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti len uchádzačom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska v súlade s § 91 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Podľa § 91 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ môže vyhradiť právo účasti len záujemcom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), preukazujúce, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f)písm. h) čestným vyhlásením.
3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje
inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5.Uchádzač zapísaný v Zozname podnikateľov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť platným Potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súťažiach, pri ktorých bolo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, oznámenie použité ako výzva na súťaž alebo výzva na predkladanie ponúk odoslané na uverejnenie od 18. februára 2013, predloží :
a)platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
b)čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní a
c)čestné vyhlásenie, že uchádzač nie je osobou:
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
6.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
7.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
8. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu. V uvedenom prípade bude verejný obstarávateľ aplikovať ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzačov vyžaduje priamo ustanovenie § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Súčasťou predložených výkazov musí byť osvedčenie daňového úradu podľa § 23 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.
2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné
postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
4. Kurzom pri stanovení hodnoty v pôvodnej zahraničnej mene na hodnoty meny EUR je v prípade slovenských
subjektov kurz vyhlásený Národnou bankou Slovenska (NBS) platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu (spravidla deň splnenia dodávky) a v prípade zahraničných subjektov kurz vyhlásený Európskou centrálnou bankou (ECB), platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu.
5. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu. V uvedenom prípade bude verejný obstarávateľ aplikovať ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre bod 1:
Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový dosiahnutý obrat vo výške 300 000,00 EUR za
posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2010 - 2012.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní:
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť
uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho dodania.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
4. V prípade, že predložený referenčný list uchádzača podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
obsahuje len celkový údaj o hodnote dodaného tovaru, ktoré boli predmetným uchádzačom dodávané v združení s
ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, uchádzač je povinný predložiť i doklad preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný uchádzač ako člen tohto združenia.
5. V prípade dodávania tovaru v dlhšom časovom období, ako je predchádzajúce tri roky podľa § 28 ods. 1 písm. a)
zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač je povinný predložiť i doklad obsahujúci údaj o hodnote dodanom tovare za
predchádzajúce tri roky.
6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
7. Kurzom pri stanovení hodnoty v pôvodnej zahraničnej mene na hodnoty meny EUR je v prípade slovenských
subjektov kurz vyhlásený Národnou bankou Slovenska (NBS) platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu (spravidla deň splnenia dodávky) a v prípade zahraničných subjektov kurz vyhlásený Európskou centrálnou bankou (ECB), platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu.
8. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu. V uvedenom prípade bude verejný obstarávateľ aplikovať ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre bod 1:
Týmto spôsobom uchádzač preukáže dodávku tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (propagačné a reklamné predmety) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2010, 2011, 2012 v minimálnej celkovej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom
obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný
obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Účelom
požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období ako jednej z podmienok účasti
týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä
preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je
spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným
obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (dodávaného tovaru), ktorý je
predmetom zákazky.
Pre bod 2:
Uchádzač predloží vzorky, opis alebo fotografie tovarov tvoriacich predmet zákazky podľa tohto Oznámenia, bod II.2.1, resp. Súťažných podkladov, Zväzok III. Opis predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti , ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky a či uchádzač disponuje tovarom, ktorý je predmetom zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné uvedené v súťažných podkladoch a podmienkach elektronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 31.07.2013
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť doručená na adrese Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava. V prípade, že záujemca požiada o vydanie súťažných podkladov spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie obsahu (napr. e-mailom, faxom), musí byť takáto žiadosť v lehote 3 dní doručená na uvedenú adresu aj v originálnej listinnej podobe. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané. Úhrada za súťažné podklady je stanovená vo výške 5,00 EUR. Uvedená suma musí byť uhradená a na účet pripísaná najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. V prípade úhrady bankovým prevodom, finančné prostriedky záujemca zloží na účte vedenom v Tatra banke, a.s. č. účtu 2923869432/1100, (IBAN: SK93 1100 0000002923869432), variabilný symbol IČO uchádzača.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.07.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.03.2014
Miesto (ak sa uplatňuje)
Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Neuplatňuje sa.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): 1. Operačný program Vzdelávanie, spolufinancovaný fondom: Európsky sociálny fond, Prioritná os: 4 Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť pre Bratislavský kraj, Opatrenie: 4.2 Zvyšovanie konkurencieschopnosti Bratislavského kraja prostredníctvom rozvoja terciálneho a ďalšieho vzdelávania, názov projektu: Tvorba Národnej sústavy kvalifikácií, ITMS kód projektu: 26140230013, Kód Výzvy: OVP/K/RKZ/NP/2012-8.
2. Operačný program Vzdelávanie, spolufinancovaný fondom: Európsky sociálny fond, Prioritná os: 2 ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ĽZ, Opatrenie: 2.1 Podpora ďalšieho vzdelávania, Názov projektu: Tvorba Národnej sústavy kvalifikácií, ITMS kód projektu: 26120130023, Kód Výzvy: OVP/K/RKZ/NP/2012-8.
3. Operačný program Vzdelávanie, spolufinancovaný fondom: Európsky sociálny fond, Prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, Názov projektu: Rozvoj stredného odborného vzdelávania, ITMS kód Projektu: 26110130548, Kód Výzvy: OPV/K/NP/2013-4.
4. Operačný program Vzdelávanie, spolufinancovaný fondom: Európsky sociálny fond, Prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, Názov projektu: Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami, ITMS kód Projektu : 26110130549, Kód Výzvy : OPV/K/NP/2013-6.
5. Predmet zákazky môže byť spolufinancovaný i z ďalších projektov a/alebo programov financovaných z fondov
Európskej únie a/alebo spolufinancovaný mnohostrannými inštitúciami a inými darcami.
VI.3. Ďalšie informácie
1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na vyžiadanie súťažných podkladov.
3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
4.) Uchádzač predloží jeden originál ponuky samostatne pre časť Ostatné a pre časť Kritériá, jednu tlačenú kópiu
ponuky samostatne pre časť Ostatné a pre časť Kritériá a súčasne pre časť Ostatné a pre časť Kritériá na 2 (dvoch) samostatných CD/DVD/USB nosičoch elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
5.) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými.
6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.06.2013

Profil Obstarávateľa


Dôležité