Oznámenie 11527 - MST

Obsah

11527 - MST
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
BOWA s.r.o.
IČO: 35695439
Rusovská cesta 20 , 85101 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): BOWA s.r.o., Rusovská cesta 20, 851 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Marián Zvozil
Telefón: +421 220906912
Fax: +421 262413720
Email: zvozil@bowa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bowa.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bowa.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromná obchodná spoločnosť
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): servisná spoločnosť so zameraním na oblasť registračných pokladníc a výpočtovej techniky
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zavedenie moderných informačných technológií v spoločnosti BOWA s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: BOWA s.r.o., Rusovská cesta 20, 851 01 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o dodanie tovarov na zákazku: "Zavedenie moderných informačných technológií v spoločnosti BOWA s.r.o.", ktorej predmetom je dodanie tovarov v nasledovných predmetoch zákazky:
1.časť predmetu zákazky - Modernizácia IT infraštruktúry:Nákup a implementácia PC vrátane príslušenstva ( hardvér, softvér), Vybudovanie LAN siete, Obstaranie softvéru na modelovanie výroby
2.časť predmetu zákazky - Modernizácia webstránky a e-shopu
Podrobné technické požiadavky a opis predmetu zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch,najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35125300-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 32410000-0, 48900000-7, 48821000-9, 30213300-8, 30234100-9, 30234000-8, 30231310-3, 30232110-8, 31154000-0, 48224000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1.časť predmetu zákazky - Nákup a implementácia PC vrátane príslušenstva (20x PC, 20x LCD monitor, 20x záložný zdroj, 4x notebook, 24x kancelársky soft. balík, antivir. soft., multifunkčné kopírovacie zariadenie, kamerový systém - 10 kamier, 1x server, 1x serverový OS, 2x pevný disk, kabeláž, inštalácia), Vybudovanie LAN siete (2xrack, 1x switch, 1x záložný zdroj, 30x zásuvka, kabeláž, inštalácia), Obstaranie softvéru na modelovanie výroby (1xsoftvér na návrh plošných spojov, 2xsoftvér na programovanie procesorov)
2.časť predmetu zákazky - Modernizácia webstránky a e-shopu (systém na správu obsahu - CMS)
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 73 670,0000 Hodnota/Do: 74 645,7500 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 10
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
1.časť predmetu zákazky - Modernizácia IT infraštruktúry
1) STRUČNÝ OPIS
V rámci tejto časti predmetu zákazky budú obstarané nasledovné zariadenia: Nákup a implementácia PC vrátane príslušenstva (hardvér, softvér), Vybudovanie LAN siete, Obstaranie softvéru na modelovanie výroby. Podrobné technické požiadavky a opis predmetu zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch,najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35125300-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 32410000-0, 48900000-7, 48821000-9, 30213300-8, 30234000-8, 30231310-3, 30232110-8, 31154000-0, 30234100-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Nákup a implementácia PC vrátane príslušenstva (20x kancelárske PC, 20x LCD monitor, 20x záložný zdroj, 4x notebook, 24x kancelársky soft. balík, 1x antivir. soft., 1x multifunkčné kopírovacie zariadenie, kamerový systém - 8x indoor, 2xoutdoor kamery, kamerový softvér, 2xswitch, 1x server, 1x serverový OS, 2x pevný disk, 600 m kabeláž, inštalácia 170 hod.), Vybudovanie LAN siete (2xrack, kabeláž 750m, 2xpatch panel, 1x rozvodný panel, 1x switch, 1x záložný zdroj, 30x zásuvka, 4x sieťová karta, inštalácia 56hod.), Obstaranie softvéru na modelovanie výroby (1x softvér na návrh plošných spojov, 2x softvér na programovanie procesorov)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota/Od: 64 170,0000 Hodnota/Do: 64 895,7500 EUR
Časť: 2
NÁZOV
2.časť predmetu zákazky - Modernizácia webstránky a e-shopu
1) STRUČNÝ OPIS
V rámci tejto časti predmetu zákazky sa zrealizuje Modernizácia webstránky a e-shopu. Bude obstaraný systém na správu obsahu webstránky, tzv. "Content Management System". Ide vlastne o profesionálnu webovú aplikáciu s možnosťou editácie a aktualizácie obsahu a flexibilného rozšírenia o jednotlivé moduly. Okrem samotnej firemnej prezentácie bude aplikácia obsahovať aj nasledovné moduly :Podrobné technické požiadavky a opis predmetu zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch,najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 48224000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1x systém na správu obsahu CMS
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota/Od: 9 500,0000 Hodnota/Do: 9 750,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponuky uchádzača sa vyžaduje len pre 1.časť predmetu zákazky vo výške 3 000,- EUR (tritisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky je buď zložením finančných prostriedkov na účet obstarávateľa alebo bankovou zárukou.
Ďalšie podrobné informácie o spôsobe zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci operačného programu:Operačný program Bratislavský kraj.
Splatnosť faktúry bude do 60 dní odo dňa doručenia obstarávateľovi až po protokolárnom prevzatí tovaru. Zálohy sa neposkytujú.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia
ponuky. Obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola
prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí
nenávratného finančného príspevku (Zmluvy o NFP), bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/
overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o
NFP a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve o NFP a podľa
platných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť.Oprávnené osoby na
výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby; b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi
poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené
osoby; d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; e) Splnomocnení zástupcovia Európskej
Komisie a Európskeho dvora audítorov; f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm a) až d) v súlade s príslušnými
právnymi predpismi SR a EÚ. Obstarávateľ si
vyhradzuje právo podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom až po overení procesu verejného obstarávania
poskytovateľom NFP, ktorým je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR (MPRV SR).
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia v zmysle § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
1.1 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin
korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie
príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za
trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin,
ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
1.3 nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.4 nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5 nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.6 je oprávnený dodávať tovar pre 1. časť predmetu zákazky alebo je oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu pre 2. časť predmetu zákazky v závislosti, na ktorú časť predmetu zákazky predkladá ponuku,
1.7 nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré
dokáže obstarávateľ preukázať;
1.8 nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý
vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom,
členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý
vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom,
členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase,
keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu
ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti
vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý
vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti
alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom,
členom štatutárneho orgánu, prokuristom
alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá
má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom
obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase,
keď k nástupníctvu došlo, právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá
mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok uvedených v bodoch 1.1 až 1.6 a 1.8 predložením originálnych dokladov
alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.9 podľa bodu 1.1 a 1.2: výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na
predkladanie ponúk;
1.10 podľa bodu 1.3: potvrdením príslušného súdu že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani
nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok
majetku, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk;
1.11 podľa bodu 1.4: potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk;
1.12 podľa bodu 1.5: potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk;
1.13 podľa bodu 1.6: dokladom o oprávnení dodávať tovar ak predkladá ponuku na 1. časť predmetu zákazky alebo poskytovať službu a dodávať tovar ak predkladá ponuku na 2. časť predmetu zákazky.
predkladajú doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, alebo iný relevantný
doklad). Príslušný doklad musí byť aktuálny a musí preukazovať oprávnenie na dodanie tovarov alebo poskytnutie služieb hlavného predmetu príslušnej časti zákazky na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
1.14 podľa bodu 1.8: čestným vyhlásením 2. Podľa § 128 ods. 1 zákona
uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže
nahradiť doklady uvedené v bode 1.9 až 1.14 predložením originálu alebo úradne overenej kópie potvrdenia
Úradu pre verejné obstarávanie o zápise uchádzača do zoznamu podnikateľov platnom ku dňu uplynutia lehoty
na predkladanie ponúk. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.
februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží:platné potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov a čestné vyhlásenie v zmysle bodu 1.8..
3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v bode 1.9 až 1.14 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným
vyhlásením vyhotoveným podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine
pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača.
5. Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať, bude z verejnej súťaže vylúčený.
6. Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž
vo verejnom obstarávaní 9a), porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, 9ab) za ktoré bola právoplatne
uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno
preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 1.7 plynie odo dňa,
kedy sa rozhodnutie stane konečným.
7. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) Právoplatné rozhodnutie
príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie
príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým
bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d)
iný právoplatný rozsudok súdu. Porušenie záväzku ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností
alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
8. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1.7 spĺňa aj ten, komu nebola uložená
pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
9. Splnenie podmienok účasti bod 1.7 v zmysle § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
preukazuje obstarávateľ.
10. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa bodu 1.6 v zmysle
§ 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
11. V zmysle §32 ods. 8, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom,
určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
12. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nevyžaduje sa.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyžaduje sa len pre 1. časť predmetu zákazky:
1. Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,ktorými preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť:
1.1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné,vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
1.2 písm. d) opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho štúdijných a výskumných zariadení.
1.3 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
2. Na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej
spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
4. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných
osôb podľa § 28 ods. 2. zákona o verejnom obstarávaní.
5. V zmysle §32 ods. 8, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi
úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1. Pre splnenie podmienky v bode 1.1 písm. a) uchádzač
predloží v ponuke na 1.časť predmetu zákazky podpísaný Zoznam dodávok tovaru,
ktoré boli dodané v predchádzajúcich 3 rokoch (2010,2011,2012) a bude obsahovať tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako 1.časť predmetu zákazky, s min. nasledovnými dodávkami: kamerový systém, LAN sieť, server, hardvér a softvér, v súhrnnej hodnote všetkých dodávok v zozname spolu min. 60 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Uchádzačom podpísaný Zoznam dodávok tovaru bude obsahovať názov dodávky tovaru/zákazky, názov odberateľa, lehotu dodania, cenu dodávky bez DPH.
K zoznamu dodávok tovaru odporúčame využiť vzorovú Prílohu B1 - Zoznam dodavok tovaru v Súťažných podkladoch. K uvedeným dodávkam tovaru v zozname uchádzač predloží dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľa (ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní). Obstarávateľ požaduje, aby predložené dôkazy o plnení (potvrdené Referenčné listy od odberateľov alebo obdobné dokumenty predkladané ako dôkazy o plnení) obsahovali zákonom stanovené informácie a odporúča uviesť aj iné údaje: názov zákazky, obchodné meno a adresa objednávateľa, meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej tel. kontakt, príp. e-mail pre prípadné overenie údajov, obchodné meno a adresa dodávateľa, zmluvná/realizovaná cena bez DPH, zmluvná/skutočná lehota dodania, stručný popis dodávok tovaru, meno a priezvisko a podpis oprávnenej osoby objednávateľa a pečiatka- ak odberateľ používa. Odporúčame uchádzačom použiť vzor Referenčného listu uchádzača, ktorý je v prílohe B2 súťažných podkladov. V prípade ak nie je možné získať potvrdenie od odberateľa, ktorým bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, uchádzač predloží vyhlásenie o dodaní tovaru. Takéto vyhlásenie bude obsahovať min. údaje ako pre dôkaz o plnení uvedené vyššie. Obstarávateľ bude skúmať objektívnu nemožnosť získania takéhoto potvrdenia, ak nebude v rámci predložených dokladov preukázaná. Obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť u odberateľa alebo z iných zdrojov hodnovernosť poskytnutých informácii.
2. Pre splnenie podmienky v bode 1.2 písm. d) sa vyžaduje predložiť v zmysle §29 zákona platný certifikát manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 min. v oblasti predaja a implementácie hardvéru a softvéru. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality podľa európskych noriem. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu (ako rovnocenný doklad sa neakceptuje Príručka kvality ani doklad o tom, že je uchádzač v neukončenom procese certifikácie podľa príslušných noriem kvality).
3. Pre splnenie podmienky v bode 1.3 písm. g) sa vyžaduje Špecialista IT, ktorý musí spĺňať nasledovné požiadavky: a) ukončené úplné stredoškolské (SŠ) alebo vysokoškolské (VŠ) vzdelanie technického zamerania v oblasti informačných technológií, b) prax v odbore IT min. 5 rokov pre SŠ vzdelanie alebo 3 roky pre VŠ vzdelanie. c)Preukázanie skúseností na pozícii ako IT špecialista alebo technik na min. 1 referenčnej zákazke v oblasti inštalácie infraštruktúry IT s cenou zákazky min. 30 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Za špecialistu sa predložia údaje vo forme Profesného životopisu, ktorý bude podpísaný navrhnutým odborníkom. Profesný životopis bude obsahovať min. nasledovné údaje: názov navrhovanej pozície na tomto projekte, titul, meno a priezvisko odborníka, dátum narodenia, vzťah k uchádzačovi (typ prac. pomeru/živnosť/iné), údaje o dosiahnutom predmetnom vzdelaní v odbore IT (obdobie štúdia, názov školy a získané vzdelanie), história priebehu zamestnaní - obdobie (mesiac/rok), názov a sídlo zamestnávateľa, pracovné zaradenie, stručný popis činnosti, ďalej sa uvedie min. 1 referenčná zákazka v oblasti IT s uvedením: názov zákazky, odberateľ a kontakt na odberateľa, funkcia špecialistu na projekte, stručný popis projektu a činnosti špecialistu, obdobie a cena zákazky v EUR bez DPH, ďalej na záver životopisu sa pripojí vyhlásenie o pravdivosti údajov s podpisom odborníka.
4. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006
Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. El. aukcia sa
uskutoční pre každú časť predmetu zákazky samostatne v odlišných časových intervaloch. El. aukcia pre potreby tejto zákazky je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí ponuky.2. Obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov, ktorých ponuky splnili podmienky účasti a iné podmienky stanovené na predmet zákazky a vyzve ich na účasť v elektronickej aukcii (na predloženie nových cien upravených smerom nadol). Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude doručená e-mailom na adresu kontaktnej osoby zodpovednej ze el. aukciu a ktorú uchádzač uvedie v ponuke(Príloha A1 - Formulár na predloženie ponuky). Účelom el. aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom vyhodnotení ponúk.3. Informácie týkajúce sa použitého elektronického zariadenia, podmienky a špecifikácie technického pripojenia sú uvedené v súťažných podkladoch. Ďalšie informácie o aukcii budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.4. Elektronická aukcia sa začne najskôr 2 pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v el. aukcii.5. V el. aukciách bude možné meniť iba kritérium Cena bez DPH za jednotlivé časti predmetu zákazky a to vo viacerých krokoch počas 60 minút. Pre každú časť predmetu zákazky sa uskutoční el. aukcia samostatne v inom čase.6. Obstarávateľ uzavrie po skončení e-aukcie zmluvu na základe výsledku e-aukcie v lehote viazanosti ponúk.7. Proti priebehu elektronickej aukcie a jej automatizovanému vyhodnoteniu ponúk nemožno podať námietku.8. V prípade rovnosti cien bude rozhodovať cena, ktorú systém zaeviduje ako prvú. Do systému zadáva vstupné ceny obstarávateľ v poradí v akom boli ponuky predložené.9. V prípade zásahu vyššej moci (napr. výpadok el. energie, plošný výpadok internetového spojenia, servera) a nemožnosti realizácie el.aukcie si vyhradzujeme právo el. aukciu zopakovať v náhradnom termíne.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ET-BOW-21/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.07.2013 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.07.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.07.2013 15:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie častí ponúk "Ostatné" a "Krtériá" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj.
Názov prioritnej osi: Vedomostná ekonomika
Názov opatrenia:2.2 Informatizácia spoločnosti
Názov skupiny aktivít:2.2.3 Zavádzanie a účinné využívanie prístupu k IKT v MSP.
VI.3. Ďalšie informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu
Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode oznámenia alebo na e-mailovú adresu:
info@eurotender.sk. Žiadosť o súťažné podklady môže byť podaná aj telefonicky avšak musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) požadujeme uviesť: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov. 2.Súťažné podklady sa zasielajú elektronicky na e-mailovú adresu uchádzača uvedenú v žiadosti o súťažné podklady a pozostávajú z 3 súborov, objem prenášaných dát do 5MB. Textová časť SP je v el. verzii v súboroch formátu pdf. (SP), doc. (prílohy) a xls. (formulár cenovej ponuky). Obstarávateľ bude vyžadovať potvrdenie doručenia SP e-mailom.Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje.
3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov - z včas doručenú žiadosť sa považuje žiadosť doručená do 22.7.2013. Komunikáciu na tieto účely obstarávateľ určuje výlučne v slovenskom
jazyku alebo českom jazyku. Pre zasielanie Žiadostí o vysvetlenie sa odporúča použiť e-mailová komunikácia na
adresu:info@eurotender.sk.
4. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Podmienky na preukázanie osobného postavenia určil obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona a sú povinné zo zákona. Podmienky na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti určil obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Splnením podmienky účasti, uvedenej v bode III.2.3. bod 1.1 uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre dodanie: 1.časti predmetu zákazky, s min. nasledovnými dodávkami: kamerový systém, LAN sieť, server, hardvér a softvér, v súhrnnej hodnote všetkých dodávok v zozname spolu min. 60 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Uvedené hodnoty sú primerané, týkajú sa predmetu zákazky a nepresahujú limit predpokladanej hodnoty zákazky a jej časti.Podmienka III.2.3 bod 1.2 podľa §28 ods. 1 písm. d) opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho štúdijných a výskumných zariadení. Vyžaduje sa platný certifikát manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 min. v oblasti predaja a implementácie hardvéru a softvéru. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality podľa európskych noriem.
Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Podmienka je primeraná v súlade so zákonom a súvisí s overením systému manažérstva kvality v oblasti predaja a implementácie hardvéru a softvéru podľa §29 zákona.Podmienka III.2.3. bod 1.3 podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby sa vyžaduje Špecialista IT, ktorý musí spĺňať nasledovné požiadavky: a) ukončené úplné stredoškolské (SŠ) alebo vysokoškolské (VŠ) vzdelanie technického zamerania v oblasti informačných technológií, b) prax v odbore IT min. 5 rokov pre SŠ vzdelanie alebo 3 roky pre VŠ vzdelanie. c)Preukázanie skúseností na pozícii ako IT špecialista alebo technik na min. 1 referenčnej zákazke v oblasti inštalácie infraštruktúry IT s cenou zákazky min. 30 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Za špecialistu sa predložia údaje vo forme Profesného životopisu, ktorý bude podpísaný navrhnutým odborníkom. Profesný životopis bude obsahovať min. nasledovné údaje: názov navrhovanej pozície na tomto projekte, titul, meno a priezvisko odborníka, dátum narodenia, vzťah k uchádzačovi (typ prac. pomeru/živnosť/iné), údaje o dosiahnutom predmetnom vzdelaní v odbore IT (obdobie štúdia, názov školy a získané vzdelanie), história priebehu zamestnaní - obdobie (mesiac/rok), názov a sídlo zamestnávateľa, pracovné zaradenie, stručný popis činnosti, ďalej sa uvedie min. 1 referenčná zákazka v oblasti IT s uvedením: názov zákazky, odberateľ a kontakt na odberateľa, funkcia špecialistu na projekte, stručný popis projektu a činnosti špecialistu, obdobie a cena zákazky v EUR bez DPH, ďalej na záver životopisu sa pripojí vyhlásenie o pravdivosti údajov s podpisom odborníka. Uvedená podmienka požadovania IT špecialistu je nevyhnutná k zabezpečeniu bezproblémového procesu inštalácie IT infraštruktúry počas plnenia zmluvy, požiadavky týkajúce sa vzdelania a praxe s príslušným vzdelaním v odbore IT a praxe pre SŠ - 5 rokov alebo VŠ - 3 roky v oblasti IT sú primerané a sleduje sa cieľ získania vzdelaného a skúseného odborníka z danej oblasti IT a sú stanovené primerane k požadovanej náročnosti danej činnosti v oblasti predmetu zákazky, skúsenosťami na min. 1 referenčnej zákazke inštalácie infraštruktúry IT v hodnote
min. 30 000 EUR bez DPH sa preukáže potrebná skúsenosť s obdobnými projektami v oblasti IT, ktoré neprevyšujú hodnotu zákazky.
5. Obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, ak a) ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplnil podmienky
účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač alebo záujemca neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 a
námietky v lehote podľa § 138 ods.5;
b) nedostal ani jednu ponuku;
c) ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným podľa § 34
a uchádzač neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 a nepodal námietky v lehote podľa § 138 ods. 5;
d) jej zrušenie nariadil úrad.
6. Obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili
okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie.
7. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom
skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny
dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
8. Uchádzač predloží ponuku na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa- EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava v 1 uzavretom obale, ktorý bude obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky označenú ako "OSTATNÉ" a "KRITÉRIA". Hlavný obal musí obsahovať nasledovné údaje: názov a adresu verejného obstarávateľa, názov alebo obchodné meno uchádzača, adresa sídla alebo miesta podnikania
uchádzača; označenie "Verejná súťaž - neotvárať" a označenie heslom súťaže: "BOWA - IT TECHNOLOGIE". Podrobné informácie viď v súťažných podkladoch
9.Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" bude neverejné a bude sa konať v dátume, ktorý bude uvedený v
bode IV.3.7 tohto oznámenia. Po vyhodnotení časti "Ostatné" obstarávateľ určí dátum otvárania častí ponúk
označených ako "KRITÉRIA". Otváranie bude neverejné - elektronická aukcia.
11.Obsah a forma ponuky Ponuka predložená uchádzačom musí byť predložená v 1 originály a obstarávateľ odporúča predložiť aj 1 neoverenú kópiu ponuky časti "Ostatné" a "Kritéria" vloženú do príslušných obálok, ďalej sa odporúča predložiť v el. verzii Formulár cenovej ponuky (Príloha E 1) v exceli na CD v časti "Kritéria". Ostatné požiadavky a informácie viď v súťažných podkladoch. Upozorňujeme uchádzačov, že v časti ponuky "Ostatné" by sa nemala objaviť zmluvná cena ani žiadna kalkulácia ceny ani akékoľvek iné údaje o návrhoch na plnenie kritérií. Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov, 17/Obsah a forma ponuky.
12. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 13. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, vzorové formuláre,informácie o dôvodoch na vylúčenie alebo o možnosti uplatnenia revíznych postupov (žiadosť o nápravu alebo podanie námietky) ako i ďalšie požiadavky stanovené obstarávateľom na predmet zákazky a obsah a formu ponuky.
14. Obstarávací subjekt podľa §7 ods. 1 zákona môže byť v tomto procese obstarávania uvedený ako ako
verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
15. Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi:Zákon NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený ako "zákon"), najmä ustanovenia týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek účinné do 30.6.2013.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.06.2013

Redakčné opravy

13218 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2013
V oznámení 11527 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa BOWA s.r.o., Rusovská cesta 20, 851 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 129/2013 zo dňa 03.07.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra body 1.6 a 1.13 Namiesto: 1.6 je oprávnený dodávať tovar pre 1. časť predmetu zákazky alebo je oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu pre 2. časť predmetu zákazky v závislosti, na ktorú časť predmetu zákazky predkladá ponuku,1.13 podľa bodu 1.6: dokladom o oprávnení dodávať tovar ak predkladá ponuku na 1. časť predmetu zákazky alebo poskytovať službu a dodávať tovar ak predkladá ponuku na 2. časť predmetu zákazky predkladajú doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, alebo iný relevantný doklad). Príslušný doklad musí byť aktuálny a musí preukazovať oprávnenie na dodanie tovarov alebo poskytnutie služieb hlavného predmetu príslušnej časti zákazky na ktorú predkladá uchádzač ponuku. Viď: 1.6 je oprávnený dodávať tovar,1.13 podľa bodu 1.6: dokladom o oprávnení dodávať tovar. Príslušný doklad musí byť aktuálny a musí preukazovať oprávnenie na dodanie tovarov hlavného predmetu príslušnej časti zákazky na ktorú predkladá uchádzač ponuku.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité