Oznámenie 11554 - MST

Obsah

11554 - MST
Vestník č. 129/2013 - 03.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
PROCESSING s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44800410
Nad Plážou 27, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESSING s.r.o., Nad Plážou 27, 97401 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Lórant Vojček, PhD., Ing. Viera Sotníková
Telefón: +421 484175630
Email: processingbb@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.processing.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Viera Sotníková
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Ing. Viera Sotníková
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PROCESSING s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44800410
Nad Plážou 27 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESSING s.r.o., Nad Plážou 27, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Lórant Vojček, PhD.
Telefón: +421 484175630
Email: processingbb@gmail.com
Internetová adresa (URL): http://www.processing.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, právnická osoba.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Podnikanie v oblasti nakladania s iným ako nebezpečným odpadom.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Špeciálne mobilné kontajnery na zhodnocovanie odpadov.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: NUTS 2 Západné Slovensko, Trnavský kraj, okres Trnava, obec Trnava, Priemyselná 10.
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup špeciálnych mobilných zariadení - kontajnerov. Časť 1.: Predmetom zákazky
je nákup špeciálneho mobilného zariadena, ktoré je určené na zhodnocovanie odpadových olejov (súčasti:
odstreďovacie separačné zariadenie na delenie 1 kus, filmová odparka 1 kus, mobilná olejová kontajnerová
kotolňa s vyvíjačom tlakovej pary 1 kus, rekuperačné zariadenie na predohrev vstupného materiálu 1 kus,
cisternové zásobníky na vstupné a výstupné materiály 3 kusy, gravitačné odlučovanie hrubého znečistenia 1
kus). Súčasťou dodania predmetu zákazky bude umiestnenie a montáž zariadení.
Časť 2.: Predmetom zákazky je nákup mobilného zariadenia určeného na zhodnocovanie odpadových kalov
a organických materiálov (súčasti: drvič na prípravu materiálu 1 kus, sušiace zariadenie na podrvený vstupný materiál 1 kus, peletizačný lis vhodný na peletovanie materiálov 1 kus, sklad produktu s baliacim zariadením 1 kus). Súčasťou dodania predmetu zákazky bude umiestnenie a montáž zariadení.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34221000-2
Doplnkový slovník: FC01-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 400 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
ČASŤ 1.:Mobilné zariadenie na zhodnocovanie odpadových olejov, emulzií a ropných kalov.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je nákup špeciálneho mobilného zariadenia, ktoré je určené na zhodnocovanie
odpadových olejov. Súčasťou dodania predmetu zákazky bude umiestnenie a montáž zariadení.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34221000-2
Doplnkový slovník: FC01-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Odstreďovacie separačné zariadenie na delenie 1 kus, filmová odparka 1 kus, mobilná olejová kontajnerová
kotolňa s vyvíjačom tlakovej pary 1 kus, rekuperačné zariadenie na predohrev vstupného materiálu 1 kus,
cisternové zásobníky na vstupné a výstupné materiály 3 kusy, gravitačné odlučovanie hrubého znečistenia 1
kus.
Hodnota 1 405 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 2
NÁZOV
ČASŤ 2.:Mobilné zariadenie na zhodnocovanie odpadových kalov a organických materiálov, použitých pre výrobu tepla.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je nákup mobilného zariadenia určeného na zhodnocovanie odpadových kalov a organických
materiálov. Súčasťou dodania predmetu zákazky bude umiestnenie a montáž zariadení.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34221000-2
Doplnkový slovník: FC01-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Drvič na prípravu materiálu 1 kus, sušiace zariadenie na podrvený vstupný materiál 1 kus, peletizačný lis vhodný na peletovanie materiálov 1 kus, sklad produktu s baliacim zariadením 1 kus.
Hodnota 995 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených na realizáciu projektu s názvom Mobilné
zariadenia na zhodnocovanie odpadov PROCESSING v rámci Operačného programu Životné prostredie,
spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja a Kohéznym fondom, Prioritná os: 4 Odpadové
hospodárstvo, Operačný cieľ: 4.2 Podpora aktivít zhodnocovania odpadov, číslo Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku: 012/4.2MP/2011. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Kúpna zmluva s víťazným uchádzačom bude uzatvorená na Časť 1. a Časť 2. tohto
oznámenia samostatne. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ požaduje záruku 6 rokov na všetky
tovary a komponenty, ktoré súvisia s dodaním predmetu zmluvy, jeho umiestnením a montážou.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona a v súlade s § 128 zákona. V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky.
V prípade, ak uchádzač plánuje preukázať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov (podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní), je potrebné prihliadať na to, kedy bolo potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov uchádzačovi vydané, nakoľko nie všetky potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov preukazujú, resp. obsahujú preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní. Ak potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov neobsahuje doklad podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, (čestné vyhlásenie), na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je okrem potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov potrebné predložiť aj čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
Povinnosť preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov vyplýva z § 26 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Časť 1. a Časť 2.: § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a nie je v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol v roku 2012 predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ požaduje získať spoľahlivého obchodného partnera, ktorý je schopný zabezpečiť finančné zdroje na plnenie predmetu zákazky a svoje záväzky si plní riadne a včas.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Časť 1. a Časť 2.: - § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. - § 28 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o technickom alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Časť 1. : - § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač je povinný preukázať dodávky mobilných zariadení na zhodnocovanie odpadov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (mobilné zariadenia na zhodnocovanie odpadových olejov, emulzií a ropných kalov) za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk spolu v minimálnej hodnote 250 000 EUR bez DPH. Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur. V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO: Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky a veľkosť projektu je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Časť 2.: - § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač je povinný preukázať dodávky mobilných zariadení na zhodnocovanie odpadov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (mobilné zariadenia pre spracovanie odpadových kalov a organických materiálov, použitých pre výrobu tepla) za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk spolu v minimálnej hodnote 250 000 EUR bez DPH. Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur. V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO: Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky a veľkosť projektu je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Časť 1. a Časť 2. : - § 28 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za kontrolu kvality v oblasti kontroly úplnosti a funkčnosti jednotlivých častí technológií samostatne, za kontrolu kvality v oblasti funkčnosti technológie ako celku pred skúšobnou prevádzkou, za kontrolu kvality v oblasti vplyvov technológie na životné prostredie počas skúšobnej prevádzky a meranie povinných parametrov pre Bezpečnosť práce, Hygienickú stanicu a za hodnotenie kvality v oblasti výstupných hlavných a vedľajších produktov a odpadov. Uchádzač v zozname uvedie meno a priezvisko, pracovnú pozíciu a kvalifikáciu všetkých príslušných osôb, ktoré sú súčasťou technického alebo technických orgánov uchádzača a zodpovedajú za kontrolu kvality. V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky s požadovaným objemom a rozsahom náročným na personálne zabezpečenie je žiadúce preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné kapacitné a odborné možnosti potrebné na realizáciu predmetu zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných
podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01/2013/VS/T
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 030-046851
z: 12.02.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.08.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: V štátnom (slovenskom) jazyku a v českom jazyku.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.08.2013 13:00
Miesto: PROCESSING s.r.o., Nad Plážou 27, 974 01 Banská Bystrica.
Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" a ako "Kritériá" sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na
vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, spolufinancovaný Európskym fondom regionálneho rozvoja a Kohéznym fondom, Prioritná os: 4 Odpadové hospodárstvo, Operačný cieľ: 4.2 Podpora aktivít zhodnocovania odpadov.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o súťažné podklady je potrebné označiť heslom: "PROCESSING s.r.o.".
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité