Oznámenie 12831 - MST

Obsah

12831 - MST
Vestník č. 138/2013 - 17.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 97496 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s., Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Štefanovičová
Telefón: +421 484727369 / 484727301
Fax: +421 484727365
Email: petra.stefanovicova@bbrsc.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.bbrsc.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa a údržba ciest II. a III. triedy vo vlastníctve Banskobystrického samosprávneho kraja
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Inertný posypový materiál
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. a jej závody a ich strediská.
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia na závody BBRSC, a.s. a ich strediská.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 9
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
cca 163 200 ton.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 440 352,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
časť č. 1 B. Bystrica: B. Bystrica -Majer, Polkanová
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 30 000 ton
Hodnota 231 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
časť č. 2 B. Bystrica: Lučatín, Brezno, Telgárt
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 21 000 ton
Hodnota 169 050,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
časť č. 3 Lučenec: Lučenec, Poltár, Kokava nad Rimavicou
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 12 000 ton
Hodnota 114 960,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
časť č. 4 Rimavská Sobota: R. Sobota, Hnúšťa, Tisovec - Zbojská
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 19 500 ton
Hodnota 195 000,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
časť č. 5 Rimavská Sobota: Tornaľa, Jelšava, Jelšava - Muráň
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 25 500 ton
Hodnota 252 195,0000 EUR
Časť: 6
NÁZOV
časť č. 6 Veľký Krtíš: V. Krtíš, Slovenské Kľačany, Čebovce
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 7800 ton
Hodnota 91 650,0000 EUR
Časť: 7
NÁZOV
časť č. 7 Zvolen: Zvolen - Bakova jama, Kriváň, Krupina
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 18 000 ton
Hodnota 149 400,0000 EUR
Časť: 8
NÁZOV
časť č. 8 Žiar nad Hronom: Žiar nad Hronom, Kremnica, Nová Baňa
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 21 700 ton
Hodnota 178 808,0000 EUR
Časť: 9
NÁZOV
časť č. 9 Žiar nad Hronom: Banská Štiavnica
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je kúpa inertného posypového materiálu kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období, vrátane dopravy a vyloženia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 14212430-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
cca 7 700 ton
Hodnota 58 289,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená nasledovne:
pre 1. časť vo výške: 6500,- Eur,
pre 2. časť vo výške: 5000,- Eur,
pre 3. časť vo výške: 3000,- Eur,
pre 4. časť vo výške: 5500,- Eur,
pre 5. časť vo výške: 7500,- Eur,
pre 6. časť vo výške: 2000,- Eur,
pre 7. časť vo výške: 4000,- Eur,
pre 8. časť vo výške: 5000,- Eur,
pre 9. časť vo výške: 1500,- Eur.
Ak uchádzač predloží ponuku na viac častí, zábezpeka bude súčtom stanovených hodnôt výšky zábezpeky pre tieto časti. Ak uchádzač predloží ponuku na všetky časti, zábezpeka je stanovená vo výške 40 000,- EUR.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Záloha sa neposkytuje. Čiastkové faktúry za skutočne dodaný predmet zákazky budú uhradené za preukázateľne dodaný tovar na základe predloženej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby skupina dodávateľov vytvorila pred podpisom zmluvy právnu formu. V prípade skupiny dodávateľov je požadované predložiť:
1. čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom budú spoločne zodpovedať za plnenie zmluvy,
2. vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený
prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov, podpísanú všetkými členmi skupiny dodávateľov alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny dodávateľov.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), spôsobom podľa § 128 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť, spôsobom podľa § 128 zákona.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu 1:Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka/banky), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich dvoch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú dva roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk.
K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie , že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu 1 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádz ač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa:
1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona.
2.§ 28 ods.1 písm. l) bod 1 zákona.
3.§ 28 ods.1 písm. l) bod 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu 1: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru, ktorý musí obsahovať minimálne údaje podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona doplneného o referencie obsahujúce údaje podľa § 9a ods. 2 zákona, okrem písm. e) a f) zákona.
Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk.
Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie realizoval dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky (kamenná drvina) tejto verejnej súťaže,
v nasledujúcom minimálnom objeme
ak uchádzač predloží ponuku na 1. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 2. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 3. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 4. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 5. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 6. časť, v min. objeme: 50 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 7. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 8. časť, v min. objeme: 100 000,- Eur bez DPH,
ak uchádzač predloží ponuku na 9. časť, v min. objeme: 50 000,- Eur bez DPH.
Ak uchádzač predloží ponuku na viac častí, tak minimálny objem, ktorý musí preukázať je súčtom vyššie uvedených minimálnych množstiev pre tieto časti. Ak uchádzač predloží ponuku na všetky časti, tak minimálne množstvá, ktoré musí preukázať je: 800 000 Eur bez DPH.
Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.
Na vyčíslenie uvedených cien dodaného tovaru sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
k bodu 2: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzorky tovaru predmetu tejto zákazky (inertný posypový materiál - kamenná drvina frakcie 4-8 na posyp ciest v zimnom období) s jej opisom; vzorka bude s max. hmotnosťou 0,5 kg.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači sú schopní plniť predmet zmluvy kvalitou, akú sa na predmet zákazky vyžaduje.
k bodu 3: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyhlásení zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim alebo predloženie certifikátov vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Uchádzač musí preukázať, že tovar, ktorý sa má dodať je certifikovaný v súlade so znením noriem STN EN platnými v čase predkladania ponúk a je v súlade so smernicou Rady č. 89/106/EHS (Smernica o stavebných výrobkoch). Zároveň z predloženého dokladu/dokladov musia byť zrejmé technické špecifikácie tovaru - technické a kvalitatívne parametre a požiadavky musia byť v súlade s požiadavkami na predmet zákazky. Certifikát výrobku alebo vyhlásenie o zhode výrobku musí byť v súlade s technickými špecifikáciami (zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov) vypracované autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, že uchádzači sú schopní kvalitne plniť predmet zákazky.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa týchto bodov č. 1, č. 2 a č. 3 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedených požiadaviek verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.2 tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa elektronickej aukcie môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom a ktorých ponuky spĺňajú podmienky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako 2 pracovné dni odo dna odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
V zmysle § 43 ods. 3 zákona sa § 41 zákona nepoužije. Verejný obstarávateľ zašle výzvu na účasť v elektronickej aukcii uchádzačovi elektronickými prostriedkami na emailovú adresu uvedenú v ponuke.
Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a bližšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené aj vo výzve na účasť a v pravidlách on-line elektronického výberového konania.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
BBRSC/01029/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 096-163564
z: 18.05.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.08.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.08.2013 11:15
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" a časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese BBRSC, a.s. podľa bodu I.1. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v zasadacej miestnosti č. 203
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu BBRSC, a.s. podľa bodu I. 1. V prípade zaslania žiadosti elektronicky (petra.stefanovicova@bbrsc.sk), sa vyžaduje dodatočné potvrdenie zaslaním tejto žiadosti poštovou zásielkou na vyššie uvedenú adresu BBRSC, a.s. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoj obchodný názov, resp. obchodné meno spoločnosti/živnostníka, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.07.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité