Oznámenie 13187 - MSS

Obsah

13187 - MSS
Vestník č. 141/2013 - 20.07.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská agentúra pre cestovný ruch
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35653001
Dr. Vl. Clementisa 10 , 82102 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Mária Borbélyová - PORTE, Záhradnícka 1, 903 01 Senec
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.slovakiatourism.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Mária Borbélyová - PORTE
Vnútroštátne identifikačné číslo: 43375308
Záhradnícka 1 , 90301 Senec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Záhradnícka 1, 903 01 Senec
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Cestovný ruch
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Organizačné zabezpečenie a realizácia účasti SACR na marketingových podujatiach cestovného ruchu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Krajiny kontinentov: Európa, Ázia, Severná a Latinská Amerika
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie a realizácia účasti Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na
marketingových podujatiach cestovného ruchu podľa požiadaviek určených verejným obstarávateľom. Predmetom zákazky nie je prenájom výstavnej plochy.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79340000-9, 55000000-0, 63522000-4, 92312250-8, 92312213-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie a realizácia účasti Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na
marketingových podujatiach cestovného ruchu podľa požiadaviek určených verejným obstarávateľom.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 524 263,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 01.10.2013
Ukončenie: 31.12.2014
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 36 000 €.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov viazaných na tento účel v rámci Opatrenia 3.2 Rozvoj informačných služieb cestovného ruchu, prezentácie regiónov a Slovenska operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast (KaHR) podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Slovenskou republikou, zastúpenou Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, a verejným obstarávateľom a z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri plnení predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje osobné postavenie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie - predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie - ako originál alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, v ktorom banka uvedie, že uchádzač nebol v roku 2012 a nie je v prebiehajúcom roku 2013 v nepovolenom debete, jeho účet nebol predmetom exekúcie, je schopný plniť si svoje finančné záväzky a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár. Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, kde má vedené účty. Okrem vyjadrenia banky/bánk predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani záväzky.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originál alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

B. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (organizácia marketingových podujatí), za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Pod pojmom obrat sa rozumie obrat v zmysle § 4 ods. 9 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov: "Na účely tohto zákona sa obratom rozumejú výnosy (príjmy) bez dane z dodávaných tovarov a služieb v tuzemsku okrem výnosov (príjmov) z tovarov a služieb, ktoré sú oslobodené od dane podľa § 28 až 36 a podľa § 40 až 42. Výnosy (príjmy) z poisťovacích služieb, ktoré sú oslobodené od dane podľa § 37, a finančných služieb, ktoré sú oslobodené od dane podľa § 39, sa nezahŕňajú do obratu, ak tieto služby sú poskytované pri dodaní tovaru alebo služby ako doplnkové služby. Do obratu sa nezahŕňajú výnosy (príjmy) z príležitostne predaného hmotného majetku okrem zásob a výnosy (príjmy) z príležitostne predaného nehmotného majetku.". K prehľadu pripojí uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky.
Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.; verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený vo fotokópii.
V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady
ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného záujemcu sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak záujemca so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky.
V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR, ktorú stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originál alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň: obrat za posledné tri roky musí spolu dosiahnuť 3 600 000 € bez DPH.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - finančné a ekonomické postavenie - predloží skupina spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje sú použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A. Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (troma rokmi sa rozumie 3 x 365 dní predchádzajúcich lehote na predkladanie ponuky) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ , 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač zoznamom zmlúv a potvrdeniami o uspokojivom plnení preukáže, že za predchádzajúce tri roky úspešne zabezpečil realizáciu minimálne 20 marketingových podujatí formou veľtržných expozícií na medzinárodných veľtrhoch/výstavách s úhrnnou cenou min. 900 000 bez DPH, z toho aspoň 1 marketingové podujatie s finančným objemom min. 90 000 EUR bez DPH a 3 marketingové podujatia každé s finančným objemom min. 45 000 EUR bez DPH.
Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa, meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- zoznam marketingových podujatí, ktoré uchádzač na základe danej zmluvy zabezpečil
- ku každému marketingovému podujatiu v zozname uvedie uchádzač: názov podujatia, opis zabezpečených služieb, miesto a termín realizácie, zmluvnú cenu v EUR bez DPH, fakturovanú cenu v EUR bez DPH, v prípade rozdielu medzi zmluvnou a fakturovanou cenou dôvod rozdielu.
Pozn. Vzor potvrdenia (nezáväzný) je uvedený v súťažných podkladoch.

B. Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom
obstarávaní uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - technická alebo odborná spôsobilosť - predloží skupina spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity sú použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť ako originál alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 128-220172
z: 04.07.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.09.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.09.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.09.2013 12:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponuky "Ostatné" je neverejné, t.j. bez účasti uchádzačov.
Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Verejný obstarávateľ týmto uchádzačom miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi písomne.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Opatrenie 3.2 Rozvoj informačných služieb cestovného ruchu, prezentácie regiónov a Slovenska operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast (KaHR)
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
III.2.2.A. Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky riadne a včas. Stanovenou podmienkou účasti sa vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a je potrebná z dôvodu riadneho a bezproblémového plnenia zmluvných záväzkov uchádzača, čoho predpokladom je aj plnenie finančných záväzkov uchádzača.
III.2.2.B. Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý bol v predchádzajúcich troch hospodárskych rokoch schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
III.2.3.A. Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa vybraného v čestnej hospodárskej súťaži. Predmetom zákazky je celkom 34 marketingových podujatí za obdobie 15 mesiacov, čo v prepočte na tri roky predstavuje 81,6 marketingových podujatí. Požiadavka na 20 marketingových podujatí predstavuje menej ako štvrtinu uvedeného prepočítaného počtu marketingových podujatí. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho dodať v požadovanom rozsahu a časovej náročnosti.
III.2.3.B. podľa § 32 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný určiť podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) vo vzťahu k subdodávateľom, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Keďže verejný obstarávateľ nevie posúdiť, v akom objeme budú uchádzači plnenie zabezpečovať subdodávateľmi, určuje túto podmienku z dôvodu, aby predišiel prípadnému porušeniu cit. ustanovenia zákona.

Pozn. Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté poštou na základe písomnej žiadosti doručenej kontaktnej osobe.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.07.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité