Oznámenie 13814 - MSS

Obsah

13814 - MSS
Vestník č. 153/2013 - 07.08.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Milan Málek, Ing. Adela Prefertusová
Mobil: +421 911909107
Telefón: +421 456945153
Fax: +421 456921569
Email: adela.prefertusova@svp.sk; milan.malek@svp.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.svp.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.svp.sk/svp/default.asp?id=49&mnu=49
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: verejný obstarávateň podľa § 6 ods.1 písm. d zákona č. 25/2006 v znení neskorších predpisov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poistenie v podmienkach SLOVENSKEHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 6
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto alebo miesta dodania predmetu zákazky: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica a jeho nižšie organizačné zložky viď. http://www.svp.sk/svp/default.asp?id= 4&mnu=4.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie poistnej ochrany voči rizikám verejného obstarávateľa formou rámcovej dohody na obdobie 48 mesiacov s predpokladanou účinnosťou rámcovej dohody od 01.01.2014 v oblasti:
poistenia majetku,
poistenia strojov a zariadení (lom stroja),
poistenia elektroniky,
poistenia zodpovednosti za škodu a poistenia zodpovednosti za enviromentálnu škodu,
povinného zmluvného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou vozidla.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66515200-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66516000-0, 66516100-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Rámcová dohoda na obdobie 48 mesiacov s predpokladanou účinnosťou rámcovej dohody od 01.01.2014 v oblasti:
poistenia majetku,
poistenia strojov a zariadení (lom stroja),
poistenia elektroniky,
poistenia zodpovednosti za škodu a poistenia zodpovednosti za enviromentálnu škodu,
povinného zmluvného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou vozidla.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 18 886 420,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 900 000 (slovom deväťsto tisíc) EUR.
2.Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou časti ponuky uchádzača označenej slovom Ostatné. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou časti ponuky označenej slovom Ostatné a ak finančné prostriedky nebudú zložené na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 4a) týchto súťažných podkladov alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 4b) týchto súťažných podkladov, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený.
3. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú:
-zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa podľa bodu 4a) tohto oznámenia alebo
-poskytnutie bankovej záruky za uchádzača podľa bodu 4b tohto oznámenia .
4.Podmienky zloženia zábezpeky
a)Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa.
Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený vo . VÚB, a.s., pobočka Banská Štiavnica, číslo účtu . 2960028851/0200, variabilný symbol IČO uchádzača. Účet nie je úročený.
Pre vklady zo zahraničia IBAN: SK7602000000002960028851.
SWIFT: SUBASKBX s uvedením variabilného symbolu : IČO uchádzača
Účel platby: zábezpeka pre verejnú súťaž Poistenie v podmienkach SLOVENSKEHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku.
Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
b)Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača sa riadi ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Uchádzač predloží záručnú listinu, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) do výšky zábezpeky. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Záručná listina vyhotovená zahraničnou bankou musí byť predložená v pôvodnom jazyku a súčasne úradne preložená do slovenského jazyka. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Banková záruka zanikne plnením banky v rozsahu, v akom banka poskytla plnenie za uchádzača v prospech verejného obstarávateľa.
5. Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky po uplynutí lehoty viazanosti ponúk:
Vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa
-Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 4a) tohto oznámenia, verejný obstarávateľ ju vráti aj s úrokmi, ak je účet úročený, vo výške aktuálnej sadzby banky, kde bola zložená, okrem prípadov, kedy zábezpeka prepadá v prospech verejného obstarávateľa. Zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom.
-Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
6. Podmienky uvoľnenia/ vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
Verejný obstarávateľ uvoľní uchádzačovi zábezpeku do 7 dní, ak:
-uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ ho vylúčil z verejného obstarávania a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa zákona,
-verejný obstarávateľ vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa zákona.
7. Ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi.
8.Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak:
-uchádzač odstúpi od svojej ponuky v čase po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, t.j. počas plynutia lehoty viazanosti ponúk,
-v prípadoch podľa § 32 ods. 11 zákona nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech alebo ak neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon), spôsobom podľa § 128 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť, spôsobom podľa § 128 zákona.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa ekonomického a finančného postaveniapodľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona
V zmysle uvedeného uchádzač predloží:
Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky 2010, 2011 a 2012, za roky, ktoré sú dostupné v
závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Na vyčíslenie dosiahnutého obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti (finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona) podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu III.2.2 tohto oznámenia.Vyhlásenie uchádzača o ročnom obrate rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za každý z požadovaných rokov 2010, 2011 a 2012, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie). Uchádzač musí preukázať, že dosiahol v predchádzajúcich rokoch 2010, 2011 a 2012 celkový obrat
spolu minimálne 14 000 000,- EUR.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Záujemca/Uchádzač preukazuje takto svoju solventnosť a tiež schopnosť úspešne realizovať zákazku
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce technickej a odbornej spôsobilosti podľa :
1.§ 28 ods. 1 písm. a) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu III.2.3) tohoto
oznámenia:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb, ktorý musí obsahovať minimálne údaje podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona doplneného o referencie obsahujúce údaje podľa § 9a ods. 2 zákona, okrem písm. e) a f) zákona.
Za predchádzajúce 3 roky /rozhodné obdobie/ sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk.
Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov tejto verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 3 akcie rovnakého alebo podobného charakteru ,ktorých náklad spolu je min.14 000 000 € bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ každú jednu podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu
zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými
poskytovateľmi/dodávateľmi.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
9429/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 148-257536
z: 01.08.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.09.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.09.2013 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.09.2013 10:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tohoto oznámenia
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.08.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité