Oznámenie 14214 - MST

Obsah

14214 - MST
Vestník č. 160/2013 - 16.08.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42054575
M.Rázusa 104, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Fábry - generálny riaditeľ, p.Monika Mravcová
Mobil: +421 918370203
Telefón: +421 415643779
Fax: +421 415640034
Email: sklad.sczskca@vuczilina.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.sczsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa ciest
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: 1. Správa ciest ŽSK, Závod Horné Považie
2. Správa ciest ŽSK, Závod Kysuce
3. Správa ciest ŽSK, Závod Liptov
4. Správa ciest ŽSK, Závod Orava
5. Správa ciest ŽSK, Závod Turiec
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113310-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus - množstvo celkom cca 2700t.
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát - množstvo celkom cca 2700t.
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 299 700,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Správa ciest ŽSK, Závod Horné Považie
1) STRUČNÝ OPIS
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113310-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus - množstvo celkom cca 350t
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát - množstvo celkom cca 350t
Spolu cca 700t
Hodnota 38 850,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávateľ musí mať v priebehu trvania zmluvy zabezpečenú prevádzku svojich obaľovacích centier v období marec -
november príslušného kalendárneho roka.
Časť: 2
NÁZOV
Správa ciest ŽSK, Závod Kysuce
1) STRUČNÝ OPIS
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113310-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus - množstvo celkom cca 350t
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát - množstvo celkom cca 350t
Spolu cca 700t
Hodnota 38 850,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávateľ musí mať v priebehu trvania zmluvy zabezpečenú prevádzku svojich obaľovacích centier v období marec -
november príslušného kalendárneho roka.
Časť: 3
NÁZOV
Správa ciest ŽSK, Závod Liptov
1) STRUČNÝ OPIS
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113310-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus - množstvo celkom cca 1300t
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát - množstvo celkom cca 1300t
Spolu cca 2600t
Hodnota 144 300,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávateľ musí mať v priebehu trvania zmluvy zabezpečenú prevádzku svojich obaľovacích centier v období marec -
november príslušného kalendárneho roka.
Časť: 4
NÁZOV
Správa ciest ŽSK, Závod Orava
1) STRUČNÝ OPIS
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113310-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus - množstvo celkom cca 350t
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát - množstvo celkom cca 350t
Spolu cca 700t
Hodnota 38 850,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávateľ musí mať v priebehu trvania zmluvy zabezpečenú prevádzku svojich obaľovacích centier v období marec -
november príslušného kalendárneho roka.
Časť: 5
NÁZOV
Správa ciest ŽSK, Závod Turiec
1) STRUČNÝ OPIS
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón:
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, KLAZ 1/2010 Katalógové listy
asfaltových zmesí vydané MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN.V prípade potreby verejného obstarávateľa bude
predmetom zákazky aj doprava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113310-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 obrus - množstvo celkom cca 350t
2. asfaltový betón hrubozrnný AC 16 recyklát - množstvo celkom cca 350t
Spolu cca 700t
Hodnota 38 850,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávateľ musí mať v priebehu trvania zmluvy zabezpečenú prevádzku svojich obaľovacích centier v období marec -
november príslušného kalendárneho roka.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 8 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia
zábezpeky vybral uchádzač sám podľa § 36 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok
alebo zálohu na plnenie zmluvy. Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúr po realizácii
jednotlivých dodávok predmetu zákazky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade skupiny dodávateľov a prijatia ponuky obstarávateľskou organizáciou vytvoria všetci členovia skupiny
dodávateľov požadované vzťahy, ktoré budú zaväzovať zmluvné strany a budú ručiť spoločne a nerozdielne zazáväzky
voči obstarávateľovi, vzniknuté pri realizácii zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4, 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 25/2006Z. z.),
ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Uchádzač
zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť
predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128
ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Kladné vyjadrenie banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) uchádzač nie je v nepovolenom debete, c) jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie. Predložený doklad musí súvisieť s predmetom zákazky (t.j. v požadovanom doklade sa musí nachádzať názov predmetu zákazky) a musí byť predložený v originálnom vyhotovení, príp. v úradne overenej fotokópii. Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1. Ak uchádzač alebo záujemca preukáže finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad z dôvodu potvrdenia ekonomickej schopnosti splniť predmet zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
B. Podľa § 28 ods. 1, písm. l) bod 2. zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
A. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení žiadame Zoznam
dodávok tovaru (predmet zákazky) za posledné 3 roky (2010, 2011,2012) doplnené potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkazom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní doplní dokladom, preukazujúcim ich dodanie, alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli dodané.
Zoznam dodávok tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Uchádzač zoznamom dodávok tovaru doplneným potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) body 1 a 2 preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 3 rokov realizoval dodávky tovaru (predmet zákazky) sumárne v objeme min. 300 ton. V prípade, že sa jedná o záujemcu, ktorý podniká kratšie obdobie, súčet zrealizovaných
dodávok predmetu zákazky predloží v sume alikvótneho prepočtu v závislosti od vzniku alebo začatia činnosti (pre
výpočet alikvotnej časti min. objemu dodávok, ktorý bude verejný obstarávateľ akceptovať uvádzame nasledovný
príklad: spoločnosť vznikla v júli 2011, požadovaný min. objem zoznamu dodávok 300 ton sa vydelí 36-timi a vynásobí
sa počtom 18).
Odôvodnenie: Potvrdenie, že uchádzač realizoval zákazku v porovnateľnom objeme k spokojnosti objednávateľa, potvrdenie skúseností uchádzača.
B. Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami na každý druh predmetu zákazky v súlade so zák. č. 90/1998 Z.z. o stavebných výrobkoch v platnom znení .
Odôvodnenie: Preukázanie zabezpečenia kvality pri dodávke predmetu zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a
odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca
verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s
kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto
skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok
osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú
spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú
byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač
alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej
osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie
týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby,
písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č.25/2006 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom portálu
EVO. Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch na daný predmet zákazky. Na každú
časť predmetu zákazky bude vyhlásená samostatná elektronická aukcia. Pravidlá pre priebeh elektronickej aukcie a
ďalšie dôležité informácie je možné získať na internetovej stránke http://www.evoservis.sk.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NVS 11/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 141-245113
z: 23.07.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.10.2013 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.10.2013 13:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2013 09:00
Miesto: Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk
neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela. Otváranie ponúk
bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: marec 2015
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce
splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a
spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej
dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup,výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto
pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe.
Uchádzač predloží písomnú ponuku a to v listinnej podobe podľa podmienok a požiadaviek uvedených v oznámení o
vyhlásení verejnej súťaže a podľa súťažných podkladov. Zároveň v lehote na predkladanie ponúk vloží
písomnúelektronickú ponuku na http://www.evoservis.sk, ktorá bude obsahovať návrh zmluvy bez uvedenia ceny
(1.časť ponuky - ostatné) a návrh na plnenie jednotlivých kritérií a vyplnenú a podpísanú prílohu č. 1 k súťažným
podkladom (2.časť ponuky - kritériá) v naskenovanom formáte - pdf, ktorá bude tvoriť povinnú prílohu elektronicky
predkladanej ponuky. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou ponukou predkladanou v listinnej podobe a
elektronickou ponukoubude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou
ponukou predkladanou v listinnej podobe a elektronickou ponukou bude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe.
Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku i v naskenovanom formáte PDF na CD/DVD
nosiči ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej
vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne pouzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu
zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslanána úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b)
zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na CD/DVD nosiči bude obsahovať osobné údaje alebo iné
informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje
anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZIOBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Záujemca alebo uchádzačsa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk. Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou
EVOSERVIS s.r.o. Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený k realizácii nákupu, predaju a vykonávaniu verejných
zákaziek v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO) na základe certifikácie v zmysle
platných predpisov. Elektronický nástroj je prístupný na internetovej stránkehttp://www.evoservis.sk. Súťažné podklady
budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/. Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v sprievodcovi
elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk/. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi
verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo vysvetľovania súťažných podkladov a
iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci
uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp.českom jazyku a nasledovnými spôsobmi:
písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: V elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu,
resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk -komunikačné rozhranie danej zákazky); v listinnej
podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo
fyzickou cestou (napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie
pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať
informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v
elektronickej alebo v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu
verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami, resp. uchádzačmi: Vysvetlenie týkajúce sa oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, žiadosti o účasť,
súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu
EVOSERVIS. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS.
Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu. Záujemcovia po ich
predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky na portáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom
do: 01.10.2013 do 13,00 h. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejnýobstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych
záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na
vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým
otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku
záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 18.09.2013 do13,00 h.
Žiadosť o vysvetlenie je potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol preukázateľne prostredníctvomportálu
EVOSERVIS zverejniť požadované vysvetlenie najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o
účasť, resp. ponúk. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej
súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie alebo
doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní,
pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe
prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo
vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie
požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o
výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe
prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmip odľa zákona o
verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe
prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy
uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov
medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v
elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Žiadosť o
vysvetlenie súťažných podkladov je potrebné zaslať prostredníctvom portálu EVOSERVIS najneskôr vlehote do
18.09.2013 do 13,00 h. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v
listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia
písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Monika Mravcová mobil: 0918 370203.)
Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto
súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž
zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších
zmien a doplnkov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Žiadosť o nápravu - § 136 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení,
žiadosť o námietku - § 138 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.08.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité