Oznámenie 14214 - MST
14214 - MST
Vestník č. 160/2013 - 16.08.2013
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 8 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia
zábezpeky vybral uchádzač sám podľa § 36 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok
alebo zálohu na plnenie zmluvy. Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúr po realizácii jednotlivých dodávok predmetu zákazky.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade skupiny dodávateľov a prijatia ponuky obstarávateľskou organizáciou vytvoria všetci členovia skupiny
dodávateľov požadované vzťahy, ktoré budú zaväzovať zmluvné strany a budú ručiť spoločne a nerozdielne zazáväzky voči obstarávateľovi, vzniknuté pri realizácii zákazky.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Nie
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4, 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 25/2006Z. z.), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Kladné vyjadrenie banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) uchádzač nie je v nepovolenom debete, c) jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie. Predložený doklad musí súvisieť s predmetom zákazky (t.j. v požadovanom doklade sa musí nachádzať názov predmetu zákazky) a musí byť predložený v originálnom vyhotovení, príp. v úradne overenej fotokópii. Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1. Ak uchádzač alebo záujemca preukáže finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad z dôvodu potvrdenia ekonomickej schopnosti splniť predmet zákazky.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
A. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
B. Podľa § 28 ods. 1, písm. l) bod 2. zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
A. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení žiadame Zoznam
dodávok tovaru (predmet zákazky) za posledné 3 roky (2010, 2011,2012) doplnené potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkazom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní doplní dokladom, preukazujúcim ich dodanie, alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli dodané. Zoznam dodávok tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Uchádzač zoznamom dodávok tovaru doplneným potvrdeniami o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) body 1 a 2 preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 3 rokov realizoval dodávky tovaru (predmet zákazky) sumárne v objeme min. 300 ton. V prípade, že sa jedná o záujemcu, ktorý podniká kratšie obdobie, súčet zrealizovaných dodávok predmetu zákazky predloží v sume alikvótneho prepočtu v závislosti od vzniku alebo začatia činnosti (pre výpočet alikvotnej časti min. objemu dodávok, ktorý bude verejný obstarávateľ akceptovať uvádzame nasledovný príklad: spoločnosť vznikla v júli 2011, požadovaný min. objem zoznamu dodávok 300 ton sa vydelí 36-timi a vynásobí sa počtom 18). Odôvodnenie: Potvrdenie, že uchádzač realizoval zákazku v porovnateľnom objeme k spokojnosti objednávateľa, potvrdenie skúseností uchádzača. B. Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami na každý druh predmetu zákazky v súlade so zák. č. 90/1998 Z.z. o stavebných výrobkoch v platnom znení . Odôvodnenie: Preukázanie zabezpečenia kvality pri dodávke predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č.25/2006 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom portálu EVO. Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch na daný predmet zákazky. Na každú časť predmetu zákazky bude vyhlásená samostatná elektronická aukcia. Pravidlá pre priebeh elektronickej aukcie a ďalšie dôležité informácie je možné získať na internetovej stránke http://www.evoservis.sk.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NVS 11/2013
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Áno
Ak áno
Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 141-245113
z: 23.07.2013
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.10.2013 13:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.10.2013 13:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2013 09:00
Miesto:
Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk
neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela. Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Áno
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení:
marec 2015
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Nie
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup,výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Uchádzač predloží písomnú ponuku a to v listinnej podobe podľa podmienok a požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejnej súťaže a podľa súťažných podkladov. Zároveň v lehote na predkladanie ponúk vloží písomnúelektronickú ponuku na http://www.evoservis.sk, ktorá bude obsahovať návrh zmluvy bez uvedenia ceny (1.časť ponuky - ostatné) a návrh na plnenie jednotlivých kritérií a vyplnenú a podpísanú prílohu č. 1 k súťažným podkladom (2.časť ponuky - kritériá) v naskenovanom formáte - pdf, ktorá bude tvoriť povinnú prílohu elektronicky predkladanej ponuky. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou ponukou predkladanou v listinnej podobe a elektronickou ponukoubude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou ponukou predkladanou v listinnej podobe a elektronickou ponukou bude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku i v naskenovanom formáte PDF na CD/DVD nosiči ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne pouzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslanána úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na CD/DVD nosiči bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZIOBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Záujemca alebo uchádzačsa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk. Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou EVOSERVIS s.r.o. Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený k realizácii nákupu, predaju a vykonávaniu verejných zákaziek v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO) na základe certifikácie v zmysle platných predpisov. Elektronický nástroj je prístupný na internetovej stránkehttp://www.evoservis.sk. Súťažné podklady budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/. Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v sprievodcovi elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk/. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp.českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: V elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk -komunikačné rozhranie danej zákazky); v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou (napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej alebo v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: Vysvetlenie týkajúce sa oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, žiadosti o účasť, súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu EVOSERVIS. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS. Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu. Záujemcovia po ich predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky na portáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom do: 01.10.2013 do 13,00 h. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejnýobstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 18.09.2013 do13,00 h. Žiadosť o vysvetlenie je potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol preukázateľne prostredníctvomportálu EVOSERVIS zverejniť požadované vysvetlenie najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť, resp. ponúk. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmip odľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov je potrebné zaslať prostredníctvom portálu EVOSERVIS najneskôr vlehote do 18.09.2013 do 13,00 h. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Monika Mravcová mobil: 0918 370203.) Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2)
Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania:
Žiadosť o nápravu - § 136 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení,
žiadosť o námietku - § 138 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.08.2013
|
Zákazka: | Obaľovaná asfaltová zmes za tepla - asfaltový betón |
---|---|
Obstarávateľ: | Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja |