Oznámenie 15085 - MSS

Obsah

15085 - MSS
Vestník č. 173/2013 - 05.09.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Obec Jarovnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327212
Jarovnice 223, 08263 Jarovnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI,s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
LASACHI,s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: Základná škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 036158119
Poštová adresa: Jarovnice 192
Mesto/Obec: Jarovnice
PSČ: 08263
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Suché obedy
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Základná škola Jarovnice 192
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie suchých obedov vo forme potravinových balíčkov pre žiakov Základnej školy v Jarovniciach. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55330000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55511000-5, 55521200-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo a rozsah poskytovaných služieb je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 757 790,1000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 84
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 20 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu. Podmienky platby a fakturácia bude uvedená v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov, v prípade, že sa ich ponuka stane úspešnou, musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby za záväzky voči verejnému obstarávateľovi zodpovedali spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač mal pred podpisom zmluvy uzavreté poistenie zodpovednosti za škodu.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a
o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie
podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Všetky doklady verejný
obstarávateľ požaduje predložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. Skupina dodávateľov
preukazuje splnenie podmienky účasti podľa §31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 a 32 ods. 1 zákona o
verejnom
obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od
vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. K prehľadu uchádzač pripojí výkazy
ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, alebo ich ekvivalenty používané v
krajne sídla uchádzača. Výkazy resp. ich ekvivalenty, musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo úradne
overené fotokópie potvrdené príslušným správcom dane. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je
uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi
osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia (27 ods. 2). Túto skutočnosť preukazuje
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať
svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky
účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje
uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní,
požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov
skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov podľa
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z., verejný
obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej
zahrnutia nasledovne: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav
ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a
ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Verejný obstarávateľ požaduje,
aby bol priemerný obrat za posledné tri roky min. 500 000 EUR bez DPH.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Zoznamom poskytnutých služieb (rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky)
za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru
uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia ,ak
odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich
dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli
dodané.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa
technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal k dispozícii upravené vozidlo na prevoz stravy a tiež špeciálne nádoby na prevoz stravy schválené rozhodnutím Úradu verejného zdravotníctva. Uchádzač môže na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti použiť ustanovenie § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: uchádzač má preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 3 dodávky poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedna
musí byť v min. hodnote 100 000 EUR bez DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 170-294836
z: 03.09.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.10.2013 10:00
Cena: 30,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Poplatok za súťažné podklady bude uhradený v hotovosti na kontaktnom mieste alebo
uhradený prevodom z účtu na č. ú: 5027091494/0900. Potvrdenie o zaplatení musí byť súčasťou žiadosti o súťažné
podklady. V prípade úhrady prevodom z účtu do správy pre prijímateľa uviesť Úhrada SP VADIN. Pri hotovostnom vklade
na účet je potrebné pripočítať aj poplatok za hotovostný vklad.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK,CZ
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2014
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá sa uskutoční na adrese: LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov - kancelária spoločnosti.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Obec Jarovnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327212
Jarovnice 223 , 08263 Jarovnice

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.09.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Suché obedy
Obstarávateľ: Obec Jarovnice

Dôležité