Oznámenie 15851 - MSS

Obsah

15851 - MSS
Vestník č. 187/2013 - 25.09.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Ing. Roman NOVOSAD
Telefón: +421 960317663
Fax: +421 960312528
Email: roman.novosad@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.mosr.sk/profil/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vojenská preprava nákladov po železnici
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 18
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Útvary a zariadenia rezortu MO SR a OS SR
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 500 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vykonávanie vnútroštátnej železničnej prepravy materiálu a techniky v nákladných vlakoch verejnej prepravy alebo samostatnými osobitne zavedenými ucelenými vlakmi po tratiach v správe poskytovateľa železničnej dopravnej cesty vozňami dopravcu alebo vozňami, ktoré sú vo vlastníctve Ministerstva obrany SR (vozne objednávateľa) . Určenie tarifných podmienok formou písomnej dohody
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60200000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Výsledkom súťaže bude uzatvorenie rámcovej dohody z ktorej budú uzatvárané objednávky, podľa možností potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená: vo výške 12 000,- EUR (slovom dvanásťtisíc 00/100 EUR)
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtovaných prostriedkov verejného obstarávateľa.Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa, po poskytnutí služby, na základe objednávky žiadateľa (Útvary a zariadenia Ozbrojených síl Slovenskej republiky) a vystavenej faktúry poskytovateľom služby, ktorej splatnosť je najmenej 30 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Akákoľvek právna forma v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka, resp. podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla členov skupiny
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií , alebo je možné ich preukázať vzmysle §128 zákona o verejnom obstarávaní:
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukáže:
1. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru , príp. schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky. Uvedený doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.
3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien , lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
-bol verejný obstarávateľ podľa tochto zákona, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tochto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač, alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplnený dokladom preukazujúci ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
1.1. V zmysle § 155m ods. 11) zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods.1, písm. a) je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií možné aj potvrdeným dôkazom o plnení.

2. Podľa § 28 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu 1.Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce roky 2010, 2011, 2012 v celkovej hodnote dodaných tovarov 100 000,- eur (za všetky tri roky spolu).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný poskytovať službu v požadovanom objeme včas.

k bodu 2.Uchádzač predloží zoznam vozňov ktoré má k dispozícii na zabezpečenie splnenia služby v súlade s časťou B.2 Opis predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či má uchádzač potrebné vybavenie na poskytovanie služby v požadovanom objeme.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Dovozné za nákladný vozeň dopravcu - 100
2. Dovozné za nákladný vozeň vo vlastníctve objednávateľa ložený - 15
3. Dovozné za nákladný vozeň vo vlastníctve objednávateľa prázdny - 15
4. Dovozné za hnacie dráhové vozidlo vo vlastníctve objednávateľa - 2
5. Dovozné za vozeň na prepravu do 30 osôb - 15
6. Dovozné za vozeň na prepravu do 60 osôb - 3
7. Dovozné za vozeň na prepravu do 80 osôb - 2
8. Dovozné za prepravu osobitne zavedeného uceleného vlaku - 10
9. Poplatok za pristavenie HDV za účelom vykurovania, dodania energie, teplej vody a pod. - 1
10. Poplatok za mimoriadne pristavenie HDV a obsluhujúceho personálu za účelom posunu pri nakládke/vykládke (ak ho nie je možné vykonať vlakovým HDV alebo staničnou zálohou) - 5
11. Doplňujúci poplatok za prepravu uceleného vlaku na časti prepravnej cesty - 3
12. Doplňujúci poplatok za mimoriadne zastavenie nákladného vlaku v nácestnej stanici (za účelom privesenia / odvesenia záťaže) - 1
13. Zrušenie dopravného pokoja za účelom prepravy, nakládky alebo vykládky vojenskej prepravy (vrátane výkonov manažéra infraštruktúry) - 3
14. Poplatok za pristavenie požadovaných železničných vozňov určených na výcvik v preprave po železnici - 10
15. Zvýšenie dovozného za prepravu nebezpečných látok a predmetov triedy 1 podľa RID priradených k podtriede 1.1 - 2
16. Percentuálna prirážka dovozného za prepravu zásielok s prekročenou nakladacou mierou (ďalej PNM) vo vlakoch verejnej prepravy - 10
17. Percentuálna prirážka dovozného za prepravu zásielok s PNM v osobitne zavedenom ucelenom vlaku - 3
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažnýchpodkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-394-6/2013-OOVM
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.11.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.11.2013 10:00
Miesto: Akvizičná agentúra
Ministerstvo obrany SR
Kutuzovova 8
832 47 Bratislava
budova č. 151; 3.poschodie, miestnosť 4.16,
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.09.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité