Oznámenie 15963 - MSS

Obsah

15963 - MSS
Vestník č. 189/2013 - 27.09.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: RNDr. Michal Bara
Telefón: +421 259582014
Fax: +421 252498042
Email: michal.bara@mfsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Externelizácia výkonu a spolupráca pri výkone vládnych auditov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 9
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto dodania predmetu zákazky: je sídlo Objednávateľa, sídlo Poskytovateľov a sídla auditovaných osôb.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 4 000 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie služieb súvisiacich s výkonom vládnych auditov v kompetencii sekcie auditu a kontroly MF SR (SAK) vykonávaných podľa zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V rámci predkladanej zákazky bude zabezpečený výkon a spolupráca pri výkone:
auditov riadiacich a kontrolných systémov jednotlivých operačných programov/finančných nástrojov,
auditov operácií na vykázanie správnosti deklarovaných výdavkov zahraničných zdrojov,
iných typov vládnych auditov v ostatných oblastiach v kompetencii sekcie auditu a kontroly.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 4 000 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 100 000,00 EUR (slovom stotisíc EUR).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude čiastočne financovaná z rozpočtu MF SR úrad, program 0740302 a čiastočne z operačných programov/projektov/finančných mechanizmov spolufinancovaných zo zdrojov EÚ, a to najmä z programu 074030F Finančná kontrola a audit.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, resp. ods.4 a ods.5 alebo podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. h), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. i) a písm. j), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j).

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona

Vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky/vyjadrenia bánk, pobočiek zahraničných bánk alebo zahraničných bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet/vedené účty, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že riadne plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania poskytnutého úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bankový účet nie je a ani nebol predmetom exekúcie.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že v iných bankách, pobočkách zahraničných bánk alebo zahraničných bankách, ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani záväzky.
Dôkazové prostriedky:
Vyjadrenie banky v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej kópii tohto dokumentu, ktoré musí obsahovať požadované informácie podľa bodu 13.2 týchto súťažných podkladov nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk,
Čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Požadované doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu, ktorej predmet súvisí s opisom predmetu zákazky.


§ 27 ods. 1 písm. d) zákona

Prehľad o dosiahnutom ročnom obrate za každý hospodársky rok za posledné tri hospodárske roky (roky 2010, 2011, 2012) v súčte za požadované obdobie minimálne vo výške 2,0 mil. EUR bez DPH uchádzač predloží výkaz o majetku a záväzkoch a výkaz príjmov a výdavkov za jednotlivé hospodárske roky.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Zámerom uvedenej požiadavky je zabezpečenie účasti na verejnom obstarávaní uchádzačov s dostatočne stabilným finančným zázemím.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, po prijatí ponuky je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa: technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona:
a)§ 28 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ,

bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom, ak nie je možné získať potvrdenie od tejto osoby, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí.

V prípade, že uchádzač nahradí potvrdenie odberateľa vyhlásením uchádzača o poskytnutých službách musí preukázať dôvod, prečo nebolo možné získať potvrdenie odberateľa.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona:


b)§ 28 ods. 1 písm. g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona:

Uchádzač v ponuke preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods.1 písm. a) a g) zákona o VO
predložením nasledovných dokladov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona
Zoznam minimálne troch zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet obstarávania, kde uchádzač pôsobil ako dodávateľ/poskytovateľ a ktorých predmet alebo časť predmetu boli realizované/ukončené (mohli byť realizačne začaté pred rokom 2010) v priebehu rokov 2010, 2011, 2012 v celkovej hodnote minimálne 2,0 mil. EUR bez DPH. Predmetné zmluvy musia byť realizované aspoň v jednej z nasledovných oblastí:
výkon auditu/kontroly/overovania prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci/prostriedkov štátneho rozpočtu/súkromného sektoru vykonávaných podľa medzinárodných kontrolných a audítorských štandardov a podľa legislatívy SR a/alebo EÚ okrem predbežnej finančnej kontroly vykonávanej podľa zákona č. 502/2001 Z.z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj zákon č. 502/2001), alebo ekvivalent.

Zoznam zmlúv musí obsahovať aspoň jednu zmluvu v minimálnej hodnote 400 tis. EUR bez DPH realizovanú v aspoň jednej z nasledovných oblastí:
výkon auditu/kontroly/overovania prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci.

Uchádzač preukazuje svoju účasť na realizácii zmlúv s požadovaným zameraním podľa § 28 ods.1 písm. a) referenciou alebo písomným potvrdením od prijímateľa/odberateľa služieb, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač realizoval služby v rámci zmlúv uvedených podľa požadovaného zoznamu. V potvrdení musia byť uvedené tieto údaje:
-názov a sídlo organizácie (odberateľa), pre ktorú bola zmluva realizovaná,
-finančný objem zmluvy,
-obdobie realizácie zmluvy /od do/,
-stručný popis zmluvy/predmetu zákazky,
-opis činnosti uchádzača na zmluve,
-meno, priezvisko, telefón a emailovú adresu kontaktnej osoby prijímateľa služby, ktorá bola zodpovedná za celkové riadenie zmluvy zo strany organizácie, pre ktorú bola zmluva realizovaná
-potvrdenia o kvalite poskytnutia služieb.
Toto písomné potvrdenie musí byť predložené verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe, podpísané zodpovednou osobou organizácie, pre ktorú bola zmluva realizovaná a štatutárnym zástupcom/zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Ak nie je z objektívnych dôvodov možné získať potvrdenie prijímateľa služby, preukazuje sa splnenie tejto podmienky čestným vyhlásením uchádzača, podpísané štatutárnym zástupcom/zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ pri uvedenej požiadavke vychádza z predloženia zmlúv, ktoré uchádzači realizovali za uvedené obdobie, s cieľom umožniť na verejnom obstarávaní účasť takých uchádzačov, aby bola zaručená účasť uchádzačov s dostatočnými požadovanými odbornými skúsenosťami v rámci činností požadovaných v predmete zákazky. Nakoľko náročnosť danej služby je vyjadrená aj v jej cene, verejný obstarávateľ na základe svojich doterajších skúseností zaradil do požadovaného zoznamu zmlúv aspoň jednu zmluvu v minimálnej hodnote 400 tis. EUR bez DPH. Táto požiadavka je primeraná vo vzťahu k druhu, rozsahu a zložitosti predmetu zákazky lebo predstavuje len 0,4-násobok predpokladanej ročnej priemernej hodnoty zákazky
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii expertov, ktorí
garantujú jeho odbornú spôsobilosť tým, že spĺňajú tieto požiadavky na poskytnutie služby:
Kľúčový expert:
ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti ekonómie / manažmentu / práva I technického zamerania - preukázané kópiou vysokoškolského diplomu experta alebo rovnocenným dokladom,
znalosť anglického jazyka slovom a písmom - preukázané diplomom, resp. certifikátom z jazykovej skúšky, resp. formou čestného prehlásenia experta,
znalosť podmienok a legislatívy SR a EÚ v požadovanej oblasti výkonu auditov a kontroly EÚ fondov a prostriedkov štátneho rozpočtu (najmä nariadenie Európskeho parlamentu a rady č. 966/2012 o rozpočtových pravidlách, ktoré sa vzťahujú na všeobecný rozpočet Únie, a zrušení nariadenia rady č. 1605/2002 (ďalej len nariadenie č. 966/2012), nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999 (ďalej len nariadenie č. 1083/2006), nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č.1080/2006 o Európskom fonde regionálneho rozvoja, ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1783/1999 (ďalej len nariadenie č. 1080/2006), nariadenie Komisie (ES) č. 1828/2006, ktorým sa stanovujú vykonávacie pravidlá nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1080/2006 o Európskom fonde regionálneho rozvoja (ďalej len nariadenie č. 1828/2006), zákon č. 502/2001, zákon č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskeho spoločenstva v znení neskorších predpisov, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 71/1967 Z.z. o správnom konaní v znení neskorších predpisov, zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, zákon č. 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu, zákon) - preukázané čestným prehlásením experta,
preukázaná riadiaca pracovná skúsenosť experta v rámci aspoň jednej zo zmlúv podľa požiadavky uvedenej v bode 2.1 súťažných podkladov, ktoré uchádzač predloží v rámci hodnotenia technickej a odbornej spôsobilosti,
minimálne 36 mesačná pracovná skúsenosť v oblasti výkonu auditu/kontroly/overovania prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci/prostriedkov štátneho rozpočtu/súkromného sektoru vykonávaných podľa medzinárodných kontrolných a audítorských štandardov a podľa legislatívy SR a/alebo EÚ vrátane komunikácie s auditovaným/kontrolovaným subjektom, okrem kontroly vykonávanej v rámci riadenia zamestnancov a predbežnej finančnej kontroly vykonávanej podľa zákona č. 502/2001 a kontroly ktorá je vnímaná ako vnútorná kontrola preukázané potvrdením od zamestnávateľov, u ktorých bola daná skúsenosť dosiahnutá, o dĺžke praxe v predmetnej oblasti, resp. o splnení stanovenej minimálnej lehoty a uvedené v životopise expertov,
doklad o pôsobení v manažérskej pozícii minimálne 24 mesiacov - preukázané potvrdením zodpovednej osoby organizácie, v ktorej pôsobil v manažérskej pozícii, prípadne čestným vyhlásením experta.

Odôvodnenie: Požiadavky na kľúčového experta vyplývajú z nárokov na kvalitné zabezpečenie požadovaných služieb a riadenie súvisiace s realizáciou zmluvy, pričom verejný obstarávateľ požaduje osobu s dostatočnou praxou potrebnou k riadnemu zabezpečeniu realizácie zákazky vrátane potrebných skúseností na manažérskej pozícii.

Iní experti (minimálne 25 expertov):
ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukázané kópiou vysokoškolského diplomu experta alebo rovnocenným dokladom,
minimálne 24 mesačná pracovná skúsenosť v oblasti výkonu auditu/kontroly/overovania prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci/prostriedkov štátneho rozpočtu/súkromného sektoru vykonávaných podľa medzinárodných kontrolných a audítorských štandardov a podľa legislatívy SR a/alebo EÚ vrátane komunikácie s auditovaným/kontrolovaným subjektom, okrem kontroly vykonávanej v rámci riadenia zamestnancov a predbežnej finančnej kontroly vykonávanej podľa zákona č. 502/2001 a kontroly ktorá je vnímaná ako vnútorná kontrola preukázané potvrdením od zamestnávateľov, u ktorých bola daná skúsenosť dosiahnutá, o dĺžke praxe v predmetnej oblasti, resp. o splnení stanovenej minimálnej lehoty a uvedené v životopise expertov,
znalosť podmienok a legislatívy SR a EÚ v požadovanej oblasti výkonu auditov a kontroly EÚ fondov a prostriedkov štátneho rozpočtu (najmä nariadenie č. 966/2012, nariadenie č. 1083/2006, nariadenie č. 1080/2006, nariadenie č. 1828/2006, zákon č. 502/2001, zákon č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskeho spoločenstva v znení neskorších predpisov, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 71/1967 Z.z. o správnom konaní v znení neskorších predpisov, zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, zákon č. 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu, zákon) preukázané čestným prehlásením experta.
Odôvodnenie: Požiadavky na iných expertov vyplývajú z nárokov na kvalifikované plnenie predmetu zákazky uchádzačom s dostatočným personálnym (kapacitným) vybavením na zabezpečenie kvalitného výkonu služieb požadovaných v rámci predmetu zákazky.
Minimálne dvaja z expertov uchádzača musia spĺňať nasledovnú požiadavku:
minimálne 24 mesačná pracovná skúsenosť v oblasti auditu/kontroly/overovania informačných systémov preukázané potvrdením od zamestnávateľov o dĺžke praxe v predmetnej oblasti, resp. o splnení stanovenej minimálnej lehoty a uvedené v životopise expertov
Odôvodnenie: Súčasťou predmetu zákazky je aj audit informačných systémov, ktoré môže byť vykonané v oblasti evidencie, spracovávanie, exportu, monitorovania a účtovania relevantných dát.
Minimálne šesť expertov uchádzača musí spĺňať nasledovnú požiadavku:
splnenie osobitných kvalifikačných predpokladov potrebných podľa § 35c odseku 7 zákona o kontrole a audite na vymenovanie expertov za vládnych audítorov preukázané osvedčením o úspešnom vykonaní kvalifikačnej skúšky a dokladmi, z ktorých možno zistiť požadovanú dĺžku a obsah odbornej praxe v oblastiach uvedených v § 35c odseku 7 písm. b) zákona o kontrole a audite.
Odôvodnenie: Podľa zákona o kontrole a audite môže byť od 01. 01. 2011 vládny audit vykonávaný len pod vedením vládneho audítora, t.j. osoby, ktorá v zmysle uvedeného zákona splnila osobitné kvalifikačné predpoklady. Uvedená požiadavka má zabezpečiť, aby úspešný uchádzač resp. jeho experti, mohli vládne audity v oblasti predmetu zákazky vykonávať samostatne.

Na preukázanie odbornej spôsobilosti jednotlivých expertov verejný obstarávateľ požaduje predložiť životopis experta, vo formáte Europass, ktorý musí poskytovať minimálne nasledovné informácie: meno experta, priezvisko experta, vzdelanie, vrátane názvu školy, názvu odboru/špecializácie, úrovne kvalifikácie (stupeň vzdelania) a roku ukončenia štúdia, pracovnú skúsenosť, vrátane názvu zamestnávateľa, pracovnej pozície a trvanie pôsobenia v danej funkcií, odborné pracovné kvalifikácie, vrátane názvu organizácie, ktorá kvalifikáciu poskytuje, úrovne kvalifikácie (názov, titul a pod.) a roku ukončenia/vykonania kvalifikácie. V životopise je taktiež možné preukázať dodatočnú kvalifikáciu, napríklad takú, ktorá sa týka publikačnej a vedeckej činnosti. Vzor Europass-u je prílohou č. 4 súťažných podkladov.

Všetky projekty/zmluvy/zákazky preukazujúce skúsenosť jednotlivých expertov musia byť uvádzané ako príloha životopisu, pričom musia poskytovať minimálne nasledovné informácie: názov a sídlo organizácie, pre ktorú bola zmluva/projekt/zákazka realizovaná, dátum realizácie zmluvy/projektu/zákazky, rozsah zmluvy/projektu/zákazky, stručný popis činností zrealizovaných v rámci zmluvy/projektu/zákazky, kontaktnú osobu, ktorá bola zodpovedná za celkové riadenie zmluvy/projektu/zákazky zo strany organizácie, pre ktorú bola zmluva/projekt/zákazka realizovaná (vrátane kontaktných informácií), pozícia experta na zmluve/projekte/zákazke a potvrdenie zodpovednou osobou organizácie, pre ktorú bola zmluva/projekt/zákazka realizovaná o účasti experta na predmetnej zmluve/projekte/zákazke a o správnosti uvedených informácií.

Súčasťou životopisu expertov bude očíslovaný a menovitý zoznam príloh preukazujúcich skúsenosť pri realizácii projektov a iných dokladov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje doložiť k životopisu. Životopis musí byť podpísaný expertom a štatutárnym orgánom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukázané podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Všetky doklady v ponuke podľa bodu 13.1, 13.2 a 13.3 týchto súťažných podkladov musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie, ak nie je určené inak.
Z uchádzačom predkladaných dokladov musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu 13.2 a 13.3 súťažných podkladov za všetkých členov skupiny spoločne.

Splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu 13 súťažných podkladov môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona v zmysle prílohy č.7 týchto súťažných podkladov, ktoré predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa a to spôsobom stanoveným v tomto bode 13 súťažných podkladov.
Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v tomto bode 13 súťažných podkladov (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa elektronickej aukcie môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom a ktorých ponuky spĺňajú podmienky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako 2 pracovné dni odo dna odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Verejný obstarávateľ zašle výzvu na účasť v elektronickej aukcii uchádzačovi elektronickými prostriedkami na emailovú adresu uvedenú v ponuke. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a bližšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené aj vo výzve na účasť a v pravidlách on-line elektronického výberového konania.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 185-319342
z: 24.09.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.11.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.11.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 28.02.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.11.2013 11:00
Miesto: Ministerstvo financií SR, Bratislava
dátum otvárania ponúk je len predpokladaný vzhľadom k aplikácii § 43 ods. 3 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Technická pomoc, Opatrenie 074030F - Finančná kontrola a audit
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.09.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité