Oznámenie 17544 - MSS

Obsah

17544 - MSS
Vestník č. 208/2013 - 24.10.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Mobil: +421 904281818
Telefón: +421 904281818
Fax: +421 557268119
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44526539
PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Mobil: +421 904281818
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
EkoAuris, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44526539
PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Mobil: +421 904281818
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
EkoAuris, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44526539
PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Mobil: +421 904281818
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: verejná správa
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Audit KSK
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 9
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Košický samosprávny kraj
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1.V rámci auditu vykonávaného podľa tejto zmluvy sa audítor zaväzuje overiť za roky 2013 až 2016:
a) individuálnu účtovnú závierku objednávateľa,
b) súlad individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky objednávateľa a individuálnej a konsolidovanej
výročnej správy objednávateľa,
c) individuálne účtovne závierky organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti objednávateľa vybraných objednávateľom na vykonanie auditu (ďalej len vybraná organizácia),
d) konsolidovanú účtovnú závierku objednávateľa,
e) výpočet finančných ukazovateľov v zmysle Čl. 6.07 Úverovej zmluvy zo dňa 7.12.2006, uzavretej medzi
Európskou investičnou bankou a objednávateľom (ďalej len úverová zmluva).
2. Poradenská činnosť v prípade potreby riešenia špecifických problémov v oblasti účtovníctva, rozpočtovníctva a daní v rokoch 2013 až 2016
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
1.1 Vykonanie auditu, v rámci ktorého je audítor povinný overiť:
a)individuálnu účtovnú závierku verejného obstarávateľa (objednávateľa),
b)súlad individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky verejného obstarávateľa (objednávateľa) a individuálnej a konsolidovanej výročnej správy verejného obstarávateľa (objednávateľa),
c)individuálne účtovne závierky organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa (objednávateľa) vybraných verejným obstarávateľom na vykonanie auditu (ďalej len vybraná organizácia),
d)konsolidovanú účtovnú závierku verejného obstarávateľa (objednávateľa) a
e)výpočet finančných ukazovateľov v zmysle Čl. 6.07 Úverovej zmluvy zo dňa
7.12.2006, uzavretej medzi Európskou investičnou bankou a verejným obstarávateľom (objednávateľom) za roky 2013 a 2016 (ďalej len audit).
1.2 Vykonanie priebežného auditu, v rámci ktorého je audítor povinný po účtovnej uzávierke za I., II. a III. štvrťrok overiť:
d)správnosť účtovania o majetku obstarávateľa,
e)správnosť účtovania čerpania a splácania úverových prostriedkov,
f)správnosť zúčtovania rezerv a opravných položiek,
1.3 Poradenská činnosť v prípade potreby riešenia špecifických problémov v oblasti účtovníctva, rozpočtovníctva a daní .
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 15 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade skupiny dodávateľov Čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy a aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté počas realizácie predmetu zákazky.
V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny - lídra, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
h.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
h.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
h.2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
h.2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
h.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3.Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
4.Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1 písm. g) preukazuje verejný obstarávateľ.
5.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením vyhotoveným podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
6.Ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača.
7.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
8.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom, lehote nie kratšej, ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
9.V prípade ak bolo uchádzačovi vydané potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov do 30.6.2013 môže nahradiť doklady podľa bodu 2 písm. a) až e) potvrdením do zoznamu podnikateľov a čestným vyhlásením. Ak bol uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov po 1.7.2013, postupuje verejný obstarávateľ a uchádzač podľa §128 ods. 3 ZVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1)Vyjadrenie banky alebo pobočky banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky banky o poskytnutí úveru.
2)Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3)Potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa, ak sa takéto poistenie vyžaduje
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1)Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť svoje finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky musí obsahovať informácie o tom, že žiaden z účtov uchádzača nebol v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, a že jeho účet nebol predmetom exekúcie a ani nebol blokovaný z dôvodu exekúcie. V prípade ak má uchádzač účty aj v iných bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie od každej z nich. Uchádzač zároveň čestným vyhlásením uvedie, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankových inštitúciách než v tých, ktorých vyjadrenie predkladá.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Vyjadrenie banky je pre verejného obstarávateľa zárukou o solventnosti a finančnej stabilite uchádzača počas plnenia predmetu zákazky. Podmienka je primeraná vzhľadom k plánovanému trvaniu zákazky.
2)Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže ročný obrat v každom roku minimálne vo výške 125 000 EUR.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona:
Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že realizoval zákazky podobného rozsahu ako je predmet zákazky a takisto v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.
3)Uchádzač predloží potvrdenie poisťovne o uzatvorenom poistení za škodu v zmysle zákona č. 540/2007 o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, v subjektoch verejného záujmu, t.j. do výšky 20-násobku poplatku za výkon auditu, a to ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku ako povinnosť uchádzača uzavrieť zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu, ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s výkonom auditu vyplývajúca audítorovi a lebo audítorskej spoločnosti z ustanovenia § 25 zákona č. 540/2007 o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
4)V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1) Podľa § 28 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2) bola iná ako osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
2) Uchádzač predloží dôkaz o tom, že je oprávnený na výkon audítorských služieb predložením platnej audítorskej licencie v zmysle zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
3) Podľa § 28 ods. 1 písm. g) uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1)Uchádzač preukáže v súlade s §28 ods. 1 písm. a):
a) skúsenosti s vykonávaním auditov individuálnej ÚZ subjektov verejnej správy - predložením referencií o ukončených auditoch realizovaných za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011, 2012), pričom uchádzač musí preukázať, že v danom období realizoval minimálne 1 audit individuálnej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 230 mil. EUR netto hodnoty auditovaných aktív,
b) skúsenosti s vykonávaním auditov konsolidovanej účtovnej závierky (KÚZ) subjektov verejnej správy - predložením referencií o ukončených auditoch KÚZ subjektov verejnej správy realizovaných za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011, 2012), pričom uchádzač musí preukázať, že v danom období realizoval minimálne 3 audity konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy.
b.1) Uchádzač sa musí preukázať minimálne jedným referenčným listom realizovanej konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy podľa bodu b) a to v celkovom objeme min. 230 mil. EUR netto hodnoty auditovaných aktív;
b.2) Uchádzač sa musí preukázať minimálne dvoma referenčnými listami realizovanej konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy podľa bodu b) a to v celkovom objeme min. 100 mil. EUR netto hodnoty auditovaných aktív;

Predložené referencie projektov podľa bodov (a) až (b) budú obsahovať údaje: názov a sídlo odberateľa, predmet zmluvy, termín plnenia predmetu zmluvy, zmluvnú cenu kontakt na odberateľa, kde je možné tieto údaje overiť. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) ku dňu ukončenia hospodárskeho roka, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie odborných skúsenosti uchádzača s realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek a pre zabezpečenie spôsobilého zmluvného partnera pre plnenie zmluvy. Požiadavka je primeraná plánovanej dĺžke trvania a objemu zákazky.

2) Uchádzač predloží overenú kópiu platnej audítorskej licencie.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre zabezpečenia kvalitného výkonu auditu Požiadavka je primeraná plánovanej dĺžke trvania a objemu zákazky.

3) Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby
3.1) Uchádzač predloží zoznam kľúčových expertov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť kľúčových expertov predložením: Profesijných životopisov kľúčových expertov, Certifikátov/licencií/diplomov požadovaných v minimálnych požiadavkách na expertov, zoznamom projektov, na ktorých sa kľúčoví experti podieľali, s nasledovným obsahom (ďalej len Zoznam projektov): meno a priezvisko kľúčového experta, názov a sídlo objednávateľa, doba realizácie projektu, t.j. od do (mesiac, rok), názov zastávanej funkcie/pozície, meno a kontakt zodpovednej osoby, ktorá je schopná tieto údaje potvrdiť. Uchádzač predloží okrem profesijných životopisov kľúčových expertov aj čestné vyhlásenia jednotlivých kľúčových expertov o pripravenosti plniť predmet zákazky vo vzťahu k preukazovanej pozícii. Uchádzač taktiež predloží súhlasy dotknutých osôb audítorov so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Minimálne požiadavky na kľúčových expertov:
3.1.1. Kľúčový expert č.1 kľúčový audítorský partner:
(i) vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa, preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
(ii) celková odborná prax minimálne 10 rokov, z toho minimálne 5 ročná pracovná skúsenosť s riadením audítorských projektov (audity účtovných závierok)
(iii) pracovná skúsenosť s riadením veľkých audítorských projektov (audity účtovných závierok s veľkosťou audítorského tímu nad 5 členov) v pozícii v kľúčový audítorský partner, a to na minimálne 10 projektoch, z ktorých min. 4 projekty so zmluvným plnením nad 100 000 EUR, preukáže prostredníctvom zoznamu projektov,
(iv) platná licencia štatutárneho audítora (preukáže overenou kópiou licencie),
(v) platný medzinárodný certifikát ACCA v oblasti výkonu auditu alebo iný ekvivalentný medzinárodný certifikát, preukáže overenou kópiou certifikátu.
(vi) uchádzač je povinný preukázať sa disponibilitou minimálne dvoch kľúčových expertov č.1 pričom doklady predkladá za každého odborníka samostatne
3.1.2. Kľúčový expert č.2 expert na forenzný audit:
(i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukáže prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
(ii) platný medzinárodne uznávaný certifikát CFE (Certified Forensic Examinator - CFE) alebo ekvivalent,
(iii) celková odborná prax minimálne 5 rokov,
(v) uchádzač je povinný preukázať sa disponibilitou minimálne jedného kľúčového experta č.2
3.2.3 Kľúčový expert č. 3 expert na audit KÚZ:
(i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukáže prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
(ii) celková odborná prax minimálne 10 rokov v oblasti auditu, preukáže prostredníctvom životopisu, resp. zoznamu projektov v životopise,
(iii) minimálne 10 ročná pracovná skúsenosť s výkonom audítorských projektov (audity konsolidovaných účtovných závierok), a to na minimálne 10 projektoch auditov konsolidovanej účtovnej závierky, preukáže profesijným životopisom, resp. zoznamom projektov v ňom,
(iv) platná licencia štatutárneho audítora, preukáže overenou kópiou licencie,
(v) platný medzinárodný certifikát ACCA v oblasti výkonu auditu alebo iný ekvivalentný medzinárodný certifikát, preukáže overenou kópiou certifikátu
(vi) uchádzač je povinný preukázať sa disponibilitou minimálne jedného kľúčového experta č.3
3.2.4 Kľúčový expert č.4 expert na audit IS:
(i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
(ii) minimálne 10 ročné skúsenosti s riadením audítorských a poradenských projektov v oblasti informačných systémov (IS) a bezpečnosti IS, minimálne 5 realizovaných projektov, pričom minimálne v 3 z týchto 5 projektov pôsobil na pozícii vedúceho tímu. Kľúčový expert splnenie podmienky preukáže prostredníctvom životopisu, resp. zoznamom projektov v životopise,
(iv) platný certifikát v oblasti auditu bezpečnosti informačných systémov CISA Certifikovaný audítor informačných systémov alebo ekvivalent preukáže overenou kópiou certifikátu,
(v) uchádzač je povinný preukázať sa disponibilitou minimálne jedným kľúčovým expertom č.4
Kľúčový expert č.5 daňový expert:
(i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní,
(ii) minimálne 5 ročné skúsenosti s daňovým poradenstvom počas obdobia platnosti licencie daňového poradcu SKDP.
(iii) uchádzač je povinný preukázať sa disponibilitou minimálne jedného kľúčového experta č.5

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Vzhľadom na plánovanú dĺžku trvania zákazky a jej objem vyplýva požiadavka na uvedených audítorov z potreby zabezpečenia kvalitného výkonu auditu, adekvátnej štruktúry audítorského tímu disponujúceho náležitými odbornými znalosťami a skúsenosťami s realizáciou rovnakých alebo obdobných zákaziek ako aj dostatočnými kvalifikačnými predpokladmi pre riadne vykonanie auditu. Pre bod 3.1.1. bod (vi) - veľkosť audítorského tímu je definovaná náročnosťou výkonu auditu pre subjekt verejnej správy akým je verejný obstarávateľ, pričom cieľom je efektívne vynaloženie personálnych, technických a ekonomických kapacít s cieľom minimalizovania časovej náročnosti výkonu auditu.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 18.11.2013
Cena: 19,6500 EUR
Podmienky a spôsob platby: Úhrada za SP bude vykonaná prevodom na účet, č.ú.: 2548690958/0200, Všeobecná úverová banka, a.s., ako variabilný symbol je potrebné uviesť IČO záujemcu, do správy pre prijímateľa uviesť značku tejto výzvy (napr. 12 345-MST). Súčasťou písomnej žiadosti o súťažné podklady musí byť aj doklad (kópia) o úhrade.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.11.2013 08:30
IV.3.5) Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
18.11.2013
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2013 08:35
Miesto: EkoAuris, s.r.o., PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 08001 Prešov
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk "Kritériá" sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a na otváraní časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača právnická osoba), sa preukazuje preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a plnou mocou.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť zaslaná v písomnej forme na kontaktnú adresu uvedenú v bode I.1 príloha A.II) PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov.
2.Súťažné podklady budú uchádzačom zasielané v papierovej forme po doručení písomnej formy žiadosti o SP.
3.Pre uchádzačov sa odporúča v rámci ďalšej komunikácie využiť elektronickú formu.
4.V rámci doručovania je akceptovateľné doručovanie osobne, poštou a elektronicky v súlade s § 16 ZVO.
5.V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti.
6. všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
7. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu súťaže návrhov. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.10.2013

Redakčné opravy

18530 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 222/2013
V oznámení 17544 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Košický samosprávny kraj, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 208/2013 zo dňa 24.10.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Namiesto: 2) Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Viď: 2) Prehľad dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov 2) Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže ročný obrat v každom roku minimálne vo výške 125 000 EUR. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že realizoval zákazky podobného rozsahu ako je predmet zákazky a takisto v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov 2) Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2010, 2011, 2012. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže ročný obrat v každom roku minimálne vo výške 125 000 EUR. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že realizoval zákazky podobného rozsahu ako je predmet zákazky a takisto v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 1) Podľa § 28 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná ako osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 2) Uchádzač predloží dôkaz o tom, že je oprávnený na výkon audítorských služieb predložením platnej audítorskej licencie v zmysle zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. 3) Podľa § 28 ods. 1 písm. g) uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 1) Podľa § 28 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná ako osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 2) Uchádzač predloží dôkaz o tom, že je oprávnený na výkon audítorských služieb predložením platnej audítorskej licencie v zmysle zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. 3) Podľa § 28 ods. 1 písm. g) uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. 4. Podľa §28 ods. 1 písm k) uchádzač vo svojej ponuke uvedie vo vzťahu k subdodávateľom, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia a to uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V prípade ak uchádzač nepredpokladá plnenie subdodávateľom v sume najmenej 50% predloží čestné vyhlásenie o tejto skutočnosti.

Profil Obstarávateľa


Dôležité