Oznámenie 17799 - MST

Obsah

17799 - MST
Vestník č. 211/2013 - 29.10.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
VIALE, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36567795
SNP 56 , 93401 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o., Cesta na Senec 2/A, 821 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Mobil: +421 911164053
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Osoba podľa §7 ods. 2 písm. a)
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: stavebníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-tovary.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Hotel Lev v Leviciach.
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Modernizácia vnútorného vybavenia hotela Lev v Leviciach pozostáva zo zariadenia izieb jednolôžkovými a dvojlôžkovými posteľami, šatníkovou skriňou, stolíkom a stoličkou ako aj TV a telefónom (reštauračná a kaviarenska časť bude vybavená kaviarenskými a reštauračnými stolmi a stoličkami a barovým pultom),
z technologického zariadenia kuchyne.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39290000-1, 32300000-6, 32552100-8, 39313000-9, 39220000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 3
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah požadovaných tovarov je uvedený v jednotlivých častiach tohto oznámenia.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 377 950,6000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 150
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-nábytok.
1) STRUČNÝ OPIS
Zariadenia izieb jednolôžkovými a dvojlôžkovými posteľami, šatníkovou skriňou, stolíkom a stoličkou (reštauračná a kaviarenska časť bude vybavená kaviarenskými a reštauračnými stolmi a stoličkami a barovým pultom).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39290000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Drevená stolička 200 ks,
Drevený jedálenský stôl 40 ks,
Posteľ jednolôžko16 ks,
Posteľ dvojlôžko 14 ks,
Drevený stolík 47 ks,
Písací stôl 33 ks,
Kancelárske kreslo 33 ks,
Šatníková skriňa vstavaná 33 ks,
Stolička reštauračná 80 ks,
Stôl reštauračný 20 ks,
Stolička kaviarenská 30 ks,
Stôl kaviarenský10 ks,
Barový pult 1 ks
Hodnota 168 670,6000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Uchádzač pre túto časť predkladá 2 referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm.a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v hodnote min. 100 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač pre túto časť predkladá doklad na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. l) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni katalógové listy, prospekty alebo fotografie ponúkaného interiérového vybavenia z ktorých sú zrejmé požadované technické parametre. Tieto musia byť predložené v Slovenskom jazyku pokiaľ je výrobca so sídlom v Slovenskej republike. Pokiaľ má sídlo mimo územia Slovenskej republiky, môžu byť predložené v inom cudzom jazyku, avšak spolu s prekladom do Slovenského jazyka. V prípade Českého jazyka sa preklad nepožaduje. Vyžaduje sa predloženie min. kópie originálu.
Uchádzač môže doklady podľa § 28 zákona nahradiť čestným vyhlásením v súlade s § 32 ods. 8 zákona.
Osoba podľa §7 bude požadovať od úspešného uchádzača predložiť vzorky materiálov v zmysle súťažných podkladov.
V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 000.- eur (slovom: osemtisíc eur). Spôsob zloženia/uvolnenia zábezpeky je podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
Časť: 2
NÁZOV
Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-IKT.
1) STRUČNÝ OPIS
Vybavenie izieb hotela Lev v Leviciach TV prijímačom a telefónom.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 32300000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 32552100-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
LCD TV 33 ks,
Izbový telefón 33 ks
Hodnota 29 733,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Uchádzač pre túto časť predkladá 2 referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm.a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v hodnote min. 20 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač pre túto časť predkladá doklad na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. l) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni katalógové listy, prospekty alebo fotografie ponúkaného tovaru z ktorých sú zrejmé požadované technické parametre. Tieto musia byť predložené v Slovenskom jazyku pokiaľ je výrobca so sídlom v Slovenskej republike. Pokiaľ má sídlo mimo územia Slovenskej republiky, môžu byť predložené v inom cudzom jazyku, avšak spolu s prekladom do Slovenského jazyka. V prípade Českého jazyka sa preklad nepožaduje. Vyžaduje sa predloženie min. kópie originálu.
Uchádzač môže doklady podľa § 28 zákona nahradiť čestným vyhlásením v súlade s § 32 ods. 8 zákona.
V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 1 400.- eur (slovom: jedentisícštyristo eur).
Spôsob zloženia/uvolnenia zábezpeky je podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
Časť: 3
NÁZOV
Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-kuchyňa.
1) STRUČNÝ OPIS
Vybavenie kuchyne technologickými zariadeniami.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39313000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39220000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Odoberací stôl 1 ks,
Montáž jednotlivých častí kuchyne 95 kpl,
Umývací stôl 2xdrez 1 ks,
Nástenná polica na koše 1 ks,
Kôš na odpadky 1 ks,
Sprchová batéria 3 ks,
Umývačka riadu pribežná 1 ks,
Odoberací stôl 1 ks,
Odkladací regál 2 ks,
Ohrevný pult s režonom 1 ks,
Stolová dvojpolica 1 ks,
Pracovný stôl 2xpolica, krytovaný 1 ks,
Teplý most s policou 1ks,
Pracovný stôl 2xpolica 1 ks,
Mikrovlnka 22 lit. 1 ks,
Chladiaci stôl 1 ks,
Nástenná polica 2 ks,
Šokový schladzovač 1ks,
Vákuová balička 1 ks,
Umývací stôlpolica ,zásuvka 1 ks,
Konvektomat 10 policový+podstavec 1 ks,
Sada plechov do konvektomatu 1 ks,
Odsávací digestor 1 ks,
Odsávací digestor OPP 3800x1800x450 1 ks,
Pracovný stôl pojazdný 2 ks,
Varič cestovín plynový 30 lit. 1 ks,
Varidlo 4x horák 1 ks,
Gril platňa hladká 1 ks,
Lávový gril 1 ks,
Pracovná plocha 2 ks,
Dvojfritéza 2x10lit. 1 ks,
Pracovný stôl 1 ks,
Plynová stolička 1 ks,
Smažiaca panvica 80 lit. 1 ks,
Pracovný stôl SN9-8M+S 1 ks,
Kombinovaný sporák +batéria 1 ks,
Salamander 1 ks,
Pracnovný stôl PSJ 1 1200x700x900 1 ks,
Pracovný stôl PSJ 1 1000x700x900 1 ks,
Umývací drez zväčšený s policou 1 ks,
Umývací drez 1 ks,
Pracovný stôl s roštom 1 ks,
Odkladací regál 1 ks,
Umývací stôl 1 ks,
Škrabka zemiakov 1 ks,
Kôš na hrubé nečistoty 1 ks,
Odkladací regál 2 ks,
Chladiaca skriňa 700 lit. 4 ks,
Mraziaca skriňa 700 lit. 1 ks,
Mraziaca skriňa 1 ks,
Umývací stôl polica,zásuvka 1 ks,
Doska na krájanie 5 ks,
Pracovný stôl 1/2 plátu plast 1 ks,
Digitálna váha 4 ks,
Pracovný stôl s policou PSJ 1500x700x900 1 ks,
Mlynček na mäso 1 ks,
Mäsoklát 1ks,
Umývací stôl s policou 1 ks,
Nástenná polica 1 ks,
Chladiaca skriňa 700lit. E 700 TN 733x803x2090 1 ks,
Chladiaci stôl 1ks,
Pracovný stôl PSJ 2 1800x700x900 1ks,
Univerzálny robot 1ks,
Pracovný stôl 2xzásuvka ,1xpolica 1ks,
Krájač zeleniny + sada diskov 1ks,
Umývací stôl s policou 1ks,
Robot 60 lit.kotlík,krájač zel.+mlynček na mäso 1ks,
Nástenná polica 2ks,
Konvektomat+podstavec 1ks,
El.sporák s rúrou sklokeramika 1ks,
Pracovný stôl buková doska,2x zásuvka 1ks,
Pracovný stôl s policou 1ks,
Pracovný stôl s policou PSJ 2 1200x600x900 1ks,
Chladiaci stôl E-TAV 21360x700x900 1ks,
Umývací stôl s policou 1ks,
Chladiaca skriňa 1ks,
Nárezový stroj 1ks,
Prepravný vozík 1ks,
Skladový regál 5ks,
Chladiaci stôl 4xzásuvka 1ks,
Pracovný stôl 1ks,
Drtič ľadu 1ks,
Kávomlynec 1ks,
Kávovar 2 pákový 1ks,
Pracovný stôl zásuvka na kávu 1ks,
Umývací stôl 2ks,
Výčapné zariadenie 2 okruhové 1ks,
Výrobník ľadu kap.33kg/hod. 1 ks,
Nástenné skrinky 2ks,
Umývačka pohárov 1ks,
Chladiaca skriňa 1ks,
Pracovný stolík 1ks,
Vitrína samoobslužná chladená na 3xGN 1/1 1ks,
Pracovný stolík k vitrínam 1 ks,
Vitrína samoobslužná teplá na 3 GN 1/1 1ks
Hodnota 179 547,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Uchádzač pre túto časť predkladá 2 referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm.a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovaru rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v hodnote min. 100 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač pre túto časť predkladá doklad na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. l) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni katalógové listy, prospekty alebo fotografie ponúkaných technologických zariadení
z ktorých sú zrejmé požadované technické parametre. Tieto musia byť predložené v Slovenskom jazyku pokiaľ je výrobca so sídlom v Slovenskej republike. Pokiaľ má sídlo mimo územia Slovenskej republiky, môžu byť predložené v inom cudzom jazyku, avšak spolu s prekladom do Slovenského jazyka. V prípade Českého jazyka sa preklad nepožaduje. Vyžaduje sa predloženie min. kópie originálu.
Uchádzač môže doklady podľa § 28 zákona nahradiť čestným vyhlásením v súlade s § 32 ods. 8 zákona.
Osoba podľa §7 bude požadovať od úspešného uchádzača predložiť overenú kópiu platného oprávnenia 1 osoby na montáž, odborné skúšky a odborné prehliadky vyhradených plynových zariadení a overenú kópiu platného oprávnenia 1 osoby na montáž, odborné skúšky a odborné prehliadky vyhradených elektrických zariadení (táto osoba/osoby predloží čestné prehlásenie, že bude uchádzačovi k dispozícii počas celého zmluvného vzťahu medzi osobou podľa §7 a uchádzačom).
V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 900.- eur (slovom: osemtisícdeväťsto eur).
Spôsob zloženia/uvolnenia zábezpeky je podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-nábytok - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 000.- eur (slovom: osemtisíc eur).
2. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-IKT - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 1 400.- eur (slovom: jedentisícštyristo eur).
3. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-kuchyňa - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 900.- eur (slovom: osemtisícdeväťsto eur).
Spôsob zloženia/uvolnenia zábezpeky je podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov osoby podľa §7.
Osoba podľa §7 neposkytne zálohové platby na plnenie zmluvy. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom, na základe vystavených faktúr po predchádzajúcom odsúhlasení dodávok tovarov osobou podľa §7. Lehota splatnosti faktúr bude 60 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Každý člen skupiny dodávatelov musí mat právnu subjektivitu. Ak predkladá ponuku skupina dodávatelov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávatel požaduje od členov skupiny dodávatelov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právnu formu v súlade s § 31 ods. 2 zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
1.1
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený
za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie,
za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania
a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený
za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie
a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, aleboktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
1.3
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika
a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené
zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
1.6
Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa §7.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
2.1
vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
2.2
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa tovaru, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne z dôvodu dodania tovaru vo vysokej finančnej hodnote.
2.3
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa §7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde
k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom,
osoba podľa §7 môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa §7.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.6
Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je
v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje:
3.1
zoznamom dodávok za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru
s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
3.2
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Osoba podľa §7 vyžaduje, aby uchádzač bol spoľahlivý, mal schopnosti, skúsenosti a oprávnenie s porovnateľnými dodávkami tovarov, a tým vytvoriť reálny predpoklad, že tovary bude dodávať dostatočne skúsený a odborne zdatný uchádzač.
3.3
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca osobe podľa §7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3.5
Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa §7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa §7.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčený referenčný list na dodanie tovaru podľa toho, na ktorú časť zákazky podáva ponuku.
Referenčný list musí obsahovať identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa, opis dodania tovarov, miesto dodania tovarov, fakturovanú cena dodaných tovarov bez DPH, termín dodaných tovarov, vyjadrenie kupujúceho, že dodaný tovar bol v požadovanej kvalite, potvrdenie oprávnenej osoby kupujúceho s uvedením kontaku, na ktorom si osoba podľa §7 môže overiť uvedené skutočnosti.
Minimálna úroveň štandardov referenčných listov je uvedená v jednotlivých častiach tohto oznámenia.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Celková cena v eur s DPH. - 70
2. Počet dní dodania tovaru. - 30
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pomienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ANV35832
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.12.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.12.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2013 13:00
Miesto: VOLUMA s.r.o., Shopping Palace Bratislava, Cesta na Senec 2/A, 821 04 Bratislava - zasadačka na 1.poschodí.
Otváranie ponúk označenej časti "Ostatné" a ponúk označenej časti "Kritériá" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Prioritná os 3 Cestovný ruch, Opatrenie 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom alebo osobne v pracovných dňoch od 10.00 h do 15.00 h. Osoba podľa §7 bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj faxom, alebo e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie.
Ponuku doručí uchádzač v uzavretom obale v jednom vyhotovení ( osoba podľa §7 doporučuje záujemcom predložiť aj jednu neoverenú kópiu ponuky v papierovej podobe a doporučuje predložiť aj kompletnú ponuku na elektronickom nosiči vo formáte pdf, ktorý je prevedený na strojovo čitateľný tvar z dôvodu umožnenia fulltextového vyhľadávania v súlade s § 18 písm. d) výnosu MF SR č. 312/2010) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením "Hotel Lev - nábytok - NEOTVÁRAŤ!" pre I.časť, "Hotel Lev - IKT - NEOTVÁRAŤ!" pre II. časť alebo "Hotel Lev - kuchyňa - NEOTVÁRAŤ!" pre III. časť podľa toho pre akú časť záujemca predkladá ponuku,poštou,kuriérnou službou alebo osobne na adresu Voluma s.r.o., Cesta na Senec 2/A, 821 04 Bratislava - Shopping Palace.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom "Ostatné". Uchádzač v ponuke uvedie kontaktné údaje: tel. č., fax, mail. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady doporučuje osoba podľa §7 pevne zviazať, očíslovať a parafovať štatutárnym zástupcom alebo osobou splnomocnenou štatutárnym zástupcom. Kúpna zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboch zmluvných strán a účinnosť deň po dni zverejnenia na profile osoby podľa §7. Záujemca musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Záujemca pripojí k prepočtu kurzový lístok. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v deň zverejnenia oznámenia o verejnom obstarávaní. Všetky dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku, alebo preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. Osoba podľa §7 predkladá ako neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov Návrh Kúpnej zmluvy.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.10.2013

Redakčné opravy

18077 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 214/2013
V oznámení 17799 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa VIALE, s.r.o., SNP 56, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 211/2013 zo dňa 29.10.2013 boli nesprávne zverejnené údaje PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 1 5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 000.- eur (slovom: osemtisíc eur). Viď: V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 4 800.- eur (slovom: štyritisícosemsto eur). PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 2 5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 1 400.- eur (slovom: jedentisícštyristo eur). Viď: V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 800.- eur (slovom: osemsto eur). PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 3 5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 900.- eur (slovom: osemtisícdeväťsto eur). Viď: V tejto časti osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 5 300.- eur (slovom: päťtisíctristo eur). III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky Namiesto: 1. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-nábytok - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 000.- eur (slovom: osemtisíc eur). 2. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-IKT - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 1 400.- eur (slovom: jedentisícštyristo eur). 3. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-kuchyňa - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 8 900.- eur (slovom: osemtisícdeväťsto eur). Viď: 1. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-nábytok - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 4 800.- eur (slovom: štyritisícosemsto eur). 2. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-IKT - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 800.- eur (slovom: osemsto eur). 3. časť - Rekonštrukcia hotela LEV v Leviciach-kuchyňa - osoba podľa §7 požaduje zábezpeku vo výške 5300.- eur (slovom: päťtisíctristo eur). VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Doplnenie: I.2)TYP OBSTARÁVACEJ INŠTITÚCIE Druh verejného obstarávateľa . Verejný obstarávateľ (týka sa zákazky, na ktorú sa vzťahuje smernica 2004/18/ES) Obstarávateľ (v prípade zákazky, na ktorú sa vzťahuje smernica 2004/17/ES - Vybrané odvetvia) Keďže formulár numožňuje neoznačiť tento odstavec (prvé 4 riadky) v tomto oznámení o korigende, osoba zodpovedná za verejné obstarávanie označila bodkou verejný obstarávateľ, napriek tomu, že sa jedná o osobu podľa §7.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité