Oznámenie 19406 - MUS

Obsah

19406 - MUS
Vestník č. 239/2013 - 06.12.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PRE ZÁKAZKY OBRANY A BEZPEČNOSTI
Formulár: Príloha č. 17 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pražská 29, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Lúčna
Telefón: +421 257278257
Fax: +421 252496143
Email: michaela.lucna@reserves.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet: Zabezpečenie spravovania štátnych hmotných rezerv
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Bezpečnostná a technická služba v objektoch Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 4 - Pátracie a bezpečnostné služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom poskytovania služieb sú objekty v správe verejného obstarávateľa v rámci Slovenskej republiky v rozsahu:
1. Závod SŠHR SR Kopaničiar Čachtice,
2. Objekt SŠHR SR Drienka Častkovce,
3. Závod SŠHR SR Ľupčianka Slovenská Ľupča,
4. Závod SŠHR SR Brodnianka Kysucké Nové Mesto,
5. Závod SŠHR SR Borovina Vígľaš, (ďalej aj "objekty verejného obstarávateľa").
NUTS kód:
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie bezpečnostnej služby a technickej služby v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o súkromnej bezpečnosti") v objektoch verejného obstarávateľa.

1. Verejný obstarávateľ v bezpečnostnej službe požaduje najmä:
a) výkon strážnej služby na objektoch verejného obstarávateľa formou nepretržitej fyzickej ochrany objektov,
b) výkon strážnej služby obchôdzkami, striedavým premiestňovaním sa v stanovených intervaloch s určením pevných stanovíšť osôb poverených výkonom fyzickej ochrany podľa vypracovaného plánu služieb,
c) výkon strážnej služby priamym riadením a kontrolou prevádzky bezpečnostných systémov (elektrické, elektronické, mechanické a ďalšie komponenty pevne zabudované), ktoré zabraňujú nepovolenému vstupu, vjazdu, alebo inému nežiaducemu vniknutiu do chráneného objektu alebo na chránené miesto, alebo výjazd z neho,
d) výkon strážnej služby prevádzkovaním poplachových systémov (elektrických, elektronických, mechanických a ďalších komponentov zabudovaných do objektu, v objekte, alebo na chránenom mieste), ktorý signalizuje (obraz, zvuk, svetlo, atď.) nepovolený vstup, vjazd, alebo iné nežiaduce vniknutie do chráneného objektu alebo na chránené miesto, alebo výjazd z neho,
e) výkon strážnej služby inými technickými strojmi a prístrojmi za účelom plnenia úloh fyzickej ochrany.

2. Verejný obstarávateľ v technickej službe požaduje najmä:
a) zabezpečenie technickej služby na objektoch verejného obstarávateľa výkonom odborných prehliadok a odborných skúšok na vyhradenom technickom zariadení podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a pravidelných kontrol funkčnosti bezpečnostných a poplachových systémov, systémov priemyselnej televízie a systémov kontroly vstupu s dochádzkovým systémom inštalovaných na objektoch verejného obstarávateľa,
b) technickej služby na objektoch verejného obstarávateľa výkonom operatívneho (pozáručného) servisu
bezpečnostných a poplachových zariadení uvedených v písmene a) tohto bodu.

3. Verejný obstarávateľ v technickej službe požaduje realizáciu modernizácie bezpečnostných a poplachových systémov, systémov priemyselnej televízie a systémov kontroly vstupu s dochádzkovým systémom inštalovaných na objektoch verejného obstarávateľa podľa vypracovaného Projektu technického zhodnotenia modernizácie IBS na objektoch verejného obstarávateľa. Tento Projekt bude tvoriť súčasť súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie vyššie uvedených služieb v oblasti zákona o súkromnej bezpečnosti a
ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na výkon bezpečnostnej služby, technickej služby a s nimi súvisiacich činností s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79710000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79713000-5, 50610000-4
z hodnoty zákazky
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celý predmet zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 4 120 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponuky zábezpekou. Zábezpeka je na predmet zákazky
stanovená vo výške 120 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky - poskytnutím bankovej záruky alebo zložením
finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách v časti "Ostatné". Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk. V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom, musí byť doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky v časti "Ostatné" a jeho platnosť preukázateľná počas lehoty viazanosti ponúk. Splnenie tejto podmienky bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať v rámci vyhodnotenia časti ponúk "Ostatné".
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa z programu 06 HOH Hospodárska mobilizácia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak je záujemcom skupina dodávateľov, takýto záujemca je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými
členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou, najmä bude oprávnený prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie v procese plnenia zmluvy. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Splnomocnenie bude predložené ako súčasť žiadosti o účasť.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlienha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií:
A/ Verejný obstarávateľ určuje požiadavky a opatrenia na ochranu utajovaných skutočností podľa § 108d ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré je záujemca povinný zabezpečiť. Verejný obstarávateľ vyžaduje od záujemcu (v prípade skupiny dodávateľov za každého člena skupiny osobitne), aby už v žiadosti o účasť predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti na stupeň "Vyhradené" vydaného podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o ochrane utajovaných skutočností"). Záujemca (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny osobitne) sa zaväzuje dodržiavať povinnosti na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Ak je to v súlade s medzinárodnou zmluvou, ktorou je Slovenská republika viazaná, verejný obstarávateľ uzná oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu, ak je rovnocenné s oprávnením vydaným podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Režim a systém ochrany objektov, na ktoré sa predmet zákazky vzťahuje, je určený v Zozname utajovaných skutočností verejného obstarávateľa pod bodom č. 18 (http://www.reserves.gov.sk/sites/default/files/file/utajovaneskutocnosti/skutocnosti_2013.pdf).

B/ Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby ponuka uchádzača časť "Ostatné" obsahovala originál alebo úradne osvedčenú kópiu záväzného súhlasu (čestného vyhlásenia), že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom v zmluvne dohodnutom termíne
1. bude po podpise zmluvy zamestnávať minimálne 50 zamestnancov spĺňajúcich odbornú spôsobilosť zdravotnú spôsobilosť, bezúhonnosť a spoľahlivosť v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti pre bezpečnostnú službu, ktorí budú súčasne oslobodení od výkonu mimoriadnej služby a alternatívnej služby v zmysle § 17 ods. 3 zákona č. 570/2005 Z. z. o brannej povinnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a ktorí budú mať súčasne bezpečnostnú prax v dĺžke min. tri roky v zmysle § 53 ods. 1 písm. c) zákona o súkromnej bezpečnosti a súčasne, že po podpise zmluvy predloží potvrdenie príslušného úradu s vyhlásením, že títo zamestnanci budú voľní k plneniu predmetu zákazky;
2. bude súhlasiť s určením za subjekt hospodárskej mobilizácie v zmysle zákona č. 179/2011 Z. z. o hospodárskej
mobilizácii a o zmene a doplnení zákona č. 387/2002 Z. z. o riadení štátu v krízových situáciách mimo času vojny a
vojnového stavu v znení neskorších predpisov, ak nie je určeným subjektom hospodárskej mobilizácie. V prípade, že uchádzač už je v čase predkladania ponuky určeným subjektom hospodárskej mobilizácie v zmysle zákona o
hospodárskej mobilizácii, predloží v rámci ponuky časti "Ostatné" kópiu dokladu o určení uchádzača za subjekt
hospodárskej mobilizácie podľa § 4 písm. d) zákona o hospodárskej mobilizácii.
3. po podpise zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi doklad, ktorý uchádzača bude oprávňovať na nadobudnutie vlastníctva a držanie zbrane kategórie A v zmysle zákona č. 190/2003 Z. z. o strelných zbraniach a strelive a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

C/ Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby ponuka uchádzača časť "Ostatné" obsahovala originál alebo úradne
osvedčenú kópiu čestného vyhlásenia, ktoré bude deklarovať:
1. podľa §108d ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - požiadavky a opatrenia potrebné na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností týkajúce sa subdodávateľov v rozsahu:
1.1. Záväzok uchádzača a prípadného subdodávateľa dodržiavať povinnosti na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností podľa zákona č. 215/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
1.2.Záväzok uchádzača získať od osoby, ktorá sa stane jeho subdodávateľom, záväzok podľa predchádzajúceho bodu.
1.3.Údaje o už vybranom subdodávateľovi, ktoré umožnia zistiť, či má požadované kapacity na zabezpečenie
bezpečnosti a ochrany utajovaných skutočností, ku ktorým má prístup alebo ktoré vytvorí počas realizácie
subdodávateľských aktivít.
1.4.Záväzok uchádzača poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje podľa bodu 1.3. o každom novom subdodávateľovi pred uzavretím subdodávateľskej zmluvy.

D/ Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným
obstarávateľom predloží:
1. originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu najmenej 1 000 000 EUR na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré bude platné a účinné počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom,
2. smernicu pre výkon strážnej služby (ďalej len "smernica"), ktorá bude tvoriť prílohu zmluvy, v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch, v ktorej bude konkrétne a detailne vyšpecifikovaný výkon strážnej služby. Smernica bude
spracovaná pre každý objekt verejného obstarávateľa zvlášť. Smernica bude v režime utajenia stupňa "Vyhradené"
podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť svoje pripomienky k predloženej smernici a víťazný uchádzač sa zaväzuje pripomienky akceptovať.

E/ Úspešný uchádzač po podpise zmluvy v zmluvne určenej lehote:
a) predloží menný zoznam minimálne 50 zamestnancov spĺňajúcich odbornú spôsobilosť, zdravotnú spôsobilosť,
bezúhonnosť a spoľahlivosť v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti pre bezpečnostnú službu, ktorí budú súčasne oslobodení od výkonu mimoriadnej služby a alternatívnej služby v zmysle § 17 ods. 3 zákona č. 570/2005 Z. z. o brannej povinnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s potvrdením príslušného úradu a vyhlásením, že títo zamestnanci budú voľní k plneniu predmetu zákazky a budú mať bezpečnostnú prax v dĺžke min. tri roky;
b) predloží doklad, ktorý uchádzača bude oprávňovať na nadobudnutie vlastníctva a držanie zbrane kategórie A v zmysle zákona č. 190/2003 Z. z. o strelných zbraniach a strelive a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
c) predloží doklad o určení uchádzača za subjekt hospodárskej mobilizácie podľa § 4 písm. d) zákona o hospodárskej mobilizácii.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Kritériá týkajúce sa osobnej situácie hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie) vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu v profesijných alebo obchodných registroch
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca a uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávateľa predkladať toto potvrdenie. Je však potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].

Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Kritériá týkajúce sa hospodárskeho a finančného postavenia hospodárskych subjektov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca v žiadosti o účasť predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Záujemca predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Požadované finančné a ekonomické postavenie záujemca preukáže:

2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky (alebo bánk, ak má záujemca
otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je záujemca klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, za roky 2010,
2011 a 2012 nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia žiadosti o účasť. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1 záujemca v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2 záujemca nie je v nepovolenom debete,
2.1.3 jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
Okrem vyjadrenia banky predloží záujemca aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísane osobou oprávnenou konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží súvahu alebo výkaz o majetku a
záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania začatia činnosti.
Vyžaduje sa príslušným správcom dane osvedčená kópia súvahy/výkazu o majetku a záväzkoch ( § 23 ods. 2 zákona č. 563/2009 Z. z.), resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača.

2.3 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľad o dosiahnutom celkovom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate. Vyžaduje sa príslušným správcom dane osvedčená kópia výkazu ziskov a strát/výkazu o príjmoch a výdavkoch ( § 23 ods. 2 zákona č. 563/2009 Z. z.), resp. podľa právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat vo výške 2 000 000,- EUR, resp. ekvivalent v inej mene, za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti dostupné. Celkovým obratom sa na účely tohto bodu rozumie obrat v zmysle § 4 ods. 9 zákona č. 222/2004 Z. z. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ.

2.4 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby bez
ohľadu na ich právny vzťah, a to v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí
záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Kritériá týkajúce sa hospodárskeho a finančného postavenia subdodávateľov (ktoré môžu spôsobiť ich odmietnutie)
III.2.3) Technická spôsobilosť
Kritériá týkajúce sa technickej a/alebo profesijnej schopnosti hospodárskych subjektov (ktoré možu spôsobiť ich vylúčenie)
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a zabezpečenia kvality podľa 108f a § 29 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií (vydané najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie žiadosti o účasť):

1. záujemca predloží zoznam poskytnutých služieb podľa zákona o súkromnej bezpečnosti v oblasti bezpečnostných a technických služieb za predchádzajúce tri roky (2012, 2011, 2010), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich plnení.

2. podľa § 108f ods. 1 písm. d) a § 29 zákona o verejnom obstarávaní - záujemca predloží certifikát kvality ISO 9001. Verejný obstarávateľ akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému riadenia kvality. V takom prípade verejný obstarávateľ požaduje predložiť popis tohto ekvivalentného systému riadenia kvality a rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

3. podľa § 108f písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - záujemca predloží údaje o technikoch alebo technických
orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi
alebo záujemcovi.

4. § 108f ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o schopnosti zabezpečiť požadovanú bezpečnosť a
ochranu utajovaných skutočností predložením potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň Vyhradené, vydaným Národným bezpečnostným úradom v zmysle zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ak je to v súlade s medzinárodnou zmluvou, ktorou je Slovenská republika viazaná, verejný obstarávateľ uzná oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu, ak je rovnocenné s oprávnením vydaným podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností.

5. Ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z vyššie uvedených dokladov, možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

6. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže záujemca využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov :

Podľa bodu 1 časti III.2.3) verejný obstarávateľ požaduje, aby:

1. záujemca preukázal v rámci zoznamu zmlúv najmenej dve zmluvy na výkon bezpečnostnej služby podľa § 3 písm. a) a b) g) h) zákona o súkromnej bezpečnosti, pričom celková zmluvná cena za zmluvy kumulatívne bola za stanovené obdobie (2010, 2011, 2012), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v hodnote minimálne 800 000 EUR bez DPH.

2. záujemca preukázal zmluvu alebo zmluvy na výkon technickej služby podľa § 7 zákona o súkromnej bezpečnosti so zameraním revíznu činnosť, operatívny (pozáručný) servis, pričom celková zmluvná cena zmluvy/zmlúv kumulatívne bola za stanovené obdobie (2010, 2011 a 2012), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v hodnote minimálne 300 000 EUR bez DPH.

3. Zoznamy zmlúv podľa bodov 1. a 2. musia obsahovať: a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, b)
názov/obchodné meno a sídlo poskytovateľa, c) predmet zmluvy, d) miesto plnenia zmluvy, e) čas plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok), f) celková zmluvná cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH, g) meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje. Predložený zoznam (referencie) musí obsahovať vyhlásenie odberateľa o úspešnosti realizácie tejto zmluvy a podpis osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a ktorá toto vyhlásenie za odberateľa potvrdzuje. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti.

Podľa bodu 3 časti III.2.3) verejný obstarávateľ požaduje, aby:
Záujemca preukázal, že minimálne dvaja (2) technici, ktorí sa budú osobne podieľať na plnení predmetu zákazky,
disponujú odbornou spôsobilosťou - Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektronického. Túto
skutočnosť preukáže záujemca originálom alebo úradne osvedčenou kópiou osvedčenia týchto technikov na vykonávanie činnosti podľa § 24 a súvisiacich vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (resp. podľa vyhlášky č. 718/2002 Z. z. ak je oprávnenie platné v danom rozsahu).
Kritériá týkajúce sa technickej a/alebo profesijnej schopnosti subdodávateľov (ktoré možu spôsobiť ich odmietnutie)
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - Záujemca predloží v žiadosti o účasť platnú licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby a platnú licenciu na prevádzkovanie technickej služby podľa zákona o súkromnej bezpečnosti, prípadne rovnocenné osvedčenie z členských krajín EÚ (§ 108g ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní).
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
Počet/Minimálny počet: 1
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Najnižšia cena za strážnu službu, pravidelný servis a údržbu - 50
2. Najnižšia cena za realizáciu projektu - 40
3. Najnižšia cena za operatívny (pozáručný) servis - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.01.2014 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi záujemcami/uchádzačmi a verejným obstarávateľom sa bude realizovať v listinnej podobe alebo osobne v prípade nakladania s utajovanými skutočnosťami v súlade so zákonom o ochrane utajovaných skutočností (napr. pri poskytovaní súťažných podkladov, ktoré obsahujú utajovanú skutočnosť).

2. Záujemca predloží žiadosť o účasť a doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobne alebo poštou v
uzatvorenom samostatnom nepriehľadnom obale v lehote podľa bodu IV.3.4) tohto oznámenia na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v pracovných dňoch v čase úradných hodín podateľne (pondelok - štvrtok: 7:30 - 15:00 h, piatok 7:30 - 14:00 h) v lehote podľa tohto oznámenia. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku SR.

3. Ak doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá skupina dodávateľov, vloží do nepriehľadného obalu spolu s dokladmi preukazujúcimi splnenie podmienok účasti aj splnomocnenie podľa bodu III.1.3) tohto oznámenia.

4. Na obale žiadosti o účasť záujemca uvedie nasledujúce údaje: adresu verejného obstarávateľa, obchodné meno a sídlo/miesto podnikania záujemcu alebo obchodné mená a sídla/miesta podnikania všetkých členov skupiny dodávateľov, s označením "UŽŠIA SÚŤAŽ - Bezpečnostná a technická služba v objektoch Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky - NEOTVÁRAŤ".

5. Záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky na bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností verejný obstarávateľ osobne odovzdá výzvu na predloženie ponuky a súťažné podklady následne po podpísaní Zmluvy o postupovaní utajovaných skutočností zo štátneho orgánu na podnikateľa. Zmluva o postupovaní utajovaných skutočností bude obsahovať aj zoznam oprávnených osôb zamestnancov záujemcu a rozsah ich oprávnenia na oboznamovanie sa s postúpenými utajovanými skutočnosťami.

6. K bodu III.3.2 - verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemca ako súčasť žiadosti o účasť predložil menný zoznam
zamestnancov, ktorí majú platnú bezpečnostnú previerku minimálne na stupeň "Vyhradené" v zmysle zákona o ochrane utajovaných skutočností, ktorí sa budú oboznamovať so súťažnými podkladmi.

7. K bodu IV.3.4 - ide o termín predkladania ŽIADOSTI O ÚČASŤ.

8. K bodu IV.1.2 Verejný obstarávateľ neobmedzuje počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky po splnení podmienok účasti.

9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zadávanie zákazky v súlade s ustanovením § 46 zákona o verejnom obstarávaní.

10. K bodu II. 3 - verejný obstarávateľ požaduje realizáciu modernizácie IBS na objektoch verejného obstarávateľa
podľa bodu 3. v časti II.1.5) tohto oznámenia do 10 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo najneskôr do 31.12.2014,
podľa toho, ktorý termín nastane skôr.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.12.2013

Redakčné opravy

20142 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 251/2013
V oznámení 19406 - MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 239/2013 zo dňa 06.12.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií Namiesto: D/ Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom predloží: 1. originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu najmenej 1 000 000 EUR na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré bude platné a účinné počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom, 2. smernicu pre výkon strážnej služby (ďalej len "smernica"), ktorá bude tvoriť prílohu zmluvy, v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch, v ktorej bude konkrétne a detailne vyšpecifikovaný výkon strážnej služby. Smernica bude spracovaná pre každý objekt verejného obstarávateľa zvlášť. Smernica bude v režime utajenia stupňa "Vyhradené" podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť svoje pripomienky k predloženej smernici a víťazný uchádzač sa zaväzuje pripomienky akceptovať. Viď: D/ Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom predloží: 1. originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu najmenej 1 000 000 EUR na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré bude platné a účinné počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom, 2. smernicu pre výkon strážnej služby (ďalej len "smernica") v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch, v ktorej bude konkrétne a detailne vyšpecifikovaný výkon strážnej služby. Smernica bude spracovaná pre každý objekt verejného obstarávateľa zvlášť. Smernica bude v režime utajenia stupňa "Vyhradené" podľa zákona o ochrane utajovaných skutočností. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť svoje pripomienky k predloženej smernici a víťazný uchádzač sa zaväzuje pripomienky akceptovať. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a zabezpečenia kvality podľa 108f a § 29 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií (vydané najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie žiadosti o účasť): Viď: Záujemca v žiadosti o účasť preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a zabezpečenia kvality podľa 108f a § 29 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií (vydané najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie žiadosti o účasť): III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: 6. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže záujemca využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Viď: 6. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže záujemca využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 5. Záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky na bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností verejný obstarávateľ osobne odovzdá výzvu na predloženie ponuky a súťažné podklady následne po podpísaní Zmluvy o postupovaní utajovaných skutočností zo štátneho orgánu na podnikateľa. Zmluva o postupovaní utajovaných skutočností bude obsahovať aj zoznam oprávnených osôb zamestnancov záujemcu a rozsah ich oprávnenia na oboznamovanie sa s postúpenými utajovanými skutočnosťami. Viď: 5. Záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky na bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností verejný obstarávateľ pošle výzvu na predloženie ponuky a súťažné podklady osobne odovzdá následne po podpísaní Zmluvy o postupovaní utajovaných skutočností zo štátneho orgánu na podnikateľa. Zmluva o postupovaní utajovaných skutočností bude obsahovať aj zoznam oprávnených osôb zamestnancov záujemcu a rozsah ich oprávnenia na oboznamovanie sa s postúpenými utajovanými skutočnosťami. VI.3) Doplňujúce informácie Doplnený text: 11. K bodu IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk - V prípade rovnosti predložených ponúk rozhodujúcou bude cena za strážnu službu, pravidelný servis a údržbu.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité