Oznámenie 19403 - MST

Obsah

19403 - MST
Vestník č. 239/2013 - 06.12.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PPLA, s.r.o., Pohraničníkov 56, 851 10 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Mihalová
Mobil: +421 905787876
Telefón: +421 456945100
Fax: +421 456921571
Email: veronika.mihalova@ppla.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
MAZACIE OLEJE, MAZIVÁ a s tým súvisiace služby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom dodania tovaru pre SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik:
a) miestom plnenia v prípade dodávky predmetu zákazky sú miesta organizačných zložiek verejného obstarávateľa
b) Zabezpečenie školenia sa uskutoční v priestoroch verejného obstarávateľa.
c)Zabezpečenie technických služieb sa uskutoční na odštepných závodoch a strediskách verejného obstarávateľa. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 253 400,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
a) dodávka mazacích olejov (motorové oleje, prevodové oleje, hydraulické oleje, priemy-selné oleje), mazivá, spĺňajúce
požiadavky slovenských a európskych noriem na adresu organizačných zložiek a stredísk verejného obstarávateľa,
vrátane dopravy do miesta plnenia (mechanizačné prostriedky a zariadenia verejného obstarávateľa) a ostatných služieb
spojených s dodávkou, podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch;
b) zabezpečenie pravidelného školenia (1-x za rok) pracovníkov verejného obstarávateľa o kvalitatívnych a úžitkových
vlastnostiach mazacích olejov, mazív, v zmysle požiadaviek slovenských a európskych noriem (odborno-technický
výklad) vrátane odporúčaní pre správnu manipuláciu s mazacími olejmi, mazivami;
c) zabezpečenie technických služieb v oblasti olejového hospodárstva:
- monitorovanie stavu prevádzkových kvapalín a strojov s návrhmi na zlepšenie,
- ošetrovanie prevádzkových kvapalín na mieste v strediskách verejného obstarávateľa,
- vypracovanie mazacích plánov a príručiek pre obsluhy strojov a technikov údržby;
d) odber použitých olejov z miesta dodávky mazacích olejov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 09200000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 24951000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
253 400,00 EUR bez DPH
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 253 400,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle § 36 zákona vo výške 7 500,- EUR.
Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač:
zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo
poskytnutie bankovej záruky za uchádzača.
Bližšie informácie o podmienkach zloženia zábezpeky sú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa Plánu a rozpočtu na jednotlivé roky.
Odbery alebo dodávky budú realizované na základe objednávok z jednotlivých Správ povodí a dohodnutú kúpnu cenu dodaného (odobratého) tovaru vrátane DPH kupujúci uhradí predávajúcemu na základe predložených faktúr s 30-dňovou lehotou splatnosti odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak ponuku do súťaže predloží skupina dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ najneskôr pred podpísaním zmluvy vyžaduje uzatvorenie zmluvného vzťahu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky, ktorý bude členov skupiny dodávateľov zaväzovať, aby voči objednávateľovi ručili spoločne a nerozdielne za záväzky vyplývajúce z realizácie predmetu zákazky tejto skupiny.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom
vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými
2/6
dokladmi:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia
za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods.
2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením
podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a
právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred
súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v
krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej kópii.
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
bude vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s Výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie
č. 10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013
(t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné
obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v
procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013
(t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o
zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať
toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento
údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov
podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o
účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o
verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady
podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto
zákona.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti sú
taxatívne stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Neuplatňuje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a), d) a l) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky:

1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,

2. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona, opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa predloženie Certifikátu riadenia kvality ISO 9001:2008 alebo vyššieho alebo opis opatrení, použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.

3. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zákona - Technicko informačné listy výrobkov vo vzťahu k predmetu zákazky.

4. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2 zákona - Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami pre požadované tovary. Požaduje sa predloženie Karty bezpečnostných údajov v zmysle § 6 zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a Nariadenia Komisie (EÚ) č. 453/2010, ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácii, hodnotení, autorizácii a obmedzovaní chemických látok (REACH) v slovenskom jazyku vo vzťahu k predmetu zákazky. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií predložených dokladov.

Odôvodnenie podmienok:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný spoľahlivo splniť, t.j. dodať požadovaný predmet zákazky včas a v požadovanej kvalite, za tým účelom žiada predložiť zoznam dodávok tovaru a opis, technický opis alebo fotografie a príslušné certifikáty. Podmienky účasti určil verejný obstarávateľ primerane predmetu a hodnote zákazky a v súlade s platnou legislatívou.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predkladaním nových cien predmetu zákazky upravených smerom nadol Podrobnejšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 232-402243
z: 29.11.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.01.2014 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.01.2014 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.01.2014 12:05
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady je možné si vyžiadať na základe písomnej alebo elektronickej žiadosti, zaslanej na adresu PPLA, s.r.o., Pohraničníkov 56, 851 10 Bratislava alebo na email veronika. mihalova@ppla.sk (odporúčaný spôsob). Záujemcovi budú zaslané elektronicky. Pri vyžiadaní elektronickými prostriedkami (e-mail), záujemca nemusí doručiť žiadosť v písomnej listovej podobe v originálnom vyhotovení.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.12.2013

Redakčné opravy

20044 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2013
V oznámení 19403 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik , Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 239/2013 zo dňa 06.12.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Informácie o rámcovej dohode Namiesto: Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody Hodnota: 253 400,0000 EUR Viď: Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody Hodnota: 1 013 600,0000 EUR II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: 253 400,00 EUR bez DPH Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 253 400,0000 EUR Viď: 1 013 600,00 EUR bez DPH Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 1 013 600,0000 EUR IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 20.01.2014 12:00 Viď: 05.02.2014 12:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.01.2014 12:00 Viď: 05.02.2014 12:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.01.2014 12:05 Viď: 05.02.2014 12:05

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité