Oznámenie 19667 - MSS

Obsah

19667 - MSS
Vestník č. 244/2013 - 13.12.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: RNDr. Michal Bara
Telefón: +421 259582014
Fax: +421 252498042
Email: michal.bara@mfsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poskytnutie audítorských služieb pri vykonaní overenia určených orgánov na operačných programoch v rámci programového obdobia 2014 - 2020
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 9
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Sídlo Objednávateľa, sídlo Poskytovateľa a sídla auditovaných osôb
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia audítorských služieb pri vykonaní overenia určených orgánov na operačných programoch v rámci programového obdobia 2014 2020, a to prostredníctvom Zmluvy na poskytnutie audítorských služieb pri vykonaní overenia určených orgánov na operačných programoch v rámci programového obdobia 2014 2020 (ďalej len Zmluva). Návrh Zmluvy je Prílohou č. 2 súťažných podkladov. Účelom tejto Zmluvy je podľa ustanovenia § 35a ods. 6 zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o kontrole a audite) zabezpečiť efektívny výkon vládnych auditov prostredníctvom právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon vládneho auditu. Cieľom tejto zmluvy je v rámci vykonania jej predmetu zabezpečiť overenie dezignačných kritérií určených orgánov v rámci operačných programov programového obdobia 2014 2020, a to podľa platného a účinného všeobecného Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom fonde námorného a rybného hospodárstva zahrnuté do spoločného strategického rámca a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006 (ďalej len Všeobecné Nariadenie), resp. podľa príslušných nariadení pre Fond pre azyl, migráciu a integráciu a Fond pre vnútornú bezpečnosť (ďalej len fondy pre vnútorné záležitosti). Predmetom plnenia Zmluvy je úprava práv a povinností jej účastníkov v súvislosti so záväzkom úspešného uchádzača poskytnúť audítorské služby pri vykonaní overenia určených orgánov na operačných programoch spadajúcich pod Európske štrukturálne a investičné fondy (ďalej len EŠIF) a fondy pre vnútorné záležitosti v rámci programového obdobia 2014 2020, a to podľa príslušných ustanovení platného a účinného Všeobecného Nariadenia, podľa príslušných nariadení pre fondy pre vnútorné záležitosti, resp. inej príslušnej legislatívy a dokumentácie EÚ a SR..
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 000 000,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 31.01.2014
Ukončenie: 31.12.2015
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000 eur (slovom desaťtisíc eur).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude čiastočne financovaná zo zdrojov EÚ, OP Technická pomoc.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, resp. ods.4 a ods.5 alebo podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. h), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. i) a písm. j), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j).

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a), b) a d) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona
Vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky/vyjadrenia bánk, pobočiek zahraničných bánk alebo zahraničných bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet/vedené účty, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že riadne plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania poskytnutého úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bankový účet nie je a ani nebol predmetom exekúcie.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že v iných bankách, pobočkách zahraničných bánk alebo zahraničných bankách, ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani záväzky.
§ 27 ods. 1 písm. b) zákona
Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi fotokópiu poistnej zmluvy za škodu pri vykonávaní jeho podnikateľskej činnosti s minimálnym plnením vo výške 2 000 000,- EUR (slovom dva milióny eur) - uchádzač predloží kópiu zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu, ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s výkonom auditu, uzavretej podľa zákona č. 540/2007 Z.z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 540/2007 Z.z.), alebo doklad ekvivalentný vyššie uvedenej poistnej zmluvy. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami.
§ 27 ods. 1 písm. d) zákona
Prehľad o dosiahnutom ročnom obrate za posledné tri hospodárske roky (roky 2010, 2011, 2012) v súčte za požadované obdobie minimálne vo výške 1,0 mil. EUR bez DPH. Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát (ak účtuje v systéme podvojného účtovníctva), alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva) za jednotlivé hospodárske roky.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods.1 písm. a), g) a k) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona
zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
V prípade, že uchádzač nahradí potvrdenie odberateľa vyhlásením uchádzača o poskytnutých službách musí preukázať dôvod, prečo nebolo možné získať potvrdenie odberateľa.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona:
Zoznam minimálne dvoch zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet obstarávania, kde uchádzač pôsobil ako dodávateľ/poskytovateľ a ktorých predmet alebo časť predmetu boli realizované za predchádzajúce tri roky ku dňu predloženia ponúk v celkovej hodnote minimálne 1 mil. EUR bez DPH. Predmetné zmluvy musia byť realizované aspoň v jednej z nasledovných oblastí:
- výkon auditu/kontroly/overovania prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci/prostriedkov štátneho rozpočtu/súkromného sektoru vykonávaných podľa medzinárodných kontrolných a audítorských štandardov a podľa legislatívy SR a/alebo EÚ okrem predbežnej finančnej kontroly vykonávanej podľa zákona č. 502/2001 Z.z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj zákon č. 502/2001 Z.z.), alebo ekvivalent.
Zoznam zmlúv musí obsahovať aspoň jednu zmluvu v minimálnej hodnote 400 tis. EUR bez DPH realizovanú v aspoň jednej z nasledovných oblastí:
- výkon auditu/kontroly/overovania prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci.
Uchádzač preukazuje svoju účasť na realizácii zmlúv s požadovaným zameraním podľa § 28 ods.1 písm. a) referenciou alebo písomným potvrdením od prijímateľa/odberateľa služieb, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač realizoval služby v rámci zmlúv uvedených podľa požadovaného zoznamu. V potvrdení musia byť uvedené tieto údaje:
-názov a sídlo organizácie (odberateľa), pre ktorú bola zmluva realizovaná,
-finančný objem zmluvy,
-obdobie realizácie zmluvy /od do/,
-stručný popis zmluvy/predmetu zákazky,
-opis činnosti uchádzača na zmluve,
-meno, priezvisko, telefón a emailovú adresu kontaktnej osoby prijímateľa služby, ktorá bola zodpovedná za celkové riadenie zmluvy zo strany organizácie, pre ktorú bola zmluva realizovaná
-potvrdenia o kvalite poskytnutia služieb.
Toto písomné potvrdenie musí byť predložené verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe, podpísané zodpovednou osobou organizácie, pre ktorú bola zmluva realizovaná a štatutárnym zástupcom/zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Ak nie je z objektívnych dôvodov možné získať potvrdenie prijímateľa služby, preukazuje sa splnenie tejto podmienky čestným vyhlásením uchádzača, podpísané štatutárnym zástupcom/zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona
údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii expertov, ktorí garantujú jeho odbornú spôsobilosť tým, že spĺňajú tieto požiadavky na poskytnutie služby:
-požadovaní experti v počte minimálne 15 expertov:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti ekonómie / manažmentu / práva / technického zamerania preukázané kópiou vysokoškolského diplomu experta alebo rovnocenným dokladom,
- minimálne 24 mesačná pracovná skúsenosť v oblasti výkonu auditu/kontroly/overovania finančných prostriedkov/projektov/programov v rámci fondov EÚ/finančných nástrojov zahraničnej pomoci/prostriedkov štátneho rozpočtu/súkromného sektoru vykonávaných podľa medzinárodných kontrolných a audítorských štandardov a podľa legislatívy SR a/alebo EÚ vrátane komunikácie s auditovaným/kontrolovaným subjektom, okrem kontroly vykonávanej v rámci riadenia zamestnancov a predbežnej finančnej kontroly vykonávanej podľa zákona č. 502/2001 Z.z. a kontroly ktorá je vnímaná ako vnútorná kontrola preukázané potvrdením od zamestnávateľov, u ktorých bola daná skúsenosť dosiahnutá a sú uvedené v životopise expertov,
- znalosť podmienok a legislatívy SR a EÚ v požadovanej oblasti výkonu auditov a kontroly EÚ fondov a prostriedkov štátneho rozpočtu (najmä nariadenie Európskeho parlamentu a rady č. 966/2012 o rozpočtových pravidlách, ktoré sa vzťahujú na všeobecný rozpočet Únie, a zrušení nariadenia rady č. 1605/2002, zákon č. 502/2001 Z.z., zákon č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskeho spoločenstva v znení neskorších predpisov, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 71/1967 Z.z. o správnom konaní v znení neskorších predpisov, zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, zákon č. 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu, zákon) preukázané čestným prehlásením experta.
Minimálne jeden z expertov uchádzača musí spĺňať nasledovnú požiadavku:
minimálne 24 mesačná pracovná skúsenosť v oblasti auditu/kontroly/overovania informačných systémov preukázané potvrdením od zamestnávateľov o dĺžke praxe v predmetnej oblasti a o splnení stanovenej minimálnej lehoty a uvedené v životopise expertov
Na preukázanie odbornej spôsobilosti jednotlivých expertov verejný obstarávateľ požaduje predložiť životopis experta, vo formáte Europass, ktorý musí poskytovať minimálne nasledovné informácie: meno experta, priezvisko experta, vzdelanie, vrátane názvu školy, názvu odboru/špecializácie, úrovne kvalifikácie (stupeň vzdelania) a roku ukončenia štúdia, pracovnú skúsenosť, vrátane názvu zamestnávateľa, pracovnej pozície a trvanie pôsobenia v danej funkcií, odborné pracovné kvalifikácie, vrátane názvu organizácie, ktorá kvalifikáciu poskytuje, úrovne kvalifikácie (názov, titul a pod.) a roku ukončenia/vykonania kvalifikácie. V životopise je taktiež možné preukázať dodatočnú kvalifikáciu, napríklad takú, ktorá sa týka publikačnej a vedeckej činnosti. Vzor Europass-u je prílohou č. 4 súťažných podkladov.
Všetky projekty/zmluvy/zákazky preukazujúce skúsenosť jednotlivých expertov musia byť uvádzané ako príloha životopisu, pričom musia poskytovať minimálne nasledovné informácie: názov a sídlo organizácie, pre ktorú bola zmluva/projekt/zákazka realizovaná, dátum realizácie zmluvy/projektu/zákazky, rozsah zmluvy/projektu/zákazky, stručný popis činností zrealizovaných v rámci zmluvy/projektu/zákazky, kontaktnú osobu, ktorá bola zodpovedná za celkové riadenie zmluvy/projektu/zákazky zo strany organizácie, pre ktorú bola zmluva/projekt/zákazka realizovaná (vrátane kontaktných informácií), pozícia experta na zmluve/projekte/zákazke a potvrdenie zodpovednou osobou organizácie, pre ktorú bola zmluva/projekt/zákazka realizovaná o účasti experta na predmetnej zmluve/projekte/zákazke a o správnosti uvedených informácií.
Súčasťou životopisu expertov bude očíslovaný a menovitý zoznam príloh preukazujúcich skúsenosť pri realizácii projektov a iných dokladov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje doložiť k životopisu. Životopis musí byť podpísaný expertom a štatutárnym orgánom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
§ 28 ods. 1 písm. k) zákona
uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, ktoré predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa a to spôsobom stanoveným v bode 13 súťažných podkladov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V rámci úplného úvodného vyhodnotenia ponúk podľa kritéria stanoveného na vyhodnotenie ponúk verejný obstarávateľ určí poradie uchádzačov porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za dodanie predmetu zákazky vyjadrených v EUR bez DPH, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Po určení poradia na základe predložených ponúk v listinnej podobe, verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti a ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na predloženie nových cien v elektronickej aukcii. Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii (ďalej len Výzva) verejný obstarávateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Výzva bude zaslaná elektronicky zodpovednej osobe určenej uchádzačom v ponuke ako kontaktná osoba pre elektronickú aukciu (z uvedeného dôvodu je potrebné uviesť správne kontaktné údaje zodpovednej osoby) a bude uchádzačom odoslaná e-mailom najneskôr dva pracovné dni pred konaním Aukčného kola.
Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom softvéru PROe.biz..
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 189-326225
z: 28.09.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.01.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.01.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 29.08.2014
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Technická pomoc
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2. Realizácia predmetu zákazky: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr však do 31.12.2015 (nakoľko v časti II.3. tejto výzvy nie je možné uviesť začiatok trvania slovne a dátum účinnosti zmluvy nie je možné vopred presne určiť uvedením konkrétneho dátumu, verejný obstarávateľ týmto spôsobom upresňuje informácie uvedené v časti II.3. "Trvanie zmluvy alebo lehota dodania"): Plnenie predmetu Zmluvy sa začne realizovať až na písomný pokyn Objednávateľa po schválení všeobecného Nariadenia zo strany Európskej komisie, vrátane s tým súvisiacej relevantnej legislatívy a dokumentácie, pričom doba trvania samotného plnenia predmetu Zmluvy je 6 kalendárnych mesiacov. Poskytovateľ akceptuje predĺženie doby realizácie predmetu zákazky, ak si Objednávateľ takéto predĺženie vyžiada.
3. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
5. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 29.8.2014.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky písomne v jednom originálnom vyhotovení a raz v elektronickej forme (na CD, resp. DVD nosiči).
8. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
10. Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov v prvom rade elektronicky, na vyžiadanie aj v papierovej forme.
11. Otázky na vysvetlenie súťažných podkladov môžu záujemcovia doručiť do 17.1.2014.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.12.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité