Oznámenie 19715 - MST

Obsah

19715 - MST
Vestník č. 245/2013 - 14.12.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nemocnice s poliklinikami n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45732205
Štefánikova trieda 69, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnice s poliklinikami n.o., prevádzka ZZ: SNP 19, 934 01 Levice
Kontaktná osoba: Ing. Amália Bubáková
Telefón: +421 366379845
Fax: +421 366227958
Email: amalia.bubakova@nsplevice.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Leviciach a Topoľčanoch.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Nemocnice s poliklinikami n.o. Nitra, prevádzky zdravotníckeho zariadenia: Prevádzka ZZ: Pavlovova 17, 955 20 Topoľčany
Prevádzka ZZ: SNP č. 19, 934 01 Levice
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Odôvodnenie uzatvorenia rámcovej dohody na obdobie dlhšie ako štyri roky: Neuplatňuje sa
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 137 910,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka potravín (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) pre potreby nemocnice v Leviciach a Topoľčanoch.
Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č.1 súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15811100-7, 15811200-8, 15812100-4, 15812120-0, 15898000-9, 15811000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 137 910,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Leviciach
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka potravín (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) pre potreby nemocnice v Leviciach.
Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č.1 súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15811100-7, 15811200-8, 15812100-4, 15812120-0, 15898000-9, 15811000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Hodnota 70 680,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka potravín (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) pre potreby nemocnice v Topoľčanoch.
Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č.1 súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15811100-7, 15811200-8, 15812100-4, 15812120-0, 15898000-9, 15811000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Hodnota 67 230,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Neuplatňuje sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry, ktorá bude splatná do 60 dní od jej doručenia.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za každého člena skupiny samostatne.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) podľa § 27 ods. a) zákona vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Podmienka účasti podľa bodu III.2.2 a) oznámenia je spoločná pre obe časti predmetu zákazky.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky včas a riadne.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky, ktoré nesmie byť ku dňu predkladania dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti staršie ako 3 mesiace, predloží uchádzač ako originál alebo úradne overenú kópiu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží požadované vyjadrenia od všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutie služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom :
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Časť 1: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Leviciach
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť za príslušnú časť predmetu zákazky zoznam min. 3 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) za predchádzajúce 3 roky v celkovej hodnote 70 000 EUR bez DPH, podložený potvrdenými referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/.

Časť 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť za príslušnú časť predmetu zákazky zoznam min. 3 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) za predchádzajúce 3 roky v celkovej hodnote 67 000 EUR bez DPH, podložený potvrdenými referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 28 súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.01.2014 14:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.01.2014 14:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú dresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.3.3.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.

Na tento predmet zákazky je určený rozpočet vo výške 137 910,00 EUR bez DPH, z toho pre jednotlivé časti predmetu zákazky nasledovne:
Časť 1: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Leviciach: 70 680,00 EUR bez DPH.
Časť 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch: 67 230,00 EUR bez DPH
V prípade, že ponuky presiahnu túto výšku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuky za neprijateľné a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť súťaž na základe § 46 ods.1 písm. c) zákona.

Informácia k bodu II.3 tohto oznámenia: Uvedená lehota trvania zmluvy (48 mesiacov) je uvedená od dňa účinnosti Rámcovej dohody, nie uzatvorenia.
Informácia k bodu IV.3.8) tohto oznámenia: Otváranie jednotlivých častí ponúk sa uskutoční neverejným spôsobom vzhľadom na nadväzujúcu elektronickú aukciu. Otvárania jednotlivých častí ponúk sa zúčastní len komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom. V zmysle § 43 ods. 3 zákona sa otvárania ponúk nemôže zúčastniť žiaden uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.

Lehota podľa prvej, tretej a štvrtej vety § 45 ods. 9 zákona je 60 dní.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok:
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 15.1.2014.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Nemocnice s poliklinikami n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45732205
Štefánikova tr. 69 , 94901 Nitra

Slovensko
Internetová adresa (URL): http://www.nsplevice.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.12.2013

Redakčné opravy

19977 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 249/2013
V oznámení 19715-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nemocnice s poliklinikami n.o., Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 245/2013 zo dňa 14.12.2013 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.4) Informácie o rámcovej dohode Namiesto: Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody: Predpokladaná hodnota bez DPH: 137 910,00 EUR Viď: Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody: Predpokladaná hodnota bez DPH: 143 590,00 EUR OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah (vrátane všetkých častí a opcií, ak je to uplatniteľné): Namiesto: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 137 910,00 EUR Viď: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 143 590,00 EUR OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Informácie o častiach: Namiesto: Časť č. 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch 3) Množstvo alebo rozsah: Predpokladaná hodnota bez DPH: 67 230,00 EUR Viď: Časť č. 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch 3) Množstvo alebo rozsah: Predpokladaná hodnota bez DPH: 72 910,00 EUR OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Časť 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch Verejný obstarávateľ požaduje predložiť za príslušnú časť predmetu zákazky zoznam min. 3 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) za predchádzajúce 3 roky v celkovej hodnote 67 000 EUR bez DPH, podložený potvrdenými referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Časť 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch Verejný obstarávateľ požaduje predložiť za príslušnú časť predmetu zákazky zoznam min. 3 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (chlieb, pečivo a pekárenské výrobky) za predchádzajúce 3 roky v celkovej hodnote 70 000 EUR bez DPH, podložený potvrdenými referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) Ďalšie informácie (ak sú k dispozícii): Namiesto: Na tento predmet zákazky je určený rozpočet vo výške 137 910,00 EUR bez DPH, z toho pre jednotlivé časti predmetu zákazky nasledovne: Časť 1: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Leviciach: 70 680,00 EUR bez DPH. Časť 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch: 67 230,00 EUR bez DPH Viď: Na tento predmet zákazky je určený rozpočet vo výške 143 590,00 EUR bez DPH, z toho pre jednotlivé časti predmetu zákazky nasledovne: Časť 1: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Leviciach: 70 680,00 EUR bez DPH. Časť 2: Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky pre potreby nemocnice v Topoľčanoch: 72 910,00 EUR bez DPH
20047 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2013
V oznámení 19715-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nemocnice s poliklinikami n.o., Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 245/2013 zo dňa 14.12.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Informácie o rámcovej dohode Namiesto: Trvanie rámcovej dohody: v rokoch Hodnota: 48 Viď: Trvanie rámcovej dohody: v mesiacoch Hodnota: 48
1326 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 14/2014
V oznámení 19715-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nemocnice s poliklinikami n.o., Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 245/2013 zo dňa 14.12.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 15.1.2014. Viď: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 4.2.2014. IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 27.01.2014 14:30 Viď: 17.02.2014 14:30 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.01.2014 14:30 Viď: 17.02.2014 14:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité