Oznámenie 20171 - MSS

Obsah

20171 - MSS
Vestník č. 252/2013 - 23.12.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17070775
Ulica 17. novembra 15, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI,s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
LASACHI,s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Prešovská univerzita v Prešove
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie stravovania zamestnancom a študentom univerzity formou prenájmu jedálne Prešovskej univerzity v Prešove.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55321000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55322000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah poskytovaných služieb je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 4 166 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 120
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 20 000 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podmienky financovania budú uvedené v zmluve o poskytovaní služieb, ktoré budú prílohou súťažných podkladov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak úspešná bude ponuka skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie právnej formy tak, aby za záväzky zodpovedali spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o
verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a
5 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky doklady verejný obstarávateľ požaduje predložiť v originálnom vyhotovení
alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné
obstarávanie preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa §31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 a 32 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač svoje finančné a ekonomické postavenie preukáže: prehľadom o obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky
týka (služby spojené s prípravou jedál) za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012) za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. K prehľadu záujemca pripojí výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), alebo ich ekvivalenty
používané v krajne sídla uchádzača. Výkazy resp. ich ekvivalenty, musia byť predložené v originálnom vyhotovení
potvrdené príslušným správcom dane alebo ich úradne overené fotokópie. Uchádzač môže využiť ustanovenie § 27 ods.
2 na splnenie podmienok účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia. Všetky doklady požaduje verejný
obstarávateľ v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie.
Odôvodnenie: Uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické
postavenie ako dôkazy, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto
zmluvu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Požaduje sa, aby dosiahnutý obrat v predmete zákazky (služby spojené s prípravou jedál) za posledné tri
hospodárske roky bol kumulatívne min. 1 000 000 EUR (v prípade, ak uchádzač predkladá výkazy o ziskoch a strát alebo
výkazy o príjmoch a výdavkoch ,resp. ekvivalentné doklady) v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej
mene a uvedie aj sumu v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia. V prípade, že uchádzačom
je skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti
za všetkých členov skupiny spoločne, v zmysle §31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukáže týmito dokladmi: zoznamom poskytnutých služieb
rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (služby spojené s prípravou jedál) za
predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru
uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom
obstarávaní, dokladom je referencia ,ak
odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich
dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli
dodané.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa
technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač môže na
preukázanie splnenia tejto podmienky účasti použiť ustanovenie § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný
obstarávateľ požaduje predložiť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na
poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
uchádzač má preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil aspoň jednu poskytnutú službu rovnakého alebo podobného ako je
predmet zákazky v hodnote min. 1 000 000 EUR.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Najnižšia cena - 70
2. Výšja nájomného - 30
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 248-432957
z: 18.12.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.02.2014 10:00
Cena: 15,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Poplatok za súťažné podklady bude uhradený v hotovosti na kontaktnom mieste alebo
uhradený prevodom z účtu na č. ú: 5027091494/0900. Potvrdenie o zaplatení musí byť súčasťou žiadosti o súťažné
podklady. V prípade úhrady prevodom z účtu do správy pre prijímateľa uviesť Úhrada SP Stravovanie. Pri hotovostnom vklade
na účet je potrebné pripočítať aj poplatok za hotovostný vklad.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.02.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK,CZ
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá sa uskutoční na adrese: LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov - kancelária spoločnosti.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude obrat v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka posudzovať zo zoznamu poskytnutých služieb v nadväznosti na výkaz ziskov a strát.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17070775
17. novembra 15 , 08001 Prešov

Slovensko
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachsro@gmai.com
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.12.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité